3 tane şahane mim var..

Pazartesi, Mayıs 02, 2011

Hazır bloglar canlanmışken şu mimleri yapmak istedim. Mim yapmak çok eğlenceli yahu. İnsanı daha çok düşünmeye sevk ediyor. Yazarken insan keyif alıyor..
 Bugün okula gitmedim. Sabah gidecektim ama hiç keyfim yoktu. Annem ''gitmek istemiyorsan, gitme yavrum''dedi. Çok uykusuzdum zaten. Uykuya çok düşkünüm sevgili okuyucu. Babam '' artık uyuma zamanı değil, sabahın köründe kalkıp yollara düşeceksin, çalışacaksın günün birinde'' demişti.. Sanırım haklı. Eskisi kadar çok uyuyamayacağım. Annemi son zamanlarda istemeden olsa kırıyormuşum. Bu durumdan nefret ediyorum. Benim yüzümden üzülmesini istemiyorum. Onu kırdığımı fark ettikten sonra yanına gidip sarılıyorum.. Kendimi çok hafiflemiş hissediyorum ona sarılınca.. Gelelim mim konularımıza..
Varan 1Mim konusu: Duyularımıza İthafen ?(B3ngü, Şizofrenik Human, Vesselam mimlemiş)
En Sevdiğin 3 Görsel; Yakamoz, Güneşin Batışı ve Güneşin denize yansıması sonucu oluşan şahane manzara..
En Sevdiğin 3 Ses; Yağmur Sesi, Dalga Sesi ve Çello sesi..
En Sevdiğin 3 Tat; Mantı, Zeytinyağlı yaprak sarması, Pizza, Lahmacun,Whooper Menü hamburger, Muzlu Pasta ve son olarak Probis(bu kadar çok tat isimleri yazdım farkındayım ama dayanamadım abi)
En Sevdiğin 3 Koku; Vanilya kokusu, Kitap Kokusu ve Deodorant Kokusu.. Geçen gün markette şahane bir deodorant keşfettim. Onu alacağım. Kızlar bu kokuya deli olacak ^^
En Sevdiğin 3 His; Eski günlerden bahsedince yüzünde oluşan tebessüm, Rüzgarın yüzüne yüzüne doğru esmesi ve sevdiğin bir şarkıyı söylerken kendinden geçme hissi(bknz:tüylerinin diken diken olması durumu)

Gördüğünüz gibi yemek konusunda üstüme yok. Yani yemek yemek bana mutluluk veriyor. Aa yapmayın o kadar şişman birisi değilim. Metabolizmam hızlı çalışır. B3ngü, Vesselam ve Şizofrenik Humana teşekkürlerimi sunuyorum..

Varan 2 > Blog açma hikayeniz... Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz bi anlatın bakalım ? (Vesselam mimlemiş)
   Başlangıçta blog açmayı hiç düşünmüyordum. Kendi halimde yaşayıp giden biriydim. Bir yaz günü, sıkıntıdan patlarcasına internette Heroes izlerken arkadaşım bana bloglardan bahsetmeye çalıştı.. İlgimi çekmişti doğrusu. Günlük tutmayı pek beceremiyorum ben. Yazdıklarımı annem hep okuyordu çünkü. Çok iyi biliyorum bunu.. Ben de onun ulaşamayacağı bir yerde bir şey yazmak için burayı açtım. Sonra Serra'nın blogu olduğunu fark ettim.. Blogu daha çok sevdim. O sağolsun bana çok yardımcı oldu bu konuda. Mesela bloga müzik ekleme konusunda bana yardım etmişti.. Sami Hazinsesi, İstiklal Akarsuyu, Siminyayı, Puccayı bana o göstermişti. O günler daha dün gibi aklımdadır..
 Sonra burada bir sürü insan tanıdım.Sayayım mı sana? Bak sayıyorum;Serrayı,Cips Yiyemeyen Kızı( O tanıdığım ilk blogger.. Yeri başkadır bende..) Cyk'nın kardeşi Rumeysayı, Puccayı, Siminyayı, Ebru Vatenseveri, Lazanyayı, Marlayı,Rory'i, Kırmızı Çizmeli Kedimi, Tinkerim Collim, Leahım, Aslı hanımı, Flu gibiyi, Tuğçe Bektaşı, French Ojeyi,Üsturupsuz Yazarı,Telekinesis abimi, Kızıl Saçlı  Jove, Günlük Zırvalamaları,  Rockunzeli, Bukiyi(buki benim canımdır), Kırmızı Balonlu kızı, Ecemi, Vur kadehi ustam Lalişi, Liellayı, Bir ince sesi, Miyukiyi, Memento Moriyi, Nane limon kabuğum Mia Wallaceyi, Öküzün önde gidenini, Anti Kahramanı, Vesselamı, Francescayı, Zodyaklıyı,Gımızı Momolü, Loanayı, Sadece Umut, Çarli, Missbone'u,Bendisi, Gece kedisini,Akın Abimi, Tutsi abimi, Zennubeyi, Kadıköy Güzeli Özge, Hayat erkeği,eLmyra Hazal, Dereotundan Nefret eden Okan Abimi, Medanşeriyi,Amak-ı Hayal Özlemi, 8ex-en8 Cemi,Aryayı, Tükenmez Kalemi ve Lairen Beyin ütüleyini tanıdım.. Daha ismini unuttuğumu niye güzel insan var hayatımda.. O kadar güzel insanlar ki bunlar.. Her birini ayrı seviyorum. Her biri ayrı önemlidir benim için..
  Bütün bunların yanı sıra bu blogu ben öldükten sonra okunsun diye yazıyorum.. Belki değerimi daha sonra anlayan insanlar olur diye.. Çünkü insanlar yaşarken değil, birini kaybettiğinde onun değerini anlıyor.. Buradaki insanlar çok cana yakın.. Yani kibirli değilller. Ben bunu önemserim.. Hepinizi çok seviyorum.. Bunu sakın unutmayın..
  Şimdi kendimi daha mutlu hissediyorum. Beni yalnız bırakmayan yüzlerce insan var. Bu güzel bir şey.. İnsanın yalnız olmadığını bilmek onu mutlu ediyor.. Hepinize gerçekten çok teşekkür ediyorum. Boşuna siz benim 2.ailemsiniz diye demiyorum. Bi bildiğim var ki söylüyorum abicim. Ben öldükten sonra bunları hangi yüzle okuyacaklar merak ediyorum doğrusu..

Varan 3 > Şuan kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle yada bir şiirin satırlarıyla yada bir veciz sözle yadaaa bir resimle aktarınız seçim sizin hangisini istiyorsanız (Rory ve Vesselam mimlemiş)
  Şu an kendimi bir şiirin satırlarıyla anlatmak istiyorum..
  seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun ?
  nerden bileceksin !
  sen hiç benimle olmadın ki;
  ya aklın başka yerdeydi
  ya yüreğin..

           ( Can Yücel)
 3 mimi de bitirdim efendim. Mimleyen insanlara tekrar teşekkür ediyorum ve siz sevgili okuyucularım Okuyan gözleriniz şifa bulsun emi.. :) 
Bu da bizim şarkımız olsun..Hadi kalın sağlıcakla..

You Might Also Like

16 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. :)

    Hayran kaliyorum okurken xcv.xcv.

    nasil yaziyosun bu kadar:)

    Öperim.

    YanıtlaSil
  2. Yazmayı çok seviyorum. Ondan galiba canım :)
    Ben de öpüyorum seni güzel insan :)

    YanıtlaSil
  3. allağm nasıl tatlısın öyle sen. o duyularla ilgili verdiğin cevapların çoğunu paylaşıyorum. ve bir klasik olarak can sıkıntısından blog açmak. iyi ki canın sıkılmış ciğerim. muck.

    YanıtlaSil
  4. @Larien Beyinütüleyen
    O sizin tatlılığınız efendim.. Çok teşekkür ederim. Beni mutlu ettin canım ya :D

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Vişne'cim! :)
    Sen de iyi ki varsın, hep yaz, biz de severek okuyalım :D

    YanıtlaSil
  6. ovvv ne güzel cevaplarr bak canım lahmacun çekti! :)

    aslında 3ü geçmesi çok goğal bana kalsa 10 tane yazarımm :)

    bir de orda adımı gördüm oleey :)

    YanıtlaSil
  7. 3 mımı vısneme gondermısım :) canım benım ne guzel yazmısın ole ya usenmemıs 3 tanesını cvplamıs :*

    YanıtlaSil
  8. Oy!
    Ayrı teşekkür ediyorum,sebebi belli;)
    Cansın be cansın!

    YanıtlaSil
  9. Oyyyh oyy.
    Ben seni yirinnnngg.
    Jelibonbonummmm.

    Beni unuttunuz ama neysenmmmmm:P

    YanıtlaSil
  10. mertim ne güzel cevaplandırmışsın mimleri:) eline sağlık kuzum.

    YanıtlaSil
  11. senin bendeki yerin, nasıl cyk senin için ayrıysa sen, mia ve kırmızı balonlu kızda benim için öylesiniz :) çok çok teşekkür ettim :)

    ve o şiir, o şiir.. çok severim mert gerçekten :)

    en sevdiğin 3 tat yerini ben olsam boş bırakırdım :D o öyle sonsuza kadar giderdi çünkü hiç başlamamak en iyisi :D

    YanıtlaSil
  12. Mimlenmek güzel hele ki mime cevap vermek daha bi güzel..Bende taslak olarak hazırladım fakat tam olarak hazır değil biter bitmez Mim konularına aşikar şekilde başlayacağım..

    YanıtlaSil
  13. bu kadar yazmaya hiç mi üşenmiyorsun ya :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  14. bu arada mimledim seni :) bi kere daha artık ama merak ediyorum senin filmlerini :)

    YanıtlaSil
  15. Yahu ne kadar kişi tanımışın burda :) Şu deodorant hangisi parfümünü alayım :p deodorant sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Bilgisayarım bozukken çok geride kaldım ya teşekkürler Vişne. Mimleri alıyorum bu arada ihtiyacım var buna geç olsa da... (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe