The Ugly Truth - Kadın Aklı Erkek Aklı..

Pazartesi, Mayıs 23, 2011

Uzun zamandır film ve kitap önerisinde bulunmuyordum sizlere. Okuduğum kitapları ve izlediğim filmleri sizinle paylaşmak beni mutlu ediyor. İnsanlara bir şey katmayı çok seviyorum. Gelin ilk önce ben neler yaptığımı anlatayım sizlere. Öncelikle dün çok yorucu bir gün geçirdim. Arkadaşlarımla birlikte taksime gittim. Şunu söylemeyelim ki beyoğlu apaçi ve kroların merkezi haline gelmiş. Adım başı kroyla karşılaşmanız çok fazla. Üstelik arkanızda Kürtçe konuşan erkekler de cabası. İşçiler ya da askerler büyük ihtimalle. Sevgililere çok fena bakıyorlar yalnız. Bir de şort giyen kızları yiyecekmiş gibi bakıyorlar. Gözlem yeteneğimi kullanmayı severim. Beyoğlunda sevgilileri öyle el ele görünce hayatta iyi şeylerin olabileceğini düşünüyorum. Daha güzel hayatların var olabileceğini düşünmek insana umut aşılıyor. D&R taşınmış. İstiklal kitabevi kapanmış.Onun yerine D&R oraya açılmış. Ferah bir yer olmuş. Dün hayvan haklarıyla ilgili eylem vardı. Katılmadan edemedim. Çeşitli sloganlar söyledik arkadaşlarımla birlikte. Köpekler vardı.. Hayvansever insanlarla birlikte slogan atmak bizlere mutluluk verdi. Ayaklarım çok ağrıdı. Uzun zamandır böyle gezmedim. Bowlinge gittik beraber. Başlangıçta ben sonuncuydum ancak oyunu birincilikle bitirdim. Bu duruma sevinen ben oldum tabii. Öyle işte. Bu hafta da emel ve gülşahla birlikte bowling oynayacağım. Oynamayanlara tavsiyemdir. İnsan gerçekten stres atıyor..
  Evet bugün sizlere The Ugly Truth filmini anlatacağım. Filmin Türkçe adı Kadın aklı erkek aklı. Başrollerini Katherine Heigl ve Herard Butlerin paylaştığı film romantik komedi tadında. Katherine'nin filmdeki adı Abby, Herard'nin filmdeki adı Mike'dır. Filmimiz Kate Perry'nin Hot and Cold şarkısıyla başlıyor. Abby, bir televizyon kanalında program yapımcısı olarak çalışmaktadır. Sıradan bir yemek programının yapımcılığını üstlenir. Programın Reytingleri düşük olduğu için kanal sahibi programı kapatacağını bildirir. Abby telaşlanır tabii. Aklına reytingi arttıracak fikirler gelmez. Bu arada Abby yalnız yaşayan bir kadın. Bir kedisi var. Karşı komşusuna abayı yakmıştır. Bir akşam kedisi ağaca tırmanır. Onu almaya çalışırken karşı komşusu o sırada banyodan çıkar. Bunu gören Abby, ağaçta onu seyretmeye başlar. Komşusunun adı Colin. Baklava kaslı doktordur kendisi. Ağaçta Colin'i izlemeye başlayan Abby, dalın azizliğine uğrar ve düşer. İmdat çığlığı basar ve Colin anında oraya gelir. Bu sahnede en çok Abby'nin Colin'in havlusunu çekme sahnesine güldüm diyebilirim. Telaştan çocuğun havlusunu çekti tabii. Çocuğun kıçı başı meydanda. Nasıl güldüm bir bilseniz. Colin'e teşekkür ettikten sonra evine gitti. Yatak odasındaki televizyondan Mike'ın programını izledi. Program hiç hoşuna gitmemişti. Ancak programın reytingi çok iyiydi. Mike'ın programına bağlanır ve mükemmel erkeğin hayatta var olabileceğini savunur. Mike buna çok güler çünkü böyle bir erkeğin olmayacağını düşünür. Erkeklerin sadece sekse odaklanarak yaşadıklarını savunur Mike.
   Kanal sahibi Mike'ı yanına alır ve sabah haberlerinde program yapmasını söyler. Bunu kabul eder tabii Mike. Bu arada Colin, Abbyi arar. Ancak bu gönül işlerinde pek becerikli değildir. Mike ona aşk doktorluğu yapar. Sabah haberlerini karı koca sunuyor. Mike programın sonunda onları öpüştürdü.O sahneye de çok güldüm gerçekten. Abby cinsel içerikli şeylerin programında olmasını sevmez.
   Filmde güldüğüm ayrı bir sahne ise Baseball maçıdır. Abby colinle birlikte Baseball maçını izlemeye gider. Mike de oradadır ve Abbye taktik verir. Abby heyecandan Colin'in üstüne kola döner. Kasıklarının oraya dökülen kolayı temizlemeye çalışır Abby. Herkes Abby'nin oral seks yaptığını sanar. Kameralar onlara döner ve herkes onları izler. Çok gülmüştüm.
   Mike Abby'e aşk konusunda taktikler verir. Kıyafetlerini,saçlarını değiştirir. Onu bambaşka biri yapar. Colin'e aşık olmasını sağlar. Bir iş yemeği gecesinde Mike, Abbye elektrikli iç çamaşırı alır. Abby bunu giymek istemez ama en sonunda giyer ve öyle gider. Kumandasıyla birlikte çalışıyor bu iç çamaşırı. Elektrik veriyor işte cinsel bölgeye. Bunlar yemek yerken bi ara çantasında kumanda yere düşüyor. Karşı masadaki çocuk bunu oyunca sanıyor ve oynamaya başlıyor.Abby tabii şok geçiriyor. İnleyerek bir şeyler anlatmaya çalışıyor.. Çocuk elektriği en üst seviyeye getirince abby yerinden zıplıyor. O sahne de ayrı bir güzeldir. Gülmek için iyi bir sahne.
  Bunlar program için Los Angeles'a gidiyorlar. Otelde kalıyorlar. Bir güzel dans ediyorlar ki sormayın. Uyumlu bir çiflerdi valla. Ben sevdim bu ikiliyi. Mike Asansörden inerken aniden Abby'i dudaktan öptü. Vışş dedim. Adam hoşlanmış kızdan belli dedim. Bunlar asansör kapısında öpüştükten sonra ayrıldılar. Abby odasına gittiğikten bir süre sonra Colin gelir. Colini artık sevmiyordur. Mike'dan çok hoşlanmıştır. Mike kızı sevdiğini söylemek için odasına gider. Ancak hayal kırıklığına uğrar. Kapıyı Colin açar. Çok kötü durum be abi. Neyse Mike bozulur tabii. Sabah erkenden oradan ayrılır. Kanaldan ayrılır. Başka kanala geçer. Abby bu duruma sinirlenir tabii.
Bir program sırasında bunlar balonların fink attığı yerde karşılaşır.İkisi de haber için oradadır. Mike eski programına yeni birinin alındığını görünce sinirlenir. Abby alır eline mikrofonu ve programı sunmaya başlar.Mike bunu görünce koşar tabii. Alır elinden mikrofonu ve konuşmaya başlar. Bi anda reytingler yükselir. Bunlar balonla havaya çıkarken hala kavga eder ancak bir süre sonra kendilerini öpüşürken bulurlar. Ve film sevişme sahnesiyle son buluyor..

Film öyle boğucu romantik filmlere benzemiyor. Romantik komedi işte. İzlerken keyif alma oranı çok yüksek. Benim güldüğüm yerlerde muhtemelen gülmüşsünüzdür. Oyuncular rollerinin haklarını vermişler. Zaten Katherine'yi Grey's antomy'den tanıyoruz. Çok başarılı birisi. Gerard ise ayrı bir konu. Oyunculuk ona gerçekten çok yakışıyor. Not: Seni Seviyorum filmindeki oyunculuğu ayrı bir güzeldi..
Neyse efendim bir film kuşağımız burada son buldu..
Okuyan gözleriniz şifa bulsun..
Keyifli günler geçirmeniz umuduyla..
Bu da şarkımız olsun..



You Might Also Like

5 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. öncelikle istiklal kitapevinin kapanmasına çok üzüldüm :(

    ve bu filme hastayım ben! beğendiğim roımantik komedilerde ilk 5e girer! orda kapıyı colin açınca ben de çok kötü olmuştum uff neyse :)

    başka böyle güzel önerebileceğin romantik komedi var mı? ayrıca yazının şarkısı çok güzel bir ara bayaa dinlerdim ablamla :)

    YanıtlaSil
  2. Mia sana kesinlikle katılıyorum bu film konusunda ! :D ben pek sevmem öyle romantik komedi tarzı filmleri. Ama bu filmde ciddi ciddi güldüm :D üstelik sıkmıyor da :D Cidden güzel bir film..
    O şarkıyı pek severim kiiiiiiii ! :)))

    YanıtlaSil
  3. güzel filmdir severim kendisini ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe