Blogumu Özledim..

Perşembe, Mart 03, 2011

 Blogspot'un bloglara erişimi engellemesi buraya yazı yazamayacağım anlamına gelmiyor. DNS ayarlarını değiştirmek diye bir şey var canım. Gerçi onu da sonradan öğrendim ama şimdi rahatım. Sana bir şeyler anlatmayı çok özledim. Beni istekle okuyan izleyicilerimden birisin çünkü. Beni anlayan birisin. Benim için bu önemli bir şey. 
 Digiturk'un blog yazarlarına yaptığı bu iğrenç karalama kampası var biliyorsun. Onlara kocaman bi siktirin demek istiyorum. Ne hale geldik farkında mısın ? Abi düşünce özgürlüğü denen değerin kaybolmasını istiyorlar sanırım. Ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum. Ha, madem Digiturk bunu fark etti, o zaman Canlı maç yayını yapan blogları kapatmaları gerek. 2-3 kişi yüzünden onlarca insan bloguna giremez oldu. Ayıp değil mi lan yaptığınız. Aldığınız para götünüze girsin emi. Resmen üç maymunu oynamamızı istiyorsunuz. Görmemezi youtube'la, Dinlememizi Fizy'le Yazmamızı Blogumuzla engelliyorsunuz.. Böyle düşünce özgürlüğü olmaz arkadaş. Kişilerin farklı görüşlerine kulak verip, sorunları çözmek gerek. 
  Sorunlara kulak tıkayarak çözüm bulamazsınız. Okulda durumlar iyi sayılır. Eskisi kadar iyi değilim. Sınav yaklaşıyor. 4 tane deneme kitabı aldım. Toplam 4260 soru. 4088 tane soru kaldı. Her gün deneme çözüyorum. Stresim artıyor. Üzüntülerim yine üzerime üşüyor. Bugün keyfim yerinde değildi. O kadar sınava çalıştım, ders hocamız olan buruşuk cadı gitti ayrıntı sordu. Bilindik şeyleri sorsana be kadın. İncilerin mi dökülür. Zaten beni 84'te bıraktı. Sinir oldum. Bu sene hep gıcık hocalar denk geldi bana. Okul puanımı ne kadar yüksek tutmaya çalışsam da bi şekilde istediğim sonucu elde edemiyorum.
   Meral, Erkan ve Büşrayla durmadan gülüyoruz. Dörtlü bir grup olarak her olaya gülmek gibi bi alışkanlığımız var. Hayal dünyamızda geniştir hani. Onların sayesinde keyfim yerine geliyor. Gülşah askere giden sevgilisini özlüyor. Durmadan ağlıyor. Gözü ağlamaktan şişmiş. Asker yolu beklemek kolay değil tabi..
   Geçen gün Gülşah Dudak Parlatıcısını çıkardı çantasından. Durmadan bize gösterip ''Bunu bana aşkım aldı'' diyor. Ben de onun ağzını taklit ettim. Gördü tabii. Emel de fark etti. Öylesine taklit etmiştim. Eğlence olsun diye. Neyse, sonra biz birbirimize dublaj yapmaya başladık. Gülşah kendi sesiyle bana dublaj yaptı. Aynı şeyi söyledik. ''Bunu bana aşkım aldı'' diyoruz. Gülşahın sesiyle ben çok tuhaf oldum ya. Sonra Gülşaha ben dublaj yaptım. Kız travesti gibi oldu. Biz tabii bunları videoya çektik bi güzel. O gün gülmekten bi hal olmuştum zaten. Emeli de ben seslendirdim. Ona da doğu şivesiyle ''Vıy canem benim. Seni varya Yeerim yeerim'' dedirttik. Üçümüz videosu epey eğlenceliydi.
    Sınıfta Tarikate mensup bir arkadaşım var. Evlendirilmiş sanırım. Karısı çok kıskançmış. Şeyma ile o arkadaşım iyi bir arkadaştılar. Evlendikten sonra karısı onunla görüşmesini istememiş. Şeymaya kocamdan uzak dur demiş. Şeyma'nın dayısına ''Yeğenin kocamla fingirdeşiyor'' demiş. Ki bu tamamen yalan. Kız asla öyle biri değil. Şeyma^nın canı sıkkın bu aralar. Bu olay kafasını ağrıttı.
    Blog okumayı çok özledim ya. Okuyamadığım yazılar var. Beni tanıyan blog arkadaşlarım onları ne kadar çok sevdiğimi biliyordur.
   Hava çok soğuk. Sabahları okula zor gidiyorum. Babam bu yaşta böyle tembelliğin kötü olduğunu söyledi.
   Okuldan eve gelirken sahilde yürüdüm. Sevdiğim şarkıyı açtım ve ağlaya ağlaya yolu yürüdüm. Yürümek ve ağlamak iyi geldi. Kimse ağladığımı fark etmedi zaten. Hem sahilin soğuk olmasına bile aldırmadım. Sadece yürüyüp, içimdeki sıkıntıyı atmak istiyordum.
   Sınıf bizim cam tarafıyla konuşmuyor. Gülşahla Damla arasındaki kavga ciddi bi boyut kazandı. Beni seven 10-15 arkadaşım var tabii. Onlarla yetinmesini biliyorum. Ama böyle olması canımı sıkıyor. Amaan siktir et onları dediğini duyabiliyorum. Meral ve Erkan sayesinde bunu yapabilirim herhalde.
   Telefonda bir saat Emel ve Gülşahla konuştum. Kulaklarımı hissetmiyorum. Telefonda sesim çok buğulu çıkıyormuş ha. Ama ben ses tonumu beğenmiyorum
   Bugün okulda seminer vardı. Plato Yüksek Okulundan biri geldi. Okulu tanıttı. 2 yıllık üniversite orada kaç para tahmin et? Dur, ben söyleyeyim 10 Milyar. Oha lan. Bizi Doğa Kolejiyle karıştırlar galiba. Biz yiyecek zor buluyoruz bunlar 10 milyardan bahsediyor. Kontenjanların her biri de beşer tane. Sayısına şaşırmamalı
   Ve tabii sınav olduk Uluslararası İlişkilerden. Ders çok saçma. Üniversite sınavında yararı yok. Ayrıca hoca geçen dönem 84'te bırakmıştı beni. Sinir olmamın bir sebebi de bu. Fotokopi dağıttı. Çalıştık işte. Sen git, en kuytu köşede yazılanları sor. Abi ben onlara nerden dikkat edeyi ya, genel anlamda çalıştım. Korkma ya 0-1 almam. En fazla 4 alırım. 5 almam imkansız. Hem kopya da çekilmedi.
    Bu arada Tumblr hesabı aldım kendime. Ortamı sevdim. Paylaşılanları beğeniyorum. Bir sürü resim yayınlayıp, yazı yazıyorum.. Buradaki ortam kadar sıcak olmasada orası da güzel hani. Ben sevdim. 
   Tumblr Sayfama gelmek istersen tıkla
   Tumblr Sayfamı Follow edenler Followlanacak haberin olsun..
   Güzel yüzüne şirin bi buse bırakıyorum canım..
   Özledin dimi beni ? Ehehe. Tatlıyım evet. Ben de seni seviyorum. :)
  

You Might Also Like

9 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Meeeert!artık seni gördüğüm yerde tanıyabiliriiimmm :)
    Çok mutlu olduum eheh ayrıca yaz biz burdayız bak, sen de burdasın :)

    YanıtlaSil
  2. Yazını okuyunca Lise yıllarım geldi aklıma :( Sanki o 3 sene hiç geçmemiş gibi hala lise okuyormuşum gibi hissettim . Sanki hala o insanlarla görüşüyormuşum gibi arkadaşlıklarımı özledim .

    YanıtlaSil
  3. sen yz beybi biz okuyalım:)azcık içimiz ferahlasın.

    YanıtlaSil
  4. 84'de kalmakdan daha kötü beş varsa.. ımm.. şey.. yoktur valla vişne yaa :/

    allah sabır versin :)

    YanıtlaSil
  5. hem haklısın hem tatlısın :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  6. Yaz burada mutlaka hep tumblr da takılma. Ama haklısın orda paylaşılanlar da güzel bence tek sorun yorum yapılamaması.
    Neyse biz hep buralarda seni okuyor olacağız Mert ! :D

    YanıtlaSil
  7. o digiıturk'e bende burdan uçan tekme atmak istiyorum. Kaz kafalı yöneticileri inşallah iflas eder de, bir daha da kimsenin özgürlüğünü engelleyecek durumları olmaz..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe