Birileri beni mimledi..

Çarşamba, Mart 16, 2011

 Mahkeme kararıyla kapatılan bloglarımız, mahkeme kararıyla açıldı. Ee bizi susturmak öyle kolay değil Digiturk. Bu da sana ders olsun. Canım okuyucum umarım iyisindir. Bak Mart ayının en güzel günlerini yaşıyor İstanbul. Hava mis gibi. Şahane bi sahil turu için mükemmel bi gün olabilir.. Pek yazı yazamıyorum. Sınava çalışıyorum. Test çözüyorum durmadan. Daha çok soru çözdükçe yanlışlarım azalıyor. Coğrafya konusunda sıkıntı çekiyorum. Tarihi ve felsefeyi fulle yakın yapıyorum ama coğrafya bilgim yetersiz. Onu da telafi etmeye çalışıyorum işte canım. Evdeyim sınava kadar. Okuldan izin aldık. Evde durmak çok güzel lan. En önemlisi erken kalkmıyorsun olum. Bundan daha güzel ne olabilir ki. Okulda durumlar iyi gibi. O kadar kötü değil merak etme. Sadece facebook'ta sınıf arkadaşlarımın beraber çektirdikleri fotoğrafları görünce sinirleniyorum. Sinirlenmek değil aslında üzülüyorum. O karelerin içinde ben de olabilirdim. Ama hiçbir zaman beni istemediler. Kendimi zorla çağırtacak değilim ya abi. Beni istemiyorlarsa yanlarına gitmemin bi manası yok bence. Hem benim arkadaşlarım bana yetiyor..
Coğrafya sınavım çok kötü geçti. Coğrafya hocamız sınıfa çok kızgın. Tartışma çıktı. Gerginlik yaşandı edebiyat sınavımızda geçen hafta. Sınıf arkadaşlarım hocaya karşı geldiler. Birer birer kağıtlarını verip dışarı çıktılar. Coğrafya hocam da bu saygısızlığın bedelini bütün sınıftan çıkardı. Çok zordu sınav. Ben bildiğim soruyu yanlış yaptım..
O sürtük sıra arkadaşımın yüzünden. Yanlış şıkkı işaretletmiş bana. Tam bir moron. Sınavdan çıktıktan sonra çok kötü oldum. Moralim çöktü resmen. Sinirden Ağlayacaktım ama tuttum kendimi. Eski arkadaşımın geldiğini bile fark edememişim abi. O derece kızgınım yani.
Bak haklısın çok takıyorum böyle şeyleri ama bunlar anlık şeyler, salak gibi hata yapınca böyle oluyorum.Biliyorum dikkatli olmam gerek.
Aslında yazacak yer arıyorum ben de. Bloglarımızın açılması iyi oldu. Birçok blogu okuyamadım. Sınavları atlatayımda hepsiyle ilgileneceğim.. Abicim her yere yetişemiyorum ki ben. Valla o kadar çok şeyle baş etmek zor.
Bak mesela okuldan ayrılırken kimseyle vedalaşamadım. Fotoğraf çektiremedim. Ya abi fotojenik bi insan değilim ben kabul ediyorum. Ama insanlarla fotoğraf çektirmeyi çok seviyorum.
 Efendim ArıBoku Bendiss, Rockunzel beni mimlemişler. Onlara teşekkür ediyorum. Uzun zamandır mimlenmemiştim. Neyse gelelim mim sorularımıza..
1- Hayalinizdeki meslek nedir?
   Imm.. Hayalimdeki meslek Psikolog olmak. Köşe yazarı da olabilirim. Böyle çok okunan bir köşe yazarı olmak çok hoşuma giderdi. Veya Editör olabilirdim. Bir dergide çalışabilirdim. Evet, bu beni mutlu ederdi. Ya Psikolog ya da Köşe yazarlığı hayalimdeki meslek olabilir..
Aslında Tiyatrocu da olabilirim. Tiyatroyu severim.

2- Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?
   Black Jack. Hugo Boss alacağım yakın zamanda.

3-Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli/Sütlü, sütsüz?
   Yeri ve zamanına göre değişiyor bu durum. Çayı severim. Bilirsin, böğürtlenli bitki çayını çok severim. Onun dışında kahveyi sınavlara çalışırken içiyorum. Çayım 3 şekerli olsun lütfen. Kahvem de Sütlü. Sütsüz kahve içemem ki..

4- En önemli makyaj hileniz?
   Öyle bi hilem yok. Sadece saçlarımdaki beyazları iyi gizleyebilirim.

5- Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
   Nerde bende o şans ya. Ama öyle bir şey olsaydı neler dilerdim :
- Dünyanın bütün Milka çikolataları benim olsun
- Denize girdiğimde bacağımı bi ahtapot yakalama korkum yok olsun. 
- D&R'daki bütün kitap,film,dergi, müzik cdleri benim olsun.
6-Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
    Akşam Yemeği. Akşam yemeğinde çok leziz yemekler olur bizim evde. Salata da yiyorum bi güzel. Bence salata dünyadaki en sağlıklı yiyecek. Bol limon soslu olmasına özen gösteririm. İçine de at biraz mısır. Oh mis.

7-Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
   Hello Kitty'den nefret ederim.Nokta! 


8-Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
 Siyah yüzüğüm. Onu çok seviyorum.

9- Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
   Tabii ki de akıl okumak. Çok zevkli be. İnsanlar senin hakkında ne düşünüyor şak diye öğreniyorsun. Akıl okumanın dışında ışınlanmayı seçerdim herhalde. Sıkılınca hoop bi AVM'ye ışınlanırdım. Çok zevkli lan.

10- Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
     Dove el kremi. Ellerime dikkat ederim.. En değerli giysiniz cildiniz. Aha bu da sosyal mesaj.

11- Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
     Tabii ki görmek isterim. Çok isterim valla. Neler yaşayacağımı bilmek bana heyecan katardı. Nası geberiyorum ona bakarım, bir de düzgün bir işimle sevgilim var mı ona bakardım.. 
12- Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
     Gizli ünlü aşkım bi tane değil canım. Bir sürü. Bak Zeyna var, Lost dizisindeki Kate var. Heroes Dizisindeki Claire var. Doctor Who'daki Rose Tyler var. Ben Kate^i eklemek istiyorum. Doğal bi güzelliği var kadının. Türkiyeye gelirse kesin fotoğraf çekireceğim onunla. Çok güzel abi.

13- Neden Blog tutmaya başladınız?
     Çünkü kimseye bir şeyler anlatamıyordum. Kimse beni dinlemiyordu. Bende bu duruma son vererek buraya geldim. Hem ben vefat ettikten sonra buraları okuyan insanlar olur belki diye düşündüm. Yazmayı çok seviyorum. Her şeyi burada özgürce yazabilmek çok keyif veriyor. Küfür edebiliyorum, hikaye yazabiliyorum daha ne olsun.. 
Öyle işte.. Bir mim de böyle bitti canım. D&R'a gidip bütün film ve kitapları toplamak istiyorum.
Ben iyiyim merak etme. Üzülmüyorum eskisi gibi. Hem ben üzülünce sen de üzülüyorsun biliyorum. O yüzden fazla üzülmemeye çalışıyorum. Üzülünce yazıyorum işte. İyi geliyor.
Hikaye yazımda görüşürüz canım..

You Might Also Like

2 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. ben de denizdeki köpüşbalıklarından çok korkuyorum vişne çürüğü. halimiz yaman.

    YanıtlaSil
  2. Canım seni okurken benim okul günlerim geldi gözümün önüne. Hiç bitmicek mi bu okul yaaa diye söylenirdim hep. Edebiyat, Coğrafya, Tarih idare eder ama matematik ve geometri den nefret ederdim..
    Hele matematik dersi başlar başlamaz stresten karnıma ağrı girerdi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe