İlk Mektubumu aldım..

Pazar, Ekim 23, 2011

   Son 2-3 Hafta Ülkece çok zor günler yaşıyoruz. Çok ağır bir sınavdan geçiyoruz galiba. Şehit haberleri, bugün Van'daki deprem felaketi. Ne kadar çok insanın ciğeri yanıyor böyle. 
   Şehit haberlerini duyduğumda internete girmek, televizyon izlemek, müzik dinlemek istemedim bir süre. İnsan kendini çok kötü hissediyor. Ölüm, insanın kanını donduruyor. Anneleri düşünüyorum, onlar ne kadar acı çekiyordur kim bilir. Üzülüyorum. Mekanları cennet olsun.
    Bugün Van'da yaşanan deprem felaketine ne demeli? Onlarca insan yaralandı, vefat etti. Bazı insanlar bu deprem olayı için '' Oh iyi olmuş, allah hesap soruyor işte'' gibi şeyler söylüyorlar. Ben onların zihniyetlerini sikeyim. Abi bi insan nası bu kadar taş kalpli olur ya anlamıyorum. İnsanlıktan nasibini almamış örümcek kafalılarla aynı ülkede yaşamaktan dolayı utanç duyuyorum. Van'daki insanların ne kadar zor şartlarda yaşam mücadelesi verdiklerini göremeyecek kadar körleşti mi bu insanlar ? Yazık ya valla yazık..
   Hayatımda ilk defa birisi bana mektup gönderdi. Filmlerde, dizilerde iç geçirerek izlerdim hep o anları.  Mektup geldiğinde yaşadığın mutluluğu hiçbir şeyde yaşamıyorsun. İnsan kendini inanılmaz mutlu hissediyor. 
   Kıymetli dostum Summer Scott ile tam bir senedir arkadaşız. Blog dünyasının bana kazandırdığı sahici dostlardan bir tanesi. Dostluğun mesafeleri engelleyemediğini öğretti bana.
  Garip geliyor şimdi sana değil mi? ''Teknoloji çağında yaşıyoruz ama bu çocuk birinden mektup alıyor'' diyorsundur belki. Her gün e-mail adresine onlarca mail geliyor, hiçbir şey hissetmiyorsun. Sıradan bir mail işte, ne önemi var ki diyorsun çoğu zaman ve siliyorsun. Ama mektupta öyle hissetmiyorsun işte. Mektubun içinde duygu var çünkü. Gerçek duygular. Ve mektupları saklıyorsun. İçinde duygular barındırıyor çünkü.
   Ee nerden çıktı bu şimdi diye soru sorman çok doğal tabii ki. Summerla bir gün mesajlaşırken bana Leon filmini izlemediğini söyledi. Bende ona ''Sizin orada filmci yok mu ya, alsana mis gibi filmi. Çok güzel filmdir. Ne kadar şanslısın istediğin film, dizi sezonu alabiliyorsun.'' dedim. O da bana ''Eğer istiyorsan sana dizi sezonu gönderebilirim'' dedi. Başlangıçta kabul etmedim. Bir süre ısrar ettikten sonra beni ikna etti. Çok ucuz, pahalı değil yahu gibi sözler sarf etti. Grey's Anatomy dizinin ilk sezonunu göndermeye karar verdi. 
   '' Ya vişne bir şey diyeceğim, ben sana dizi sezonu gönderiyorum ya, bu sayede mektup arkadaşı olabiliriz istersen. Hem benim hiç mektup arkadaşım yok.'' dedi. Ben de büyük bir mutlulukla kabul ettim.
   Bir anlaşma yaptık. O bana dizi sezonu gönderecek, ben de ona kitap göndereceğim. Kültür alışverişinin yanı sıra birbirimize yazdığımız mektuplarla dostluğumuzu pekiştiriyoruz bu sayede.
   Mektubu 2-3 hafta bekledim. Cuma günü eve geldiğimde mektubumun geldiği müjdesini verdi annem. Gerizekalı postacı mektubumu elektrik kutusunun içine koymuş. Geç gelmemiş aslında. Benim geldiğinden haberim yokmuş. 
   Mektubu aldığım andan sonra yüzümdeki sevinci görmen lazımdı. Trafikte çektiğim yorgunluğu, ayaklarımın ağrısını birden alıverdi. Öyle iyi geldi ki anlatamam. Çok mutlu oldum. Hayatta birileri tarafından önemsenmek insana mutluluk veriyor.
   Mektubun yanında hediye gönderdi hikaye. Birincisi Grey's Anatomy'nin 2.sezonu, ikincisi ise fındıklı çikolata! Grey's Anatomy'e hayran olduğumu biliyorsun zaten. Fındıklı, sütlü çikolataya da hasta olduğumu biliyorsun. Ne kadar sevindim bir görsen. Çikolatayı kahve içerken yedim. Annem yemek için tepemden ayrılmadı. O da benim gibi çikolataya çok düşkün. Ona da verdim tabii. Çok beğendi. Çikolatanın tadı inanılmaz güzeldi. Kahveyle çok iyi gidiyor yahu.
   Mektubu okurken ağzım kulaklarımdaydı. ''Allahım bunlar gerçek mi, yoksa yine o güzel rüyalardan birini mi görüyorum'' diyorum kendime. Mektupta yazılanlar öyle güzel, anlamlı ki tekrar tekrar okudum. Bana bu mutluluğu yaşattığı için ona ne kadar teşekkür etsem az. Çok değerli birisi o ve iyi ki var..
   Bu hafta ona mektubunu yollayacağım. Bu şekilde dostluğumuzu daha da sağlamlaştırıyoruz. Bana sorarsan sen de kendine bir mektup arkadaşı edin. Hayatında yaşadığın kötü şeyleri yok etmeye yarıyor. Benim yaşadığım o mektup alma mutluluğunu sen de yaşa istiyorum sadece. 
...
   Bunun dışında dershaneye gidip geliyorum. Resmen eğitim kölesi oldum lan. Valla normal işçi gibi sabah 9 akşam 6 dershanedeyim. Bundan şikayetçi değilim. Sadece akşamları eve gitmek çok yorucu oluyor. Malum işçilerin eve dönüş vaktine denk geliyorum. Trafik çok oluyor. 
   Geçen sene var ya hiç çalışmamışım ben biliyor musun. Yani bu kadar çalıştığımı hatırlamıyorum. Artık rüyamda bile soru çözüyorum. İyice paranoyaklaştım. Sorular bilinçaltıma işlemiş resmen. '' Bu Anlatım bozukluğu sözcüklerin yanlış yerde kullanılmasından kaynaklanıyor'' diye sayıklıyormuşum. Annem söyledi sabah. Çok kararlıyım olum. Seneye bu zamanlar üniversite kampüsünde fink atıcam kitaplarımla. 
   Emelle konuştum perşembe günü. İstanbul Üniversitesini çok sevmiş. Çabuk uyum sağlamış. Peşmbe günü buluşacaktık ama iptal oldu. Dün yarım saat konuştuk. Onunla konuşmayı çok seviyorum. Bir arkadaşınla uzun uzun konuşabiliyorsan, o senin dostundur. Emel de benim dostum işte.
   Dershanedeki arkadaşlarım bana Burjuva Vişne dediler Perşembe günü. Çarşamba ve Perşembe günü börek yedik. Allahım her gün aynı şey yenir mi ya. Bide böreği ağır. Tadı güzel ama. 
   Börek yemekten gına geldi. ''Hadi Burger'a gidip yemek yiyelim'' dedim. ''Ne kadar burjuvasın sen yahu, allah bilir Starbucksı da seviyorsundur sen.'' dedi bir tane kız arkadaşım. Bende ona rahatlıkla '' Evet, seviyorum valla. Kahveleri inanılmaz leziz oluyor'' dedim.
   Dershanedeki arkadaşlarımla aram iyi valla. Sınıfıma alıştım. Hocalarımdan çok memnunum. Hepsini seviyorum gittikçe. Türkçe dersime giren hocamın hikayesini yazıcam. İnanılmaz bir hayat hikayesi yakaladım olum.
   Coğrafyacıyı da çok seviyorum. Adam abim gibi ya. Böyle çizgi filmlik ses tonu var ama çok sempatik. Artık coğrafya sorularından korkmuyorum.
   Deneme sınavında ilk 5'e girdim. Yüzümdeki tarifsiz tebessümü yine göremedin. Keşke görebilseydin. Yaşadığım sevinci etrafımdaki kimseyle paylaşmadıktan sonra mutlu olmamın ne önemi var ki?
   Öyle işte.. Bu aralar yarı mutlu yarı mutsuzum. Otobüsteyken bazı şarkılar canımı acıtıyor. Sanırım Arkadaşlarım beni sevdi. Akşamları eve geç gelmek çok kötü. Doğru düzgün dinlenemiyorum bile. Verdiğim bütün emekler boşa gitmez umarım..
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran..
  

You Might Also Like

14 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Çok güzeldir mektup almak :) Grey's Anatomy dizisini bende izliyorum son sezondayım şu anda neler oldu neler bi bilsen :)) iyi seyiler

    YanıtlaSil
  2. @Mavi Balon
    Evet ya çok güzel bir duyguymuş. Çok merak ediyorum ya son sezonunu. Ben baştan başladım izlemeye. Böylesi daha çok hoşuma gidiyor :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ehehe yerim :)

    geçen gün mektubumun gitmiş olmasının şerefine Leon'u izledim! evet evet filmin güzelliği bir yana izlediğim için mutluyum artık :)
    ee herşey neredeyse o filmin başının altından çıktı :)

    sende iyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar çalışma boşa gitmez Vişne'cim ben inanıyorum sana :D
    Ayrıca Burger ve Starbucks'a gitmek niye burjuvalık olsun ki? Onu diyen kişi resmen aşağılamaya çalışmış :P

    YanıtlaSil
  5. @Summer Scott
    İzledin demek. Ne güzel bir olaya imza attı o film ya, ayrı bir sevdim o filmi şimdi :) Mektubun bu hafta eline ulaşır umarım canım. :)

    @Rockunzel
    Umarım boşa gitmez rockunzel ya. Zihniyetten kaynaklanıyor galiba. O da onun bakış açısı işte :) ''Seviyorum ama burjuva değilim'' dedim sadece. :D

    YanıtlaSil
  6. Ah bende biliyorum mektuplaşmanın ne kadar heyecanlı güzel olduğunu :D Seninle mektuplaşmak daha güzel oluyordur heralde :D

    YanıtlaSil
  7. Türkiye zor bir dönem geciriyor insallah bir daha böyle felaketler yasatmaz Yüce Rabbim...

    YanıtlaSil
  8. Mektup almayalı ne kadar uzun zaman oldu.:(
    Bu arada Bolçi yi görmedim değil :D
    Sevdiysen bnde yollarım bol bol sana boludan :D
    Anneye selam :)

    YanıtlaSil
  9. @Mor
    Evet ya çok heyecan verici bu mektuplaşma olayı. Senin bu heyecanı yaşadığını bilmiyordum bak. İlk defa mektup gönderiyorum. Seviniyorum. :)

    @Nesliname
    İnşallah böyle acıları bir daha yaşamayız. Çok zor gerçekten o şartlar altında yaşamak. Allah yardım etsin.

    @Missbone
    Bolçiyi fark etmene sevindim bak :D Teklifin için çok teşekkür ederim Missbone :) Ayrıca yollarsan duacın olurum bilmiş ol. Çok hoşuma gitti fındıklısı. Bunun için Summer'a minnettarım.

    YanıtlaSil
  10. Tabiki yollarım :)) Bayrama Bolu'ya gideyince yollayayım sana fındıklı Bolçi.:D

    YanıtlaSil
  11. ben en son böyle bişey denediğimde mektup arkadaşım hayırsız çıkmıştı :( ben en sevdiğim kitaplarımı gönderdim ona o bana bi mektup bile göndermedi. pff

    sizinki ne güzel olmuş öyle

    YanıtlaSil
  12. @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Ya kötü düşünme bence. Bu senin için bir tecrübe olmuştur. Bu sayede mektup arkadaşı konusunda daha seçici olursun. Kitaplarını yollamasaydın keşke. Ben mesela kendi kitaplarımı yollamam, gider aynısını alır yollarım. Kitaplarım ve filmlerim çok değerlidir. Ayrıca gerçekten hayırsızmış ya. Bu da sana ne kadar değer verdiğini gösteriyor işte. Ne ikiyüzlü insanlar var ya.

    YanıtlaSil
  13. Mektup arkadaşlığı çok hoş, güzelmiş gerçekten.
    Dershane içinse aynısını söyleyemicem sanırım. En azından her ne kadar uyum sağlamada problemim olmasa da sınavlarda da kötü sayılmasam da sevmiyorum dershaneyi.

    YanıtlaSil
  14. @At Yarışındaki Eşek
    Teşekkür ederin Umut :) Ben seviyorum aslında hayatıma değişiklik katıyor ama içindeki bazı insanlar sinirlerimi bozuyor. Yeni şeylere çabucak ayak uyduramıyoruz desene :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe