Anahtar Kelimeler..

Çarşamba, Ocak 25, 2012

  Bu karamsar havadan biraz uzaklaşmak gerek. Biraz daha karamsar dolu yazılar yazarsam boğulacağım sanırım. Arada yazıyorum tabii o da çok üzgün olduğumda.  
  Etrafımda sarılıp ağlayabileceğim kimse olmadığı için buraya yazıyorum işte üzüntümü. Annem var ama ona sarılarak ağlarsam kadın üzüntüden mahvolur. O yüzden ona bir şey belli etmemek en iyisi.
  Ne diyordum? Hah mutlu olmak için karamsar havayı bozmak gerektiğini söylüyordum tamam. Geçenlerde İstatistik bölümüne bakayım dedim. Bilirsin, orada trafik kaynaklarının altında anahtar sözcüklerle gelenler yazılıyor. O kadar değişik şeylerle gelen var ki bakarken gözlerim büyüdü. Anlam veremedim. ''Ben böyle şeyleri ne ara yazdım lan'' sorusunu sorarken buluyorum kendimi. 
1) Doctor Who Rose Tyler geri dönecek mi? : Ha bekle döner. Çok beklersin sen. Dönmeyecek tabii ki. 4. Sezonun sonunda özel bölümde duygusal bir vedayla paralel evrene gitti. Çok üzüldüm lan onu orada görünce. Şimdiki Doktor Whoyu pek sevmiyorum. Matt Smith'e alışamadım. David'in yeri başkaydı be abi. 
2) Bugsy Bunny Çizgi Film izle: Ohoo burayı iyice kreşe çevirmişler. Abi ben böyle bir şey dediğimi niye hatırlamıyorum. Burası online çizgi film izleyebileceğin bir yer değil. Böyle söyleyince sakıncalı bir yermiş gibi oldu. Çizgi film izlemeyi ben de severim ama burada çizgi film izleniyor mu sence. İzlenmiyor tabii.
3) Dominos piza siparişi ver : Emredersiniz. Oradan bakınca pizza şubesi gibi mi duruyorum allah aşkına. Dominosu ben de çok severim ama burada pizza satmıyorum ki ben. Sevdiğimi söylüyorum sadece. Çok yanlış gelmişsin kardeşim.
4) Hakan Akkaya Kırmızı Pantolon : Modacı da oldum ya artık ölsem de gam yemem. İnsanlar buram buram moda aşkıyla yanıp tutuşuyorlar. Hakan Akkayanın pantolonunu annem çok seviyor. Kırmızı Halı yazısındaki yorumlarımı beğenenler de varmış. Sağolsunlar. Yaparım ben yine öyle şeyler. Değişiklik oluyor işte fena mı.
5) İyi montlar satın al : Markafoni şubesi değilim ben ablacım. Limango da değilim valla bak. İyi mont bulursun sen ya. İyi montlar satın almak istiyorsan seni alışveriş merkezine sevk ediyorum. Aradığını bulacaksın bence.
6) Üç tane arkadaşım var: Ah canım kıyamam ya. Sen de benim gibisin. Boş ver, böylesi daha iyi. Az olması üzmesin seni, en azından yanındakiler sağlam oluyor. Üzme kendini.
7) Doğum günümü kutlayanlara teşekkür sözü: Böyle bir şeyi de ilk defa görüyorum lan. Abi teşekkür etmeyi de mi bilmiyorsun allasen yapma gözünü seveyim. Aman tşk deme de ne dersen de.
8)Saksı değilim ben: Hoşgeldin Erol abi. Geç otur şöyle, dinlen.
9)Öpüştükten sonra başım dönüyor: Abi neyin kafasını yaşıyorsun sen ya. Aşktandır o aşktan. Dikkat et kendine.
10) İdrarım sapsarı napsam ki:  Ben doktor muyum kardeşim nereden bileyim. Kulaktan dolma bir şeyler biliyorum sadece. Çok sarı olması böbreklerinde suyun az olduğunu işaret ediyormuş. Bir yerde okumuştum.
11)Jelibon gaz yapar mı: Al işte bi manyak daha. Allah aşkına sen jelibon yeme kardeşim. Yedikçe manyaklaşıyorsun
12) Azdım iyice ben: Napim? Beni mi sikiceksin? Töbe töbe ya güzel kardeşim oradan bakınca genelev müdürü gibi mi duruyorum. Git bi çay koy, kendine gelirsin.
13) Kadıköy Genelevinde travesti var mı?: Ohoo sen iyice yoldan çıkmışsın abicim. Söylediğin söze bak bi allah aşkına. 
14) Karımı komşuma siktirdim: İyi bok yedin şerefsiz herif. Siktir git buradan. Bir de gerine gerine söylüyor ya kişiliksiz herif. Nasıl insanlar var ya anlamıyorum
15) Annemi siktiğim için babam beni dövdü: Az bile yapmış. Senin gibilerini salladırmak gerek Taksim meydanında. Nerede manyak var beni buluyor ya. Ya sabır..
16) Erkek erkeğe seviştik: Ohoo burayı iyice erotik bloga çevirdiniz kardeşim. Hayır böyle şeyleri anlatan bir şey yazmıyorum ki. Alt tarafı bir hikaye yazdım kurmaca. Böyle cümleleri hiç yazmama rağmen nasıl buluyorlarsa artık.
17) Kadın aklı erkek aklı sevişme sahnesi: Ne kuduruksunuz abi ya. Sevişme sahnesi görmek için can atıyor bazı insanlar resmen. Bazı insanlar abaza galiba. Yazık. Ne diyeyim.
18) Taksimde Gay hamamları nerede?: Ben nereden bileyim kardeşim. Taksimde öyle hamamlar mı var? İlk defa görüyorum. 
19) Senin Sütyen numaran kaç?: 70 A senin için yeterli mi? Hey allahım, böyle aklı anca sekse çalışan erkeklerle karşılaşmaktan nefret ediyorum. Erkeğim ben oğlum ne sütyeni. Sen yanlış yere gelmişsin bence. Git sapıklığını başka yerde yap kardeşim.
20) Kocamı erkek arkadaşıyla yatakta yakaladım: Git ayrıl ondan ablacım. Ondan sana hayır gelmez artık. 
   Bunun gibi daha çok şey var. Adam gibi arayan var elbette ama bunlar ne amaçla geliyor bloguma anlamıyorum. Bazı İnsanlar çok acayip gerçekten. Ben burada normal şeyler yazıyorum. Onlar böyle şeylerle blogumu nasıl buluyorlar anlamıyorum ya. Kızsam mı, yoksa gülsem mi bilemedim..
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran..  

You Might Also Like

36 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. arama şekilleri gerçekten ilginçmiş. ben bi geçen ay ilk defa yemek yaptım yazayım dedim 30 yakın arama aldım "jülyen doğrama teknikleri"yle. ama bu aralar küçük ayşeyle hikayemi arıyorlar sürekli artık o neyse
    insanlar baya baya çığrından çıkmış ama eşcinseller basmış özellikle senin blogunu. tamam olabilir kendi fikirleri nede olsa da böyle şeyler de googleda aranmaz ki ayıp yani

    YanıtlaSil
  2. @Seymsomething
    O çizgi film mimi yüzünden çok arayanlar var beni. Çok tuhaf, gerçekten anlam veremiyorum çoğu zaman. Bazı insanlar jülyen doğrama tekniklerini bilmiyor sanırım. Eşcinsel hikayesi yazdım diye geliyor çoğu. Bazı insanlar interneti kullanmasını bilmiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. yazman iyi bir şey tabi de mesela bi kadının kocasının onu bi erkekle aldattığını aratmasındaki amacı çözemedim. ne bulmayı bekledi acaba :D

    YanıtlaSil
  4. @Seymsomething
    Valla orasını ben de anlamadım. Sanırım akıl danışmak için başvurdu ama böyle şeyler için akıl başvurmaya gerek yok ki, ayrıl gitsin. Düşünmek bile gereksiz diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. gerçek anlamda gülmekten öldüm! :D böyle yazıların devam etmesi dileğiyle :D

    YanıtlaSil
  6. kadındaki mideye helal yani :D böyle bir olayı yutmayı göze alıp başkalarına danışmak bilmiyorum ben yapamazdım :D arasıra böyle aramaları yaz garip olsa da okuması eğlenceli oluyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bowww. Töbe Töbe :)
    Gay hamamı diye bişe varmı ya? ilk defa duyuyorum.

    YanıtlaSil
  8. @Lavinya
    Gülümsemeni sağladıysam ne mutlu bana. Yazarım ben böyle eğlence yazılar. Arada iyi geliyor bana da :)

    @Seymsomething
    O olaydan sonra mide kalmamıştır bence. Ben olsam sadece güvendiğim insanlara danışırdım. Tamam böyle şeyler yazmaya çalışacağım ara sıra :)
    @Zıkkım
    Ne insanlar var görüyorsun dimi Zıkkım. Ben de işte ilk defa duyuyorum. Şaşırdım anlayacağın :)

    YanıtlaSil
  9. Benzer şeyler bende de oluyo ya :D blogta bu aranan kelimelerden tesadüfen 1 tane bile geçse nasıl oluyosa google karşılarına bizim blogları çıkarıyo :P

    Karamsar yazılar zaman zaman herkeste oluyo, umarım sen o havadan kurtulmuşsundur. Mutlu ol hep sen :)

    YanıtlaSil
  10. jelibon gaz yapar mı? Allahım kahkaha attım resmen vişnem bu nedir yahu :D

    David'i istiyorum ben geri gelsin! Aksanını bile özledim ben onun. Sırf onu özledim diye gitti Korku Gecesi Filmini aldım vişnem, sende izle çok güzeldi :)

    Ve bugs bunny kelimesi bende de o kadar çok çıkıyor ki!
    şu çizgi film mimini kim başlatmıştı ki.. ehehe

    YanıtlaSil
  11. istatistikler bölümüne hiç bakmadım, bakıyım hemen...

    YanıtlaSil
  12. ilginç!
    hiçbir şekilde aranmamışım:)

    YanıtlaSil
  13. güzel konu çıkarmışsın kendine ordan bende baktım geçenlerde ama kelimeler gayet benim yazdıklarımla ilintili sende niye böyle acaba:)

    YanıtlaSil
  14. @Rockunzel
    Nasıl oluyorsa hiç yazmadığımız kelimeler bizim blogu karşılarına çıkarıyor ya. Çok garipsiyorum bu durumu :D Ayrıca artık eskisi kadar çok karamsar yazı yazmayı düşünmüyorum ya. Daha iyi böyle. Bu yazıyla kurtuldum biraz. Sen de hep mutlu ol canım :)

    @Summer Scott
    O soruyu görünce şaşırmayla karışık güldüm tabii Summer. Hangi mantığa sığınarak bunu sormuşlar aklım almıyor ya ahahah :D O değil de ben korku filmi izleyemiyorum. Benim için de izle Summercım :) O çizgi film karakteri çoğu bloggerın sayfasında okunuyor. Ondan galiba :)

    @Nar-ı Can
    Bloguma hoşgeldin Nar-ı Can :) Aranmamanın sebebi blogunun çok taze oluşu. Daha yeni açtın ya ondandır belki. Zamanla arayanlar olacaktır bence :)

    YanıtlaSil
  15. Ahahahah.:D Şunu söylememem gerekir ki şimdiye kadar okuduğum en güzel anahtar kelimeler yazısıydı.:D hiç birine bu kadar gülmemiştim.:D

    12) Azdım iyice ben: Napim? Beni mi sikiceksin? Töbe töbe ya güzel kardeşim oradan bakınca genelev müdürü gibi mi duruyorum. Git bi çay koy, kendine gelirsin.

    Hahahah.:D

    YanıtlaSil
  16. @Amak-ı Hayal
    Yazacak eğlenceli konu bulamadım valla Özlem. Bari bunu yazayım dedim ve yazdım. Onu ben de anlamadım. Niye öyle oldu ki. Kullandığımız kelimeler aynı galiba bazı yazılarımızda. :)

    @Missbone
    Bunu söylemen beni sevindirdi Missbone. Kafam dağılsın diye yazmıştım ya :D Daha neler var bir bilsen Missbone.Manyak insan çok. Beğenmene sevindim ^_^

    YanıtlaSil
  17. :D Çok eğlendim ben okurken ya. Ama bir yandan da sinir bozucu tabii böyle arama yapmaları. İnsanlar çığırlarından çıkmışlar artık. :))

    YanıtlaSil
  18. hahaha:D doğum günümü kutlayanlara teşekkür sözü aramasını yapan gerizekalıyı kutlamak lazım :D :D beyinsiz yaa :D

    YanıtlaSil
  19. @Elif Ayvaz
    Ben de yazarken çok eğlendim. :D Gülsem mi kızsam mı ben de bilemedim yahu. Garip insanlar işte bazıları böyle. Okurken mutlu olduysan ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  20. @-Chloris-
    Bloguma hoşgeldin :) Ya onu da aratıyorlar ya pes dedim artık. Bir teşekkür ederim diyemeyecek kadar acizmiş işte görüyor musun. Yazık valla, ne diyeyim ki :)

    YanıtlaSil
  21. Vişne uzun zamandır bi blogda bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :) Cevapların kesinlikle mükemmel..

    YanıtlaSil
  22. Anahtar kelimeler kadar senin yorumların da çok şokella yalnız :D Baya güldüm okurken yerim senin cevap vermelerini :D

    YanıtlaSil
  23. çok güzel bir yazı olmuş :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. hastayım zaten! güldürme beni!
    :)))

    YanıtlaSil
  25. @Bir İnce Ses
    Beğenmene sevindim abim. Çok teşekkür ederim. Biraz neşelenmek gerek ama dimi :)

    @Pocahontas
    Teşekkür ederim canım. Böyle aramalara ancak böyle cevap verebildim elimden geldiğince :D

    @Rainbow Gatherer
    Bloguma hoşgeldin. Beğenin için teşekkür ederim :)

    @Nini
    Aa hasta mısın. Geçmiş olsun. Dikkat et kendine biraz. Biraz gülümsemek belki iyileştirir seni ha ne dersin :)

    YanıtlaSil
  26. Çok eğlenceli bir yazıydı :D ilginç tipler hep seni buluyor gibi gözüküyor ama bak sayelerinde ne güzel malzeme çıkmış :D Çok eğlendim ya..

    YanıtlaSil
  27. bloğunu yeni keşfettim takipdeyim!enteresan cidden...sevgiler

    YanıtlaSil
  28. çok komikti cidden senden kopya çekip ben de böyle bir yazı yazdım :D ne saçma şeyler aramışlar ya benimki yine bu kadar fena değil :D:D

    YanıtlaSil
  29. @Cadenta
    Teşekkür ederim. Yazımdan keyif aldıysan, mutlu olabildiysen ne mutlu bana Cadenta :)

    @Mia Wallace
    Bakıyorum hemen canım ^_^

    @chfashiontrend
    Teşekkür ederim ama keşke biraz dürüst olsaydın. Takiptekip diyorsun ama takip listende kendi adımı göremiyorum. Neyse, okuduğun için teşekkürler.

    @Bidüşün
    Aa benden ilham alarak yapman ne güzel bir şey. İlham kaynağı oldum ya artık daha da mutsuz olmam kolay kolay. Yazarken keyif almışsındır umarım :)

    YanıtlaSil
  30. En dikkat çekeni benim için Rose Tyler maalesef dönmeyecek kaderi güzel olmaı işte Rose'un Çin malı Doktorla paralel evrende mahsur kaldı ne diyelim burası Doctor Who evreni Rose gider Martha gelir,Martha gider Donna gelir,Donna gider Sarah Jane gelir,Sarah Jane gider Amy gelir,Amy gider kim gelir bilemiyorum..

    onun dışında arama şekilleri oldukça ilginçmiş bir ara acaba hangi blogtayım diye şaşrırdım tabii eski yazıları bilmiyorum nasıl diye..

    YanıtlaSil
  31. @Enes
    Ya Doctor Whoyu bir sen seviyorsun Enes. Bu yönünü çok seviyorum. Etrafımda Doctor Whoyu izleyen fazla kişi yok. Abi Rose Tyler o çakma doktorla gidişini hala unutamıyorum ya. Ne işin var senin paralel evrende. Yolculuk yapmaya devam etsene be kadın. Marthayı hiç sevmedim zaten. Donna eh işte ama bir Rose değil be Enes. Amy'i sevdim ama Rose'un yerini doldurmuyor ki.
    Eski yazılarımda tuhaf olan bir şey yok ki. Hikayelerimden yola çıkarak buraya geliyor insanlar. Ondan böyle şeylerle karşılaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  32. Doctor Who&Sherlock günde 1 doz iyi gelir evrene değişik bir gözle bakmanı sağlar falan filan 11.Doktor'a da insanlar zamanla alışacaktır yeter ki 12.doktor Justin Bieber olmasın;DD

    YanıtlaSil
  33. Bana gelenler "eşek" arıyor, -haklı adamlar diyesim geliyor, header'ı değiştirip onların istediği türden bi eşekle karşılama töreni düzenlemeyi düşünüyorum. -şaka tabii. :D

    YanıtlaSil
  34. Haha ne insanlar var arama motorunda saçma sapan aramalar yapan.
    Yazılıdan kaç aldım.
    Ben kimim vb. sabır çeke çeke sabır taşına dönüşür insan çatlar sonra :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe