Keyifsizim Bugünlerde..

Pazar, Mart 13, 2011

 Yaşadığım günler beni mutsuzluğun dibine sürüklüyor.. İyi değilim. Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama başarılı olamıyorum.
  Zamanın yaralarımı sarmasını beklemekten yoruldum artık. Daha genç olmama rağmen böyle şeyler yaşamak veya bunları düşünmek beni yoruyor. Düşünmeyeyim, kafamı dağıtayım diyorum ama dönüp dolaşıp yine mutsuz oluyorum.. Her seferinde üzülen olmak insana acı vermekten başka bi halta yaramıyor..
  Sevgiye ve birileriyle konuşmaya çok ihtiyacım var. ''Lan hödük! Onca arkadaşın var,konuşsana'' diyebilmek kolay tabii. Onca insan var ama kimse anlamıyor seni be abi. Herkes kendi aleminde.. Ve insanlar birbirini unutmaya çok yatkın..
Okulda her şey çok sıradanlaşıyor sanki.. Ders işlenmiyor. Durmadan test çözüyoruz. Bazen bu döngüden sıkıldığımı hissediyorum. Eve gel, yemek ye,test çöz,uyu,okula git yine test çöz. Aradaki o boşluklarda ben hep sıkılıyorum..
Önceleri telefonum mesaj sesiyle cıvıldardı. Şimdi sadece Embesil Turkcell ve saz arkadaşı Hava durumları mesaj atar oldu bana.. Babam artık tembelliğe bir son vermemi, erken uyanmaktan şikayet etmemi söylemişti geçen gün. Aslında bi bakıma haklı. Erken uyanmak iyidir. Ama benim uyuşukluğum tutunca böyle oluyor.
Gülşahla aramız limoni biraz. Bana durmadan ters cevaplar vermesi sinirime dokunduğu için tavır aldım ona karşı. Beni başkalarıyla karıştırması hiç hoşuma gitmiyor. Ben ona böyle davranmazken onun bana böyle ''Versene şunu banaa, of bi sus yaa'' demesi hiç hoş değil.
İnsanların böyle davranmasına tahammül edemem.. Bu yüzden biraz tavır aldım. Küsmedim ama kırıldım.
Hayat benim için hiç iyi gitmiyor şu sıralar. Tek eğlence kaynağım Meral ve Erkanın kahkaları bir de Büşranın bana verdiği Siyah Yüzük.. Parmağımdan hiç çıkarmıyorum. Annem benim sözlendiğimi düşündü. ''Erkenden evlenip beni bırakacak mısın'' gibi cümleler sarf etti.. Bu demek oluyor ki evlendiğimde annem üzülecek..
İnsanlara fazla değer verme kalbi kırılan hep sen olursun demişti Devrim. Ne kadar da haklıymış..
Dün Tumblr buluşması vardı Taksimde. Gitmedim. Serranın beni görmek istemeceğini biliyorum. Sanırım beni kardeşi gibi görmüyor. Buluşmanın olacağını dahi söylemedi. Başkalarından öğrendim.. 6.Buluşmaya gidebilme ihtimalim var ama aileme yalan söylemek hiç hoşuma gitmiyor...
Şu sıralar tek yaptığım şey Mısırlı Mantımı yemek. Mısırlı Mantı mı olur lan demeyin. Oluyor valla. Mantının üstüne birazcık mısır serpin,mis gibi oluyor..
Kendimi soyutlanmış gibi hissediyorum.. 27 Martta sınavım var. Durmadan soru çözüyorum. Soru çözerken bazen sıkılıyorum. Stresim giderek artıyor. Mesela Türkçe'de paragraf sorularını okumak bile yoruyor beni.
Ben kendime boşuna yaşayan ölü demiyorum abi. Öyle işte. Yaşadıklarım beni mutlu etmiyor. Keyifsizim bu günlerde.. Mutlu olmaya çalışıyorum.
Bak bugün Pazar, dışarıda mis gibi hava var ama ben oturup sınavlara çalışıyorum. Sonra da niye mutsuzsun diyorsun. Bu güzel havada ders mi çalışılır be! Şu sınavlar kanser eder adamı valla. Senin hayatın nasıl gidiyor bilmiyorum ama benim bu aralar mutlu olmaya çok ihtiyacım var..
Dinle

You Might Also Like

14 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. öyle be Mert.sınav vakti diye çoğu kişi öyle şimdi.ama bi baksana seneye bu zamanlar hiç böyle şeyler olmayacak :) seni sıkan bi stres olmayacak,dediğim gibi viyolonsel çalan üniversiteli çocuk olacaksın :) bu zaman dilimi geçecek gidecek ki zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel demişsin Özge. Seneye çello çalan bi üniversiteli olmam bu üzüntülerimi silip götürür belkide.. :)

    YanıtlaSil
  3. çello çalan bir üniversiteli... hayaller hep gerçekleşsin hep mutlu ol cnm!!

    YanıtlaSil
  4. Seneye insanlara faydam olamazsa hayvanlara faydali olacam sanirim.
    Basarilar, umarim her sey yolunda gider.

    YanıtlaSil
  5. Bu günlerine şükret:)
    Kpss,Kpds,üds bir yandan tez, bir yandan okul bitirme derdi,yüksek lisans yapabilmek için ortalama derdi, o derdi bu derdi :)
    Bazen öss günlerimi özlüyorum biliyo musun:)

    YanıtlaSil
  6. Bende mutsuzdum şimdi bir sonraki evredeyim tepkisizlik..Oda geçer zaten yaz da geliyo oh oh

    YanıtlaSil
  7. Ben de mutsuzdum ama son zamanlarda duygularımı bastırmayı öğrendim. Bastırdıkça hiçbir şey hissetmiyormuşum dünyada hiçbir şey olmuyormuş hissine kapılıyorum. Takma hiç kimseyi kafana. İnsanlar düşünmeye bile değmiyorlar, hepsi aynı, hepsi çıkarcı, herkes kendi aleminde. O yüzden sadece ailenle olmanın hazzını yaşa yeter.

    YanıtlaSil
  8. üniversiteyi kazandıktan sonra da o Sler hayatını alt üst etmeye devam edecek.

    tek önerim "kaçınılmazsa zevk almaya bak!" bol şans ;)

    YanıtlaSil
  9. Bunlar hep sınav stresinden oluyor, geçer bir süre sonra takılma.

    YanıtlaSil
  10. Ben senin neye ihtiyacın olduğunu biliyorum, karşılaşınca söyleyeceğim sana ama bana söz ver asmayacaksın suratını artık =).

    YanıtlaSil
  11. Bende bugünlerde çok tatsızım, garip bir hal var üstümde, hiç alışık değilim, kendime yabancı gibiyim.
    Bu arada teftiş yapıyorum adresimi değiştirdin dimi,
    karadakidenizkizi.blogspot.com
    buraya da beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. kıyamam ben sana yaa .Sen çok ince düşünüyorsun.Senin gibi erkek kaldı mı Allah aşkına:)

    Kıymetini bilmeyen eşek kafalı arkadaşlarına burdan bir mesaj vermek istiyorum ama neyse:)

    Sen gel bana anlat beaa ben seni dinlerim. öyle depresif takılma daha gençsin tabi bende gencim öyle bi dedim ki nine gibi:D

    Mesaj olayı bende de bazen acınası hale geliyo turkcll kısmını çok iyi anlıyorum:)

    Ayrıca bu baldırı çıklak herifin kemikleri sayılıyo arkadaşş başka foto yokmuydu:D
    Cevap ver bu yoruma sana bişe dicem:)

    YanıtlaSil
  13. O kadar geç gördün ki ne diyeceğimi unuttum ya:P

    İnsanlara ulaşmak için türlü türlü yollar deniyorum bu spam illeti yüzünden ağlasam mı gülsem mi bilemiyorum:P

    YanıtlaSil
  14. He aklıma geldi.
    Kuzum sen gel ben seni dinlerim bi seslen yeter anlaştık mı? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe