Hakkında her şeyi duymak istiyorum..

Pazartesi, Aralık 05, 2011

 Günlerdir içimdeki enerjiye anlam veremiyorum. İçime bi İsmail Türüt kaçmış sanki. Hareketli şarkılar açıp evin içinde yüksek sesle şarkı söylüyorum. Yalnızlıktan kafayı yedim galiba.
  Sabahları otobüste hareketli müzik dinleyip içimden şarkı sözleri söylüyorum. Gökçe'nin Tuttu Fırlattı şarkısını söylüyorum mesela. Sonra Dumanın Helal olsun şarkısına geçiyorum. Zakkum'dan Anason şarkısını söylüyorum merdivenlerden çıkarken. Otobüste Lady gaga dinlememeliyim. O şarkıların ritmi insanı oynatıyor.  Utanmasam oynayacağım lan otobüsün içinde, o derece yerimde duramıyorum. Nedir bu hiperaktifliğin sebebi anlamadım. Her şey eskisi gibi kafayı takmıyorum sanırım ondan galiba.
 Kuruntularımı bir kenara bıraktım. Onlar benim için bir engelmiş bunu öğrendim. Hayatımı değiştirmem benim elimde aslında. Alkolik, keş birisi de olabilirim; mutlu, başarılı birisi de. Kendini üzmek bir halta yaramıyor abi. Sonuçta insanlar hayatından çıkıyor bir şekilde. Yalnızlığa alıştım sanırım.
  Bu aralar olumsuz şeylerle karşılaşıyorum ama idare edebiliyorum yani. İnsanların güçlü olmayı nasıl başardığını merak ederdim. Demek böyle başarıyorlarmış; umursamayarak.. En nihayetinde umursuyor insan tek başına kaldığında. Benim arkadaşlarım var. Azlığı veya çokluğu önemli değil, önemli olan yanımda var olmalı ve beni koşulsuz sevmeleri. Bundan daha güzel ne olabilir ki.
  Uzun zamandır mim yazısı yazmıyordum. Mimlendiğimi görmek beni çok mutlu ediyor biliyor musun. Değişik konular hakkında mim yazmak çok yararlı bence. İnsanları tanımak için bir araç oluyor bu mimler. 
 Ankara'nın Gülü Missbone ve İyilik timsali, fedakar insan Kırmızı Başlıklı Pollyanna beni mimlemiş ve bana ödül vermiş. Mimden bahsedeyim biraz.
 Kural 1: Ödülü veren kişiye teşekkür ediyoruz ve blogunun linkini veriyoruz.
     Mim yazısını yazarken beni de düşündükleri için Missbone ve Kırmızı Başlıklı Pollyannaya teşekkür ederim. :)
 Kural 2: Hakkımızda 7 gerçeği paylaşıyoruz.

  • Küçükken köpek saldırısına uğradığım için köpeklere karşı fobim var. Bu korku yüzünden akşamları eve gelirken gözüm arkama baka baka ilerliyorum. Mahallemizde bir sürü köpek var. Bazıları uysal, bazıları oyun istiyor. Ben oyun isteyenlerle karşılaşıyorum nedense. Bu yüzden Dershaneden erken çıkıyorum bu aralar. Issız sokakları sevemedim bir türlü.
  • Birisi gözlerimin içine bakarak bana yalan söylüyorsa ve ben bunu sonradan fark edersem onunla iletişimimi anında kesiyorum. Senelerce konuşmadığım insanlar var mesela. Bana yapılanları çabuk unutan bir bünyeye sahip değilim ne yazık ki. O kişiyle barışsam bile aramızdaki samimiyet eskisi gibi olmaz.
  • Alıngan bir yapım var. Böyle bir yapıya sahip olduğum için bazen kendimden nefret ediyorum. Ayrıca zor barışırım. Üstteki maddede dediğim gibi senelerce konuşmadığım insanlar var. İnsanları kırmaktan hiç hoşlanmam. Bana nasıl davranırlarsa bende onlara öyle davranırım.
  • Yemek konusunda çok seçiciyim. Annem bu yüzden benden bıktı. Hatta dershanedeki arkadaşlarım bu huyumdan bıktı. Her yerde yemek yiyemiyorum. Titizim. Geçen ay gittiğim börekçide yediğim börekten kıl çıktığı için bir daha oraya adımımı atmadım. Her yemeği de yemiyorum. ''Askerde çok aç kalacaksın'' diyorlar bana hep, gülüyorum sadece. Gıda zehirlenmesinden korkuyorum. Mide yıkanmasından çok korkuyorum.
  • Sahil kenarında asla ama asla denize girmem. Onun yerine plaja giderim. Sahil kenarında girmem çünkü yolda otobüsler geçiyor, insanlar bakıyor, rahatsız olurum kesin. Plaj daha rahat benim için.
  • Araba kullanamıyorum. Fazla derin yerde yüzemiyorum. Ayağımı ahtapot kapacak diye yüzemiyorum doğru düzgün. Sinirlendiğimde çok küfür ediyorum taramalı tüfek gibi saydırıyorum. Çevremdeki erkekler beni pek sevmiyorlar. Onlar gibi sigara içmediğim için olsa gerek. Eşek ve su şakalarından hiç haz etmiyorum. 
  • Sürekli dejavu yaşıyorum. Gördüğüm rüyalar bir bir çıkıyor. Beddularım da tutuyor. Küçükken Palyaçolardan ve çingelerden korkardım.  Lunaparktaki Kamikazeye hiçbir zaman binemedim.
  • Teyzelerim beni sevmiyor. Sürekli kötü taraflarımı yüzüme vuruyorlar mesela. 3 sene önce Türkan teyzemle tartışmıştım. Onu ağlatmıştım. Onu öyle görünce çok üzülmüştüm. Teyzelerimle aramda hep bi sorun olur. Geçimsiz biri olduğumu düşünürler her zaman.
  • Bazen ananemin ve annemin ölümü nasıl olacak diye düşünüyorum. '' Nasıl bu acıya dayanacağım'' diye soru soruyorum. Bu soruyu kendime sorduktan sonra ağlıyorum.
  • Lise yıllarımda sınıf arkadaşım tarafından hiçbir zaman önemsenmedim. Bu yüzden çok kazık yedim. Bu yüzden insanlara kolay güvenemiyorum artık. Mahalledeki arkadaşlarımla küçükken çok kavga ederdim. Şimdi o günleri kahkaha ile hatırlıyoruz.
  7 tane yazın dedi ama ben 10 tane yazdım. Yazarken kaptırmışım işte kendimi. Bu aralar keyifsizim aslında ama mutlu olmaya çalışıyorum. İçime kaçan pollyanna ile yaşıyorum bu aralar. Hep bi mutlu olmaya çalışma peşindeyim. 
  Sanal arkadaşlarımı çok sevdiğimi fark ettim. Onlar beni anlayan insanlar. En azından söylediklerinde samimiler. Dershanede böyle çok az insan var. Çoğu samimiyetsiz. Mesela iyi puan aldığın zaman yüzüne sinsi sinsi bakıyor bazıları. Nasıl sinir oluyorum bi bilsen. O yüzden herkesle pek konuşmuyorum artık. Bu aralar kitap okuyamıyorum. Dershane yüzünden kendime vakit bile ayıramıyorum. Seni ihmal etmemeye çalışacağım artık. 
Mimlenenler:
  *Bu aralar onu okurken kendimden çok şey buluyorum. Kendisini pek severim; Leah
  *Biricik mektup arkadaşım, kıymetli dostum; Summer Scott
  *Ankarayı sevmeme neden olan nadir insanlardan birisi; Lazanya
  *Yazılarını keyifle okuduğum, dershane yazılarından keyif aldığım; At yarışındaki Eşek
  *Burger King bağımlısı, güzel insan; Rockunzel 
  *Gerçek  Adını ve yüzünü bir türlü bilmediğim ama çok sevdiğim abim ; Bir ince ses
  *Gezi yazılarıya beni oralara kadar götüren, kitap kurdu ; Francesca Mckennitt  
  *Periler diyarının prensesi ; Tinker
  *Kanadaya gittikten sonra haber alamadığım ama özlediğim insan; Laliş
  *Yorumlarıyla beni hem döven hem de seven; Amak-ı hayal
'' Yaa beni niye yazmadın Vişne!'' diye isyan edenler varsa üzülürüm bak. Onlar da yapsın. Okuyan herkes yapabilir bak. Kimin mimlediğinin bir önemi yok, önemli olan severek yapmanız.
İyi ki varsın.
Kendine iyi davran
Bu da şarkımız olsun..  
   
   

You Might Also Like

26 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. bi aralar ben de bolca deja vu yaşıyordum :)

    YanıtlaSil
  2. @Mia Wallace
    Bi anı iki kere yaşamak çok garip Mia ya. İnsan neye uğradığını şaşırıyor. Hele o anı hatırladıktan sonraki an var ya insanı şaşkınlığa sürüklüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Canım teşekkür ederim :)

    Rüyalar dejavular, benim de aynı maalesef, seni o kadar iyi anlıyorum ki :(

    YanıtlaSil
  4. @Francesca Mckennitt
    Rica ederim Francesca :) O rüyalar her insanın başına geliyor zaten. Kafam allak bullak oluyor her seferinde. Mia da bu konudan muzdarıp. Yalnız değilmişim bak bu konuda. Sevindim bi bakıma :)

    YanıtlaSil
  5. su altı ve köpek fobisi küçükken beni de ısırmıştı onun yüzünden karantinaya alındım falan aşılar oldum o yüzden çok korkarım nerde görürsem donup kalıyorum :) mim için çok teşekkür ederim vişnem reçelim senin o gülümsemen varya kimbilir kaç kişiyi gülümsetiyordur.o yüzden hiç eksik etme yüzünden.arada insan kendini aynen senin hissettiğin gibi hissediyor.o kadar değişken ki o kadar zıtlık var ki bi kuş mesela uçarken kanatlarını açıyor sonra yukarı aşağı ellerine parmaklarına bak eğer açıp kapayamasaydık bi düşünsene.herşeyin bi sebebi var üzüntü mutluluk eğer öyle olmasaydı değerini bilirmiydik?seni çok öpüyorum güzel gülen çocuk

    YanıtlaSil
  6. Bir sürü benzer nokta var, buna benzer Joy-a long days journey- ile benzer nokta buldum.
    Bunlar güzel şeyler.
    Sağol Vişne, ismini biliyordum(Mert?) hafızama güvenemiyorum. Kusura bakmazsın sen. :)

    YanıtlaSil
  7. iyilik timsali ve fedakar mı ay ay şımardım teşekkür ederim vişne!

    ben de köpeklerden korkuyorum. aslında saldırıya uğramadım ama bigün koşarak eve giderken elim yumuşak bişeye dokundu. bi baktım dibimde bi köpek koşuyor. yaşadığım şoku anlatamam. köpeklerden pek hoşlanmıyorum o yüzden ama diğer hayvanları çok severim. Bi ara bi tavşanım vardı. montumun cebine koyup yürüyüşe... vişne bu yorumun sonu gelmiycek sanırım. ben en iyisi bunlar için bi post yazayım. daha araba çarpan kedimi anlatcaktım çünkü

    ve pek çaktırmasam da ben de alınganım. -sana bile alınmıştım bi ara :) - ama küs kalamıyorum.

    YanıtlaSil
  8. izninle isyan ettim, beni niye yazmadın fişne :/

    YanıtlaSil
  9. Ben de yemek seçerim. Hatta bazı sebzeleri pişirilme şekline göre yerim. Dışardaki yemeklere çok takılma. Kıl çıktıysa çıkar kenarda kalsın, sen yemene devam et.. Şöyle düşün bu gördüğün bi şey. Ya görmediklerin ? :)

    Daha da önemli bi konuya değinmem gerekirse sen beni gördün ama farkında değilsin bence :)

    YanıtlaSil
  10. bende yapicimmm :) teşekkür ederim. ben istanbulu da seni de seviyorum <3

    YanıtlaSil
  11. Kuzucum teşekkür ederim canım benim :).

    YanıtlaSil
  12. * ahhh ahh ilk madde aynı ben yaa seni çok iyi anlıyorum yanımdan poşet geçse aklım çıkıyor ben iyice uçtum:/

    *Affetmeyi öğrenmelisin vişne, onlardan her yerde var küserek ayıklayamazsın iyiyi kötüyü daha az konuşman kabul ama onlardan bu sinsiliği öğren aynı dili konuşmayı öğren;) "onlar gibi ol demek değil bu"

    *alıngan insanları hiç sevmem alındığı ya da hoşlanmadığını dile getirmeyeni de hiç sevmem:P

    *titizliğini anlarımda yemek seçmen gerçekten büyük sorun... aşmayı denemelisin.. En azından beğenmeyerekte olsa yiyebildiğin yiyecekler üstünde biraz çalışmalısın içine sevdiğin şeyler katarak yada yemek zorunda olduğunu hissederek falan:P Zorla biraz hiç aklına gelmiyor mu onu yiyemeyenler var:P :)

    * Gördüğü rüyaları sürekli çıkan insanlardan korkuyorum ben yaa annemde öyle...Bunun da özel bir durum olduğunu düşünüyorum. Allahın verdiği güzel bir nimet... Bedduaların tutuyorsa başkalarına edeceğin dualarda olur bu gücü onların iyiliği olacak şekilde kullanmanı tavsiye ederim :) "banada dua et" :):)

    *Benimde çoğu zaman uzlaşamadığım akrabalarım var hiç biri umrumda değil.Teyzelerin tek sana mı öyle yoksa bu durum onların huyumu acaba... Kimse seni sevmek zorunda değil tabiki sende kimseyi sevmek zorunda değilsin onlar senin hayatında daha ne kadar var olacaklar ki ? ;)

    *Ölmeyen insanı ölmüş gibi düşünüp moralini bozma yaa dur daha ölmediler! Hem ölüm normal bişey dimi vişne hepimiz ölücez ve güzel bir ebedi aleme doğru yol alıcaz. Bu dünyanın hiçbir sıkıntısı orada olmayacak bunu düşün sevin bence...

    *Yediğin kazıkları hala dile getridğine göre sen onları bayağı önemsemişsin...

    tututamadım kendimi ya bişeyler demek istedim umarım bana kızmamışsındır.Zaten etiketi yemişim hem döven hem seven diye:D:D

    Akşam gördüm çok güldürdün beni..

    Teşekkürler vişne, görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  13. Ben de sevdiklerimin başına bişey geldiğini düşünüp ağlıyorum bazen. Ama kendi öldüğümü düşünüp, şu kişi benim için üzülmez deyip ağlamak apayrı bişey :D

    Burger King bağımlısı olarak mı kaldım senin aklında? Nasıl bi izlenim yaratmışım :D Ama çok teşekkür ederim Vişne'cim! İyi ki varsın ve yalnız değilsin unutma bunu :)

    YanıtlaSil
  14. @Tinker
    Rica ederim canım. Gülüşümün bu kadar güzel olduğunu ben bile fark etmemiştim teşekkür ederim canım :) Gülüşümün değerini bilmeyen insanlarla yaşıyorum işte. Evet, haklısın her şeyin bir nedeni var. Acılar olmadan mutluluklar da olmuyormuş. Bu hayat insanın başına her şeyi getiriyormuş. İyi ki varsın Periler diyarının prensesi :)

    @At yarışındaki Eşek
    Rica ederim. Bu arada adımı doğru hatırlıyorsun. Adım Mert. :) Mim yazını merakla bekliyorum haberin olsun :)

    @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Kedin için üzüldüm. Senin kadar şanslı değildim ben, o kadar çok hayvanım olmadı ama köpek konusunda çok tırsıyorum. Ne yapacaklarını kestiremiyorsun çünkü. Aniden saldırabilme ihtimali var. Ayrıca neden bana alınganlık gösterdiğini anlamadım. Bunun için üzüldüm bak Polly.

    YanıtlaSil
  15. üzül diye söylemedim mert yaa :(
    hiç kırgın kalamadığımı anla diye söyledim. ben söylemesem farketcek miydin? yoo. işte anlatmak istediğim buydu. alınsam da kırılsam da hemencecik geçiyor ;)

    YanıtlaSil
  16. @Bora Gürçay
    Ya kusuruma bakma lütfen Bora. Bir sonraki mim yazımda seni de yazacağım mutlaka. Söz :)

    @Bir ince ses
    Ya abicim şöyle bir şey var kıl çıkarsa yemeğin içinde o yemeği artık yiyemiyorum. Çok iğreniyorum ya. Ayrıca ben senin yurtta neler yaşadığını biliyorum. Beterin beteri var abi ya :D Allah bize yardım etsin :)

    @Lazanya
    Yapmanı isterim canım. Merak ediyorum fikirlerini. Ayrıca bunu söylemen beni çok mutlu ediyor <3 İyi ki tanımışım seni ya ^_^

    YanıtlaSil
  17. @Laliş
    Rica ederim Lalişim. Mimi Yaparken keyif alırsın umarım :)

    @Amak-ı Hayal
    * İlk madde konusunda hemfikiriz bak gördün mü Özlem :D Demek ki bu korkudan bir tek ben nasiplenmiyorum
    *Onlar gibi olmak istemiyorum ben Özlem ya, bana göre iyi bir şey değil bu. Kendim gibi olmayı tercih ederim. Ayrıca kolay affedemiyorum. Aşamıyorum bunu bir türlü.
    * Valla yerken hiç aklıma gelmiyor biliyor musun öyle şeyler. :D Yemeğe konsantre olduğum için aklım sadece yemek yemekle meşgul oluyor. Ayrıca yemek seçme konusunda herkes bu huyumu sevmiyor ya. Her yemeği yiyemiyorum ya ne yapayım böyle alışmışım.
    * Bedduayı birine sadece sinirlendiğim zaman ederim. Çok nadirdir. Bu rüya konusunda ben de öyle düşünüyorum aslında. Kafam duruyor biliyor musun aynı anları yaşadığımda, garip hissediyorum kendimi. Senin için de dua edeceğim ^_^
    * Bunu bir tek bana yapıyorlar teyzelerim. Anlam veremiyorum ya. Zaten teyzelerim dışında diğer akrabalardan nefret ediyorum. Ne yapmak istediklerini çözemedim.
    * Bazen aklıma geliyor işte ölüm anları kötü oluyorum. Aklıma getirmemeye çalışıyorum işte.
    * Evet fazlasıyla önemsemiştim bi zamanlar, artık önemsemiyorum çoğunu.

    Hayır kızmıyorum tabii. Söylediklerine hak veriyorum. Hem seven hem döven yorumların için sana teşekkür ediyorum. Seni güldürebildiysem ne mutlu bana ^_^

    @Rockunzel
    Ya ben kendi ölümümü düşünüyorum da bu düşünce bana sağlıklı gelmiyor çoğu zaman. Ortak noktalarımızın olmasını seviyorum. Burger Kinge gittiğimde aklımda sen geliyorsun. Güzel bir şey bu benim için :) Ayrıca rica ederim Rockunzel, sizler sayesinde yalnız olmadığımı anlıyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Ehe, ben mim yapmıyordum ama bir kaç değerli insan mimlemiş, bu seferlik kıramayacağım sanırım :).

    YanıtlaSil
  19. @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Ya böyle olduğu için kızdım kendime. Sen söylemesen hiç fark etmeyecektim bak. Neyse ki kolay affeden bir yapın var Polly. Bu iyi bir şey. Alındığın bir şey olduğu zaman söyle bana; susma. :)

    @At Yarışındaki Eşek
    Bu seferlik yap işte abicim. Hem kafan dağılır, zevkli bir mim bu :)

    YanıtlaSil
  20. kızma kendine. ben bilerek hissettirmedim zaten. nasıl olsa geçecekti ;)

    YanıtlaSil
  21. dostum, biricik mektup arkadaşım ne çok özelsin benim için! Çok teşekkür ederim! iyi ki varsın sen! :)

    sen de benim listemdesin hem :)

    ben de çok fazla dejavu yaşıyorum hem vişnem yaa
    keşke bende yemek konusunda azcık seçisi olsam (her şeyin tadını seviyorum ama kilo olayı :( neyse )
    lise yılları ben hala oradayım ve şu an hala önemsenmiyorum ama seni görünce 2 sene sonra onlar nasıl olsa hayatımda olmayacak diyorum :)

    tekrar tekrar iyi ki varsın! :)

    YanıtlaSil
  22. enerjin satırlarına da yansımış sevgili vişne çürüğü :) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Bende annemin vs. Olumu nasil olcak diye dusunurum ve aglarim. Allah korusun ya
    Bide evet kopeklerden bende. cok korkarim. Kucukken cesaret edip elimi benim boyumda bi kopege uzatmistim guya ayrimcilik filan yapmadigimu gostermek icin, salakliga bak. Uzattigim gibi elimi isiriyordu. azkalsin, kadin kopegi hemen tuttu

    Bide.kamikazeye bindiiiim ben. Hangi cesaretle bilmiyom. Guvenligide hic iyi degildi. Adama iyi baglanmadigimi soylemesem kafa ustu oldugumda. dusermiydim nolurdum bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  24. @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Tamam, suçlamıyorum kendimi :)

    @Summer Scott
    Rica ederim dostum, sen de iyi ki varsın :)
    Neden dejavu çok yaşıyoruz anlamıyorum ya, o kadar seçici olmak da kötü aslında summer ya. 2 sene sonra hayatından tamamen çıkıyorlar haberin olsun canım. ^_^

    @Ayşegül
    Teşekkür ederim Ayşegül :) Bunu duymak sevindirdi beni.

    @Şaşkın :o)
    Çok geçmiş olsun ya, umarım bir daha başına böyle bir şey gelmez. Ben de köpeklere pek yanaşmıyorum artık. Allah sevdiklerimizi başımızdan eksik etmesin.
    Kamikaze olayı için daha dikkatli olmalısın şaşkın :) Sağlığına bir şey olsun istemem. Güvenlik tedbirleri kötü zaten ya. Ama cesaretine hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  25. Vişne her gün bakıyorum yeni yazı var mı? diye bizede yazık yoksa tenezzül etmiyormusun artık buraya yazmaya

    YanıtlaSil
  26. @Risa
    Her gün yazı yazmayı ben de çok istiyorum Risa ancak vaktim olmuyor inan bana. Dershaneden çıkıp 7'de eve varıyorum. Ödevler testler derken günüm bitiyor. Sizinle hiç alakası yok yani. Benim yoğunluğumla alakalı. Daha sık yazılar yazmaya özen göstereceğim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe