Kolay olmayacak.. Elbet Üzüleceğim..

Çarşamba, Nisan 06, 2011

Bazen kendimi kaybediyorum. Ne yaptığımı, nerede olduğumu kestiremiyorum. Hafızam arada bir gidip geliyor galiba. Gün içinde başım birkaç kez dönüyor. Mesela okuldan çıkıyorum nereye gittiğimi unutuyorum. Minibüse biniyorum, ben bu eve niye gidiyorum? Bu insanlar kim? gibi şeyler geliyor aklıma. Yalnızlıktan kafa yedim sanırım blog. Moralim çok bozuk. Yani ne yaparsam yapayım düzelmiyor. Biriyle konuşmaya çok ihtiyacım var ama konuşacağım kişiler genelde beni takmıyor. Yani önemsemiyorlar pek. İnsanları çileden çıkarıyormuşum. Boktan günler yaşıyorum anlayacağın. Okula bile gitmek istemiyorum. Zorla gidiyorum. Biliyorum yerimde olsan sen de koşa koşa gidersin ama artık o işler öyle değil. Anlamını kaybetti o günler. Şimdi kime sorsan okula gitmek istemiyor. Sabahları erken uyanmak istemeyen insan o kadar çok ki..
  Mutlu olduğum günleri özlüyorum. Hiçbir şeyi kafaya takmayan, sadece gülmeye odaklı beni özlüyorum. İçimde o kadar çok şey birikti ki yazmak istedim sana. Hem zaten beni bir sen dinliyorsun. Okulda iyi hiçbir şey yok. Gülşah yerici sözler sarf ediyor bana. Yani bazen onu anlamıyorum. Kırıcı sözler söylemesi hiç hoş değil. Bunu ona defalarca söylememe rağmen aldırış etmiyor. Meral ve Emel en büyük destekçilerim. Erkanla çok gülüyoruz ama bazen beni istemediğini düşünüyorum. İstenmediğim çok belli oluyor.
   Babam evi terk etti. Annemle anlaşamıyorlardı zaten. Babaannem ile birlikte memlekete gittiler. Annem çok üzülüyor ve ben onun üzülmesine dayanamıyorum. Üzüntüden adam gibi oturup dizi dahi izleyemiyorum. Dizilerdeki dramlar ağır geliyor artık bünyeme. Anti-Depresanlara ihtiyacım var. Daha bu yaşta böyle şeyler yaşamak istemiyorum ben.
Kafama takmayayım, boşvereyim diyorum her seferinde ama ibne hüzün gelip tepeme biniyor. Haftaya (17 Nisan) benim doğum günüm. Hiç kutlayasım yok. Melankolik hayat tarzıma dur demek istiyorum artık.
    Bugün Burger King'de bir sürü sevgili, bir sürü arkadaş grubu gördüm. Ben tek başımaydım. Nasıl üzüldüm bi bilsen blog. Köşeye çekilmiş usul usul yemeğimi yedim. Onları öyle görünce bide kendime bakınca kendimden utandım. Yani ne bilim yanımda kimse yok. Elimde yemek tepsisi, bir kolumda çantam, asık suratım..
   Bilgisayarın başında insanların hayatlarını izlemekten yoruldum artık.. YGS sınavından sonra dağıldım iyice zaten. Sınav iptal olur mu olmaz mı bilmiyorum ama sınav sonrası dinlenmeye ihtiyacım var. Marmara Üniversitesine girmeyi çok istiyorum. ''Her şey istemekle olmuyor göt'' diyor iç sesim. O her zaman haklı çıkıyor genelde. Böğürtlen aromalı çayımı yudumlayıp bütün bu hüzünlerden arınmak istiyorum. Ya da bir grup arkadaşla bowling oynamak istiyorum.. Benimle bu faaliyetleri yapan bir allahın kulu bile yok biliyor musun. Anlayacağın kimse siklemiyor beni.
    Ben bunları anlatınca sende üzülüyorsun biliyorum ama hayatımda iyiye dair hiçbir şey kalmadı. İyi olanları saklamaya çalışıyorum ama yok. Bazen kimseyi sikleme olum diyor içimdeki ses, ama sonra yaşadıklarım aklıma gelince moralim bozuluyor.
    Etrafımdaki insanlara bakıyorum. Hepsinin bir derdi var. Kimin suratına baksam içindeki tarif edilmez acıyı görebiliyorum. Anlayabiliyorum çünkü o acının aynısından bende de var. İnsanları birer birer kaybediyorum. Daha üniversite hayatım var evet, ama ya orada böyle şeyler yaşarsam? Ya yine istenmeyenleri oynarsam? O zaman ne olacak..
   Geçen hafta sonu annemle erkana hediye almaya gittik. Alışveriş merkezindeki mağazaları tek tek dolaşırken insanların gözlerine bakıyorum. Hepsinin hayattan bezmişliği gözüme ilişiyor. Sonra poşetlerine bakıyorum. Mango, Zara, Mudo poşetleri.. Kendi poşetime bakıyorum LCW. Coğrafya öğretmenim ''Maddiyatın seni aşağı çekmesine izin verme'' demişti. Çok haklı. Kendisi bana çok yardımcı oluyor sağolsun. Acı çekmezsen mutluluğun değerini anlayamazsın..
Kendimi sokakdaki çöp toplayan insanlar gibi hissediyorum.. Onlar kadar çaresiz, onlar kadar yalnız..
     Tumblr'da fink atarken bir yazı dikkatimi çekti. Çok hoşuma gitti. Onu seninle paylaşmak istiyorum. Belki sen de beğenirsin. Gelecek yazımda daha iyi şeyler yazmaya çalışacağım.. Sen benim gibi suratını asma sakın. Benim yerime de gül..  
Sosyalkedi

Biri seni üzüyor. İyi güzel, yanlış bir şey yok bunda. Biri seni elbet üzecek. Biri sana mutlaka yalan söyleyecek.
Sen o insanı hayatından çıkaramayacaksın. Sorun burada başlıyor. Dönerse benimdir diyorsun, gitmiyor ki, öyle adi işte. Arkandan konuşuyor, sen silemiyorsun onu. Yüzüne söylemeye cesareti yok belki.
Elinde ne varsa alıyor, o kadar kıskanç. Senin hayatın onun hayatı oluyor bir de bakmışsın. Senin gibi konuşuyor, senin olanları kullanıyor. Kullanıyor yani. Farklı bir açıklaması yok. Yalanlarının ardı arkası kesilmiyor herkes farkında.
Sen korumuşsun bir zamana kadar onu, sonra o gitmiş. Sana yalan söylediğini öğreniyorsun, çekip gidemiyorsun. Sonra geri döneceğini biliyorsun. Beklemiyorsun ama biliyorsun işte. Ne gerek var?
Biri seni üzecek. Sil onu kafandan artık. Geleceği düşünerek değil. Uzak tut kendini. Daha fazla zarar veremesin. Onun hep bir açıklaması var, olacak da. Kendini her şekilde haklı çıkarır o, haksızsa bile haklıymış gibi davranır. Arkandan konuşmuştur, hala da konuşuyordur, yüzüne gülecek. Diyorum sana. Geri gelecek. Belki özledim diyerek, belki o tüm yapmacılığıyla ne zamandır görüşemedik diyerek.
Sen sor şimdi bana, ne kadarını yaptın bu dediklerinin diye. Hiç. Kocaman bir hiç. Ben herkesle iyi olmaya çalışanlardanım, herkesi korumaya çalışanlardan. Hep görmezden gelenim.
Yaptığımı değil, dediğimi yap sen..

You Might Also Like

15 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Seninle aynı duyguları yaşayan bir ben var, en azından buna sevinebilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Merak etmeee birçokk kişi böylee benim bizimm gibi puffff

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca Blogunu Beğendim Amaa Takıbee Alınmada Hataa Verıyorr Delı Oldumm Vişnee ! -.-

    YanıtlaSil
  4. Hehehee tmamadırrr takıbımee alındınn sonundaaa ayar oluyorumm temaaa değiştirdiğinn ann takıp lıstemmm kayboluyorr yaaaa

    YanıtlaSil
  5. @Dilara Aksoy
    Bunu bilmek içimi ferahlattı Dilara. En azından bu hissettilerimi bir ben hissetmiyormuşum.. Yorumun için teşekkür ederim :)

    @Vesselam
    Çok teşekkür ederim Melek. Ya ben insanların duygularını yansıtmaktan çekindiğini düşünüyorum. Ben öyle değilim. Ne hissediyorsam yazıyorum buraya. Ayrıca takibe aldığın için teşekkür ederim. Sayfamı beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. ama bak çello çalacak olan mert;her insanın kötü geçen bir dönemi olmuştur ve bu dönemler seni güçlendirir ve dediğim gibi eninde sonunda geçer.
    sen sadece her anın yeni olduğunu bilerek zamanını iyi kullan ve sağlığına dikkat et ;) gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Iyısını yapıyosun Vişnecim.

    YanıtlaSil
  8. Bazen insanın kendiyle başbaşa kalması iyi oluyor bence, iç sesini dinliyorsun. Ama çok da abartmamak lazım.
    Kendini kötü hissetme lütfen, mevsimdendir de geç, havalar ısınıca senin enerji de fullenicek hiç merak etme.
    Canım benimm

    YanıtlaSil
  9. http://ozlemyilmazz.blogspot.com/ doğum gününü kutladım:)

    YanıtlaSil
  10. Her gencin farklı farklı içinden çıkamadığı dehlisleri vardır. Bundan çıkmanın iki yolu var. İyi düşünüp, iyi hissedip, iyşi yaşayacaksın. Ya da bir dost eli sana uzanacak ve seni çekip çıkartacak düzlüğe..

    Bloğunu çok beğendim. Yazmaya devam et sen. Paylaşım dostluğun ilk basamağıdır.

    Bu arada yeni yaşıns hayırlyı uğurlu olsun. Tebessüm yüzünden eksik olmasın. çünkü tebessüm gönül hoşluğudur...

    YanıtlaSil
  11. doğum günün kutlu olsun bugün doğum gününmüş :)

    YanıtlaSil
  12. ben yeni blok açtım senin bloğunu da yeni gördüm. kendini ifade edişin harika yazılar uzun olmasına rağmen sıkılmıyor insan. senin yaşlarımdaki halimi düşünüyorum . bazen içimizdeki ben le dışarı yansıttığımız ben birbirinden çok farklı olabiliyo kendine dışardan bakmaya çalış. yakın arkadaşların varsa danış dışarıdan itici gelen davranışların var mı. ve bazen doğru insanlarla karşılaşmak epey vakit alabiliyo sabret . daha yolun başındasın. dalgınlığa gelince kafana bişeyleri takıyorsun belli ki hayatta herşey olacağına varıyor üzülmemeye çalış. sen mutlu olursan ailene de yansır. bu arada şimdilik rastlayamadım sınavı kazandın mı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe