Blogger N'lerini seçiyor!

Cumartesi, Ağustos 20, 2011

 Ben bu aralar buraları çok boşluyorum galiba.  Eskiden daha sık yazı yazardım. Havanın sıcak olmasından mıdır nedir pek uğramıyorum. Bu durumu telafi ederim ben yahu merak etmeyin. 
  Karşınızda Beykentli bir Vişne duruyor. Evet yanlış duymadınız Beykent Üniversitesi 4 yıllık Tarih bölümünü kazandım %50 bursla. Dün sonuçlara  mahalledeki en yakın arkadaşım olan Özgeyle baktık. Kız Marmara üniversitesini kazandı. Nasıl sevindi, nasıl mutlu oldu bir görseniz var ya ağlayacaktı nerdeyse. Sarıldık ettik, güldük bir süre. Ben sonucuma sevinemedim.  Marmara iletişim istiyordum ben. Umutlarım boşa çıktı olum ya. Emel ve Gülşah tercih yapmalarına rağmen yerleşememişler. Erkan Haliç üniversitesi halkla ilişkiler bölümünü tam bursla kazanmış. Bizden çok kazanan var azizim. Sınıftan Boğaziçi tarihi kazanan var. Hani size bahsettiğim doğulu kız arkadaşım var ya hah işte o. Çok gurur duydum valla. Hak etmişti kızcağız. 
    Annem sonucumdan memnun değildi. ''Niye devlet kazanamadın'' diye bütün gün kafamı ütüledi. Ailemdeki kimse beni tebrik etmedi lan. Moralim çok bozuldu valla. Büyük ihtimalle üniversiteye gitmeyeceğim. Babam her sene ödeyemezmiş. Dün konuştum işte. ''Dersaneye göndeririz devlet kazanırsın seneye. Okula da gitmiyorsun paşalar gibi kazanırsın'' dedi. 
   Ananemlere gittiğimde durum yine aynıydı. Yani hiçbir sevinç göstergesi yoktu. Beni büyüten teyzem var ya, işte bir tek o beni tebrik etti. em dün gece hiç uyuyamadım. Sabaha karşı 5'de uyumuşum. Bu aralar uyku düzenim felaket derecede bozuk. Bizim burda bi kimya hocası var. Kimyadan nefret etmemi sağlayan herif. Annem bugün ona sonucumu falan söyledi. Tarihte iş falan yok dedi. Kendisi kimya hocası ya çok biliyor her şeyi. Umursamadım hiç onu.
   Olum o değil de dün en çok facebook'a kazandığım yeri yazamadığım için üzüldüm. Herkes kazandığı yeri tek tek yazdı. Ben yazmadım çünkü gideceğim belli bile değil. Daha kayıt bile yaptırmadık. Hoş, bu gidişle yaptırmayacağız. Dün herkesi hayal kırıklığına uğrattım anlayacağın. Sınıftan İstanbul Üniversitesi gazeteciliği kazanan erkek arkadaşım var. Olum nasıl üzüldüm kendim için var ya. Keşke ben de orayı kazansaydım.
   Üzgün müyüm ? Fazlasıyla. Ama artık her şeyi bu kadar önemsemiyorum. Yani ben üstüne düştükçe anlamsızlaşıyor her şey. Zamanın akışına bıraktım her şeyi. Ne olursa olsun başımı dik tutuyorum ben yine. Öyle olmaya da devam edeceğim.
   Gelelim asıl konumuza. Bir ince ses şahane bir mim konusu hazırlamış bize. Kendimize göre blogger enlerini seçecekmişiz. Bu sayede bloggerların tarzını anlamış oluruz. Amaç çok güzel aslında. Birbirimizi daha iyi tanımak, anlamak. Eğer daha fazla bilgi almak istiyorsanız şu yazıyı okuyun derim. Ben de kendime göre enleri belirleyeceğim. Şunu sakın unutmayın! Buradaki okuyucularımı çok seviyorum, her biriniz benim için ayrı değerlisiniz ona göre. 
   Memento Mori ve Bis beni en çok kendinden bahseden blogger olarak seçmişler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Sevgilerimi sunuyorum. Normalde, yani dışarda kendimden pek bahsetmem ben. Yazı yazarken kendimden bir şeyler yazmayı seviyorum. Biliyorum bazı yazılarım sizi çok boğuyor. O yüzden artık öyle melankolik şeyler paylaşmak yok. Anlaştık o zaman. Enerjik bir Vişne Çürüğü olacak bundan sonra karşınızda haberiniz olsun.
 ..
  En iyi tasarıma sahip olan Blogger; İpek Böceği, Marla, Plesenta

  En Güncel Blogger; Missbone, Hayal Meyal, Hayat Erkeği  


  En Meraklı Blogger; Mia Wallace , Miyuki Mrs.Baros

  En çok gezen blogger; Francesca Mckennitt

  En çok bilgilendiren Blogger; T.B , Deeptone

  En eleştiren Blogger; Memento Mori  , Bir ince ses , Zennube

  En çok kendini anlatan Blogger; Cips yiyemeyen kız, Lazanya, Rockunzel

  En akıcı yazan Blogger; Jove, LeahLarien beyin ütüleyenDereotundan nefret ederim


  En aşık Blogger; Üsturupsuz Yazar

  En çok güldüren Blogger; Öküzün önde gideni, Telekinesis, Günlük Zırvalamalar

  En modacı Blogger; Pink Freud

  En edebi Blogger; Üryan Cümleler, Ateş Böceği

  Ve benim için En dost Blogger;  Şeker Limonu, Vega,Summer, Siminya

Bir mim yazım daha var aslında ama onu daha sonra yapıcam. Aklımda yani. Unutmadım. Yarın size lisedeki platonik aşkımı anlatıcam. Şimdiden heyecanlıyım valla.
Melankolikliği rafa kaldırıp hayatı olduğu gibi yaşamaya çalışıyorum artık.
Böylesi daha iyi olacaktır benim için.
Bu da şarkımız olsun.
Ha bide ben hepinizi çok seviyorum!

You Might Also Like

16 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Uyyy benim bu 2.mimim!
    Ben de yazacağım yakında :)
    <3 uyyy

    YanıtlaSil
  2. Yirim yiriimm! Sende benim için en dost bloggersın beybi :) Bende hemen yapiciimmm bu güzel mim'i :) galp ehe.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim.
    Ben senin 1 sene daha hazırlanırsan daha iyi hissedeceğini ve daha iyi bir yeri kazanacağını düşünüyorum.
    Sistem değiştiği için çok fazla bilgi sahibi edinememişsin anladığım kadarıyla. Şimdi sistemin daha da içine girerek yani 2. bölüm dedikleri LYS tarafına ağırlık vererek çok çok harika bir okul kazanacağına eminim.
    Yani düşünsene hiç çalışmadan kazanmışsın resmen, bir de çalışırsan neler olur bir hayal et!
    Ben son senemde seni bizim okulda göreceğimden eminim.
    Bence yani. Yapacaksın. İnanıyorum.
    Sen de kendine inan.
    Boşver başkalarını.
    Bak ben ilk senemde kazandım da ne oldu. Bi sik olmadı. Çünkü okulu kazanır kazanmaz ilk senemde çaktım. 5 senelik okul 6 sene oldu.
    Herkes uzatıyor okulunu. Okul uzar gider. Ha öncesinde uzatmışsın, ha sonrasında. Hiç fark etmez.
    İstemediğin bir bölümde okumak gerçekten ileride çok pişman olacağın bir şey olur.
    Sen beni dinle. Rahaaat rahaat 1 sene daha hazırlan bilinçli bir şekilde.

    Mim için de kocamaaaan teşekkür ediyorum. Bi tanesin sen. :*

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim vişnecim ellerine sağlık )

    YanıtlaSil
  5. Akıl vermek gibi algılama ama bence kaydını yaptır. Dondurursun daha sonra. Eğer hiç kayıt yapmazsan seneye puan düşebilir diye biliyorum.

    Ben de iletişim fakültesi istiyorum. Bence bir sene daha sabret. Beykent'in tam burslusunu kazanabilirsin eminim. Ben bu sene yazmıştım Beykent'in tam burslusunu ancak tutmadı. Çok yüksek bir puanı yok diğer üniversitelerin tam burslarına göre bence.

    YanıtlaSil
  6. Vişnecim!
    Üniversite tercihleri konusunda pek bi fikrim yok, akıl vermek de bana düşmez zaten ama bu bölümde mutlu olmayacağını düşünüyosan seneye sınava tekrar girmen daha iyi olur bence :)
    Mim için de çok teşekkür ederim, emin ol seni okuyanlar da seni çok çok seviyo! :D

    YanıtlaSil
  7. Ve unuttum unuttum ama tebrik ederim balııım!Tarih çok güzeldir,burslu okumak zordur,bilirim AMA YAPABİLİRSİN!Devlette okumaktan daha zor.uyyy!

    YanıtlaSil
  8. En başında söylemiştim ben sana bu olacakları ama her şeyde bir hayır var diyelim canım benim.

    Teşekkür ederim ayrıca (=

    YanıtlaSil
  9. ne guzel, isyerinde boylece yeni blog bulup bakiyorum :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Harika yazı keşke olabilseydim :)
    Sizlere birşey sorcam bu benim kendi yazdığım 2. yazım. Olmuş mu sizce ? :) http://cizgisurat.blogspot.com/2011/08/misafir-cocuklar-2.html

    YanıtlaSil
  11. sağol.
    :)

    adresim değişti.
    profilimden girebilirsin.
    veya, sadevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. üzülme. bence de bi sene daha hazırlanınca aileni de memnun ediceksin. kendin de mutlu olucaksın.

    ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim beni dostun olarak oraya yazdığın için :)

    sana her zaman dediğim gibi bende seni en akıcı bloggerım seçtim :)

    öyle bir kategori yapsaydım sen başta olurdun :)

    okula hiç üzülme, babanın dediği gibi okula da gitmiyorsun paşalar gibi kazanırsın :)
    belki tarih senin için değil, gitseydim çok mutsuz olacaktın belki radyo televizyon dur senin için en iyisi

    düşünme bunları :)

    YanıtlaSil
  14. ah! ben bunu yeni gördüm. teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  15. mrhb ben henüz acemi bi kimlik olarak:) fırsatın olursa bana ulaşırmısın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe