Sevgili 2012..

Cumartesi, Aralık 31, 2011

Uzun zamandan sora burada olmak bana keyif veriyor. Bir yılı geride bıraktık baksana. Zaman ne çabuk geçiyor ya. Zaten bu zaman kavramı çok değişik bir şey. Subjektif bir rol oynuyor sanki hayatımızda. Yılbaşında ''Oha ne çabuk geçmiş lan bu günler'' derken buluyor kendini her defasında insan. Hayret ediyor adeta. 
  Aslında sana anlatacak çok şeyim var ama bu aralar o kadar çok yoğunum ki üzülmeye bile vaktim olmuyor. Testler, denemeler, tekrarlar, kütüphanede geçen soru çözüm saatleri beynimi pert etti iyice. Verdiğim emeklerin karşılığını alıyorum tabi yavaş yavaş. Mesela son deneme sınavında 56 kişi arasından 5. olmuştum. Sınavım iyi geçmemesine rağmen 5. olmak beni şaşırttı. Ayrıca bu sınava İstanbul genelinde 10.000 kişi girmiş. Ben 1.000 oldum son sınavda. İstediğim bölümü kazanmama çok az kaldı. Bunu hissedebiliyorum.
    Rockunzel beni mimlemiş. 2012'den 12 tane dileğimi yazmamı istemiş. Kendisine teşekkür ediyorum. 12 tane dileğin hangisi gerçekleşecek acaba çok merak ediyorum. Ben dileklerimi yazayım en iyisi;

  • İlk dileğim istediğim bölümü kazanmak tabii. Ağustos ayında sınav sonucu gördüğümde sevinçten deliye dönmek istiyorum. Anneme sarılıp '' İnanabiliyor musun anne kazanmışım'' demek istiyorum. 
  •  İnsanlar beni hayal kırıklığına uğratmasın artık. Her seferinde hayal kırıklığı yaşamaktan bunaldım. Çok üzülmeyeyim, çok ağlamayayım istiyorum.
  •  Profesyonel fotoğraf makinesi ya da çello istiyorum. Çelloya duyduğum aşkı biliyorsunuz, çello çalmak nasip olur inşallah bu sene. Profesyonel fotoğraf makinesinin öyle kocaman olmasına gerek yok. Küçük Canonlar olsa bana yetiyor. O fotoğraf makinesiyle sevdiklerimin fotoğraflarını çekmek istiyorum
  •  Çevremdeki insanların bana karşı daha anlayışlı olmalarını istiyorum. Bana küçümseyici bakışlarını yöneltmesinler, beni olduğum gibi kabul etsinler istiyorum.
  •  Blogdaki arkadaşlarımla aramdaki sevgi bayı hiç kopmasın istiyorum. Zaten adam gibi 3-5 tane arkadaşım var etrafımda. Onlar beni hayata bağlayan insanlar.
  •  Konserlere gitmek istiyorum. Halil Sezaiyi canlı dinlemek istiyorum mesela. Biletleri bu kadar pahalı olmasa keşke. Bu arada bileti 56 lira. Rihanna tekrar İstanbul'a gelsin konser vermeye. Lady Gaga da olabilir.  
  • Savaşlar olmasın. Aç insanlar azalsın. İşssizlik azalsın.
  •  Manevi ablam beni sevsin istiyorum. Bana '' Eşşek nerelerdesin sen'' desin istiyorum. Birlikte Burger King'de yemek yerken kahkahalara boğulmak istiyorum. Ona sıkıca sarılıp gülümsemek istiyorum sadece.
  •  Dostlarımla daha çok vakit geçirmek istiyorum. Buketle Fitaşa gidip film izlemek istiyorum. Emelle Starbucks'a gidip kahve içmek istiyorum. Ayline bir sürü mektup yazıp yollamak istiyorum. Özge ve Emreyle Çiğ köfte yemek istiyorum. 
  •  Başını omzuma koyabileceğim, ona şiirler okuyabileceğim beni anlayan bir bayan karşıma çıksın istiyorum. 
  • Özlemek duygusunu kafamdan ve kalbimden sildirmek istiyorum. Özlemek bir boka yaramıyor. Sadece daha fazla canını acıtıyor insanın. Onun yerine umursamazlık duygusunu yerleştirmek istiyorum. 
  •  Bir dergide köşe yazarı olmak istiyorum. Bunu her şeyden çok istiyorum.
 2012 hepimiz için uğurlu bir yıl olur umarım. Çok fazla üzülmeyin bu sene. Değersiz insanlar için gözyaşı dökmeyin. Sizi seven insanlara sarılın saatler 00.00'ı gösterdiğinde. O sarılmanın verdiği sıcaklığı hiçbir yerde bulamayacaksınız güvenin bana. 
 Sabah berbat bir baş ağrısıyla uyanmak istemiyorsanız gece içkiyi çok fazla kaçırmayın derim. Geleceğinize yön vermek istiyorsanız, geçmişinizi arkanızda bırakmanız gerekir. Hayatın kuralı böyle. Mutlu olmak, hayatınızı değiştirmek sizin elinizde olan bir şey. 
  Yeni yılda da burada olacağım. Yazılarımla, hikayelerimle, Kitap ve film tanıtımlarımla burada yanınızda olacağım unutmayın. Bu geçirdiğimiz 2. yılbaşı. Geçen sene de yılbaşını birlikte geçirmiştik. Daha çok yeni yıl geçiririz umarım. Sizi çok seviyorum 2. ailem. İyi ki varsınız. Hep mutlu olun. 
Vişne Çürüğünüz sizi çok seviyor.
Bu da şarkımız olsun..
Kendinize iyi davranın..

You Might Also Like

9 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Bizde seni seviyoruz yazılarını dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. @MaviPelerinliKülKedisi
    Çok teşekkür ederim Risa. İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  3. Vişnecim! İyi ki varsın :)
    Umarım dileklerinin hepsi gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım istediklerine sahip olursun. Çello öğrenmeyi ben de uzun zamandan beri istiyorum önümdeki yoğunluğa bakınca 2012 de de olamayacak gibi ama bakalım...

    sağlıklı ve mutlu yıllar^^

    YanıtlaSil
  5. @Rockunzel
    Teşekkür ederim Rockunzelcim. Sen de iyi ki varsın. Senin de dileklerin gerçekleşir umarım. Yüzünden gülümseme eksik olmasın :)

    @Hana yori darko
    Teşekkür ederim Hana. Çello sevgisi konusunda yalnız değilmişim. Sen de benim gibi çelloya aşıksın anlaşılan. İnşallah bir gün çello çalmak ikimize de nasip olur. Sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirirsin umarım. :)

    YanıtlaSil
  6. Dileklerin umarım gerçekleşebilir..

    Savaş,Savaş asla bitmez..

    YanıtlaSil
  7. @Enes
    Teşekkür ederim. Gerçekleşeceğini pek sanmıyorum. Şanssız biri oldum bu zamana kadar. Yine de yazayım dedim. Senin hayallerin gerçekleşir umarım. :) Savaşlar azalsa keşke. İnsanlar maddi ve manevi çok yara alıyor savaşta. Keşke bunlar olmasa..

    YanıtlaSil
  8. dınımız amın dıyerek kapatyrum Ç:)

    YanıtlaSil
  9. @Grace
    Bloguma hoş geldin. :) Yeni yılda dileklerin gerçekleşir umarım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe