Şirinleri ne zaman göreceğim ?

Pazar, Eylül 04, 2011

Çocukken bu soru başımın etini yer dururdu. Çok merak ederdim ben şirinleri. Acaba görebilecek miyim diye uslu bir çocuk numarası yapardım hep. Büyüdüğümde bu durumun gerçek olmadığını anladım tabii. Ne kadar safmışım öyle ya. Şirinleri çocukluğumdan beri çok severim. Her haftasonu sırf tsubasa ve şirinleri izlemek için erken kalkardım. Hiç şikayet etmezdim bunun için. 
 Şirinlerin filmi sinemaya girdi. İzleyecektim ama hala izleyemedim.Beraber izleyebileceğim kimse yok çünkü. Çok merak ediyorum ya. Acaba güzel midir filmi?  Tek başıma gitsem olmaz. Çok çabuk sıkılıyorum. Sinemaya tek başıma gitmeyi sevmiyorum. Sanırım Dvd'si çıktığında alacağım filmini.
  Kırmızı Başlıklı Pollyanna ve Bengü beni mimlemişler. Onlara sevgilerimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. Mimi oluşturan Pingocuk şahane bir söz söylemiş. Çok hoş gerçekten..
Bu blogger dünyasi ayri dünyadir. Ayni sirinlerin ayri dünyasi gibi. 
Hepimizin degisik karakterleri var.  Ayni sirinlerde oldugu gibi. Bazilari sakaci, bazileri müzisyen bazıları da benim gibi uykucu.

 Bu mim aslında bir nevi karakter yönümüzü belirliyor. Şirinlerin belli başlı karakterleri var. Hangi şirine benziyoruz, o şirinin karakteristik özelliğini biz de taşıyor muyuz gibi sorular mimin oluşumunu sağlamış. 
 Peki ben hangi şirine benziyorum? İşte buna kesin cevap veremiyorum. Hepsinden ayrı ayrı özellik almış gibiyim. En çok gözlüklü şirine benziyorum sanırım. Çok konuşuyorum, mükemmeliyetçi bir yapım var, etrafımdaki insanlar tarafından sevilmiyorum, okumayı çok seviyorum. Sanırım gözlük şirin beni anlatıyor.
 Ama şimdi obur şirin var mesela. Ona da benziyorum. Bilirsiniz  yemek yemek obur şirin için mutluluk kaynağı. Benim için de öyledir. Yemek yiyince ayrı bir mutlu oluyorum. Uykucu şirine de benziyorum. Yani uyumayı çok seviyorum. Günün 24 saati uyumuyorum tabii ama uyumak bana iyi geliyor
  Her şeyden nefret eden şirin var mesela. Ona da çok benziyorum. Bir şirin bu kadar mı bana benzer ya. Bazen her şeyden nefret ediyorum. Ya hayır ergenlikle bi alakası yok. Hem olgun birisiyim. Ama bazen an geliyor her şeyden nefret ediyorum. İnsanların ikiyüzlü oluşundan mesela, yüzüme baka baka yalan söylemelerinden, sırtımdan vurmasından, nankörlüklerinden vb. sebeplerden ötürü bazen sinir küpü gibi ortalığa nefret söylemleri yayıyorum.
   Süslü şirin gibi bazen aynada kendimi dakikalarca izlediğim oluyor. Boş gözlerle aynaya bakıp zamanın ne kadar çabuk geçtiğini fark ediyorum. Sakar şirin gibi bazen etrafımdaki şeyleri deviriyorum. 
    Dediğim gibi birçok şirinin özelliğini taşıyorum. Yani bu özellikleri benimle çok özdeşiyor. En çok Gözlüklü Şirinin karakteristik yapısı bana benziyor. 
...
Rockunzel beni filmlerle ilgili bir yazıda mimlemiş.Mimin konusu da şudur; ''Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi(üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi açıklayarak yazın demiş.
 Bu benim için çok zor seçim ya. Arşivimde olan filmlerin her birini ayrı ayrı severim ama içlerinde 3 tanesini ayrı seviyorum.
1. Titanic: Sinema tarihinde tartışmasız en iyi film bence Titanic'tir. Konusu, oyuncu kadrosu, çekimleri öylesine büyüleyici ki insan kendini kaptırıveriyor filme. 0 3 saat o kadar çok çabuk geçiyor ki anlamıyorsunuz. Hele son sahnelerinde '' Off bitmesin ya'', ''Rose şu kıçını  biraz topla da jack ölmesin lan'', '' Jackk gitme suyun altında köpek balıkları var. Yem olucaksın lan.'' diye hüngür hüngür ağlayabiliyor insan. Ben öyle ağlamadım tabii. İlk izlediğimde ağlamıştım sadece.
2.Piyanist: Çok severim bu filmi. Arşivimde yok ama alacağım.(Parasızlıktan alamadım abicim) Konusunu çok sevdim. Yahudi propagandası yapıyor olabilir film ama bu yönüyle hiç ilgilenmiyorum. Ben sadece olayın karakterler üzerindeki etkisini merak ediyorum ve bunun için izliyorum. Şahane bir filmdir.
3- Leon: Çok eski bir film ama beni çok etkilemişti. Mathildayı çok sevmiştim. Leonun karakteri çok sağlamdı ya. Cuk oturmuştu role valla. Filmin sonu istediğim gibi bitmedi. Üzülmekten bir hal oldum film bitince.'' Niye böyle oldu ki şimdi yaa '' diye gidip anneme sarılmıştım. Kadıncağız hiçbir şey anlamamıştı tabii.
   Yaa ben 3 filmle yetinemem. Sevdiğim bir sürü film var. Bunları yazmazsam çatlarım valla. Mesela;
- Harry Potter Serisini
- Yüzüklerin efendisi serisini
- X- Men serisini
- Matrix serisini
- Mumya serisini
- Black Swanı
- Esaretin Bedelini
- Amelie filmini
- The Notebooku
- Not: Seni Seviyorum filmini
- Kız Kardeşimin Hikayesini
- V for Vandettayı
- Yukarı Bak filmini
- Wall-e filmini çok seviyorum. Bu filmleri saatlerce hiç sıkılmadan izleyebilirim. Öyle işte. Yani filmlerim ve kitaplarım benim bir parçam gibi. Hepsini çok seviyorum. Senin de öyledir eminim. Yani kitaplar, filmler, şarkılar bunlar insanı hayata bağlayan şeyler. Ve ben bunları çok seviyorum. Yarınki yazıda görüşünceye denk kendine iyi davran. Bu da şarkımız olsun.

You Might Also Like

7 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. başlığın çok zekice olmuş.. çok hoşuma gitti gerçekten :))

    YanıtlaSil
  2. @Memento Mori
    Teşekkür ederim Memento. Beğenmene sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. herşeyi sana açıkladığı mı düşünüyorum :)

    mim için teşekkürler en kısa zamanda :)
    ve bende senin için gözlüklü derdim. Gözlüklü şirinim, her konuda bir görüşün var! :))

    YanıtlaSil
  4. filmi ben görmedim ama giden arkadaşlar güzel olduğunu söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  5. @Summer
    Rica ederim. Fikirlerimiz çok benziyor birbirine :D Teşekkür ederim Summer :)

    @Elma Kurdu
    Ben de görmedim. Merak ediyorum aslında. Giden arkadaşlarım iyi olduğunu söylediler ama işte kendim izlemedikten sonra neye yarar güzel olması.

    YanıtlaSil
  6. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA ,STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

    José
    Ramón...

    YanıtlaSil
  7. beni mimlemişsin galiba ama ben yeni fark ettim . kusura bakma bloğu kullanmayı yeni yeni öğreniyorum . belki pek önemli değil ama hoşuma gitti . teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe