Blogger Dedikodusu..

Pazar, Eylül 18, 2011

 Dün akşam şahane bir gün geçirdim. Hani bana pisboğaz dediği için küs olduğum daha sonra barıştığım teyzem vardı ya, işte dün onun doğum günüydü. Ona hediye almak için alışveriş merkezine gittik teyzemlerle. Her mağaza ''en çok benim ürünlerim pahalı olacak'' diye yarışa girmiş sanki. Hepsinde bir pahalılık göze çarpıyordu. Teyzeme güzel bir T-Shirt aldım.
  Dün doğum gününden önce mangal keyfi yaptık. Ben hayatımda bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Balığın yanında bira içmek ne kadar güzel bir şeymiş öyle. 6 tane bira, bir şişe şarap, bir şişe rakıyı bitirdi 15 kişilik ailem. Ben sadece 2 tanecik bira içtim. Bana bir şey olmadı merak etmeyin. ^_^
  Pasta kestik, fotoğraflarını çektim. Ailenin fotoğrafçısı oldum resmen lan. Doğum gününde hoşuma giden bir özellik keşfettim dün. Herkes doğum günü olan kişiye bir şeyler söyledi tek tek. Kimi seni çok seviyorum dedi, kimi iyi ki varsın dedi. Ben de kendi doğum günümde herkese söyleteceğim.
  Pastaları mideye indirdiler bir güzel sonra kalktılar eğlendiler, dans ettiler. Onları öyle izlemek öyle güzel ki.. Yarın ailecek dershane kaydına gideceğiz. Beni neler bekliyor çok merak ediyorum valla. Umarım vereceğim emekler bu sefer boşuna gitmez.
  Efendim, Ankara'nın Gülü Missbone bir mim oluşturmuş. Çeşitli sorular oluşturmuş bunlara yanıt vermemizi istemiş. Ee bende cevaplayayım o zaman.
   İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz; İlk düzenli olarak okuduğum blog Cips Yiyemeyen Kızdı. Puccayı daha sonra tanıdım. Neden ceyeka derseniz yaşadığı şeyleri hemen hemen ben de yaşıyordum. Ondaki hüzün, nefret, bir şeylere katlanma durumu benim hayatımda da vardı. Çok benziyorduk bu bakımdan. Ben de okudum her fırsatta. Şimdi birbirimizi tanıyan şahane bir ikiliyiz.
  Sanal alemde tanışıp görüştüğünüz Blogger'lar; İlk olarak Buketle görüştüm. Buket kim lan diyeceksiniz şimdi, Nah a perfect daydi eskiden. Kolalı Jelibon olarak aramıza geri döndü. İlk buluşmamızda Taksimde, istiklalde yürürken bana '' seninle çok iyi dost olacağız'' demişti. O zaman onu daha çok sevmiştim. Bunun dışında Vegayla, Günlük Zırvalamalar blogunun sahibi burakla, Telekinesis Abimle, Tutsiyle,Kırmızı balonlu kızla buluştum. Vegayla daha önceden sanki kardeş gibiyiz. İnsanlar bizi birbirimize benzetiyor. Göz rengimiz falan aynı hemen hemen. Kendisiyle kardeş gibiyiz. Burakla ilk tanıştığımda çok sevinmiştim. Adam gibi adam demiştim içimden. Samimiyeti öyle güzel ki böyle sabaha kadar oturup onunla sohbet edebilirsiniz. Hiç sıkılmazsınız. Telekinesis abi ve Tutsi abim kafa adamlar. Çok iyiler ya. Çok insancıllar, sohbetleri çok hoş. Görüştüğüm insanların hepsini çok sevdim.
Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğüz Blogger'lar; Pucca başı çekiyor. İkinci sırayı Lazanya alıyor. Bana çok içten, sempatik gelmişti. Asla onun gibi olamam mesela. Sonra Marla var. İçtenliğiyle sevdirmişti kendini. Mia Wallace var mesela. Yazılarıyla, Komşu kızı maceralarıyla beni benden alıyor. Boğaziçinin çiçeği Leah var mesela. Asla onun gibi olamam. Leah çok başka birisi ya. Yani tanıdıkça daha çok seviyorsunuz onu. Siminya var. Ankarayı sevmemi sağlayan kadındır kendisi. Siminya gibi asla öyle güzel şeyler yazamam. 
Kendinize yakın bulduğunuz Blogger'lar; O kadar çok ki nerden başlasam bilmiyorum. Jove, Cips Yiyemeyen kız, Lazanya, Siminya, Summer, Buket, Vega, Rockunzel, Üsturupsuz Yazarım, Missbone, Leah, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Bir ince ses, Memento Mori, Günlük Zırvalamalar,Telekinesis, Tutsi Bengü, Liella, Francesca, Larien, Kadeh vurma ustası Laliş, Hayat erkeği, Zennube, Rory, Kırmızı Çizmeli Kedi, Kırmızı balonlu kız, Tinker. Hepsi şahane insanlardır.
Moda Blogları arasında en sevdiğiniz Blog; Tartışmasız Pink Freud'un Bi kot bir tişört blogudur. Çok severim. Keyifle okuyorum valla. 
Okuduğumuz dizüstü edebiyatın kitaplarını puanlayalım (1-10 arası)
1. Pucca - Küçük Aptalın Büyük Dünyası: 10 puan
2- Pink Freud - Sorun bende değil, sende: 9 Puan
3- Sami Hazinses - Piç Güveysinden Hallice: 8 Puan
Yazılarını okurken keyiflendiğiniz Blogger'lar; Mia Wallace, Lazanya, Missbone, Siminya, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Rockunzel,Summer, Sadecebenemel.
Sürekli Sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız blogger'lar; Bu konuda başı Leah çekiyor. Bir İnce ses, Mia Wallace, Hayat erkeği.
'Blogger' dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz ,burda link vermiyoruz,aklınıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. Bakalım kimler aklımıza yer etmiş ve nicklerini ezberlemişiz. Kopya çekenin ... neyse kopya çekmezsiniz siz nasıl olsa hayatımızda ki en samimi yer burası öyle değil mi? 
 Pucca, Mayoneziseverim, Zodyaklı, Mia Wallace, Siminya, Dereotundan nefret ederim, Cips yiyemeyen kız, Missbone, Buket, Vega, Summer, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Rockunzel, Lazanya, Hayat erkeği, Üsturupsuz yazar, Leah, Miyuki,Bir ince ses, Laliş, Rory, Memento Mori, Tinker, Kırmızı balonlu kız, Günlük zırvalamalar, Telekinesis, Jove, Marla, Mrs. Barps, Çitlembik, Zennube , Melly, Pink Freud, Çok pis günlük yazarım, Her boku bilen adam, Kirazlı sakız, Gizz, Hesionka, Sadece umut, French Oje, T.B, Larien, Findulas, Amak-ı Hayal, Profösör, Elmyra, Kitap gibi kız,  Hayal Meyal,  Mery Daimon, Sycorox, Ateş Böceği, Tükenmez Kalem, Üryan Cümleler, Sadecebenemel, Francesca, Arı boku, Arya, Dedimdi, Loana, Gımızı Momol, Gece Yürüyüşü, Pippi Haşmet, Ella, Elma kurdu, Aylak Kadın, Amber Twist, Ukala Dümbeleği, Tutarsız Turşu, Melis, Cemreçete, Zombi, Lavinya, Ağustos Böceği Rebecca, Öküzün Önde gideni, Piç kurusu, Sıfır Santigrat, Liella, Lady Jane, Kediler ve Kitaplar.
Unuttuğum insanlar varsa lütfen bağışlasınlar beni..
Hepiniz benim için ayrı ayrı değerlisiniz. Bunu sakın unutmayın.
İyi ki varsınız blogger ailem. 
Vişne Çürüğünüz sizi çok seviyor :)
Bu da şarkımız olsun

You Might Also Like

16 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Biz de seni çok seviyoruz vişnem =). Ay kadeh vurma ustası Laliş demişsin ya ne güldüm =). Duyanda beni rakı masalarından kalmıyor sanacak eeheh =).

    YanıtlaSil
  2. @Laliş
    Sıla'nın şarkısını o kadar çok sevdirmişsin ki bana aklımda öyle kalmışsın Laliş :D

    YanıtlaSil
  3. pahalı mağazalar dedin de ben 10 liraya kot aldım ya. hemde bedeniyle tarzıyla arayıp da bulamadığım =D ama herkesten saklıyorum fiyatını sorcaklar diye o mağazaya gidicekler diye ödüm kopuyor =D gereksiz bilgi işte aklıma geldi

    YanıtlaSil
  4. Canım benim!
    Çok teşekkür ederim! Sen de iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim vişne çürüğü :)
    izleyici şeysini de göremedim ama 500ü katlamışsındır eminim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu çıcık beni okumuyor mu sevmiyor mu beni diyordummmm. Gördüm sevindim. Hihihihi :')

    Sağol mini kuşum.
    Sağol tatlışım.
    Seni çok seviyorum masum vişnem.
    Çok çalış.
    Aramıza katıl.
    Kalp kalp kalp.

    YanıtlaSil
  7. Vişnem beybim ehe çok iyi dost olduk cidden blogefem sayesinde tanıdım seni bunun için liellaya tişkür etmek gerek :p Neysecime ehe, iyiki varsın seni seviyorum karşim ^^

    YanıtlaSil
  8. @Rebecca
    Bahsettiğin mağaza mango mu acaba. Geçenlerde buket 10 liraya pantolon gördü de indirimdeymiş. :D Aman söyle ya nolucak. :D

    @Rockunzel
    Rica ederim. İyi ki sen de varsın güzel insan :)

    @Mia Wallace
    Rica ederim nane limon kabuğum Mia Wallace :) 500'ü aştı yahu. 600 oldum. Çok mutluyum Miaa ^_^

    @Leah
    Okuyorum ya canım okumaz mıyım. Sadece bazen yorum yapamıyorum işte. Rica ederim yahu ne demek. Ben de seni çok seviyorum Boğaziçili Leah'm. Yanına gelip gülüşünü görmek nasıp olur inşallah :)

    @Kolalı Jelibon
    Bukionka dost olduk valla. Hayatımda var olduğun için sana teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  9. çok duygulandım :( canımsın.

    YanıtlaSil
  10. heheeeyy duygulandım ne diyeyim :)

    biz de görüştük, görüşüyoruz keşke aynı şehirlerde olsaydık da tam olsaydı bu görüşmeler :(

    ama iyiki bir ara blogda kendim olarak çıktım dedirtten bir insansın bana :)
    seni daha iyi tanıma zevkini kaybetmiş olmak korkunç :)

    YanıtlaSil
  11. ııh mango diil =D adını bilmiyorum ama kotlarımla bütünleşmeliyim artık. başka aynılarından yok hiç biyerde =D

    YanıtlaSil
  12. midye + bira da denensin, ayrıca bu mim çığlıklar atılarak araklandı. :D

    YanıtlaSil
  13. Mim'i çok samimi bi şekilde cevaplamışsın,teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  14. @Lazanya
    Duygulanacağını hiç hesaba katmamıştım valla canım. İyi ki yazmışım bu yazıyı. Arkadaşlarımı daha çok sevmemi sağladı :)

    @Summer
    Summer! Senin dostluğun bana tekrar yaşama sevinci verdi. İyi ki varsın :)

    @Rebecca
    Mango değil demek :D Pantolonu uygun fiyata almışsın. İyi yapmışsın :D

    @X-coach
    Ya ben midye yiyemiyorum ki :( Görüntüsü hoşuma gitmiyor. Balık ekmeğin yanında bira içebilirim bak :D Bu arada bloguma hoşgeldin :)

    @Missbone
    Asıl benim adımı o satırlarda yazdığın için sana teşekkür ederim. Çok mutlu oldum adımı görünce. :)

    YanıtlaSil
  15. adımı gördüm adımı gördüm oleyy oleyyyy :) ahaahaa :)))

    YanıtlaSil
  16. adımı görmeyi beklemiyordum, görünce gerçek anlamda ":O" moduna bağladım :P şey teşekkürler :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe