İskele babası gibi bir babaya sahip olmaktan nefret ediyorum!

Pazar, Aralık 11, 2011

  Babasıyla arası iyi olan insanların şanslı olduğunu düşünmüşümdür her zaman. Bu konuda hiçbir zaman şanslı olamadım. Babamla aramda hep bir sorun, hep bir mesafe olurdu.
  Kendisi bana olan sevgisini belli edemiyormuş. Ben 10 yaşıma kadar ananemlerde kaldığım için beni göremezdi pek. Hatılıyorum, küçükken haftasonları kendi evime geldiğimde babamın suratı düşerdi. Onun için üvey evlat gibiydim sanki. Bunu hissederdim. Bizim hiç beraber çekildiğimiz fotoğraf yoktur mesela. Olsun isterdim ama olmadı. Beni sevmeyen biriyle neden fotoğraf çektireyim ki.
   Annem öyle değildi. O ne yaparsam yapayım benim yanımda olurdu. Ona kızdığımda kendimden nefret ederdim hemen sarılırdım ağlamasın diye. Babama kızdığımda kendimden nefret etmedim. Aksine daha çok sinirlendim. 
  İlkokuldayken 23 Nisan, 19 Mayıs etkinlikleri olurdu. O, hiçbir zaman o etkinliklerde yanımda olmadı, uyumayı tercih etti. Bana karşı çok soğuk. Küçükken su istediğini duymadım diye misafirlerin yanında beni dövmüştü. Gözüme terlik fırlatmıştı. Annem bunu duyduğunda çılgına dönmüştü o gün. Evde büyük tartışma olmuştu.
  Ben sadece beni anlayan bir baba istemiştim. Benim için yaptığı her şeyi burnumdan getirdi. Bir şey alır mesela kazak diyelim, giymediğim zamanlarda '' Bak sana x liralık kazak aldım giymiyorsun, kazak almayacağım bir daha sana'' derdi hep. Hevesim kaçardı.
  Etrafımda babalarıyla araları iyi olan insanları görüyorum. Benim babam niye böyle değil diye soruyorum kendime defalarca. Onları öyle görünce üzüntü sarıyor bedenimi. Suratım düşüyor birden. Mesela eniştem ile oğlu arasında çok iyi bir iletişim var. 
  Dışarı çıkdığım anlarda arkamdan etmediği laflar kalmazdı. Arkadaşlarımın doğum günlerine hiçbir zaman gidemedim. Doğum günlerim hep evde olurdu. Kendisi inanılmaz cimridir bize karşı. Kendi ailesine düşkün, çok para harcar onlara. Annemle bize bir gram para harcamaz. '' Banane ne halt yerseniz yiyin'' der genelde. 
  Mesela dershaneye başlamadan önce çantaya ihtiyacım olduğunu söylemiştim. Eminönünden çanta alamadığımı ve ne kadar üzüldüğümü bilirsiniz. Umursamadı bile. Eski çantanla idare et dedi. Eski çantamın içi leş gibi vitamin ilacı kokuyordu. Utana utana o çantayla gidiyorum dershaneye. Arkadaşlarım kokuyu fark edecek diye ödüm kopuyor.
  Yaptığım hiçbir şeyden memnun olmadı çoğu zaman. Matematikten 4 aldım derdim neden 5 almadın derdi. Polarlı mont almak istediğimi söylüyorum 4 aydır hala umursamıyor. Telefonum berbat bir çin malı. Arkadaşlarım görünce gülüyorlar düşün artık. Değiştirmek istediğimi söylüyorum ama yok umursamıyor. Devlet üniversitesi kazanmadım diye yapıyor bunları biliyorum. 
  Bugün onunla tartıştık. Arkadaşımla gezmeye gitmeme izin vermediği için. Her hafta sonu dışardasın evde dur biraz dedi bana. Bende '' Bütün hafta ders çalışıyorum köpek gibi bırak da biraz nefes alayım, ben senin kölen değilim'' dedim. Akşamları geç geldiğimde kızıyor biliyor musun. Erkek olduğum halde eve geç gelemiyorum. Arkadaşlarım bunu yadırgıyorlar. '' Kız çocuğu gibi niye karışıyorlar sana Vişne ya'' dedi geçenlerde arkadaşım. ''Tek çocuğum ya ondan böyle yapıyorlar'' diye geveledim. Üniversite yıllarımın içine edecek babam kesin. Şehirdışında da okumak istemiyorum. Bir şehre kolay kolay alışamıyorum.
  Kendi paran olmayınca bir değerin olmuyor yani. Ben bunu anladım. Paran varsa değerli oluyorsun onun gözünde. Adamın yaptığım her hareket gözüne bakıyor. Bir gülümseme çok mu geliyor anlamıyorum.
  Bu yüzden onunla bir yere gitmek istemiyorum. Çünkü dışarıda yemek yemiyor. Aç bırakıyor beni. Bu yüzden annemi daha çok seviyorum. Çünkü annem sevgisini hiçbir zaman benden esirgemedi.
  Baba sevgisiyle büyüyememek öyle kötü ki. İnsan eksikliğini hissediyor bir yerde. Onunla hiç maça gitmedim mesela. Arabasını yıkamama izin vermezdi. Araba kullanmayı da öğretmedi hem. Ona göre çok beceriksiz biriyim. Doğum günlerimde bana sarılmazdı bile düşünün.
  Bunları hak edecek ne yaptım bilmiyorum. Bu ilgisizliği ondan daha çok nefret etmeme neden oluyor. Etrafımda babasıyla arası iyi olan insanları gördükçe içimde bir sinir patlaması oluyor. Benim onlardan neyim eksik diyorum. Sonra cevabını buluyorum: Sevgisizlik..  

You Might Also Like

37 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Okulunuda engellemeyecek,part-tıme bır ıse gırersen bence en azından harclığını cıkarabılırsın,maddı olarak kendını ıyı hıssettığın zaman,kendıne daha cok guvenın gelecek,ıstedığın seylerıde alabıleceksın,babana bırsey olsa uzulursun bu davranıslarını sende baba olduğun zaman anlayacaksın benım gorusum.

    YanıtlaSil
  2. @Biricitconsungunlugu
    Üniversitede part time iş bulmayı düşünüyorum zaten. Hem böyle kendi masraflarımı karşılarım. İnsan zaten kendi parasını kazandığında ayrı bir mutlu oluyor. Üzülür müyüm üzülmez miyim bilmiyorum. Ben baba olduğumda çocuğuma asla böyle davranmayacağım. Bundan eminim. Görüşlerine saygı duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu kadar olmasa da benimde babamla aramda buzlar var erimeyen. takma dicem ama demekle olmuyo bilirim :/

    nyks

    YanıtlaSil
  4. @Hemera-nyks
    Neden böyleler babalar anlamıyorum ben hemera. Seninle bu konuda aynı kaderi paylaşıyoruz sanırım. Üzüldüm senin adına :/

    YanıtlaSil
  5. Canım şimdi girme bence. Dişini sık, üniversiteye kadar sabret. Sonra vaktin olacak, üniversite dersleri daha ağır ama ayarlıyorsun bir şekilde. Bence baban, kazanman için bir motivasyon olsun. Biliyor musun lisede öylesine nefret ettiğim bir insan vardı ki, o kadar az çalışmaya asla yapamayacağım puanı yapmamı sağladı! Fotoğraflarına bakıp sinirlenip hırs yapardım, sen de öyle yap :))

    YanıtlaSil
  6. Öncedende bir kac yazini okumustum ve gercekten cok sasirdim simdi, affina siginarak söylüyorum, daha yeni ögrendim erkek oldugunu...okadar duygusal yaziyorsunki, hayret ettim, genelde bildigim erkekler duygularini cok iyi ifade edemezler, senin gibi kesinlikle degil, sen yazar ol gercekten...kitap yaz, roman yaz...cok etkileyici yaziyorsun...


    Baba konusuna gelince, bende sanssiz olanlardanim,
    bu yasima geldim hala baskalarinin babalarindan nekadar destek gördügünü, maddi ve manevi, nekadar sevgi gördügünü izledigimde icim burkuluyor resmen...tabii daha ne kötü babalar var bu dünyada, halimize sükretmemiz gerekir belkide, ama nekadar iyi babalarda var degilmi...insan elinde degil üzülüyor iste...baban zaten bu yastan sonra hic degismez, yapacak birseyde yok, en iyisi uzak durmak...kendi ayaklarinin üstünde durmaya basladigin zaman araniz bir nebze olsada düzelir görürsün..dedigin gibi, para cogu seyi degistirebiliyor...umarim biz evlatlarimiza bir gün daha iyi anne ve babalik yapariz artik ne diyeyim : )

    YanıtlaSil
  7. @Francesca Mckenitt
    Dişimi sıka sıka diş kalmadı be Francesca. Sabırlı olmaya çalışıyorum tabii ki. Zaten kazandığımda kazandı belgesini suratını fırlatıcam. Devlet kazanmadım diye yapmadığını bırakmadı ya. Senin adına sevindim bak. Öyle yapmayı deneyeceğim :)

    @Viva
    Kullanıcı profilimde cinsiyetim yazıyor ama dikkat etmemişsin sanırım. Bu duygusallığım yüzünden etrafımdaki erkekler beni farklı gördüler zaten. Duygusal olmak iyi bir şey değil aslında. Rahat olmak en güzeli.
    Şanssızlıklar kervanında sen de varsın demek. Benim ne demek istediğimi iyi anlamışsındır eminim. Aynı sorunlardan muzdaribiz ikimizde. Evlatlarımız bizim gibi olmaz umarım :)

    YanıtlaSil
  8. Çok kızdım.
    Kazan, kurtul, git o evden. Uzaklaşman lazım.
    Kıyamıyorum sana ben. Hiç hem de.

    YanıtlaSil
  9. @Leah
    Gitmeyi ben de çok istiyorum Leah ama nereye gidecegimi bilmiyorum. Ben daha çok üzülüyorum kendime. Bunlari hak edecek ne yapiyorum allasen. :/

    YanıtlaSil
  10. Babalar evlatlarının celladıdır, babalar evlatlarının boynunda urgandır. Babalar evlatlarının sevgisizliğidir. Bilirim, anlarım. Ama pes etme 'ASLA' pes etme.

    YanıtlaSil
  11. Annelik gibi babalıkta bizlerde varolan doğuştan gelen bir özellik ne var ki işte bazılarında yok:(
    Seninle ilgisi yok bir kere bunu anla, baban "baba" olacak bu vasfa değecek biri değilmiş ne yazık ki..
    Hayatını kendin kazanmana kendi ayakların üzerinde yaşamana az kalmış diye düşün,part tıme çalışırsın da zamanla,
    bütün bu yıllar geri gelmeyecek acıyla geçmesine izin verme ,geleceğin çok güzel olacak..ve sen asla böyle bir baba olmayacaksın..

    YanıtlaSil
  12. okurken suratım düştü birden. gerçekten hak etmiyorsun gerçi öyle davranılmayı kimse hak etmez zaten :\ üniversiteyi kazandığında çok aşırı mutlu olmanı diliyorum belki yurtta falan kalırsan babandan biraz uzaklaşman iyi gelir :)

    YanıtlaSil
  13. benim de ailemle ve en çok babamla problemlerim var bu yüzden seni anlayabiliyorum...evet ünv.ye gidince çalış kazan paranı bu çok büyük bi güven veriyo insana ama derslerini etkilemesine izin verme...

    YanıtlaSil
  14. Senin sadece babadan yana eksikliğin var peki daha uyumsuz ve kötü bir halini söyleyeyim sana ya senin gibi bir babam ve onunla aynı olmasada geçimsiz uyumsuz ve yıpratıcı bir annem var desem ne dersin?

    Annem babam kardeşlerim öylesine dağınık ve duygusuz bir aileyiz ki...

    Küçükken hep iyi ailelere özenmişimdir. Allahım ben hep bunlarda kalsam bunlar benim ailem olsa demişimdir...

    Zamanla kabullensende insan yine güzel bir aileye özenmiyor değil...

    beterin her zaman beteri var olağan koşulları kabullenmekten başka çare yok!

    En azından anneni seviyorsun bu önemli...

    YanıtlaSil
  15. Sende bizdensin demek benim babamda böyle hatta daha beteri işe gider burnumdan getirir bütün gün pcde karı kızla chatleşir sonra sanki biz malmışız gibi bak bi kızım kötü birşey mi yapıyorum der.Canı sıkılınca evden kovar mutlu olunca sever anneme sürekli küfreder o kadında yazık kenarda köşede aglar bir dövmedi bi o kaldı yapmadığı ama o kadar çok küfretti küçükken hatırlıyorum 5 6 yaşımdayım yeni taşındıgımız için evde perde iki üç çocukta içeri bakıyor babamın dediği şu lafı hiç unutmam''3 tane orospu var içerde tabi bakıcaklar'' dedi ve bu küfrü çok duydum senin en azından abin yok bu babanın aynı modeli birde abi düşün neyse canını sıktım uzun oldu kbakma

    YanıtlaSil
  16. ha bir de şunu yazmayı unuttum senin neyin eksik biliyor musun piç degilsin ya insan gibi insansın ya o yüzden bak etrafta ne kadar piç şerefsiz adi var onları över boyun ne kadar uzun olursa olsun x in boyu şu kadar der kendin 1 alsın agzına sıçar ama xin çocugu 1 alsa gitme üzerine geçer der x şunu yapmış te Allahım millette ne çocuk var bizimkilerin hepsi şerefsiz der :/ işte bunlar eksik sende yani aslında sen tamsın tüm eksikler onun hastalıklı kalbinde.

    YanıtlaSil
  17. yalnız deılsın en azaından bunu bil.:) geçecek bu günler inan bana..

    YanıtlaSil
  18. @Düş Ağrısı
    Bazı babalar evlatlarının celladı gerçekten. Bu konuda sana hak veriyorum. Pes etmemeye çalışıyorum olabildiğince. Güçlü durmaya çalışıyorum. Öyle işte :)

    @İpek Böceği
    Böyle bir baba olmamaya çalışacağım elimden geldiğince. Baba vasfına sahip değil gerçekten, haklısın. Yapması gereken çok kolay aslında ama yapmak zor geliyor ona işte. Üzülmemeye çalışıyorum olabildiğince ama bazen omzumdaki yük belimi büküyor. Gelecekte daha güçlü olacağım. Öyle olacağıma inanıyorum :)

    @Lavinya
    Üzülme ya ben alışkınım böyle şeylere lavinya. Üniversiteyi kazandığımda mutluluğumu ilk sizinle paylaşacağım. Bunu çok istiyorum. :)

    @Beyazkanatliperi
    Beni anlayabilmene sevindim en azından bu konuda yalnız olmadığımızı anladık. :) Üniversitede uygun iş bulursam çalışmayı düşünüyorum. Böyle hayat yürümüyor .

    YanıtlaSil
  19. @Amak-ı Hayal
    Ya ben senin adına çok üzüldüm şimdi. Keşke annen veya babandan biri seni çok sevseydi. Ben de iyi ailelerin sıcaklığına hep özenmişimdir. İnsan kendini daha mutlu hissediyor bu hayali kurunca. Bizim gibilerin alışmaktan başka çaresi yok zaten. Kendini üzme lütfen. :(

    @Risa
    Ya senin haline ben çok üzüldüm biliyor musun Risa. Hiç hak etmiyorsun böyl bir aileyi. Hele babanın sana öyle söylemesine çok kızdım. Kendisi çok karaktersizmiş. Benim abim yok ama tek olmak da kötü hani. Ne yaparsam yapayım insanlar bildiklerini okuyor. Ben insanları kırmamaya çalıştıkça onlar beni kırmaya devam ediyor. İlla piç olmak mı gerekiyor böyleleri için anlamıyorum Risa. Bazı insanlar diyorum, tuhaflar ya. Ayrıca uzun uzun anlatıp kafamı şişirmedin aksine bana bir şeyler anlatarak beni mutlu ettin. :)

    @Karamel
    İnşallah geçer. Yalnız olmadığımı bilmek bana güç veriyor. İyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  20. Mert!
    Ne oluyoruz abicim ya, kendine gel. Bi derin nefes al, üniversiteyi kazandın, bir kaç yıl sonra mezun oluyorsun, kendi işin ve kurmak istersen de yeni bir ailen olacak.
    Ben kendimi bu şekilde motive etmeye çalışıyorum. Blogum ağlama duvarına döndü.
    En azından bir konser afişi gördüğümde "ben üniversiteye gidersem bu grubun konserlerini kaçırmam" diyorum. Bu da motive ediyor. Para vesaire günümüzün vebası diyim, şu an telefonum yok mesela, 1 yıldır kullanmıyorum. Sınav desen ayrı dert, Psik Dr vesaire o da malum, günlük gibi tutuyorum, Interview With the Psychiatrist durumlarındayım.
    Hani yorum kısmını bu şekilde dolduracağım aklımın ucuna gelmezdi .

    YanıtlaSil
  21. @At Yarışındaki Eşek
    Umut sorma abicim ya. Kimseye anlatamadığım için buraya gelip sizlere anlatıyorum. O değil motivasyon metodunu sevdim. Çok doğru bir uygulama ya. Ben daha önce hiç düşünmemiştim. İnşallah kazanırız dostum. Kazanınca telefon iste kendine ben çello aldırıcam ya da profesyonel fotoğraf makinesi. Çok şanslısın sen aslında. Mis gibi psikologa gidiyorsun. Benim öyle bir fırsatım bile yok abi. Ayrıca blogun ağlama duvarı değil. Ben yazılarını seviyorum deme öyle :)

    YanıtlaSil
  22. keşke anne ve babam birbirini sevseydi bence en önemli sorun bu:( Çünkü sornun kaynağı anne ve baba arasındaki ilişkiler...

    YanıtlaSil
  23. @Amak-ı Hayal
    Benim gibi Sevgisiz büyümene çok üzüldüm. Sen en azından hayat dolusun. Zaten bu özelliğini çok seviyorum. Umarım bir gün değerli olduğunu anlarlar özlem..

    YanıtlaSil
  24. bir erkeğin bu kadar duygusal ve içten olabileceğine inanmak bana zor geliyo.. Bize hep erkeklerin sert ve duygusuz kişiler gibi tanıttılar ve senin babanda tam bu tarife uyuyor işte. Ama unutma hayatını değiştirmek senin elinde umarım ilerde çok mutlu olursun..

    YanıtlaSil
  25. Sen neden gidemiyorsun? Engel ne? Ya kendi kendine duvarlar örüyorsun ya da bilmediğim şeyler var. Telefonu da aldırabilirsem zaten yeniyıldan sonra alacaklar, beni bilirler. Böyle sms manyağı değilimdir. Zaten hiçbir zaman paket sms kullanmadım.
    Motivasyon iyi güzel de kafamdaki kurtlar fena, onları dökmek için psik dr'un dediğine göre : Sevdiğin bir şey yap, müzik dinle, film izle. Bıraksan sabaha kadar yaparım ama yapmam gereken ve yüklenmiş olduğum sorumluluklar var. Ve hala gerideyim ders olarak. Sırf bu sorun bile geride kalmama neden oluyor. Çıldırmamak sorun değil.
    @Ablam da iyi değinmiş, annem babam birbirlerini deli gibi seviyorlar ama birbirlerinden 2000 küsür km uzaktalar. Bu ne şimdi? 20 yıldır da böyle.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba,bloğunu geç gördüm ama iyi ki de gördüm.Çok üzüldüm ve erkek olduğuna ben de çok şaşırdım nolur yanlış anlama genelde erkekler pek umursamaz bu durumları gibi görünür ya hani ondan sadece.Babamla ben de hiç bir zaman YAKIN olamadık.İçimde ona karşı garip bir kızgınlık var.Maddiyat konusunda bir dediğim iki olmadı çok şükür ,bir de tek çocuğum hep üzerime düşüldü ama sevgi adına hem o pek belli etmedi,o etmedikçe de ben uzaklaştım mı biraz bilemiyorum.Ama sorsan babamı da çok seviyorum,belli etmiyorum.Yine de çok şükür demeliyiz ki çocuklarını sokaklarda dilendiren,karıkız peşinde koşup eve ekmek bile getirmeyen,döven,söven,içen,çalışmayan ne babalar var.Sen kendi ayakların üzerinde durmalısın ve sonrasında mutlaka ama mutlaka bir şeyler yoluna girmeye başlayacaktır.Yaşını bilmiyorum ama üniversite hayatı tamamen farklı hem okuyup hem çalışabilirsin.Umarım bu durumlar bir an önce sonlanır. :(

    YanıtlaSil
  27. Üzülme sen üzül diye yazmadım yalnız olmadıgını bil diye yazdım bu türkiyenin bir sorunu malesefki toplumda bir baba sorunu var ben çok hemşirelik lisesine gitmöek istedim ama babam ilgilenmedi çok geç götürdü bagıra bagıra müdürle bir oldu agzıma sıçtı tabi almadılar okula sonra habersiz başka bir okula yazdırmış bende 3. sınıfta okulu bıraktım :D 21 i me giricem hala lise mezunu olamadım :D çok sıktım seni bu postda uzun zamandır kimseye anlatmamıştım iyi geldi herhalde

    YanıtlaSil
  28. Daha kötüleri olduğunu söylesem biraz olsun üzülmekten vazgeçebilir misin? Ben ortaokuldan beri çalıştığım ve bütün okul ihtiyaçlarımı da kendim karşıladığım, eve sürekli destek olduğum halde yaranamıyorum..sevgi göremiyorum..daha 2gün önce istediği bir otun 2seçenek olarak satıldığını söyleyip hangisini almamı istediğini sorduğumda azarlayıp telefonu suratıma kapattı.. takmamayı ben başaramadım 24 yaşında şeker hastası oldum sinir stresten..umarım sen başarırsın,değişmiyorsa tek yapabileceğin bu.

    YanıtlaSil
  29. bende böyle babama kızdım ergenlik ve öss hazırlık boyunca.

    istediğim okulda ve bölümde okuyamadım. okudum ama istediğim değildi işte. bu nedenle hala acısını çekiyorum, iş bulamıyorum biliyorsun.

    babana kızmakla zaman harcama. onun sana saygı duyacağı tomarla para kazanacağın süper bir bölümde oku ve seni sevmesi gerektiğini göster ona.

    ona - ona diye yazdım ama affet. böyle babalara tahammül edemiyorum. bende senin gibi imreniyorum babaları iyi olanlara.

    anlıyorum.

    YanıtlaSil
  30. @Baş Belası
    Sadece duygusal biriyim. Yeri geldiğinde umursamaz ve sert olabiliyorum tabi ama genelde duygusal bir ruh hali içerisindeyim. Fake değilim endişelenme. Etrafında benim gibi erkek olmadığı için garipsedin sanırım. Bende böyle biriyim işte. Hayatımı iyileştirmek benim elimde, mahvetmek de öyle. Haklısın bu konuda :)

    @At yarışındaki Eşek
    Neden gidemiyorum? Çünkü maddi imkanım yok. Ayrıca psikologlara gitmeme kararı aldım. Özel bir durum yaşadım da o yüzden psikologlardan soğudum. Umarım telefonu alırlar sana da mutlu görürüm seni :) Bence delirme umut, sakin ol. Konuları yetiştireceksin. Benim de eksiğim var ona bakarsan. Yapabiliriz dostum ya. Kimler kazanıyor biz mi kazanamayacağız allasen. Sadece soğukkanlı olmaya çalışmalıyız. Gerisi gelir elbet :)

    @Süslü ve Pembe Dünyam
    Öncelikle merhaba. Bloguma hoş geldin. Umarım yazdıklarımı okurken keyif alırsın. :) Profil bilgilerimde cinsiyetim yazıyor ama sen de dikkat etmemişsin sanırım. Benim gibi erkeklerin nesli tükenmek üzere zaten. :D Baban hakkında ne hissettiğini en iyi ben bilirim. İyi özetlemişsin durumu bence. O beni sevgi göstermedi bende ondan giderek uzaklaştım senin gibi. Sorsan seviyor musun diye seviyorum ama çok değil. Yaşım 18. Üniversiteye gideceğim 2012'de :) 19 yaşında olacağım. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Sana ulaşırım bir ara mutlaka :)

    YanıtlaSil
  31. @Risa
    Beni çok sıkmadın. Böyle düşünürsen kızarım sana bak. İstediğin zaman içini dökebilirsin. Seni hiç sıkılmadan dinleyebilirim ben :) Ayrıca babanın yaptığına üzüldüm. Keşke seni dinleyip ona göre hareket etseydi. Türkiyedeki bu sorun çözülsün istiyorum. Sırf bu yüzden çabucak kopan aileler var. Biz onlardan olmayız umarım.

    @Şekersizçay
    Senin durumun daha kötüymüş ya. Çalıştığın halde yine yaranamıyorsun. Değerini ne zaman anlayacaklar çok merak ediyorum. Fırça çekmek ne demek ya. Hey allahım. Ne insanlar var. Genç yaşta Şeker hastası olmana üzüldüm bak. Allah yardımcın olsun. Umursamamak sanırım tek çaremiz olacak anlaşılan.

    @Lazanya
    Onun için yaşamak istemiyorum ki ben lazanya. Kendim için yaşamak istiyorum. Sırf onu mutlu etmek için sevmediğim bir mesleği yapmak istemiyorum valla. İş bulamamana çok üzülüyorum biliyor musun. İşe girdiğinde en çok ben sevinmiştim. İnşallah yine iş bulursun canım. Beni anlamana sevindim. En azından bu yazımda yalnız olmadığımı anladım :)

    YanıtlaSil
  32. yazdiklarini okurken kendi babamla aramiz nasildi acaba diye dusundum. bizimki de soguktu ama hic sevilmedigimi hissetmedim aksine ben biraz soguk davraniyordum galiba. simdi hayatta olsa bazi seyleri ben degistirmeye , daha cok vakit gecirip guzel anilar biriktirmeye calisirdim. baba sevgisini veremeyen bir baban oldugu icin uzgunum. su an icin maddi anlamda onun destegine muhtacsin o yuzden sabirli olmaya calis. onu oldugu gibi kabullenmelisin cunku belli bir yastan sonra degistiremezsin. anladigim kadariyla oldukca sorunlu birisi ama tartismamaya ozen goster. okulun bitip ise baslayinca hersey senin adina daha iyi olacak, belki ilsikiiniz bile biraz duzelebilir. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  33. @Bikimoko
    Babanın vefatı için üzüldüm, allah sana sabır versin. Geçmişi keşke geri getirebilsek. Ne iyi olurdu. Sabrede sabrede nereye varacağım bilmiyorum ya yoruldum bu olaydan. Üniversite yıllarında böyle olmasından korkuyorum. Umarım korktuğum başıma gelmez. Teşekkür ederim ben de sevgilerimi sunarım :)

    YanıtlaSil
  34. gitmelisin o evden.. üzüldüm =(

    YanıtlaSil
  35. insan anne ve babasıyla sınanmamalı değil mi vişne ? bir de anne ve baba sevgisizliğinin açtığı yara hiç kapanmaz . bazı dertlerinde tesellisi olmaz . sen de bizdensin.

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  36. Seni anlıyorum biliyor musun? Ama Allah'tan benim baabm bu kadar çok katı değil. Gözlerimden yaşlar aktı resmen. çok üzüldüm. İçm acıdı ya. Cidden.
    Bana ulaşır mısın? sesszgmi@yandex.com

    YanıtlaSil
  37. Benim babam daha kötü haline şükret psikolojim iyi değil hemde hiç hergün üzülmekten yoruldum çok gerçekten de çok şanslısın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe