Zaman Tünelinde olsaydım..

Cuma, Mayıs 20, 2011

Okulların kapanmasıyla birlikte kendimi iyice salmış bulunmaktayım. Bu durumdan hiç memnun değilim. Ben eskiden böyle biri değildim. Hep bu platonik aşklar beni böyle yapıyor. Evet vişneniz yine birine aşık oldu. Aa hayır kime aşık olduğumu söylemeyeceğim. Söylersem tadı kalmaz. Kızıl prenses benimle konuşmuyor. Konuşmaya çalışıyorum ama kendini geri çekiyor. Üzülüyorum.Hem de çok üzülüyorum. Evde durmaya alıştım diyebilirim. Eski günlerimi özlemiyorum. Arkadaşlarımı özlüyorum. Emeli, Gülşahı,Erkanı,Merali,Büşrayı çok özledim. Kimse kimsenin yerini dolduramıyor bence. Onun dışında İncir Reçelini izledim.Bi ara onu da burada tanıtacağım. Kitap ve film tanıtımı yapacağım sizlere efendim. Gaziantep'ten arkadaşım geldi İstanbula. Onunla görüşemedim. Babamla kavgalıydım ve bana dışarı çıkma yasağı verdi. Hal böyle olunca gidemedim. Şimdi babamla barıştım ama keşke gitseydim. Elbet bir gün yine görüşürüz Nidayla. Belki askerliğimi Gaziantepte yaparım. İncir Reçeli filmini ne zamandır izlemek istiyordum. Sonunda izledim. İzlemeyenler izlemeli bir an önce.
  Mezun olduk kimse arayıp sormuyor abicim. Unutuluyoruz efendim.. Ne acı. Sabahları geç kalkmayı çok seviyorum. Tam bana göre. Babam böyle gidersem bir işe giremeyeceğimi söyledi. Çok uyumak bir halta yaramıyormuş.
  Sevgili Vesselam beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ederim.Hemen mimi cevaplamak istiyorum.

Mim Sorumuz; Eğer Bir Zaman Tüneli Olsaydı Geçmişten Yada Gelecekten Hangi Zamana Gitmeyi, Kimi, Hangi Olayı Görmeyi İsterdiniz ?
Bu Sizin Yaşadığınız-Yaşamadığınız (Kendi Unutamadığınız Keşke O Anı Tekrar Yaşasam Dediğiniz Veya Tarihte Görmek İstediğiniz Bir Olay Vs...); Tanıdığınız Yada Tanımadığınız Görmeyi İstediğiniz Kişi Olabilir..
Ohoo gitmek, görmek istediğim o kadar çok yer var ki.. Dur anlatayım ben size.
  • Eğer bir zaman tünelinde olsaydım ilk önce geçmişe giderdim. Annem bana çocukluğunu anlatırdı her elektrikler gittiğinde. Elektriğin gitmesiyle oluşan sohbetler ayrı bir tatlıdır.. Neyse annem bana kendi çocukluğunu anlatırdı. Dedem ona ve teyzelerime çok vururmuş. Çok sinirli birisiymiş. Mesela annem okumayı çok istemiş ama dedem okutmamış. Anneme derslerinde yardım eden olmamış. Dedem onu her zaman dövermiş. Her anlattığında çok üzülürdü. Bunu hissederdim. Dedemden bu yüzden nefret ediyorum. Beni büyüten teyzemi döverken gözlerini bozmuş haberiniz var mı? Onu duvara itmiş ve tokatlamış. Ben bunları yazarken niye ağlıyorum bilmiyorum. Eğer öyle bir imkanım olsaydı geçmişe gider dedemin birilerine vurmasını engellerdim. Böylece teyzemin gözü bozulmamış olurdu.
  • Yaşadığım olumsuz şeyleri olumluya çevirmeye çalışırdım. Beni üzenlerden intikam alırdım. Hatalarımı düzeltmek isterdim. Sevdiğim insanları bir kez daha görmek isterdim. Mesela çocukluk aşkımla tekrar el ele tutuşmak isterdim.
  • İlkokula başladığım güne giderdim. O günde annemin yanımda olmasını sağlardım. Keşke o gün annem ve babam yanımda olsaydı. O zaman tek başıma ağlamazdım.
  • Geleceğe de giderdim.Acaba nasıl biri olmuşum.Saçlarım beyazlamış mıdır? Kızım veya oğlum nasıldır? Karımın saçları ne renk diye bakardım. Sanırım yüzümdeki o gülümseme kaybolmazdı. Evet çok tatlı bir gülümsemem var.
  • Haa bak şunu da çok isterdim.. Teyzemler beni özlem tekinin konserine götürmemişti. O güne dönüp, o konseri birlikte izlemek isterdim. Şebnem ferahın konserlerine katılmak isterdim.
  • Geçmişe gitseydim liseye başladığım güne giderdim. Kendi salaklığıma bakıp dakikalarca gülerdim.O değil de o ilk gün gerçekten çok trajikomikti.
  • Geleceğe gitseydim dünya ne halde diye bakardım. Hala ışınlanma diye bir şey icat etmediler mi diye kontrol ederdim. Ne manyak adamım ben ya
  • Onun dışında peygamber efendimizi, atatürkü görmeyi çok isterdim.. Mona Lisayı görmek isterdim. ''Leonardo abi bizi de çiz be abi'' derdim Leonardo da winciye.
  • Geleceğe gitseydim eğer yanımdaki insanlara bakardım. Dostlarım hala yanımda mı diye kontrol ederdim. Fotoğraflara bakardım mesela.Kesin çok albümüm olurdu. Annem de çok sever fotoğraf albümlerini.
  • Zeynayı görmeyi çok isterdim.Onun yanına giderdim. Kılıç kullanmayı öğretirdi bana.
  • Doctor Who'da Rose Tyler'ın ayrılmasını engellerdim. O ayrılık sahnesini hiç yaşatmazdım onlara.
  • Geçmişe gitseydim eğer arkadaşımın ölümünü engellerdim. Bunu her şeyden çok isterdim.
Sevgili bendiss beni yeşilçam filmleri hakkında mimlemiş. Kendisine teşekkür ederim. İzlemekten keyif aldığınız, vazgeçemediğiniz yeşilçam yapıtları hangileri ? 
  Kemal Sunal'ın,Şener Şen'in bütün filmlerini çok severim ben. Hababam sınıfını, Davaro, Kibar Feyzo, Gırgıriye, Görgüsüzler,Gülen Gözler, Sev Kardeşim,Oh olsun, Ateş böceği, Mavi boncuk, Ah nerede vah nerede,  Battal Gazi, Tarkan(Ne var abi bi dönem izlemek modaydı) Hüdaverdiyi severek izlerdim.
  Sonra Gülşen Bibikoğlunun hastasıydım ben eskiden. Münir Özkulu, Adile Naşiti çok severdim. Mesela Gülen gözlerdeki şu repliği hiç unutmam: Vecihi geliyor vecihi aııııı(burda uçak efekti var). Gülen gözler ne güzel filmdi öyle yahu. O sabunların evi mahvetmesine bayılırdım ben.  Çok fazla Türk filmi izlemezdim.Daha çok çizgi film izlerdim ben. Çocuktum abi çizgi film izlemek hoşuma gidiyordu.
Ha arada eğer birini mutlu etmek istiyorsan, onu özlediğini söyle..
Bu da şarkımız.

Mimlediklerim: Nah a Perfect Day, Cips yiyemeyen kızLazanya 
 

You Might Also Like

4 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Sorularımı ve yorumlarımı sıralıyorum sıradan:

    1- E daha çok özleyeceksin,üniversiteye gidince ah lise diyeceksin,üniversite bitince ah üniversite.Bu düzen bööle annem.
    2- Kızıl Prenses'i takma dedim ama.Biraz kendi halinde kalınca,dönecek.Üzme kendini kıyamam.
    3- Alakasızca seni seviyorum olm,bilesin.
    4-İncir Reçeli'ni bugün Böcük'üm de izlemiş,bayılmış,kesin izlemelisin dedi.Sen de yazınca evet okumalıyım.
    5- Kimleri mim'ledin,bana özel mim lütfen!
    6- Özele gel sen bi,ben onlayn olmasam da mail at,kimdir platonik.Benden saklamak,sööylememek yerim bak seni!
    7- muah!

    YanıtlaSil
  2. Platonik aşklar bu yaşların en güzel şeyi be, üzülme takma kendini. Hem bu kadar çok geçmişte özlenecek şey biriktirme bu yaşta, ileride özleyeceğin şeylere de yer ayır mutlaka. Mimini mutlaka yazacağım canım çünkü çok sevdim bu mimi.

    YanıtlaSil
  3. Aşklar üçe ayrılır;Platonik,alüvyonik(bunu deneyen hiç olmadı) hepsinin kendine has bir güzelliği var,tek kişilikse ızdırap oluyor..

    YanıtlaSil
  4. Zeyna kılıç öğretir mi bilemem ama bi güzel pataklardı bende severim kendisini adı çıkmış savaşçı prensese bir kere..
    Tardis'im olsaydı ne paralel ne de seri evren Rose'la ayıramazdı beni zamanda çatlak yine Rose'u ulaşırdım yani;D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe