Doğum Günü Çocuğu Sesleniyor.

Pazartesi, Nisan 18, 2011

Yazıma başlamadan önce Sevgili Amak-ı Hayale teşekkürlerimi iletmek isterim. Benden önce doğum günümü kutlamış blogunda. Gerçekten çok mutlu oldum.. Kendisine sevgilerimi gönderiyorum. Dün benim doğum günümdü. Vişne Çürüğü olarak burada seninle çok şey paylaştım. Kah sevincimi anlattım kah üzüntülerimi. Daha çok sıkıntılarımı ve üzüntülerimi paylaşarak canını sıksam da yanımda var olman beni çok mutlu ediyor.. Şu an bu satırları okuman bile beni çok mutlu ediyor.. Hikaye yazmaya devam edeceğim tabii ki. 
 18 Yaşıma girdim dün. Doğum günümü bir sürü insan kutladı. Çok mutlu oldum diyebilirim. Yaşlanıyoruz be sevgili okuyucu. Valla zaman çok çabuk akıyor.. Daha dün liseye başlamıştım ben. Bugün mezun oluyorum iyi mi.  Aslında sana anlatacak çok şeyim var.. Hem sana bir şeyler anlatmak bana çok iyi geliyor. Seni ihmal ettim farkındayım ama yetişemiyorum ki her yere canım. Ama merak etme bunları telafi edeceğim. Buradaki insanların hepsini çok seviyorum. Hepiniz benim için çok değerlisiniz.. Hayatıma girerek renk verdiniz adeta. Yazılarınızı okumak, yazılarınızı okurken kendimi sizin yerinizde bulmak çok keyifli.Mutsuz muyum? Hayır. Ama bazı insanların doğum günümü kutlamamasına şaşırdım. Hadi beni sevmeyen insanlar neyse de beni sevdiğini söyleyen bazı insanların doğum günümü kutlamaması bana garip geldi.
 Okulda keyfim bozuluyor ara sıra. Mesela geçen hafta yıllıklar için fotoğraf çekimi için okula geldiler.. Son sınıflar olarak bahçeye indik. Fotoğraf çektirdik işte. Fotoğraf kadrajlarında suratım hep asık çıktı. ''Niye öyle oldu lan'' diye soruyorsun bana dimi. Çünkü sınıf arkadaşlarım beni dışladı. Ciddi ciddi dışladılar yani.  Bunları takmıyorum aslında. Eskisi kadar canımı acıtmıyor. Yani gülüp geçiyorum. Daha olgunlaşmamışlar çünkü. Akılları ilkokulda kalmış. Benim gibi bir arkadaş zor bulurlar
  Beni az çok biliyorsun, insanlara samimiyetimi esirgemedim. Onlar beni istemiyorsa ben onları hiç istemem bu kadar basit. Fotoğraflarda hep en sonda yer aldım ya. Şaka gibi. İnsan bi der '' Mert gelsene böyle, fotoğrafta beraber çıkalım dostum'' der. Nerdee. Merale ve Gülşaha söyledim bu durumu. Umursama onları dediler bana. Ya zaten Meral en büyük destekçim oldu. Gerçekten inanılmaz bir insan. Hem güleryüzlü hem de sadık bir dost. Gülşah ve Emel de öyle. Erkan ve Büşra özellikle sıra arkadaşım bunlar benim hayatımı oluşturuyor zaten.. Onlar olmasa belki daha kötü günler geçirirdim. Bazı insanların desteği bana ilaç gibi geliyor.
  Sınavlar kötü geçiyor. Erkan dil anlatım hocasıyla tartıştı. Hoca intikamını fena bir biçimde aldı. Üniversite düzeyinde 2 soru sordu sınavda ve kimse kalem oynatamadı. Herkes düşük aldı tabii. Hocaların bizle ne alıp veremediği var anlamıyorum.
  Çok şey görüyorum etrafımda. Bunları ayrıca sana anlatıcam merak etme. Abi nasıl hayatlar var bir bilsen. Bazen diyorum ki ''ulan salak! Dışarda milyonlarca insan aç, sen burda mutsuzum diye hayıflanıyorsun.Onlar napsın''. İç sesler çoğu zaman haklı çıkar canım.
  Babam yanımda değildi bu doğum günümde. Yanımda olmamasına üzüldüm. Herkes yeni yaşımı kutladıktan sonra anneme sarıldım. Gözlerim doldu ama belli etmedim. Keşke babam da yanımda olsaydı.. Ananemlerde pasta kestik işte ailece. Arkadaşlarımla herhangi bir plan yapmadım. Öyle bir plan olmadı zaten. Olmasını çok isterdim ama kısmet değilmiş be canım.
  Burada birçok insan tanıdım. Hepsi benim bir parçam gibi oldu.. Boşuna demiyorum blog arkadaşlarım ikinci ailem diye.. Gerçekten öyle..
  Bugün okula geç kaldım. Sabah geç kaldım. Gece geç yatınca tabi sabah da uyanamadım. Saat olmuş 08:45. Yandın Vişne dedim kendi kendime. Bir yandan gülşah mesaj atıyor. Nerdesin diye. Işık hızıyla üstümü giyip yola çıktım. Evden çıkarken anneme sinirlenmiştim. Kadın çok üzülmüş. Bağırmamıştım aslında ama ilk ders sınavım vardı. Ve ben sınavlara hiç geç kalmam. Böyle olunca moralim çok bozuldu. Anneme trip attım sadece. Ben gittikten sonra ağlamış.. Ne kadar salağım ya.
   Yağmur o kadar çok yağdı ki bi an sıçana dönüşücem sandım. Şemsiye de almadım yanıma. Çantam hep ıslandı.. Okula sonunda varabildim. 2 tane salak arkadaşım beni kandırmaya çalıştı. Bazı insanlar çok piç ya. Sınıfa girdim. Coğrafya hocam ders işliyordu. Sağolsun dışarda bırakmadı beni. Gelmeme izin verdi. Yoldayken derse yetişemeyeceğimi düşündüm. Ama sonra bu düşüncemin saçma olduğunun farkına vardım. Er ya da geç okula gidecektim bugün.
   Sabah bu yaşadığım uğursuz olaydan sonra kendimi emele bir şeyler anlatırken buldum. Tumblr buluşmasını anlatıyorum ona heyecanlı heyecanlı. Tumblr buluşması oldu cumartesi günü.. Arkadaşlarımla birlikte gittim. Ailemin yine haberi yok tabii. Öğrenseler bana çok kızarlar. Şişşt sus bunlar aramızda.
   Tumblr buluşması keyifliydi. Valla ben çok keyif aldım ama rahatsız olduğum hususlar oldu. Sigara dumanından ölecektim neredeyse. İçki içmedim merak etme. İçersem yolda kalırdım kesin. Neyse, arkadaşlarımla keyifli vakit geçirdim. Özellikle Buki,Did,Burak,Melis,Kübra ile sohbetimiz çok eğlenceliydi. Ben tabii ilk kez gidiyorum böyle buluşmalara. Bukiyi taktım önüme. ''Yürü buki, herkesle tanışalım'' dedim. Kız istemiyor aslında ama napsın işte bana katlanıyor. Bu arada onları çok seviyorum. Herkesin masasını dolaştıktan sonra Melis;
- Herkesle tanıştın mı ?
- Evet tanıştım dedim.
- Peki hangisinin ismini hatırlıyorsun ? dedi
- Hiç birinin ismini hatırlamıyorum valla. dedim ve güldük grupça. 70-80 kişi vardı. Zaten çok kalabalıktı. Çoğu insan memnun kalmamış zaten. Şişe çevirenler, köşeye çekilip öpüşen çiftler vardı. Hoşuma gitmedi bu tür tablolar.. Öyle işte canım
  Sabah olacağım sınav iptal edildi. Hoca çok geç gelmiş okula. Dolayısıyla sınav iptal edildi. Emel ve Gülşah beni yok yazdırmamış. Ne kadar sadık dostlara sahibim ya.. Bu konuda çok şanslıyım gerçekten..
   Bana hediye almışlar. Çok sevindim ya. Dün zaten mankencilik oynadım evin içinde. Onu giy, bunu giy derken bitap düştüm mankencilik yaparken.. Ezgi bana doctor Who'dan esinlerek Tardis yaptı. Benim küçük şirin bir tardisim var artık.. Öyle işte canım
Blogumu ve blogumu okuyan insanları çok seviyorum..
Siz benim ikinci ailemsiniz. Her zaman yanımdasınız..
Ben yine burada hikayelerim ve yarı melankolik yarı neşeli bir biçimde yazılarımı yazmaya devam edeceğim tabii ki.
Benden öyle kolay kolay kurtulamazsın..
Bilirsin seni severim :)
Sevgiler & Saygılar

You Might Also Like

30 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Tekrardan doğum günün kutlu olsunnn çürüğümmmm benimmmmmmm :) Kimseleri takmaa yaa gerçektennn çoluk cocukk ıslerıı bunlar yanı canını sıkma bıseye kımse ıcın degmıyor ınan o tatlı canını sıkmalarınaa ızınnnnn vermeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! Herşey gönlünce olsunnn :)

    Bişey dicemm senın nıckın hep vısne curugumuydu yoksa degıstırdın mı yoksaaa :) ?

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar doğum günü çocuğu ;)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim güzel insan :)
    Kesinlikle haklısın. Başka insanlar onların yaptığı çocukluğu yapmıyor. Açıkçası bu durum umrumda bile değil. Kendileri kaybeder be canım :)
    Ben eskiden Vişne Çürüğü idim. Sonra Kolalı Jelibon oldum.Sonra Zibidi oldum. Zibidi ismini beğenmeyince Vişne Çürüğüne geri döndüm. Hem herkes beni böyle tanıyor :) Ondan yani. :)

    YanıtlaSil
  4. dogumgunun kutlu olsun vişne kokulu insan

    YanıtlaSil
  5. Aynen sen onları değil onlar senı kaybeder :)

    Kolalı jelıbon senmıydınnn :D Bi ara zibidi vardı evet benımde hosuma gıtmıyordu o nıck :) Vısnee curuguuu cokk tatlıı olmussssss amaa gercektennn :)

    Adın ne bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. @Mughe
    Çok teşekkür ederim Muge :)

    @Vesselam
    Evet bendim. Zibidi ismi konusunda hem fikiriz bak. Çok teşekkür ederim Melek. Bu arada adım Mert. :)

    YanıtlaSil
  7. Bırak şu yalnızları oynamayı:D

    Burda bi sürü arkadaşın var deli...

    Ayrıca kızdım babana:P

    Rica ederim canım ne demek...
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  8. Yaa bısey daha ıtıraf etcem :D Adın kolalı jelıbon ıken ben hep kız sandım. Ve vısne curugunude hep kız dusundum ne olur kızma :D Bugun kı bu postunda tedırgın kaldım ondan sordum k.bakma Mert ya bıkac kez hep bu basıma geldı :D Ama bazı erkekler bloga bu kadar renk vermıyolar ama yaa utandım valla tekrar sorry ya
    :-) ama guzel blog ben sevıyorum !

    YanıtlaSil
  9. @Amak-ı Hayal
    Ben yalnızları oynamıyorum. İnsanlar yalnız olmam için çaba sarf ediyorlar resmen. Tekrar çok teşekkür ederim Özlem.

    @Vesselam
    Ama kızıyorum artık böyle ''seni kız sandım'' cümlelerine.. Abi madem ikilemde kalıyorsun ilk önce yazılarımı oku. Bak bakalım bu çocuk kim, neci, adı ne. Artık bu tür cümleler duymak istemiyorum Melek gerçekten.
    Terbiyemi bozmak istemiyorum. Bozarsam çok kötü şeyler çıkar ortaya. Lütfen takip ettiğin insanları birazcık olsun araştır.
    Teşekkür ederim tekrardan.

    YanıtlaSil
  10. Doğum günün kutlu olsun en tatlı vişne çürüğü (:
    Sevdiklerinle nice nice mutlu yıllara inşallah :*
    Ayrıca hep söylüyorum sen takma kafana arkadaşların kaybediyor senin gibi güzel bi dostu. (;

    YanıtlaSil
  11. @Medanşeri
    Çok teşekkür ederim Medanşeri :) Şimdi söylediklerini daha iyi anlıyorum valla. İnsanlara fazla değer vermek çok saçma. Anlamsız. Kıymetimi beni kaybettikten sonra anlayacaklar. Hepsi bu :)

    YanıtlaSil
  12. Kotu anlamda demedım gercekten ne olur yanlıs anlama hıc bı art nıyetlede demedım vısnem ya uzuldum gercekten.. Ve bu aralar senı takıbe aldım zaten sende farkındasındır emın olmak ıcın sordum ama senı kırdıysam tekrardan ozur dılerım amacım kotulemek degıldı suan cok uzgun ve mahcubum..

    YanıtlaSil
  13. Canım doğum gününü bilmiyodum, geçti ama yine de sana benden "happy birhtday to youuuu"
    İyiki doğdun, iyiki varsın, iyiki yazıyosun ve bizde seni okuyoruz

    YanıtlaSil
  14. 2.ailenin bir üyesi olarak, yani en azından öyle olduğumu umarak rahatlıkla söyleyebilirim ki doğum günün kutlu olsun :) İyi ki blogdasın (: Her yeni yaşının bir öncekinden daha güzel olduğu ve insanların senin değerini bilebilecek kadar zeki ve iyi kalpli olabildiği nice yıllar diliyorum :))

    Ha bir de zahmet olmazsa bir göz at lütfen (: Ben de unutmadım :)

    http://bengunluk.blogspot.com/2011/04/her-seyden-biraz-uzak-kalmay-dusundugum.html

    YanıtlaSil
  15. Doğum günü çocuğu doğum gününü en içten dileklerimle bir kez daha kutluyorum..:)

    YanıtlaSil
  16. Doğum günün kutlu olsun Vişne'cim! Nice mutlu güzel senelere :)

    YanıtlaSil
  17. Tekrar doğum günün kutlu olsun Vişne Çürüğüü! mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş doğum günün kutlu olsun Vişneee :) Bu arada senin mimledim bi ara bakarsın :))

    YanıtlaSil
  19. Ha bir deee bende ufak bir mimin vaaaaaar :))

    YanıtlaSil
  20. doğum günlerini kutlamayı hiç sevmem.. bazı bazı kutlarım sadece..

    ama yine de istisnai müstesna yapacağım :P

    iyi ki doğmuşsun vişnecanım :) biraz geç oluyor ama.. ben de çok geç hatırladım bir blogum olduğunu :)))

    YanıtlaSil
  21. Önce şunu söylemek istiyorum ki,efenim ben seni harbi çok seviyorum.Çok konuşamıyorum,sıkmak,bunaltmak istemiyorum falan da o yüzden.Ama seviyorum kardeşim seni.

    Hı.
    Zaman hemen geçiyor be Vişnem,hemen akıp gidiyo,ben hala hatırlarım o liseyi ama bak yüksek lisans bitti gitti,e noldu? Ömrüm gitti bitti,he yani şunu diyorum,senin önünde upuzun bi ömür var,tadını çıkar,24 lük bi hatun olarak bunu sana söylüyorum,inan zaman geçer gider,sen mutlu olsan da olmasan da.

    YanıtlaSil
  22. @Vesselam
    Umarım bundan sonra daha dikkatli olursun Melek. Önemli değil..

    @T.B
    Çok teşekkür ederim canım.. İyi ki sen de yazıyorsun.. ^^^

    @b3ngü
    Teşekkür ederim Bengü. Unutmadığın ve iyi bir doğum günü cümlen için.. İyi ki sen de blogdasın :)

    @Eva
    Ben de tüm içtenliğimi sunarak sana teşekkürlerimi iletiyorum Eva ^^

    YanıtlaSil
  23. @Rockunzel
    Teşekkür ederim güzel insan ^^

    @Mia Wallace
    Teşekkür ederim Nane limon kabuğum :)

    @Vesselam
    En kısa zamanda yazacağım :)

    @Şizofrenik Human
    Teşekkür ederim ablam. En kısa zamanda yapacağım mimi ^^

    YanıtlaSil
  24. @b3ngü
    Oww! Mimlendim demek :D Yazdığım zaman sana haber vereceğim Bengü ^^

    @Memento Mori..#
    Canım teşekkür ederim :) Ben de geç hatırladım valla blogumun olduğunu..

    @Üsturupsuz Yazar
    Ben seni daha çok seviyorum kızım. Ama böyle susarak bir yere varılmaz bilesin. Ayrıca dediğini yapacağım.. Doğru söylüyorsun ^^

    YanıtlaSil
  25. Melankolik beybim herşeyi kafana takıyosun büyütme herşeyi bu kadar boşuna canını sıkıyosun hayattan keyif almaya bak hep dolu kısmını gör ve mutlu ol. Ben hep yanındayım biliyorsun. Yazılarını okumayı çok seviyorum hayatın içinden oluyor, özellikle bazı ayrıntılar çok komik ahaha yerim yaa nelere dikkat ediyosun öyle :D

    YanıtlaSil
  26. Allah belaaa yanlış yazıya yanlış yorum oldu "sevgini hak edene ver" adlı metin için yapçaktım onu ehuehuehu neyse mucuk ^.^

    YanıtlaSil
  27. @Üsturupsuz Yazar
    Susmak kabullenmek değil, cevaptır anlayabilene.. Bil ki kısa cümleler kuruyorsa insan, uzun yorgunlukları vardır sadece..

    @Nah a Perfect Day
    Kızım ben takmamaya çalışıyorum ya. Biliyorum canım. Zaten yanımda olman bana çok büyük destek oluyor.. Bu yüzden seni çok seviyorum. Teşekkür ederim canısı :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe