Göte giren şemsiye açılmaz derler..

Cumartesi, Mayıs 14, 2011

Geçen yine yalnızım şaka lan şaka bu sefer melankoliğe boğmayacağım sizi. Ben aslında melankolik birisi değilim. Arkadaşlarımla buluştuğum zaman hüzünlenmem aksine keyiflenirim. Hiç olmadığım kadar mutlu olurum. Sizi böyle dertlerimle üzmek istemiyorum aslında ama anlatacak bir şey olmadığım zaman kendimden bir şeyler anlatıyorum. Neyse konumuz bu değil. Dün okuldaki son günümdü. Şimdi ben evdeyim ya hani birden okula gidince tuhaf hissettim. O değil de çektiğim çileleri özlemişim. Erkenden kalkmayı, uykusuz kahvaltı etmeyi, otobüse yetişmek için koşmayı, otobüste son ses müzik dinlemeyi, arkadaşlarımla gülmeyi çok özlemişim. Sabah okula erken gitmemek için okulun iki durak öncesinden inip sahilde yürüdüm. Deniz havası almak öyle iyi geldi ki anlatamam. Bir şeylerin değiştiğini fark ettim. Zaman beni çok değiştirmiş onu fark ettim. İnsan zaten aynı kalamıyor ki her zaman. Duyguları, düşünceleri, insanlara olan tutumları hep değişiyor. Sürekli bir değişim içindedir kendi iç bünyesinde. Sabah evden çıkmadan önce erkanın bana hediye ettiği Rochas parfümünü sıktım. Annem bu kokuya aşık oldu resmen. Erkek okuyucularıma tavsiye ederim bu kokuyu. Kalıcı bir koku oluyor. Üstelik bayanlar bu kokuya bayılıyor. Bi ara parfümlerle ilgili post yazacağım merak etmeyin. Artık burayı boşlamayacağım.. Anladım ki blogum benim için çok önemli..
  Cuma gününe geri dönüyorum. Arkadaşlarımla tek tek hasret giderdim işte. Ders işlenmedi tabii. Coğrafya hocam ile birlikte fotoğraf çektirdim. O gün fotoğraf makinemi yanımda götürdüm. Herkesin fotoğrafını çekmek istedim. Gerçi pil bitti ama çekebildiğim kadarıyla çektim arkadaşlarımı. Gülşah ve Emeli görünce ayrı bir mutlu oldum zaten. Beni özledikleri çok belliydi. Derslere girmesem de olurdu yani. Sonuçta izinliydim karne gününe kadar. O değil de son gün müdür gelip kıyafet kontrolü yaptı. Amacı neydi anlamadım abi. Olan bizim damlaya oldu. Numarasını falan aldılar.
  Koray askerden geldikten sonra Gülşahla buluşmuş etmiş. Gülşahı öyle mutlu görünce çok mutlu oldum ya. Emel fotoğraf makinemi elimden alıp durmadan beni çekti. Fotoğraf çektirmeyi çok sevdiğimi biliyor tabii. Erkan,Meral,Büşra ve benim birlikte olduğumuz fotoğraf var.. Onları saklayacağım.
  Şimdi diyeceksin ki niye fotoğraf paylaşmıyorsun burda. Açıklayayım öncelikle tipsiz birisiyim. Fotoğraflarda öyle güzel çıkmıyorum. Tek avantajım tatlı gülümsemem. Onun dışında pek bir özelliğim yok. Buraya fotoğraf yüklemiyorum çünkü gereksiz görüyorum. O yüzden bana kızma. Yakışıklı biri olsam yüklerdim tabii. Şimdi ben fotoğraf yükledikten sonra '' Ay biz bunu yakışıklı sanmıştık çirkin çıktı bu'' diyen insanlar olacak. Olmayacak değil hani. O yüzden ben böyle olmaya devam edeceğim sevgili okuyucular..
  Ne diyordum? Ha Coğrafya hocamın adı Elif. Kendisi inanılmaz zevkli ve iyi birisidir.. İyi ki tanımışım diyorum. Karne gününde tekrar fotoğraf çektireceğim onunla. Herkesle fotoğraf çektirmedim. Merallerle çektirdim sadece.
  Mantık sınavı olduk. Göte giren şemsiye açılmaz durumunu resmen yaşadım dün. Sorular çok zordu abi. Ne alacağım inan bilmiyorum. Zaten kadın manyağın teki ya.'' Hocam biz bu konuyu işlemedik'' dedim Utanmasa sınavda beni dövecekti. Aman ne verirse versin ya. Hiç umrumda değil açıkçası.. Şu an önemli olan üniversite sınavları. Okuldan zaten iyi bir puan gelecek. Gerçi bu sene 3-5 hocam dışında bütün hocalarım berbattı. Sevmediğim hocalar dersime girdi. Rezaletti yani. Nasıl katlandım gelin bana sorun siz.
  Onun dışında hocalarla vedalaştık. Tarih hocamla vedalaşmak beni üzdü. Lise birinci sınıfta dersime giren Edebiyat hocamla vedalaştım. Kendisi beni çok sever. Ben de onu severim tabii.
  Sonra bahçede arkadaşlarımla vedalaştım. Emel ve Gülşah sınıfın çoğuyla konuşmadığı için zil çalar çalmaz okuldan ayrıldılar. Onlarla vedalaşamadım. Bu yüzden çok üzüldüm zaten. Sırayla Şeymayla, Tansuyla, Barışla, Erkanla, Burakla sıra arkadaşım biricik moronum Gizemle ve daha birçok arkadaşımla vedalaştım.. Gizem bana sarılınca ağlayasım geldi. Öyle sıkı sarıldı ki.. Ağlayacaktı zaten o da. Dile kolay 2 sene beraber bir sırayı paylaştık. Çok şey yaşadık. Birlikte kopyalar çektik, birbirimize vurduk, hakaret ettik. Bu hakaretler şaka tabii. Ciddiye almayın. O bizim samimiyetimizden kaynaklanıyor. Şeyma ve Tansu ağladı. Tansu bana sarılırken ayrılmak istemedi bir süre. Sıkıca sarıldılar bana arkadaşlarım. Beni tanıdıkları için mutlu olduğunu söylediler. Sonra Merale sarıldım o an benim için kötüydü. Çünkü o benim gülücük abidem, dostumdu. İşte böyle birden ayrılınca kötü oluyor. Ayrılmaları hiç iyi beceremem..
   Babam benden çok iyi mahkum olacağını söylemişti bir kahvaltı sabahı.. Hakkaten hapishanede sıkıntı çekmem. Bütün gün evdeyim ya ona anlam veremiyor. Ben evde olmayı seviyorum. Kafamı dinliyorum en azından..
   Öyle işte.. Okul hayatım böylece son buldu. Geride sadece gülümseyerek hatırlayacağım anılar kaldı bide yanımızdan erkenden ayrılan Mahir'i asla unutmayacağım.. Umarım şu an yattığı yer nur içindedir.. Allah kimseye arkadaşının ölümünü göstermesin. Katlanılması gerçekten çok zor bir durum..
  Zaman çok çabuk geçiyor gerçekten. İlkokul arkadaşım askere gidiyor. Üstelik nişanlanacakmış. Daha dün beraber aynı sırada oturuyorduk lan. Şu zaman kavramı gerçekten çok ilginç bir şey.. İnsan ne oldum dememeli ne olucam demeli..
  Korkarak girdiğim okul kapısından şimdi üzülerek ayrılıyorum.. Hepimiz kolye taşları gibi ayrı ayrı yerlere dağıldık.. Hayat bundan sonra başlıyor bizler için.. Ben tabii burada sizlere yine lise yıllarımı, ilkokul yıllarımı ve çeşitli farklı şeyler anlatmaya devam edeceğim.. Benden kurtulmak o kadar kolay değildir sevgili okuyucularım.
Yeni yazacağım Hikaye yazısında görüşürüz..
Mutlu günler geçirmeniz dileğiyle..
Bu da şarkımız olsun..

You Might Also Like

5 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Bir saniye bir şey mi oldu da izinlisin yoksa standart lys izni mi?

    YanıtlaSil
  2. Francesca bir şey olmadı :) Sadece Lys için standart izin verdiler son sınıflara :)

    YanıtlaSil
  3. Görüşürüz size de mutlu günler... =)

    YanıtlaSil
  4. sanırım ben de biliyorum şu okulun lys öncesi son iznini.. çok koyuyor böyle okulun olmaması boşluk hissi ama geçti sanırım ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe