Kafam çok karışık..

Çarşamba, Haziran 22, 2011

 Aslında mim yazısı yazmam gerekiyor çünkü 3 tane şahane mim konusu var. Ama şu an mim yazacak havada değilim açıkçası. Ruhen ve bedenen çok yorgunum sevgili blog. ''Lan sen daha kaç yaşındasın ne bu yorgunluk amk'' diyebilirsin ama içimde sanki 45 yaşında biri yaşıyor gibi. Yalnızlık giderek canımı acıtıyor. Biliyorum alışmamı, hayatın böyle olduğunu söyleyeceksin bana. Başka ne söyleyebilirsin ki zaten. 
    Okuldan mezun olduktan sonra evde ''git çalış lan'' sendromu başladı. Elbette çalışacağım ama şu an sadece her şeyden uzaklaşıp deniz kenarında tatil yapmak istiyorum. Bu bana iyi gelecek. Her şeyden uzak bir yerde yaşamak beni huzura kavuşturabilir. Zaten şu an bütün insanların buna ihtiyacı var. Çünkü bende dahil olmak üzere bütün insanlarda bir bıkmışlık havası var. Bunu gözlerinden okuyabiliyorum insanların.
   Sana biraz karne gününde neler yaptığımdan bahsedeyim. Aslında o gün hiç uyanmak istemedim. Çok keyifsizdim. Gitmesem olmazdı. Uzun zamandır özlediğim arkadaşlarımı görmek istiyordum. Gerçi onların beni özlediğini bilmiyorum ama ben yine özlemimi dile getirdim. Ne yalan söyleyeyim o ortamı çok özlüyorum. İnsan gerçekten özlüyor yahu. Şimdi hayatıma bakıyorum da sanki her şey sıfırdan başlıyormuş gibi geliyor.. Neyse sabah otobüsle erkek arkadaşımla birlikte okula gittim. Tek başına bir yere gitmeye alıştım aslında. Hayatımın geri kalanı hep böyle olacak nasılsa. Bu durum benim için zor olsa da bir süre sonra alışıveriyorum.
    Okula gelmeden 2 durak önce inip sahilde yine yürüdüm. Bu bana çok iyi geldi. Bundan sonra her şeyin daha farklı olacağını düşündüm. Köprüden geçen gemiye baktım. Hava şahaneydi yahu. Yanıma fotoğraf makinemi aldım. Arkadaşlarımla birlikte fotoğraf çektiririm diye. Nah çektirdim. Hiçbiri benimle fotoğraf çektirmeye yanaşmadı. Emel, Erkan, Gülşahla fotoğraf çektirdim sadece. Zaten bütün gün birlikte takıldık. Şahane bir dörtlü olduk hani.  Ben sınıf arkadaşlarımla birlikte konuşurken Ezgi geldi yanıma. Sarıldık ettik, onu çok özlemiştim. Sonra emeller geldi işte. Yıllığımı da almışlar. Yıllığım erkandaydı. Gülşahla ve Erkanla uzun uzun sarıldım. Erkanı neredeyse 1 aydır görmüyordum. Yıllıkları teker teker incelemeye başladık. Ben 10 yıl sonra Burger Kingi satın almış, hala whooper menü yiyor olacakmışım. Sınıfın en oburu seçilmişim.


   Ezgi okul birincisi oldu. Onu gururla alkışladım. İstiklal marşını okurken gözüm sınıfıma ilişti. Mahirin oturduğu sıraya diktim gözlerimi. Öyle kötü oldum ki o an anlatamam. Allah arkadaş acısı yaşatmasını kimseye. Gerçekten çok zor. Karnelerimizi aldıktan sonra birkaç arkadaşımla vedalaştım. Hepsiyle vedalaşmak isterdim ama bir anda çoğu kayboldu. Gülşah ve Emel kimseyle vedalaşmadı. Sınıfla konuşmuyorlar zaten. Bizim okulun yolunda fotoğraf çektirdik. 
   Fotoğraflarda çok mal çıkıyorum sürekli. Nası moralim bozuldu bi bilsen. Sahilde yürürken fotoğraflar çekildi birer birer. Hepimizin fotoğrafı çekildi tabii. Çok keyif aldım onlarla yürürken ama benim çok az fotoğrafım çekildi. Üstelik emel '' Sürekli aynı pozu veriyorsun kanka'' ve '' bugün çok gündelik giymişsin'' gibi cümleler sarf edince keyfim kaçtı benim. Kötü niyeti yoktu tabii ama ne bilim insan o sözleri duyunca kötü oluyor. Bozulduğumu belli etmedim.
     Emirganda bir cafede oturduk durmadan fotoğraf çektik. Güzel anlardı benim için. Gerçi kıymalı böreğimi yiyemedim. Kuru bir tostla idare ettim. Keşke profiterol yeseydim. Gülşah yemeğini değiştirdi. Onun yerine benim gibi tost istedi. Emelin karnı doymadı. ''Böreğin içinde peynir yok ki abi!'' dediğinde istemsizce güldüm. Bir süre yıllıklara göz attık. Birbirimize yazdığımız yazıları okuduk. Bazen hüzünlendik bazen güldük. Mesela bizim sınıftaki apaçi esraya 10 yıl sonra hala apaçi dansı yaptığını yazmışlar yıllıkta. Katıla katıla güldük tabii.


      Oradan çıktıktan sonra durağa gidip tekrar fotoğraf çektirmek istediler. Apaçiler gibi durakta fotoğraf çektirdik ya şaka gibi.  Emel durmadan güzel bir poz yakalamaya çalıştı. Sonunda başardı sanırım. Ben erkanı doğal bir halde yakaladım ve çok beğendi. Ben fotoğraflarda yine mal mal çıktım. Kendimi hiç beğenmedim. Bi ara onların yanlarına yakışmadığımı düşündüm. Ne bilim tuhaf hissettim işte. Yok canım alınmadım ben kimseye
    Aslında bütün gün mahiri bide Serrayı çok düşündüm. Ben serrayla orada tanışmıştım. Aynı merdivenlerden indik, aynı yoldan geçmiştik biz. Bu cümleler biraz Akp seçim şarkısı gibi oldu ama idare et artık. Ya o şarkıdan da nefret ettim ha. İkide bir her kanalda vardı seçim haftasında. Neyse işte Serra aklıma geldi o gün. Hala konuşmuyoruz. Ne zaman konuşacağımız bilinmiyor. Onunla konuşmayı çok özlüyorum. Mahirin yanımda olmasını çok istedim o gün. 
     Şimdi tatilin sıkıcılığı ile boğuşmaya çalışıyorum. Çello kursuna gitmek istiyorum ancak ailem karşı çıkıyor. Fotoğrafçılık kursuna gitmek istiyorum yine karşı çıkıyorlar. Çalışmamı istiyorlar. Teyzelerim de aynı şeyleri söylüyor. Abi bi durun allasen ya. Ben insanım unuttunuz galiba. Ailem tarafından fecii baskıya uğruyorum haberin yok blogcum. Sonra Vişne niye melankolik, Vişne niye gülmüyor diyorsun. Dışarı çıkıp fotoğraf çekmek bana iyi geliyor. Tiyatro kursuna veya yüzme kursuna gitmek istiyorum. Bu tatili boş geçirmek istemiyorum abi ben.
      Teyzemle o tatlı mevzusu yüzünden hala konuşmuyoruz. Alınganım abi bir de inatçıyımdır. Koç burcuyum sonuçta. Boğa kadar inatçı olamasam da inatçılığım var sonuçta.
Bir şeylere alışmak beni çok yoruyor. Kızıl prenses artık yüzüme bakmıyor. Fotoğraflarda bok gibi çıkıyorum. Kimse benimle konuşmuyor. Yalnızlık çok boktan bir şey. Bende sana anlatıyorum işte her şeyimi. Çünkü beni dinleyen bir allahın kulu yok. Herkes kendi derdinde tabii abi. Anlayacağın kafam çok karışık ve bir bilinmezlik yolunda ilerliyorum. Boşlukta hissediyorum kendimi. Böyle hissetmekten nefret ediyorum. Hayatımı başkalarına göre yaşamak istemiyorum abi ben. Denize sıfır bir yerde tatile ihtiyacım var. Tek istediğim bu. Bir sonraki yazımda lys sınavlarında neler yaşadığımı ve mim konularını yazacağım canım. Kendine iyi davran. Kimseyide üzme sakın. :)
Bu da şarkımız olsun 

You Might Also Like

19 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Bütün Koç burçları bunalımda sanırım,al senden bir tane daha ben.:)
    Ruh halini anlayabiliyorum bende öyle olmuştum o dönemlerde,ama yeni bir hayat iyi geliyor bazen insana,gerçi bi süre sonra onun da bokunu çıkarıyoruz ama olsun.:) Küçük şeylerden mutlu olmaya çalış bi süre,gerçekten istersen oluyor. Öptüm üzülme sakın :)

    YanıtlaSil
  2. İşte buu whoper'ı ben de çok seviyorum yaaa =") 10 sene sonra beni kaybetme tamam mı, senin dükkanına gelicem bak :)
    Ayrıca da sana "cık cık cık" diyorum. Ne demek kimse seninle konuşmuyor yavv. Bak ben burda naapıyorum mesela şuan seninle konuşmaya çalışıyorum ve sen bana cevap yazdığında da çalıştığım bu konuşma projesini başarmış olacağız :)
    Gelelim çalışma konusuna. Üniversitedeki ilk yılım bitti. Ve seni gaayet anlıyorum. Çok da haklısın. Durun bi bismillah yaa, bırakın bi tatil yapsın şu çocuk (çocuk lafın gelişi tabii genç dedim kabul et sen tamam mı :D)
    Yorumdan da anladın tabii. Number one bi gevezeyim ben. Hani o bakımdan ne zaman istersen yazarım.
    Ha bi de koç ya da boğa değilim ama aşırı inatçıyım ben de yaa. Belki Karadeniz inadı belki de ben türümün tek örneğiyim ya ondan bilmiyorum :)
    Ayy ne çok konuştum dı mı :) Hadi sen de iyi davran kendine. Yaa bi de sıkma taam mı canını hiçbir şeye. 5 yıl sonra unutacağın şeyler için üzülüp de bugününü ziyan etme (:

    YanıtlaSil
  3. sana kıyamam ben.

    nedenini bilmesem de bir güven eksikliği var. hiçte fotoğraflarda kötü çıkmıyorsun.

    şu kursları boşver de, bir spor salonuna yazıl. senden biraz büyük abilerle vakit geçir. omzunu genişlet, göğüs kaslarını belirginleştir.

    boyunun kısalmasına neden olacak şeylerden uzak dur. eğer şu vücut işine biraz sararsan, hem o abilerden çok şey dinleyeceksin hayata biraz daha hazırlıklı olacaksın hemde kendine olan güvenin artacak.

    YanıtlaSil
  4. Hiç bişeyi kafana takma Vişne'cim :)
    Bu arada fotoğraf konusuna gelince ben de seninle aynı hisleri paylaşıyorum. Şimdiye kadar hiç bi fotoğrafta düzgün çıktığım olmadı. Sadece burnum çıkıyo gibi bişey :P

    YanıtlaSil
  5. Canım güne senin yazınla başladım!Bende tatile çıkmak istiyorum. Mümkünse bodrumda denize sıfır bir yerde 1 ay kalmak istiyorum. (Biraz abarttım ama olsun hayallerimizi daraltmayalım)

    YanıtlaSil
  6. @Missbone
    Mevsim değişikliğinden olabilir bu bunalma hali. Ben bu hali hiç sevemedim nedense Missbone.Küçük şeylerden mutlu olmaya çalışacağım. Söz veriyorum. Teşekkür ederim güzel insan ^_^

    @b3ngü
    Vay anasını benim kadar whooper seven birisini buldum sonunda. :D Ya elbette çalışacağım ama şu an tatile gerçekten ihtiyacım var. Ama bunu anlamıyorlar işte Bengü. Ayrıca karadenizlilerin inadı daha serttir benim bildiğim. :D
    Üzülmemeye çalışacağım :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. @Lazanya
    Güven eksikliği var evet ama bu eksikliği bir türlü kapatamıyorum ya. Eskiden böyle biri değildim ben. Ya ben o kursların yararlı olabileceğini düşünmüştüm. Kursa göndermeyen aile spora hiç göndermez sevgili lazanya. Omuzlarımı genişletmem gerek aslında. Umarım karşıma öyle insanlar çıkar :)

    YanıtlaSil
  8. @Rockunzel
    Sorma ya Rock, ne olacak bu fotoğraflardaki tipimiz. Belki ilerde daha iyi fotoğraflarımız olacak. Kim bilir :)

    @T.B
    Canım umarım yazım gününü karartmaz ve iyi bir gün geçirirsin. Al benden de o kadar valla. Şöyle deniz kenarında tatil iyi gelecektir bence sana da. Çok yoruldun sen bu sene. Buna her şeyden çok ihtiyacın var bence. Seviyorum seni ^_^

    YanıtlaSil
  9. uvvvv bende seniii bende seni!

    YanıtlaSil
  10. Ooo sevmem mi yaa Ankara'da yılı bitirip tatil için Ordu'ya geldiğimde, Ankara'ya ait özlediğim ilk 3 şey içinde Whooper bile var benim :D :D.
    Keşke anlasalar.. Umarım direk dediğini yapmasalar bile en azından seni mutlu edecek onları da huzura erdirecek bir orta yol bulursunuz :)
    Üzülme tabii. Sınıf tekrarı yapabilirsin ya da sınava tekrar da girebilirsin ama şu anı şu saniyeyi tekrarlamanın imkanı yok, o yüzden yaşa, ama gerçekten yaşa yaani :)
    Vallaha benim inadım biraz aşırı doz sanırım :D
    Rica ettimm. Bak gülümse tamam mı :")

    YanıtlaSil
  11. @T.B
    Canımsın ^_^

    @b3ngü
    Ahahah :D Demek whooper menüyü özledin. Ben de 3 hafta boyunca yememiştim. İnsan bir anda yiyince mutlu oluyor. O orta yolu hiçbir zaman bulamadık ki. Birimiz hep üzgün oldu. Bu sefer üzgün olanda benim. Doğru söylüyorsun tabii. Gülümsemeye çalışacağım. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Bakalım işte bu benim en uzun Whooper'sız tatilim olacak :D :D :D. Hakikaten de o mutluluğu anlayabiliyorum (:
    Rica ediyorum :)
    Hadi iyi bak kendine, görüşürüz yine (:

    YanıtlaSil
  13. tekrardan okudum herşeyini, ve biran önce bitti. :) düşün konuları gelen anlamda bilmeme rağmen sıkılmadım :)

    sende üzme canını kendini vişne çürüğü'm :)
    fotoğraflar herzaman yanında olmayacak, aklında kalanlar hatıraların hep seninle olacak bu kadar düşünme şu fotoğraf mevzusunu.

    senin yerinde olup şöyle tek başım sahilde yürümek için neler vermezdim.
    o benim tatilim olurdu işte :)

    YanıtlaSil
  14. Vişnemm bölee uzunn yazmayıı sevıyosun sanırım dımı

    YanıtlaSil
  15. @b3ngü
    Whooper'sız tatil zordur. Umarım o kadar zorlanmazsın Bengü :D

    @Missbone
    Bakıyorum hemen canım

    @Bendiss
    Üzülmemeye çalışıyorum işte Bendiscim. Hatıralar da fotoğraflar kadar kalıcı oluyor işte. Sahilde yürümek iyidir aslında ama bana yetmiyor. Tek başına yürümek zevkli değil ki..

    @Vesselam
    Evet Melek uzun yazmayı çok seviyorum. Derdimi uzunca anlatabiliyorum. Köşe yazarı olucam ilerde :D

    YanıtlaSil
  16. mim yazmayı seviyosun diye bende mimlemiştim seni. Ama acelesi yok tabii. Sen yeter ki neşene kavuş

    YanıtlaSil
  17. Blogunu uzun süredir takip ediyorum. Biraz melankolik bir yapıya sahipsin yada ne bileyim bana öyle geldi.

    Sana şu kadar söyleyeyim, tek derdi olan sen değilsin, herkes binbir türlü işlerle, dertlerle boğuşuyor. Bende öyleyim. Ama hayata inat herşeye rağmen gülmenden yanayım. Gülüşünde tatlıymış, farklı bir yazında görmüştüm. Gül abicim yani :D

    Bu arada yeni bloggerlardanım. Seni de siteme beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe