Yarınlar kadar yakın içimde Fırtına..

Çarşamba, Mart 09, 2011

 Buraların yolunu unutmuşum sanırım. Aslında yazacak pek bir şey bulamıyorum. Tam yazıcam edicem diyorum sonra bakıyorum hevesim kaçıyor.. Buralar bensiz çok tatsız sanki. Bana öyle geldi..
 Okulla aram fena sayılmaz. Pazartesi okula gitmedim. Gitmediğim için pişman değilim aslında ama bi yanım eksik hissettim. Pazar günü arkadaşlarımla birlikte deneme sınavına girdik Bahçeşehir Üniversitesinde. Kendimi bi değerlendireyim dedim, girdim sınava. Sınıf arkadaşlarımla aynı sınıftaydım, üstelik yan yanaydık.  Abi Üniversite çok güzelmiş. Kendimi Bahçeşehirli öğrenci sandım. Sanki vize haftasındayız ve şimdi sınava gireceğiz gibi geldi bana.. Ben, Meral, Tansu aynı sınıftayız. Sabah Meralla buluşacaktık ama benim tembel annem uyuyakaldı.. Simit aldım, yolda giderken yedim işte. Yanıma meyve suyu almamışım. Allaam boğazımdan gitmiyor. Ben bir şeyi kuru kuru yiyemiyorum. O gün de yanıma içecek almışım. Neyse ki hemencecik bitirdim simiti. Meralde beni beklemiş yarım saat. Beşiktaşta karşılaştık işte. Gelen geçen otobüsleri sayıyorum salak gibi. Halimi görmen lazımdı. Havada soğuk hani. O soğuk havada sokakta nasıl birşeyler satıyorlar, nasıl dayanıyorlar valla helal olsun. Ben zor durdum valla.. Çenem titremeye başladı soğuktan. Neyse durakta bindiği otobüsü gördüm. İçerden bana yarı kızgın bi tavırla gülümsedi. Kendimi yaramaz çocuk gibi hissettim. Neyse, sınav yerine gittik. Ben tabii heycanlandım. Lan ilkokuldan, liseden çok farklı. Bildiğin üniversite işte. Şık ve kaliteli. Kantini çok pahalı lan. Allahtan yanımıza açma almıştık. Biz en arkada oturduk. Üniversiteli bi moda soktum kendimi. Nasıl mutluyum o modda anlatamam. Sınav başlamadan önce arkadaşım beni görmüş. Geldi yanımda sınava girdi. Boyu kısadır biraz. Ve çok güler. Sırada otururken ayakları yere değmiyor. Çok severim onu. Ben bazı soruları ondan yapıyorum. Bilmediğim konular olunca riske atmayayım dedim kendimi. Bi boka yaramadı zaten. Verdiği cevapların yarısı yanlış çıktı abi. Sınav esnasında gülme krizine girdim ama sesli gülemiyorum.. Ben melül bakışlarımla soruları süzerken arkadaşım hist,pist gibi sesler çıkarıyordu. Yüzümü döndüm, ona baktım.
- Mert, şu Coğrafya sorularının cevaplarını göster n'oluur dedi boynunu bükerek. 
+ Kızım yaptıklarımdan emin değilim lan
- Olsun ya, en azından netim artar lütfen cevapları söylee dedi ayaklarını sallayarak. Ayaklarıda yere değmiyor ya hani, onları görünce ben başladım gülmeye.. İlkokul çocukları gibiydi yahu. Ben başladım gülmeye. Tabii seslide gülemiyorum. Meral
+ Ağlıyor musun? Napıyorsun?
- Yok kızım ya, gülme krizine girdim dedim.
+ Şu gülmeyi bırak yakalanıcaz şimdi.(başımı sıraya koydum,sıra sallanıyor tabii)
-Tamam tamam, duygularımı kontrol edebilirim dedim.. Derin bi nefes aldıktan sonra sınava geri döndüm. Cevapları verdim tabii. Ama benim yanlışlarım da vardı. Neyse sınav bitti. Bizim blog buluşması vardı. Aslında süpriz bi şekilde gelişti olay. Başlangıçta sadece film izlemek için buluşacaktık ama sonradan blog buluşmasına döndü. Bence kalabalık olsaydık daha keyifli olurdu. Nah a Perfect Day ve GK ile buluştum. Girl With the Red Ballon da gelecekti ama uyanamadı. Biz üçümüz taksime gittik. Başlangıçta biraz soğuktular sanki. Sonradan açıldılar.
   Taksimde eylem vardı. Attım kendimi ortaya hemen. ''Kahrolsun ABD Emperyalizmiii'' gibi sloganlar atıyorum. Çok zevkli yahu. Naha da katıldı benimle. GK uzak durdu. Bi ara eylemcilerden biri bize katılmak ister misiniz gibi birşey dedi.. Tabii ki de hayır dedik. Siyasi boyutuyla ilgilenmiyoruz ki biz. Bu bi nevi deşarj olmak için yapılan bi eylemdi bizim için..
   Bereket dönere gittik. Yemek yedik. Yemekten sonra fotoğraf çektik. Sonra Barcelonaya gittik. Naha çok merak ediyordu. Gidelim dedik. Güzel yer doğrusu. Ambiyansı sevdim ben. Hoş bi yer ancak şu garsonlar hiç iyi değil. Biz içecek birşeyler içtik. Normalde ben tatlı yiyecektim ama İnci'de yeriz diye yemedim. İçeceklerimizi içtik, yine fotoğraf çektirdik. Gk beni peks sevmedi sanırım. Ulan sanki adamın tepesine bindik ha. Her ikisiyle de gayet ilgilendim valla. Sıcakkanlıyımdır. İnsanlarla sohbet etmeyi severim. Zaten buluşma boyunca pek konuşmadı. Sustu. Ayıp etti..
  Nahayla çok iyi anlaştım ya. Canım o benim. Bi sevecen konuşuyor ki görmeniz lazım.. Her gittiğimiz yerden birşeyler aldı. Çok güldüm ya o duruma. Neyse Cafe Barcelonada biz grup masasına oturmak istedik, boştu. Adam oturtmadı. Tam oturduk diyorduk ki adam gelip bizi kaldırdı. Nası sinirlendim varya. Adam gittikten sonra o grup masası götüne girsin dedim. Ya tamam haklı olabilir ama biz de müşteriyiz abi. Sırf içecek içiyoruz diye bize böyle aşalayıcı bi tavır takınması hiç hoş değildi. Madem o öyle davranıyor bende küfürümü ederim arkadaş! Sinirlenince çok fena küfürler ediyorum. Kötü huyumdur. İstiklal'de yürürken Trabzonsporlular Fenerbahçeli bi taraftara küfür etti. Biz şok olduk tabii. Cafe'den çıktıktan sonra kiliseye gittik. Mum diktik. Özsüte gidip tatlılılarımızı yedikten sonra eve döndük. Keyifli bi gündü..
  Pazar günüm böyle geçti. Aileme yalan söyledim ama yapacak birşeyim yok. Doğruyu söylesem izin vermeyceklerdi. Ben de yalan söyledim. Yalana başvurmayı sevmiyorum ama başka seçeneğim yok. Pazartesi gitmedim işte okula. Canım istemedi. Uykusuzdum zaten. Hem yokluğumu fark edende olmamış.
  Salı günü okula gittim. Ders işlenmiyor tabii. 120 soru çözdüm gün boyu. Son saat beden eğitimiydi. Abi son senemiz ama beden görüyoruz ne boktan iştir anlamıyorum ya. Birde Jimnastik hareketleri yapıyoruz. Lan sanki Jimnastik okulundayız ha. Bir takla bir de ters takla attır yeter. Yok kartal duruşu, yok mum duruşu, yok amuda kalk ne sikik bi durumdur böyle. Nerde cins hocalar var beni buluyor zaten. Sözlü yaptı işte ukala adam. Hakkımı yedi piç. Çok kıl oluyorum ya ama bir şey söylemiyorum. Söylersem basar sıfırı.
  Bugün bok gibiydi. Hava soğuktu ve ben çok üşürüm. Hala üşüyorum. Üstelik dün akşam altıdan sabah altıya kadar uyudum. Resmen hayvanlaştım ya. 12 saat uyumak ne demek abi. Fazla uyumaktan başım ağrıyor biraz..
  Bu havada mini etek giyen kızların amacını çok merak ediyorum doğrusu.. Üşümüyorlar mı abi onlar ya.. 250 gram kadar akılları var abi onların.. Napıcaksın..
 Öyle işte.. Yine gelirim ben.. Anlatırım sana neler olup bittiğini..
 Sıkı giyin,üşütme bide gülmeyi yüzünden eksik etme.. :)

You Might Also Like

8 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. gün güzel geçmiş,ama şeyi merak ettim denemeyi b.şehir üniversitesi mi düzenledi sırf 12ler için

    YanıtlaSil
  2. Sadece 12.Sınıflar içindi bu. Türkiye geneli sınavıydı Özge :)

    YanıtlaSil
  3. :) hadi ya,bende diyorum b.şehir'e yakın da oturuyoruz hani,neden bize sınav kağıdı falan dağıtmadılar.
    gerçi geçen hafta da fem'in sınavı vardı ama hazırlıksız girmeyeyim demiştim.öyle hazırlıksız fena oluyor ya

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Vişne'm ..

    Mimledim seni ;)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bi gündü evet bende seni çok sevdim :))) Ben yemekten sonra açıldım kuzu sabahtan beri açtım napim mihihihi tekrarlanması dileğiyle mucu mucu ^.^

    YanıtlaSil
  6. Oyh biraz fazla görselll koy lütfen yaaa :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe