Evde Yangın var..

Cumartesi, Temmuz 09, 2011

  Bu sıcakta tatil köyünde olmak varken evde oturmuş dvd film keyfi yapıyorum. İzlediğim filmleri tekrar izliyorum. Mesela geçen gün Harry Potter ve Felsefe taşını izledim. Annem o sırada yanımda ütü yapıyordu. Ben filmin her karesindeki replikleri ezberlemişim artık. Öyle ki harry daha bir şey demeden şak diye söylüyorum repliği. Bütün bunlar aşırı sevgi yüzünden oluyor.
   Ananemlere bu aralar çok sık gidiyoruz annemle. Kuzenim sünnet oldu. Onun yanında durduk ailecek. Tatlı yüzünden küs olduğum teyzem vardı ya hani, hah işte onun oğlu. Sünnet olacağı gün annemle onların evine gittik. Ben tabii hala küsüm. Çocuk sünnet olurken çok ağlamış. O gün, aklıma kendi sünnet olduğum gün geldi. Yanımda annem dedem ve büyük teyzem vardı. ''Lan senin kaç tane teyzen var?'' diye soruyorsan hemen cevabını vereyim 5 tane teyzem var. Annemler 7 kardeş. 6 kız bir oğlan. Bir tane dayım var işte. Neyse efendim aklıma sünnetim geldi. O iğneler nasıl can acıtıyor bil bilseniz. Erkekler bu durumu daha iyi bilir. Ya bu doğum yapmak gibi bir şey. Gerçi iğneden sonra bir şey hissetmiyorsun ama iğne olunca canından can kopuyor sevgili okuyucum. Kuzenim sünnet olduktan sonra eve geldi. Kirvesi ve hanımıyla birlikte geldiler. Herkese tek tek hoş geldiniz dedik. Kalabalığı oldum olası sevmedim. Hani nerde çokluk orda bokluk derler ya aynı hesap işte.
   Bağıra bağıra konuşanlar mı dersin, şapırtarak yemek yiyenler mi dersin hepsi bir arada. Bi ara nefes alamaz hale geldim. Resmen kalbim sıkıştı sıkışacak. Balkona çıkıp biraz temiz hava aldım. Sonra eniştemi tebrik ettim.
   Mutfaktayken küs olduğum teyzem yanıma geldi. ''Ben seni tebrik etmedim. Hayırlı olsun canım. Allah sağlık versin'' dedim ve sarıldık birbirimize. Duygulandım aslında biraz. Gözlerim doldu ama kimseye belli etmedim. Diğer teyzelerim bu durumu sevinçle karşıladılar. Barıştık sonunda işte.
    İşin garip tarafı ne biliyor musun ? O gün, yani teyzeme sarıldığım gün geçen sene annem benden ayrılıp memlekete gitmişti. Ve ben yine o teyzeme sarılarak ağlamıştım kapının önünde. Hem de o saatlerde. Hayat ne garip yahu.
    Dün teyzelerim ufak bir tartışmaya girdi. İnternet yüzünden. Annemden sonra gelen büyük teyzem dakikalarca ağladı. Beni bilirsin, bir insanın ağlamasına dayanamam. Gidip selpak verip, teselli ettim işte. Sana bir şey söyleyeyim mi? Geçen yaz bana aynı şeyleri yaptılar. Sırf internete giriyorum diye yemediğim fırça kalmamıştı valla. Umarım şimdi beni daha iyi anlarlar.
     Onun dışında yarın babam memlekete gidiyor. Annemle birlikte kalacağız. Babamın evde eksikliğini hissedeceğim sanırım. Ama işin güzel tarafı da var. Her sabah, kahvaltıda şapırdatma sesi duymayacağım. Ben o sesi duyduğumda yemek yemeği bırakır ellerimi kulaklarıma götürürüm. Tahammül edemiyorum yahu ne yapayım.
    Yangın mimini çoğunuz biliyorsunuz. Sağolsunlar beni de mimlemişler düşünceli arkadaşlarım. Sevgili Rory, b3ngü,Takıntılı Ergen,Cp ve Meleğe çok teşekkür ediyor, sevgilerimi sunuyorum.
    Mim sorumuz şöyle; ''Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsaydınız neyi kurtarırdınız?''
       Şimdi yangın çıksa paniğe kapılırım ben. Söndürmeye çalışırım ama büyürse herhalde evden kaçarım. Yanıma bir tane şey alamam. Evimde değer verdiğim şeyler var. Eğer eşya kurtarmak zorunda olsaydım;
 - Şu an okuduğum Bir Geyşa'nın anıları kitabını( Masamın üstünde zaten. Şak diye kapar kaçarım evden)
 - Telefonum zaten sürekli cebimde. Onu hayli hayli alırım.
 - Film arşivimi ( Olum boru mu, bir sürü film var orada)
 - Erkan, Meral ve benim olduğum fotoğrafı ve çocukluk arkadaşlarımla çektirdiğim eski fotoğrafı alırdım. ( İkisi yan yana duruyor zaten)

  Bilgisayarın kasasını almak isteseydim nah alırdım. O kadar kabloyla nasıl uğraşıcam lan. Onları çözene kadar yanar giderim abi. Kitaplığımdaki bütün kitapları alamazdım. Onlarca kitap var abi. Hangisini alayım. Okuduğum kitabı alırdım sadece. Annem zaten korkudan kaçardı anında. Onun da bir sürü fotoğraf albümü var..
  O değil de böyle bir şey olursa kesin çok üzülürüm. Kim üzülmez ki zaten? Bir sürü eşyam yanar. Kitaplarıma çok üzülürdüm. Bir de bilgisayarıma tabii. Allah kimseye yaşatmasın bu olayı diyor, Beni mimledikleri için Rory, Takıntılı Ergen, b3ngü, Cp ve Meleğe tekrar teşekkür ediyorum.. 
Bu da şarkımız olsun..
Mimlediklerim: Cips Yiyemeyen kızNah a Perfect Day, Missbone, Lazanya, Rockunzel
   

You Might Also Like

7 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Bunu okduktan sonra benim aklıma şu soru geliyor: Doğum acısını nereden biliyorsun?
    Eğer erkekler doğum yapsalardı acıya dayanamaz ölürlermiş. Acı eşiği kadınların ki kadar yüksek değilmiş çünkü. Bu da bilimsel bir gerçek.
    Ayrıca Bir Geyşanın Anıları güzel kitaptır. Ben sevmiştim. İyi okumalar.:)
    Bir de şu var:Teyze can'dır. İyi ki de vardır.

    YanıtlaSil
  2. Şapırdatarak yemek yemek iğrenç bişey ama ben de bazen farkında olmadan öyle yiyorum :P O yüzden nazikçe uyarmak lazım öyle insanları :D

    Bu arada mim için çok teşekkür ederim, yazmıştım ben bu mimi :)

    YanıtlaSil
  3. vişne çürüğümm! bende film arşivimi alırdım :D

    bu arada canım adresimi değiştirdim dayanamadım :)
    yeni adresim :)

    http://garipbirolaydaha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Oh yeah...we see it all over..house on fire...with BA.

    YanıtlaSil
  5. caniko beni mimlemiş :) teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım çok mutlu oldum kiiii

    YanıtlaSil
  6. Sünnet deyince aklıma kendi sünnetim geldi yahu.. Adamlar kesmeye başladı bitirene kadar lokum yok mu ya demiştim... Böyle mübarek bi günde lokum almayı unutmuşlar :)

    YanıtlaSil
  7. vala bence de sünnet ve doğum kıyaslanamaz vişnecim ya

    teyzenle barışmanıza çok sevindim.

    Bide şuan bizde kardeşimle oturduk sırayla bütün harry potter dvdlerini izliyoruz :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe