Mim Salatası..

Pazartesi, Haziran 27, 2011

  Uzun zamandır bu yazıyı yazmayı bekliyordum. O kadar çok mim konusu var ki hepsini aynı anda yazmak benim için keyifli olacak. Umarım okurken sıkılmazsın. Lys sınavlarından sonra kendimi kitap okumaya ve film izlemeye odakladım. Bir yandan da gazeteden kendime göre iş bakıyorum. Evde durmak çok sıkıcı be sevgili okuyucu. Yani zamanın nasıl geçtiğini fark edemiyorsun. Bir bakmışsın akşam olmuş. Televizyonda milyon tane kanal olmasına rağmen doğru düzgün bir program olmamasından şikayet ediyorsun biliyorum. True Blood'un yeni sezonunu çok merak ediyorum. Sınavlarım iyi geçti merak etme. Yani bildiklerimi yaptım. Dersaneye gitmedim etmedim tek başıma bir şeyler yapmaya çalıştım işte evde. Umarım bir üniversiteye yerleşirim. Diplomamı hala almadım. Okul geç veriyormuş.
     Lys sınavlarında neler yaşadığımı kısaca anlatayım ben sana. Birinci sınavıma maslak İtü'de girdim. İtü çok güzel abi çok büyük. Teyzem annem ve babamla birlikte gittim. Okul bayağı büyük. Üstelik yeşilliğin bolca olması bana huzur kattı. Kendimi çok özgür hissettim. Neyse sınav salonu bayağı kalabalıktı. Tarih soruları kolaydı yaptım, çağdaş sorularının bu kadar kolay olabileceğini sanmazdım. Coğrafyam berbattı. Sorular çok uzundu, üstelik verdikleri süre çok kısıtlı. Yetiştiremiyorsun abi. Mantık soruları da cabası. İşin içinden çıkamıyorsun. Edebiyat sınavı daha iyiydi benim için. Üstelik coğrafya soruları kolay geldi bana. Sınavdan çıktıktan sonra kendimi D&R'a attım. Esaretin bedeli filmini aldım. Çok hoşuma gitti film. O filmi bi ara buraya yazacağım. Şimdi mimleri cevaplama zamanı..
     Varan 1 !  
          Kadeh vurma ustası Laliş90'lardan hatırladığınız çok sevdiğiniz, çok güldüğünüz, bu kadarı da olmaz artık dediğiniz en önemlisi enteresan bulduğunuz bir kaç şarkıyı ya da bir şarkıyı bizimle paylaşır mısınız? demiş. Cevaplayalım. Çocukluğumun meşhur şarkılarını dinlemeyeli yıllar oldu. Mesela
 Şarkılar böyle uzar gider. Beni mimlediği için Kanada'nın gülü Lalişe teşekkür ediyorum..
   Varan 2!
    Güzel insan, Ankara'nın çiçeği Missbone beni çilek konulu oluşan sorularda mimlemiş. Kendisine teşekkür ediyorum. Hemen Cevaplayalım.
   Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. 
 Çitin yüksekliği ne kadar?
   Valla boyumu aşıyor biraz ama tırmansam tarlaya ulaşabilirim herhalde. O değil de çilekler çok güzel görünüyor abi.
 Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?
  Yanımda poşet getirmiştim. Poşeti yarıladım olum ne diyorsun. Bir yandan topluyorum bir yandan yiyorum. Çok güzel kokuyorlar lan. İyi ki girmişim bu tarlaya. Sahibi yakalarsa nanayı yedik kardeş.
  Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. 
Kendinizi savunmak için neler derdiniz?
   Hassiktir ya şom ağzımı açmaz olaydım. Adam şak diye geldi abicim. Adam uzağımda bir şeyler geveliyor. Başımı sallayıp ''hee amca hee'' diyorum. Bir yandan da tırstığımı belli etmiyorum. Sözü bittikten sonra '' Annem hamile amca ya, canı çekti ben de aldım. Kusuruma bakma nolur. Param yetmiyor çilek almaya'' dedim. Kem küm etti ama sonunda ikna oldu ve çilek toplamaya devam ettim. Olum akşam annem çok sevinecek eve bir şey getirdim diye.
  Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?
   Çok güzeldi be abi. O kadar çileği görmek bana mutluluk verdi. Hem eve bir şey getirme olayı hoşuma gitti. Akşam annemle yiyeceğiz işte. O da benim gibi çileği çok sever. Yeni bir tecrübe kazandım çilek çalmadan sonra. Daha dikkatli olacağım. Bide daha güzel yalanlar uydurmam gerekiyor. 

Varan 3 !
Güzel insan Takıntılı Ergen beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ediyorum. Ergenken yaptığınız, aklınıza geldikçe güldüğünüzü veya böyle bir şeyi nasıl yapmışım ya inanamıyorum kendime deyip utandığınız şeyler. Bir anınız olabilir veya madde madde yazabilirsiniz
  •  Aslında ergenken pek çılgın biri değildim. Kafamda cevaplanması gereken bir sürü sorular vardı. Dolayısıyla sorunlar peşimi bırakmazdı. Ancak bir keresinde sınıfta arkadaşlarla apaçi dansı yapmıştık. Çok eğlenmiştim.
  •  Bir kız arkadaşıma lezbiyen bir kız aşık olmuştu. Ona saldırı düzenlemiştik msn'de. Çok dalga geçmişti kızla arkadaşlarım.
  • Bazen Derste gizli gizli gofret yerdim mesela. Sıra arkadaşımla paylaşırdım gofretimi. Başımı sıraya yaslayıp gofreti yerdim.
  • Dil anlatım hocası bir dersinde şiirde uyak şemasını işliyordu. Bir şema için ccca dedi. Biz bunu söyledikten sonra emelle kahkaha krizine girdik. Ccc, Mhp'nin simgesi gibi bir şey ya hani. Kimse anlamadı neye güldüğümüzü. 
  • Emel, Gülşah ve ben ilk kez 5D'ye bindik geçen sene. İlk bindiğimde çok tırsmıştım ama gülşahın çığlıklarıyla çok eğlendim diyebilirim.
  • Bide Steakhouse kardeşimle birlikte çocuk gondoluna binmiştik geçen sene. Neredeyse düşüyorduk. Salak gibi kemersiz bindik abi
Varan 4!
Orduspor fanatiği, whooper bağımlısı güleryüzlü insan b3ngü ve İyilik timsali Vesselam Melek beni dilek hakkı konulu bir yazıda mimlemiş. Kendilerine teşekkürlerimi iletiyorum. 
 Bir lamba cini çıksa karşınıza,
"Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa
1)Ne yaparsınız?
  Şaşırım herhalde. 
2)Ne dilersiniz?
   Sevdiğim arkadaşlarımla aynı evde yaşamak, sıkılana kadar alışveriş  yapmak, akıl okumak bide fakirlere yardım etmek isterdim. Ha bide Sonsuza kadar dilek hakkına sahip olmayı dilerdim (Beyin bedava ya)
3)Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?
   Olmazdı herhalde. Kararsız kalıyorum birinden bir şey isterken.

Ve son olarak 
   Varan 5 !
  Missbone ve b3ngü tam şu anda nerde olmak isterdiniz? Ve o yerde dilinize dolanan şarkı ne olurdu? bir de fotoğrafını koyun.. konulu yazıda mimlemişler   
  Şu an Maldiv adalarında elimde kokteyl ile birlikte denizin tadını çıkarmak isterdim. Dilime dolanan şarkı  Nil Karaibrahimgil - Hakkında her şeyi duymak istiyorum şarkısı olurdu. Fotoğrafını da ekliyorum. Yandaki fotoğraf durumu yeterince özetlemiştir umarım.. 
   Mim salatası burada bitmiştir. Okuyan gözlerin şifa bulsun canım okuyucum benim. Valla biraz uzun oldu ama kusura bakma artık. Hepsi bi arada olunca böyle uzun oluyor işte. Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendine iyi davran.. Ha bir de yaz günlerinin tadını çıkar..
Bak bu da şarkımız olsun. Biraz hareket katsın dedim hayatına.. 

    

You Might Also Like

13 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Bende tam nerede kaldı bu şahane yazı diyodum :) Çilek miminin sonuçları da var biliyor musun? yasak ilişkiyle ilgili bişey. sen baya çapkın çıkıyosun galiba bu sonuçlara göre :)

    Bide annem hamile yalanına ve dilek mimindeki cevabına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ahaha bak bilmiyordum sonuçlarının olduğunu. Sonuçları görmeyi isterim.
    Okuduğun ve değerli yorumunu kattığın için sana teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  3. 90'ların şarkıları ne güzeldi yaa. Bende senin sayende şuan 8.15 vapuru dinleyerek çocukluğuma geri dönüyorum..

    YanıtlaSil
  4. çit yüksekliği kendine ne kadar hakim olabileceğini,
    çilek sayısı yasak aşkı,
    çifçiye söylediklerin yakalandığın zaman sevgiline ne diyeceğini,
    duyguların da yasak ilişkiye bakış açını gösteriyor. hatırladığım kadarıyla böyleydi vişnecim

    YanıtlaSil
  5. @T.B
    Evet çok güzeldi. Laliş iyi bir mim oluşturmuş. Keyifli dinlemeler canım :)

    @Takıntılı Ergen
    O zaman dediğin gibi hayli çapkın çıkıyorum ben yahu. Bunun sonuçlarının böyle olacağını hiç bilmiyorum bak. Öğrenmiş oldum işte. Bilgi için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. "Sonsuz dilek hakkına sahip olmak isterdim". :D:D:D
    Hakikaten beyin bedava :D

    YanıtlaSil
  7. 90'lardan olan şarkılar çok hoşuma gitti. :) Uzun zamandır dinlemediğim şarkıları dinledim. Çok sağol. :)

    Ben de sınavdan sonra bir boşluğa düştüm valla. :) Okul bitti. Önümde düşünmem gereken neredeyse hiçbirşey yok (şimdilik). :) Böyle bir boşluğun içindeyim ben de. Bir taraftan iyi ama çok geçmeden yaz için bir iş bulmak lazım dediğin gibi. :) Hergün böyle boş boş geçmez.

    YanıtlaSil
  8. O zalim çok fena şarkıydı be...

    YanıtlaSil
  9. ulan şu blog aleminde en eğlenceli bulduğum hikayelerden biridir mim. fakat nası bi intibah vermişsek artık, sevgili namık; bir allahın kulu da gelip mimlemiyor!

    ben kuru ekmek arasına bi lokma mim ararken millet (bkz. vişne çürüğü) mimi bol bulmuş salatasını yapıyo yaa.. :(

    beni de mimleyin yazık bana da bee.. hı? :P

    sevgiler ve şaka şaka :)

    YanıtlaSil
  10. evdiğim arkadaşlarımla aynı evde yaşamak, sıkılana kadar alışveriş yapmak

    Dileğin enteresan gekdi tatlım :D

    YanıtlaSil
  11. Anam bismillaa nolmuş buralara:D
    Jelibonbonommmm!

    YanıtlaSil
  12. Kerim Tekin gerçekten de çok başkaydı ve oradaki tüm şarkıları eksiksiz ben de severim hani :)
    hahahahah :D apaçi dansı mı :) vallaha tam izlemelikmiş haa (: ha bir de Gazi Üniversitesinde okuyan biri olarak C'C'C olayını benden iyi bilen olamaz sanırım:D:D
    Kalbin temiz senin ve bu yüzden akıl okumasan da umarım insanlar hakkındaki fikirlerinde yanılmazsın, onun dışında da fakirlere yardım edebilecek kadar da zengin olursun inşallah...
    Ya bir de beni 3 kelimeyle özetlemişsin ve çok tatlı şekilde yazmışsın ya çok mutlu oldum teşekkür ediyorum sana :$ :)
    Allah aşkına sorarım sana, kim o resimdeki yerde olmak istemez ki acabaaaa (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe