Kral Tv Müzik Ödülleri 2011: Kırmızı Halı..

Cumartesi, Temmuz 02, 2011

Sabahları kahvaltı yaparken ailecek Bugün ne giysem programını izliyoruz. İçimizden adeta bir modacı çıktı. Babam bile yorum yapıyor kıyafetlere bir görseniz. Annem Hakan Akkaya'nın kırmızı pantolonuna çok gülmüştü ilk gördüğünde ama sonradan alıştı tabii. Bende gaza geldim dedim ki ben de bir moda yazısı yazabilirim blogumda. Kral Tv müzik ödülleri çok önceden verildi tabii. ''Aradan çok zaman geçti bu zamana kadar nerdeydin olum'' diyorsun farkındayım ama anca sıra geldi.  Bir de bu moda hakkında ilk postum olacak.Lys sonuçlarının açıklanmasını bekliyorum işte. Bir yandan da kitaplar ve filmlerle değerlendiriyorum vaktimi. Şıklık anlayışı kişiden kişiye değişen bir anlayıştır. Ben bu yazıda kim şık, kim rüküş onları göstermeye çalışacağım kendi çapımda. Lafı fazla uzatmadan kırmızı halıda kim ne giymiş göz atalım hemen.




   DJ Asuman Şenelle başlamak istiyorum. Abi dikkat çekmek için elinden geleni yapmış bu kadın ya. Prezervatifli kıyafet mi olur allasen. Neyin reklamını yapıyor anlamıyorum. Prezervatif reklamı falan mı yapıyor acaba ? Kafasına taktığı o biber ne allasen. Ben onlarla menemen yaparım. O çizmeler hiç kıyafete uymuş mu ! Biraz yaşının verdiği olgunluğa sahip olsa ne iyi olurdu. O zaman böyle saçma elbise giymezdi.
   Yonca Evcimik'in hayvan hakları konusundaki tutumuna alkış tutarım. Hayvansever kişiliğini takdir ediyorum ama bu törende bu kıyafet giyilir mi be ablacım. Sen bu elbiseyle nasıl tuvalete gidiceksin ben çok merak ediyorum mesela. Daha iyi bir kıyafet seçeceğini umuyordum. Ancak hayvan haklarıyla ilgili savunduğun düşünceler fevkalade. Ama böyle bir kıyafete şık dememi bekleme benden
   Ziynet Sali o kıyafeti çok aramış mı çok merak ediyorum. Şimdi bu kıyafet sana olmuş mu ablacım. O transparan beyaz ve siyah tüller üzerinde güzel durmuş mu ? Aynaya hiç bakmadın mı allasen ya. Olmamış bu kıyafet. Ayakkabılar rezalet zaten.


  Erol Köse yeni kuklası Mercanla gelmiş. Erol Köseyi sevmiyorum. Adam insanları kullanmayı çok seviyor. İnsanları kullandığı bariz belli. Bu kızın yüzü çok güzel abi. Ama kıyafeti bana çok absürd geldi. Bi kere o bastonumsu şey niye ? Keşke törene gelmeden önce spora gitseydi. En azından bacaklarındaki kalınlığı inceltmiş olurdu biraz. Dekoltesi abartılı olmuş sanki. Erol Kösenin takım elbisesi ne öyle yahu. Adam baştan aşağı rüküş. O kravat ne Erol abi? Mercan bence sırf gösteriş olsun diye gelmiş. 

  
   Tuğba Ekinci, Ödül törenini ciddiye almadığını ancak bu kadar güzel bir biçimde ifade edebilirdi.Geçiyordum buraya da uğruyayım havası yok mu kıyafetinde.  '' Ödül mödül umrumda değil, ben gündemde kalmak istiyorum karşim'' kafasında kendisi. Kesinlikle çok rüküş. Tek iyi tarafı gülümsemesi. Ağlanacak haline gülüyor sevgili Ekinci.
   Eylem, annem sen kendini boks maçında falan mı sanıyorsun. Bir de poz vermiş ya. O beyaz elbisenin altı hiç olmamış. Şişme balon gibi olmuş. Sanki çok basenin varmış gibi göstermiş. Hiç beğenmedim. 
   
  
  Ece Gürsel solaryuma girmeliydi. Beyaz ten fazla dikkat çekici olmuş. Biraz bronz olsaydı daha iyi olabilirdi. Tuğba Özayın fiziği çok iyi. Ancak kıyafeti çok kısa. Bu kadar kısa olması iyi değil. Ayakkabıları hiç olmamış. O pembenin altına ağır siyah gitmemiş bence.



İki Yeliz de acilen kilo verme yarışına girmeli. Bu kilolar hiç yakışıyor mu size. Yelizin kıyafeti onu şişman göstermiş sanki. Bide renkleri çok soluk geldi bana. Yeliz Yeşilmen ise makyajı ve kıyafetiyle ''rüküşlüğümü kabul ediyorum'' edasıyla kameralara poz vermiş. Bence moda tasarımcısıyla konuşmalı ve yaşına göre kıyafet giyeceğini öğrenmeli.

 Bu kadın nasıl itici olmayı başarıyor anlamıyorum. Oramı mı açarsam yoksa buramı mı açarsam çok konuşulurum havası sezdim ben kendisinde. Transparan kıyafet giymek sana hiç yakışmıyor. Dikkat çekmek için böyle şeylere hiç gerek yok be Nilay.

 Ebru Polat evdeki güneşliklerle oluşan elbise almış sanki. O kuyruk ne öyle ablacım. Hele Nez'e ne demeli? Beş karış boyuyla kuyruklu elbise giyiyor. Kızım ayağına takılır o kuyruk valla yüz üstü düşersin. Yapmayın etmeyin.

              
 Ya bunların uyumsuzluğuna ne demeli. Şimdi Safiye Soyman hoş kadın ama Faik Öztürk'ün moda anlayışını sevemedim. O yeşil tonları hiç uymamış. İkiz kardeşler gibi olmuşlar. Çiftler arasında renk uyumu önemlidir tabii ama bunlar işi abartmış azizim.

İbrahim Kutluay ceketinin içliği olmasa daha iyi olabilirdi. Ancak çift olarak çok şıklar. Demet Şener sade ama şık olmayı tercih etmiş. Ozan Doğulunun Garsonvari bir takım elbise giymesine ne diyorsunuz ? Keşke biraz İbrahim Kutluayı örnek alsaydı. Ancak karısı son derece şıkmış yahu.


Atiye, Betül Demir ve Öykü Gürman ''Sade ama şıkız'' demek istemişler. Mini etek onları açmış. Bacak boylarıyla kıyafetleri iyi örtüşmüş.

Mavi elbisesiyle Petek Dinçöz, Beyazlar içindeki Ömür Gedik ve Zeynep Mansur pek şıklar yahu. Bak mesela Ömür Gedik ne kadar hoş durmuş beyazlar içinde. Çok güzel bir gelin olacak.


Ahu Tuğba kızıyla birlikte yasa falan mı girdi? Bu ne böyle kara kara giyinmişler. Üstelik sıcaklık kendini hissettirdiği haftada böyle giyinmek için çok uğraştılar mı çok merak ediyorum 

 Ve Gecenin en şık bayanı Sarı elbisesiyle çiçek gibi açan Tülin Şahin. Gerçi küpeleri olmamış ama kıyafet ve çantayı şahane taşımış güzel mankenimiz. 
Gecenin en şık erkeği ise Tarkan. O ceketi, duruşu, pantolonu gerçeken çok iyi. Adam nasıl kıyafetler giyeceğini biliyor azizim. Gerçi bu havada böyle ceket giyilmez ama ama tek gecelik giyilecek bir ceket olacağını var sayarsak gayet iyi bence. 


Ödül töreninin olay yaratanı Müjde Ardı tabii ki. Tamer Karadağlıyı dudağından öptü. Müjde Ar o gece gerçekten çok sempatikti. Takdir ettim kendisini. 
Fotoğrafları benimle paylaştığı için sevgili Pink Freud'a çok teşekkür ediyorum. O daha güzel bir post yazmıştı. Umarım onun kadar güzel yazabilmişimdir. Benden bu kadar sevgili okuyucum. Umarım okurken keyif almışsındır. Kendine iyi davran.. 
Şarkımız da bu olsun hadi 

You Might Also Like

10 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Yeni bir modacı mı yetişiyor ne :)) yorumlarını heyecanla takip ettim yaa nasıl buldun bunları :) Beğendim de. Sadece Yonca Evcimik konusunda sana katılmıyorum o kadar, diğer fikirlerin şahane(:

    YanıtlaSil
  2. Memlekette millet neler giyiyormus da haberimiz yokmus. Hepsi rukuslukten yikiliyor farkli olacagim diye. Postun da oldukca iyi ozetlemis her birini...

    YanıtlaSil
  3. Bu ne la rüküş forever ben bi Atiye, Betül Demir bi de Ömür Gedik'i beğendim o kadar yani. Çok güzel yorumlamışsın beyb. Bu tür yazılarının devamını diliyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. çok rüküşler yaa hiç beğenmedim bu elbiseleri :D peteğinki hoşuma gitti sadece :D
    paylaşım için teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  5. Senden korkulur beybim, nasıl acımasızca eleştirmiş =). Ama oh iyi olsun onlara :).

    YanıtlaSil
  6. cidden ne kadar rüküşler öyleee!!

    ama ben ziynet sali'nin kıyafetini beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  7. @b3ngü
    Teşekkür ederim Bengü. Bu fotoğrafları pelinin blogundan aldım. Kendisinin de haberi var zaten :D
    Yonca Evcimik konusunda neden katılmadın anlamadım ama değerli yorumun için sana teşekkür ederim :)

    @Lulu
    Valla çok rüküş giyiniyor bizim ünlüler. Şık giyinenlere nadir rastlıyorum ben. Teşekkür ederim :)

    @Nah a perfect day
    Teşekkür ederim Bukicim. Ömür Gedik'in kıyafeti gerçekten hoş yahu. İyi taşımış. :)

    YanıtlaSil
  8. @otsumimar
    Petek'in renk seçimini sevdim ben. Bir de elbise boyuna göre iyi yani. Çok Teşekkür ederim :)

    @Laliş
    Elimden geldiğince yorum yaptım işte canım, ama yani bu kıyafetlerle bu eleştirilerimi de hak ediyorlar laliş. :D

    @Mia Wallace
    Ya Ziynet Saliye göre bir kıyafet değildi o Mia. Ayakkabılara bak allasen. Tüllü şeyler hiç olmamış. O piyanolu askı güzel durmuş ancak kıyafetin geneline baktığında hoş durmuyor. :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili vişnecim çürükcüm :) ben aslında bu yorumları nerden buluyorsun çok hoş olmuş anlamında demiştim ama fotoğrafların kaynaklarını belirttiğinde iyi olmuş tabii :))
    Yonca Evcimik'in üzerindeki elbisenin sosyal mesajı benim için şıklıktan bi tık ötede olduğu için sana katılmadım :) Çünkü yaz aylarında hayvanlar için bir kap suyun ne kadar öneminli olduğunu anlatan afişlerden oluşan bir elbise olduğu ve herkesin kıyafetlere dikkat ettiği bir davette giydiği için ayrıca hoşuma gitmişti..
    Ha bir de bundan önceki diğer yazılarına da şööyle bir uğra bakalım yaa :")

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe