Vişne sarhoş olursa...

Cumartesi, Haziran 04, 2011

 Ben yaz aylarını hiç sevmiyorum abi. Çok sıcak oluyor.Üstelik toplu taşıma araçları ter kokuyor. Ve ben ter kokusundan nefret ederim. Birçok şeyden nefret ediyorum aslında. Sivrisinekler yine tepemde cirit atarken ben uyumaya çalışıyorum. Bazı geceler sıcaktan uyuyamıyorsun mesela. Sonbaharı çok seviyorum ben. Tam bana göre bir mevsim. Yağışlı ve serin. Şimdi dışarı çıksan yolda pestilin çıkacaktır. En çok da o beyaz atlet giyip dışarı çıkan krolardan nefret ediyorum. Abi göz var nizam var ya, insan öyle dışarı çıkar mı allasen. 
  LYS giriş belgelerime ulaştım. Bir sınavı istanbul teknik üniversitesinde,diğerini yıldız teknik üniversitesinde gireceğim. 2 tane sınava giriyorum olum. Hayatımda ilk defa üniversite sırasında sınava gireceğim. Nasıl olacak acaba. Çok heyecanlı bir şey. Sınavdan önce babamla birlikte gidip araştıracağız sınava gireceğim üniversiteleri. O adamla bir yere gitmeyi hiç sevmiyorum ya. Adam çok cimri ve dışarıda yemek yemeyi hiç sevmiyor. Ben aç karnına dolaşamam. Prensip meselesi bu kardeşim. İlk önce yemek yemem gerek.Yoksa huysuzlanıyorum. Huysuz olduğumda da hiç çekilmem hani. 
  Mezun olduktan sonra balo yapmak kuşkusuz her liselinin hayalidir. Bizde mezun olduk tabii balo yapalım dedik. Kendi sınıfımla birlikte yaptık baloyu. Gel sana neler yaşadığımı anlatayım.. İlk olarak annem ve teyzemlerle birlikte alışverişe gidip kıyafet aldık. Şimdi ben  spor ceket istiyordum ama çok pahalı olduğunu anlayınca vazgeçtim. Zara niye bu kadar pahalı abi ya. Zarada çok güzel bir ceket gördük. Üzerime de cuk oturdu hani. Kendimi böyle Kıvanç Tatlıtuğ falan sandım. Tamam uçmuş olabilirim ama kendimi çok fiyakalı hissettim. Tabii ceketin fiyatını öğrenince dumura uğradım. Ceket 350 Lira. Alamadım tabii.
Boynerden mavi gömlek ile beyaz pantolon aldım. Yakıştı valla ama benim teyzelerim zor beğeniyor. Hele büyük teyzem var ya her şeye mırın kırın ediyor. Çok mağaza dolaştık. Sürekli kıyafet değiştirmekten yoruldum valla kabinde. Mankenleri şimdi daha iyi anlıyorum.                  
   Balo akşamı bir güzel giyindikten sonra evden çıktım. Annem gurur dolu bakışlarıyla beni kucakladı. İyi ki hayatımda var.. Balo mekanı oldukça nezih bir yer. Arkadaşlarımla tek tek hasret giderdikten sonra bir yer bulup oturdum. Onları tekrar görmek güzeldi. Tabii ilgisizlikleri fazlasıyla vardı. Başlangıç yemeğini bir güzel yedik. İş ana yemeğe gelince herkes kaçtı abi. Meksika usulü tavuk vardı menüde. Görüntüsü falan hiç güzel değildi. Bir tek beğenmeyen ben değilim tabii. Çoğu insan beğenmedi. Çok özensizce hazırlanmıştı. 
   İçkiler sınırsız olunca bizimkiler başladılar içmeye. Ben içki konusunda çok zayıfım. Yani çok çabuk sarhoş oluyorum. Nitekim öyle oldu. Damla vodkaları teker teker götürürken doğukan rakı içiyordu. Doğukan benim manevi babam. Çok severim kendisini. O da beni sever.. Birlikte içki içtik onunla. Çok keyif aldım diyebilirim. Şarabın tadına baktım hoşuma gitti. Şarap içtim işte durmadan. Akılsız olduğumu sarhoş olunca anladım. 4 bardak şarap içtikten sonra benim kafa bir dünya oldu tabii.  Başım dönüyor sürekli. Arkadaşlarım oyun oynamaya çağırıyorlar sürekli beni. Üstelik dansa kaldırmam için kızlar ısrar ediyor. Sıra arkadaşımı dansa kaldırdım. Beraber dans ettik salakla. 
   Fotoğraf karelerinde yine ben yoktum. Facebook'ta albümlere kendimi görmeyince üzüldüm doğrusu. İnsanların güleryüzüne çok çabuk kanıyorum. Güvenmemeliyim herkese. Abi bir fotoğrafı bana çok görüyorlar ya. Neyin kafasını yaşıyorlar anlamıyorum. Zaten emel ve gülşah da yoktu yanımda. Onlarsız çok tatsızdı be abi. Eksikliklerini hissettim.
  4 bardak şaraptan sonra iki duble de vişne vodka içince iyice leyla oldum. Doğukan sarhoş olmadı olan bana oldu abi. Piste atlayıp halay çektik bir güzel. Roman havası oynadık. Çok eğlendik yahu. Vaktin nasıl geçtiğini anlayamıyor insan. Mekanın deniz manzarası ayrı bir güzel. İçkilerin sınırsız olması bize yaramadı. Hepimiz sarhoş olduk. Olsun bu da bizim için bir tecrübe oldu işte.. Ben zaten gündüz içmem. Eğer gündüz içersem büyük ihtimalle yolda kalırım ve eve gelemem. O yüzden bu riski göze alamıyorum ben abi.  Babamı aradım dedim gelin beni alın. Geldiler aldılar. Arkadaşlarıma veda ettim. Gerçi veda ettiğimi hatırlamıyorum ama neyse. Ailemin yanında küfretmişim. Ağzım bozuldu iyice valla. 
   Ertesi gün baş ağrısı, mide bulantısı ve yüksek ateşle uyandım. O gün emellerle buluşacaktım. Annem ateşin var bu halde bi yere gidemezsin dedi. Limonlu soda içtim. Öğle yemeğinden sonra da ilaç içtim ateş için. Sarhoş olanlar için söylüyorum: ertesi gün mutlaka limonlu soda için. İyi gelecektir.
  Ertesi gün arkadaşlarım bana baloda çok küfür ettiğimi söylediler. Çok şaşırmışlar. Sarhoş olmak bana yaramıyor abi. Allahtan babam kızmadı ha. Balo gecesini böylece atlattım.
Şimdi elimde test kitapları, okuduğum roman var.. Zar adamı sonunda bitirdim. Ne sıkıcı bir kitaptır öyle ya. Devamını okusam mı okumasam mı karar veremiyorum. Şu sıralar bir Geyşa'nın anılarını okuyorum. Sürükleyici bir kitap. Okumayanlara tavsiyemdir..
   Blog Tv'de lalişin evini görmek çok güzeldi. Leahın sesini duymak, tutsiyle beraber yayın yapmalarını sevdim doğrusu. Leah çok cana yakın birisi yahu. Tutsi, Laliş, Bis, Buki, Ecem ve Kırmızı Balonlu kızım ayrı bir güzellerdi.. Keyifli vakit geçirdik birlikte..
Okulumun Pilav gününe gideceğim birazdan. Geçen sene gitmemiştim ama bakalım bu sene nasıl bir şenlik olacak. Kızıl prenses de gelecek. Umarım onu görebilirim. Gerçi benimle konuşmuyor ama görmek bile yeter bana.. Mim yazısında görüşmek ümidiyle.. Kendine iyi davran sevgili okuyucum 
Bu da şarkımız olsun..

You Might Also Like

7 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Sana iki gülümsemeyi , bi kaç fotografı çok gören insanları aklına takmaya değermi vişnecim ? :) hayatının bir dönemi kapandı artık , ileride umarım istediğin gibi arkadaşlar bulabileceğin bir ortama girersin :))
    Üniversitede sınava girmek belki ilham verir hıı ? ;) İnşallah ikisi de güzel geçer :)

    Alkol durumu içinse ; bildiğim kadarıyla akşamdan kalma durumu , baş ağrısı vs vs belirtileri bizim susuzluğumuzdan kaynaklı imiş. Vücut susuzluktan ötürü böyle bir tepki veriyormuş. Bu yüzden bolca su ve bi kaç ağrı kesici ile daha iyi hissedersin diye düşünüyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. ilk paragrafa aynen katılıyorum hikayenın geri kalan kısmı süper :D

    YanıtlaSil
  3. haha şarap kafası çok acayip. vodkayla karıştırmayaydın iyi bile gelirdi valla. bu da böyle geçmiş gitmiş vişneçürüğüm.

    YanıtlaSil
  4. Darmadağınık o dama rağmen evimi görmeye güzel dedin ya cansın beybii =). İçme sakın bir daha öyle hee! Yazık bünyene =).

    YanıtlaSil
  5. bu sene göremedik ama ilkbahar da güzeldir. papatyalar, ılık rüzgar, mis gibi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe