Neden Anormaller hep beni buluyor?

Cuma, Kasım 04, 2011

 Ah benim sevgili blogum seni bir özledim ki sorma. Gözümde tütüyorsun adeta. Kaç gündür sana uğrayacağım diyorum, kendi kendime söz veriyorum ama her seferinde işim çıkıyor ya. 
  O kadar çok şey oluyor ki hayatımda hangi birini anlatsam bilemedim. Çok ihmal ediyorum seni dimi? Farkındayım. Sürekli koşuşturmaktan seni unuttum valla. 
  Çok değişik şeyler oluyor hayatımda ya. İlk önce Dershanede ne gibi gelişmeler oluyor kısa kısa ondan bahsedeyim sana. Derslerle aram gayet iyi. Önceki hafta Töder sınavı olduk. Korktuğum kadar kötü geçmedi. Hatta daha iyi geçti diyebilirim. Zaman ilerledikçe daha iyi sonuçlarla karşılaşıyorum.
  Hiç olmadığım kadar çok azimliyim bu sefer. Kazanamadım diye arkadaşlarım beni küçümsedi bu sene. Facebook'ta girdikleri üniversiteleri teker teker yazarken ben sadece beğenmekle yetindim. Çok koyuyor adama be! Bu sene aynısını ben yapacağım. Kocaman bir gülümsemeyle karşılarına çıkıp '' Bakın, Ben de artık bir üniversiteliyim oğlum'' diyeceğim.
   Arkadaşlarımla aram iyi sayılır. Fazla bağlanmıyorum insanlara artık. Çünkü biliyorum, bir gün onlar da gidecek hayatımdan ve ben yine yalnız kalacağım. O yüzden içinde bulunduğum anın tadını çıkarmaya çalışıyorum.
  Sınıftaki erkeklerle pek ayak uyduramıyorum. Aralarından birisi biseksüel galiba. Bana sürekli bebeğim falan diyor. Mesela bu sabah bana günaydın bebeğim dedi. Samimiyetten diyor diye düşünüyorum ama sürekli böyle demesi garip geliyor bana. Daha önce hiçbir erkek bana bebeğim demedi lan. Üstelik bu çocuk bana dün '' Asansöre binelim mi, sana bişiy göstericem'' dedi. Hönk diye kaldım öyle. Sonra ''Benim klostrofobim var, sen tek başına bin dostum'' dedim. (klostrofobi: Kapalı alanda kalma korkusudur. Bu korku yüzünden asansöre binemez çoğu insan)
  Ayak uyduramamın bir diğer sebebi de selamlaşmaları. Kafa tokuşturarak selamlaşıyorlar. Muhabbetleri iyi aslında. Ama içlerinden ikisi çok sulu ve ben sululuğa tahammül edemiyorum.
  Kafa tokuşturma olarak selam verme biçimine karşıyım. Bu tutumumu da sürdürmekten vazgeçmeyeceğim. Bu selamlaşma biçimi Mhp'den geliyor. Araştırdım yani. Üstelik ne kadar sert tokuşturursan o kadar millliyetçi olduğunu ispat ediyormuşsun. Çok saçma değil mi sence de?
  Ayrıca bu kafa tokuşturma sırasında binlerce beyin hücresi yok oluyor haberin var mı? Tıbbi açıdan da zararlı yani gördüğün gibi. Üstelik çok itici ve hiç yakışmıyor. Böyle selamlayacaklarsa beni hiç selamlamasınlar daha iyi. Arkadaşıma bunu niye yaptığını sordum cevap veremedi. ''Erkeklerin çoğu yapıyor, ben de yapıyorum işte abicim'' demekle yetindi sadece. Mhp'nin erkeklere dayatması sonucu doğmuş işte. Burada siyasi propaganda yapacak değilim. Sadece ben bu olayı tasvip etmiyorum ve öyle selamlaşmıyorum. Hepsi bu.
   Bunun dışında etütte türbanlı arkadaşım beni sattı. Yine birisi tarafından satılmış olduğunu hissini yaşadım o gün. Etüt sınıfına gittim, selam verdim gülerek yanına oturdum. İki üç dakika sonra yanımdan kalkarak başka bi kızın yanına gitti hiçbir sebep yokken. Hayır, madem rahatsız oluyorsun o zaman söyle. '' Dikkatim dağlıyor, tek başıma çözsem kızmazsın dimi?'' dese yok hayır der başka yere geçerim. Bu kadar basit.
  Yaptığı ayıp değil mi sence? Sonradan da eşyalarını istiyor sıradan yüzsüzce. Vermedim tabii. Gel kendin al test çözüyorum dedim. Böyle yapmayan kız arkadaşım da var. Bir gün etüt odasında yanına oturuyordum ki bana '' Canım ya yanımda biri olunca dikkatim dağılıyor, tek başıma otursam alınmazsın dimi?'' dedi ve ben gayet anlayışlı bir sesle hayır, hiç sorun değil dedim ve başka yere oturdum. Gördün mü, böyle insanlar da varmış.
   Öğle tatilinde gittiğimiz lokantaları görsen halime acırdın valla. Allahım o nası yerlerdir öyle. Hiç alışmadığım ortamlarda olmak garip bir duygu. Örnek veriyorum; Hışım diye bi börekçiye gittik. 2 gün arkadaşlarımla birlikte gittim, uyum sağlayayım dedim. Her yerde börek yemiyorum ben ya. 3. günün sonunda yediğim kıymalı börek öyle ağır ki kıymalı börekten nefret ettim resmen ve o günden sonra ağzıma börek sokmuyorum.
   Neden nefret ettiğimi açıklayayım; Birincisi personeller çok lakayıt. Nerede ne konuşacağını bilmiyor, çok kaba bir dilleri var. Adamın müşterisi miyim, kayınçosu muyum belli değil abicim. İkincisi personellerin yaka bağrı hep açık. Böreğine göğüs kılı düştüğünü düşünsene. Miden bulanmaz mı allasen. Üçüncüsü böreklerinde bir gram kıyma, patates, peynir yok çok az koyuyorlar. Ee haliyle tadı da kötü oluyor. Dördüncüsü ortamını sevemedim. Çok kro insan var ya. Krolara tahammül edemiyorum. Onlar da insan biliyorum ama yapım bu, elektrik almazsam bir insanla kolay kolay konuşmam. Beşincisi malum sosyal statü olarak öğrenciyiz. Bu durum bize kötü muamele yapmalarına neden oluyor. Normal bir müşteri gibi değilmişiz gibi davranıyorlar. Bunu asla ama asla kabul edemem.
   Ertesi gün köfte ekmek yiyelim dedim. Allahım o ne köfte öyle. İçi pişmemiş, kızgın ateşte pişirmişler. Bu durum içinin pişmesini engellemiş. Ekmeğin içine biber koymayın diye söylememize rağmen yine biber koymuşlar. Ketçap ve Mayonez istedik bunu niye baştan söylemiyorsunuz dediler. Bizde önceden söylediğimizi bizi biraz daha dikkatli dinlemeleri gerektiğini söyledik ve mors oldu adam. Lafımı asla esirgemem bu konuda. Cevabı yapıştırırım yani. 
   Dün döner yedik. Ucuz diye çok rabet görüyor malum dönerciler. Gidelim yiyelim dedik. İki saatte anca servis açtılar. Yarım yamalak iş yapıyorlar. Kolayı eksik getirdiler mesela. 10 dakkada bir ''Bir kola eksik, kola verir misiniz'' dedik. En sonunda bağırdım ben tabii ve kola geldi. İlla bağırmak mı gerekiyor anlamıyorum. İşlerini doğru yapmıyorlar personeller. Ben buna kızıyorum sadece. En sonunda sınıf arkadaşım Cansu bana '' Ne kadar zor bir insansın sen ya, yemek konusunda çok seçicisin. Annen seninle nasıl baş ediyor çok merak ediyorum'' dedi. Ben de '' Yemek konusunda çok seçiciyim. Personele, titizliğe, güleryüze çok önem veririm'' dedim.
  Zor beğeniyorum, çok seçiciyim bu yüzden çok yalnız kalıyorum. Burger King'de yine yalnız yemek yedim biliyor musun. Moralim o kadar çok bozuldu ki anlatamam. Bir süre sonra toparladım kendimi. Yalnızlığa alışmaktan başka çarem yok ki benim.
   Bunun dışında bugün Dershanede nefret ettiğim bir tarih hocasıyla tartıştım. Çubuk krakerleri kıtlata kıtlata etüt programlarına arkadaşlarımla bakıyorum. Arkadaşlarıma çubuk kraker sunuyorum birlikte yiyelim diye. Alıyorlar, yiyoruz tatlı tatlı. Sonra sinir bozucu tarihçi geçti koridordan. Dersime giren tarihçiyi çok seviyorum. Ama bu adamı hiç sevmiyorum. Resmen sinir bozucu bir şey. Dersime girmediği için pek muhattap olmuyorum kendisiyle. 
   Geldi, çubuk krakerimden bir tane aldı. ''Sağol ya teşekkür ederim'' dedi hiç umursamadım. Bir baktım paketi almaya çalışıyor. Ciddi bir ses tonuyla '' Paketi bırakır mısınız hocam'' dedim. Adam gülerek yüzüme baktı ilk defa böyle bi öğrenciyle karşılaşıyorum dedi ve sinir bozucu bir gülümsemeyle gitti. Arkadaşlarım gülme krizine girdi. Onlara anlamsız anlamsız baktım. ''Bunda komik olan ne ya, o adamla muhattap olmak istemiyorum ben. Gelsin, kraker vereyim tabii göz hakkıdır ama paketin hepsini almaya çalışmak ne demek ya? Bu ne seviyesizliktir?! '' dedim.
   Böyle seviyesiz, sululuk yapan öğretmenlere asla tahammül edemem. Aptalca şakalara da tahammül edemiyorum. Bir daha böyle bir şeyle karşılaşırsam rehber hocasına şikayet edeceğim. Eğer kaale almazlarsa müdüre direkt söyleyeceğim. Ben dershaneye böyle anormal hocalarla uğramak için gelmiyorum. O adama hiç yanaşıp da şirin rolü yapamam. Ben buyum, benim yapım bu. Sevmediğim hocanın yanına bile yaklaşmam.
   Dersime giren hocalara karşı böyle değilim. Son derece seviyeli ve saygılıyım. Böyle sululuk yapan hocalara sinir oluyorum hepsi bu. Haklı değil miyim ama ya? Yaptığı çok seviyesizceydi. Ne olursa olsun bir öğretmen böyle davranmamalı. 
    Seviyesizliğe ve saygısızlığa tahammül edemem. Eğer bana olan saygını yitirirsen yanında bir dakika bir durmam. Sana her dediğimi yap, kulum kölem ol demiyorum. Böyle demeye hakkım yok. Sadece seviyeni koru ve saygısızlık etme. Bu kadar basit yani. Sen sana saygısızca davranan birinin yanında durabilir misin?
   Öyle işte ya. Anormal insanları mıktanıs gibi çekiyorum abi. Bende mi sorun var acaba anlamıyorum. Doğru düzgün insan 3-5 tane var sadece etrafımda. Bugün sınıfta kimse bayramlaşmadı birbiriyle. Türbanlılar kendi aralarında bayramlaştı. Elimi bile sıkmadılar ya. Bu davranış sana doğru geliyor mu allasen? Sanki elini yiyeceğiz. Aman neyse, takmıyorum hiç. Ama yaptıkları tuhaf geliyor bana. Öpsün sarılsın demiyorum. Tokalaşsalar yeter. Sınıfımdan giderek soğuyorum. 3-5 arkadaşım var sadece. Diğerleriyle merhaba - merhaba şeklinde takılıyorum artık. 
Bazen kendimi çok güçsüz hissediyorum.
Omuzumda sanki tonlarca ağırlık var gibi geliyor. Gözlerim doluyor ara sıra. Dokunsan ağlayacak duruma geliyorum ama sonra toparlanıyorum.
Giderek güçleniyorum sanırım ya da yaralarımı saklamayı beceriyorum artık.
Dershanedeki arkadaşlar ilişkilerim böyle işte. 
Yarın sana daha güzel şeyler anlatacağım sevgili okuyucum. Okurken çok keyif alacaksın bak.
Yarınki yazımda görüşünceye dek, kendine iyi davran..
Bu da şarkımız olsun..
İyi ki varsın.. :)
   

You Might Also Like

8 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Böyle türbanlılar yüzünden genellemeler yapılıyo, herkes öyleymiş gibi algılanıyo. Bari sen öyle düşünme Vişne ya. Öyle garip davrananlar çok, boşver onları.

    Bizim dersanede de bi kızın bi paket ikramını hocanın teki almıştı, kız koridorlarda hocanın peşinden koştu ya :P Dediğin gibi, anormal insan çok.

    YanıtlaSil
  2. @Rockunzel
    Yahu ben genelleme yapmıyorum. Öyle bir şey yapmam. Her insan bir değil ki :) Sınıfımdaki türbanlıların çoğu aydın görüşlü, güleyüzlü. Takıldığım nokta tokalaşmadan ayrılmaları. Çok takılmıyorum bu duruma merak etme :)Sadece insan kendini biraz kötü hissediyor be rock. Öyle hocalardan ben de nefret ediyorum. Ben yiyecek için bir şey söylemiyorum, takındıkları bu görgüsüz ve seviyesiz tutumlarına tahammül edemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. vişne, benim bildiğim kadarıyla islamda kız ve erkeğin tokalaşması da haram. onlarda türbanlı olduklarına göre bu konuya dikkat etmeleri normal bence. ama sırada hiç bişey söylemeden yanından kalkması cidden çok ayıp olmuş. Gıcık oldum kıza

    ya bide sen çok mu ciddisin bana mı öyle geldi? ay bu yazıdan sonra senle şakalaşmaktan falan korkmaya başladım

    YanıtlaSil
  4. @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Valla ben lisede hiç böyle şeylerle karşılaşmadım. Kız arkadaşlarım benimle gayet tokalaştı. Bazı mezheplerde Abdestli erkekler kadınlarla tokalaşmıyor diye biliyorum ben. Çok takılmıyorum artık ya, nasılsa 5-6 ay sonra hayatımdan çıkacaklar. Bence sen yanlış biliyorsun Pollyanna :)
    Bunun dışında o kızın böyle yapmasına ben de çok şaşırdım, hiç beklemiyordum ya. Ya korkma hemen o kadar ciddi değilim. Şakaları severim, eşek şakalarından nefret ederim sadece.Gerektiğinde ciddileşiyorum (bknz: lokantada yemeklerin geç gelmesi sonucu deliye dönen vişne) Esasında eğlenceliyimdir ama her yerde bu yanımı yansıtmıyorum. Buket bana bir gün '' Senin yıkılmaz duvarların var sanki, kimseye kendini açmıyorsun'' demişti.Sadece seviyesizliğe tahammül edemiyorum.
    Şöyle düşün, sen sana seviyesizce davranan insanların yanında durabilir misin ?

    YanıtlaSil
  5. hayır, seviyesizliği ve özellikle el şakalarını ben de hiç sevmem

    YanıtlaSil
  6. @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Benimde demek istediğim bu işte. Ben kimseden insanlığımı esirgemiyorum. Hak edene değer veriyorum artık. İnsanlara gerektiğinden fazla değer vermek bana göre aptalca artık. Bunu anladım ben. El şakaları konusunda sana hak veriyorum. Hiç hoş değil gerçekten.
    Ayrıca türbanlı arkadaşlarım iyi insanlar, seviyorum yani. Konuşuyorum onlarla gülüyoruz ediyoruz falan. Ama böyle selam vermeden gitmelerine şaşırdım sadece. Hepsi bu :)

    YanıtlaSil
  7. Kafa tokuşturma ne ya selamlaşırken. Lisedeyken ben, bizim sınıftakilerde yapıyordu hep. Görünce kafalarını tutup tokuşturasım geliyordu. Çok itici bir şey.
    Sıkma canını dershanede zaten bu geçici bir durum biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  8. @Kolalı Jelibon
    Aynen ya hiç sevmedim bende o olayı. Gelip geçici bunlar gerçekten. 7 ay sonra hayatımda olmayacaklar mesela. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe