Gıcık olduğum hareketler..

Cumartesi, Haziran 11, 2011

Yaz sıcaklığının buram buram bünyemizde hissettiğimiz bir günle karşındayım canım. Mezuniyet Balosundadn sonra seni ihmal ettim biliyorum ama test kitaplarına gömülmüş bir biçimdeydim. Bir yandan roman okuyor bir yandan da test çözmeye çalışıyordum. Kafa kalmıyor insanda valla. Çarşamba ve Perşembe günleri çok kötüydüm. Özellikle perşembe nerdeyse öleceğim sanıyordum valla. Annem öğle yemeği için ayran yapmış. Ben normalde ayran içmem. Çünkü uykumu getiriyor. Nitekim yine öyle oldu. Hem ayranda soğuk değildi garip bi tadı vardı. Öğle yemeğinden sonra sıcaklığın verdiği mayışma hali bünyemde resmen kendini gösterdi. 3 Saat uyumuşum. Uyandığımda midem gurulduyor tabii. Biz akşam yemeğini fazla yemiyoruz. Öğle yemeği ile birleştiriyoruz genelde. Akşamları çay veya meyve yiyoruz. Özellikle ben meyve yiyorum. Bu benim için alışkanlık haline geldi zaten. Neyse uyandıktan sonra tezgahta duran domatesi alıp yiyeyim dedim yemez olaydım. Çok kötü bir tadı vardı. Mideme oturdu resmen. Sancı yaptı abi domates. Üstüne ateşim de çıktı. Kendime not: bir daha tezgahın üstündeki yiyecekleri yeme.Dolaptan al ye. Zaten o gece çok kötü rüyalar gördüm. Sabah da erkenden uyandım. Annem şaşırdı tabii. Ben normalde geç kalkan birisiyim. Perşembe günü ıslak bezi alnıma koydum ve uyudum. Sabaha bir şeyim kalmamıştı. Doktora gitmedim çünkü ilgilenmeyeceklerini biliyordum. Şu an daha iyiyim. 
Fotoğraf makinem teknik servisten geldi. Pilleri kötüymüş. Babama o kadar diyorum gidip ucuz piller alma diye ama dinlemiyor ki. Her seferinde benim dediğim doğru çıkıyor. Ailenin bay doğrusu oldum valla.
  Cuma günü karne ile birlikte yıllığımı da alıyorum. Çoğu arkadaşım almış. Acaba nasıl olmuş. Lys için pek umutlu değilim. Çünkü yeteri kadar çalışmadım. Konu eksiğim var. Etrafımda konuşcak kimse yok bende buraya yazıyorum işte. Öylesine sıkılıyorum ki anlatamam. Şu sıralar bana iyi gelen tek şey annemin bana sarılması. Bir de sen varsın tabii. Bu ay yeni kitaplar alacağım. Film indirip dvd'ye aktarmayı denemem lazım. Aslında orjinal film almak ayrı bir mutluluk benim için. Kasadayken filmleri teker teker geçiyor ya hani kasiyer hah işte o an çok mutlu oluyorum ben. Bu yüzden D&R'ı çok seviyorum. Kabalcı o kadar iyi değil be abi. 
   Evdeysen hangi günde olduğunu şaşırabiliyorsun. Ben bugünü cuma sanıyordum meğer cumartesiymiş. Günler ne kadar çabuk geçiyor ya. O değil de ben yarın oy kullanıcam. Nasıl heyecanlıyım bir bilsen. Mim yazısı yazmayı çok sevdiğimi zaten biliyorsun. Yine bir mim yazısıyla karşı karşıyayız. Hadi başlayalım
Varan 1 !
  Sevgili Eva, Rory beni gıcık olduğunuz şeyler nelerdir adlı mim başlığı altında mimlemişler. Abi benim gıcık olduğum çok şey var. Dışardan bakıldığında, beni tanımayan biri ilk baktığında itici bulabilir ama esasında öyle değilim. 
  •  Sabahları erken kalkmaktan hiç hoşlanmam. Tembel birisiyim. Uykumu aldığım zaman benden mutlusunu bulamazsın
  •  Apaçi şarkısını çok seven '' ay bu şarkı tam kopmalık '' diyen insanların bakış açılarından haz etmiyorum. Gıcık oluyorum. Al bu şarkıyı vur ajdarın şarkısına. Her ikisi birbirinden beter
  • Şarkının en güzel yerinde elektrik süpürgesiyle aniden beliren annemin bu hareketinden hiç hoşlanmıyorum. Abi her seferinde nasıl denk getiriyor anlamıyorum ya
  • Kendini bir halt sanan insanlara gıcık oluyorum. Sonuçta hepimiz insanız. Bir güleryüz göstersen, burnun havada olmasa nolcak lan.
  • Aşırı kıskanç erkeklerden hiç hoşlanmıyorum. İlişkilerde bu durum iyi değildir. Tamam her bayan kıskanılmaktan hoşlanır ama aşırısı onu rahatsız eder ve ilişkisi böyle gitsin istemez. Dolayısıyla bu tür erkeklerden uzak durmak en iyisi. Çünkü seni sevgilisinden kıskanabilir. 
  • Yeni aldığım ayakkabının üstüne basan insanlara gıcık oluyorum. Abi mal mısın ya, niye basıyorsun mis gibi ayakkabıya. O anda onu yere yatırıp gebertmek için zor tutuyorum kendimi
  • Çıkarcı arkadaşlık ilişkilerine gıcık oluyorum. Böyle insanlarla arkadaş olunmaz kardeşim. 
  • Yola tüküren insanlardan, tuvaleti pis bırakan insanlardan nefret ediyorum. Onlara gıcık oluyorum. İğreniyorum o pisliklerden
  • İstanbuldaki trafiğe gıcık oluyorum. Abi vaktimin yarısı trafikte geçiyor ya. Nasıl bir metropoldür anlamıyorum. Gerçi New York'ta daha beteri varmış bu trafiğin. Aman olsun ben hiç sevmem trafiği.
  • Bekletilmekten nefret ederim. Abi ben tam vaktinde ordaysam sen de orda olmalısın ama dimi
  • Şapırdatarak yemek yiyen insanlara gıcık oluyorum. İştahım kaçıyor lan.
  • Hocaların hak ettiğim sözlü notlarını vermeme durumundan nefret ediyorum. Ortalamamı düşürüyorlar ya. Nasıl bir mantıktır bu anlamıyorum
  • Sinemada arkamdaki insan ayaklarını oturduğum koltuğa yaslıyorsa ona gıcık olurum. Ters ters bakarım valla. En sonunda ayaklarını çekmeleri için arkamı döner söylenirim. Hiç hoşlanmam böyle şeylerden
  • Her şarkının benim için ayrı bir anı olması durumu kötü aslında. Bu durumdan nefret ediyorum. Tamam bir yandan mutlu oluyorum ama bir yandan da üzülüyorum
  • Tam her şey düzelmişken biriyle tekrar küsme durumundan nefret ediyorum. Şimdi teyzemle hala küsüm. Tatlı olayı işte. Dün bizi aradı. Onun aradığınıbilmiyordum. Annemi aramış işte. Naber Mert falan dedi. Öyle kötü oldum ki. Telefonu anneme verdikten sonra kendime gelemedim bir süre
  • Sevmediğim insanlarla aynı ortamda bulunmaktan nefret ediyorum. Gıcık oluyorum. 
  • Kulaklığımın bir tarafının bozuk olduğunu anladığım anda o kulaklığı parçalayasım geliyor. 
  • Yazın denize gittiğimde teyzelerime bakan abazalara gıcık oluyorum. Orospu çocukları bok var sanki bakıyorlar ya. Abi insanda biraz haysiyet falan olur ya. Yanımdaki kıza bakılmasından hiç hoşlanmam. 
  • Pahalı bir şey aldığında hava atan insanlardan hiç haz etmem. Almışsan almışsındır abi niye hava atıyorsun ki?
  • Eve aniden gelen misafirlerden nefret ediyorum. Onların çocuklarına bilgisayardan oyun açmaktan ayrıca nefret ediyorum. 
  • Misafirlere hoş geldin demek bana göre değil. Hem el öpmeyi de sevmiyorum. Midem bulanıyor el öpünce. Napim abi ben böyleyim.
  • Facebook'ta bağlantımı beğensene diye yazanlara gıcık oluyorum. Bırak bunu ben kendim yapayım. Sen söyleme yavşak! Bide beğenmeyince arkadaşlıktan çıkaran insanlar var. Çok sinirleniyorum böyle durumlara. Profil fotoğrafını değiştirdiğinde kendini 135465 kere etiketleyen insanlara ayrı gıcık oluyorum
  • İstediğim zaman arkadaşlarımla buluşamama durumundan nefret ediyorum. Büyüdüğümü kabullenemiyorlar
  • Otobüslerin veya minibüslerin ter kokmasına gıcık oluyorum. Bu yüzden yaz aylarını sevmiyorum
  • Her şeye yorum yapan, insanı rencide edecek sözler söyleyen insanlardan nefret ediyorum
  • Bir şarkıyı sıkılıncaya kadar dinleme huyuma ve bloga yapılan yorumlara geç cevap verme huyuma sinir oluyorum. 
  • Küçümseyici tavır takınarak bana bir şey söyleyen insanlara gıcık oluyorum. Tip tip bakanlar da cabası 
  • Sevgili söyledi diye beni arkadaşlık listesinden çıkaran insanlardan nefret ediyorum. Onlarla mümkün olduğunca bir daha konuşmuyorum.
  • Ve son olarak ikiyüzlü insanlara gıcık oluyorum. Eğer kalbimi kırmışsa bir insan onunla tekrar eskisi gibi olamıyorum. Bu liste böyle uzar gider kardeşim.. 
Varan 2 ! Rory beni mimlemiş
Konu : Yalan hakkında düşüncelerinizi söyler misiniz? Söylediniz mi?
  Söyledim tabii söylemem mi, insanım sonuçta. Yalansız hayat yürümüyor ama zor durumda kalmadıkça yalan söylemem ben. Yalan kötü bir şey. İnsanın vicdan azabı çekmesine neden oluyor. O yüzden gerek duymadıkça söylememeyi tercih ediyorum. En çok aileme yalan söylüyorum ama doğruyu söylersem izin vermeyecekler bir yerlere gitmem için. Bana söylenilen yalanlara tahammülüm yok. Kendime yalan söyleyebilirim ama başkası gözümün içine baka baka bana yalan söylüyorsa onunla ilişkimi keserim. İnsanlara artık kolayca güvenemeceğimi öğrendim. Biriyle konuşurken iki defa düşünüyorum mesela. O kadar çok kazık yedim ki artık bu hale getirdiler beni.
Varan 3 !
  Vesselam ve Rory beni mimlemiş.
Konu : Güne başlamak istediğin şarkı nedir ? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı ?
 Tek bir şarkıya indirgeyemem. O sabah nasıl uyandığıma bağlı aslında bu durum. 
  • Şebnem Ferah - Okyanus
  • Hypnogaja - Here comes the rain again
  • Hayko Cepkin - Bertaraf Et
  • Mor ve Ötesi - Bir Derdim var
  • Breaking Benjamin - The Diary of Jane.. Rockçıyım olum ne sandın.
Bir mim yazısının da sonuna geldik canım. Geçen gün Şirinleri gördüm televizyonda. Çocuklar gibi sevindim ve oturdum izledim. Öyle iyi geldi ki anlatamam.
Okuyan gözlerin şifa bulsun canım.
Yeni yazı gelene kadar kendine iyi davran..
 Bu da şarkımız olsun.. Günün güzel geçsin diye.. Hadi gülümse biraz. Buna çok ihtiyacın var. Bunu sende biliyorsun  :)


You Might Also Like

6 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. ben normalde şapırdatarak yemek yemem..

    ama mesela senin gibi bu tür insanlara gıcık olan arkadaşlarım var.

    sırf onlar gıcık olsun diye bazen sakızı sesli çiğner, yemeği de şapırdatarak yerim..

    (ben kötü müyümm) :))

    YanıtlaSil
  2. @Memento Mori..#
    Tabii ki değilsin ama böyle davranışlarda bulunman karşı tarafın sinirlenmesine ve sana kötü söz söylemesine neden olabilir. Ben babama bile '' Off şapırdatma artık yaa!'' demiş birisiyim. Gerçekten tahammül edemiyorum. Sinir bozucu bir durum :)

    YanıtlaSil
  3. Romanlarımı ve filmlerimi LYS sonrasına erteledim en azından ilk aşamayı geçene kadar. Çünkü bir kere başlayınca bırakamıyorum :)
    Gıcık olduklarına bende gıcık oluyorum, hepsine.
    Neyse ya mezunuz sonuçta, hayırlı olsun! :D

    YanıtlaSil
  4. ay aklım şeye takıldı, hani yeni bi' ayakkabı alırsın da "adettedir heheh." diye basarlar yazmışsın. allahım o kafadaki insanlara nasıl kılım nasıl kılım anlatamam.

    YanıtlaSil
  5. @Asli :)
    Bloguma hoşgeldin Aslı. Ben de öyle yaptım. İzlemem gereken filmlerin listesini yaptım. Yazın alıp izleyeceğim. Mezuniyetin hayırlı olsun :)

    @Larien Beyinütüleyen
    İşte ben boşuna gıcık olmuyorum Larien. Bu uygulamayı neden yapıyorlar anlamıyorum. Çok saçma yahu.

    YanıtlaSil
  6. Şu sevmediğin insanlarla aynı ortamda olma olayı var ya işte en çok ona kılım ben şu hayatta.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe