Bir taşla iki kuş..

Cumartesi, Mart 03, 2012

 Son zamanlarda en çok neyi özlüyorsun diye sorsalar şüphesiz yazı yazmayı özlediğimi söylerdim. Oğlum, çok özledim lan ben seni. Sana bir şeyler anlatmayalı haftalar olmuş resmen. Sana bir şeyler anlatmayı çok seviyorum ben. O kadar çok seviyorum ki durmadan buraya yazı yazasım geliyor. Üniversite zamanımda boş vaktimde bunun acısını çıkaracağım.
  O kadar çok şey oldu ki nereden anlatsam acaba diye düşünüyorum. Anlatacağım hepsini birer birer merak etme. Şu Mart ayında fazla yazı yazamamak canımı sıkacak. Biliyorsun 1 Nisan'da sınav var. Biraz stres var, bildiklerimi unutmaktan korkuyorum. Kendime güveniyorum tabii ama her şeyi en iyi şekilde yapmak istiyorum. Burcumun mükemmeliyetçi yanını her zaman sevmişimdir. 
 Hayatımda pek bir değişiklik yok. Sadece yalnızlığa alıştım diyebilirim. Bir de beni seven insanların değerini daha iyi anlıyorum. Uzun zamandır uyumuyorum. Sabahları yarı uykulu bir şekilde dershaneye gitmek nedir bilir misin sen? Uykusuz olmaktan nefret ediyorum. Neden erken kalkmak zorundayız ki? 
 Bugün mim yazasım var. Ankara'nın gülü Missbone ve Huyumkurusun beni mimlemişler. Bir ince ses abimin harem mimini asla unutmadım onun için detaylı bir yazı hazırlıyorum. Kendilerine çok teşekkür ediyor, sevgilerimi iletiyorum. Mimlendiğimi görünce çok mutlu oluyorum ben ya. 
  Soru ve cevaplardan oluşan bu mim eğlenceli gibi gözüküyor. Sanki böyle ünlü biriymişsin de birisi seninle röportaj yapıyormuş gibi. Hayallerimden biri de Ayşe Armanla tanışmak ve onunla röportaj yapmak. Gazetecilik ona çok yakışıyor. Acaba bana da yakışabilecek mi? Ha bu arada 2008 yılında yayınlanan ilk gazete yazımı buldum çekmecemde. Çok mutlu oldum abi. Gelecek yazımda ondan da bahsedeceğim merak etme. Sorularu cevaplamaya başlayayım ben o zaman.. ( Yazıya tam başlayacakken yan komşumuz pasta getirdi. Pasta olsa da yesek demiştim öğle saatlerinde. Allah sesimi duydu demek ki. Anlık sevincin getirdiği gülümsemeyi çok seviyorum. Bir şey yerken yazı yazmak çok keyifli abicim.)
1) En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?
     Sabahları geç uyanmak, saatlerce kitap okumak, yağmurun altında yürümek, fotoğraf çektirmek, Sarılmak, Kulaklıkla müzik dinlemek, Dinlediğim şarkıya eşlik etmek, Mc Donalts'ın Double Köfte Burgeri, White chocolate Mocha, D&R'da vakit geçirmek, Çilekli milka yemek, gökyüzüne bakmak, bulutlara bakıp gülümsemek, yazı yazmak, Mesaj geldiğinde yüzümde beliren mutluluk, Biriktirdiğim parayla kendime film veya kitap almak, Patlamış mısır ve kola eşliğinde film izlemek, sahilde dakikalarca denizi seyretmek, hediye almak, hatırlanmak hoşlandığım şeylerdendir..
2) Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
     Genelde sevdiğim bloggerların yazılarını okuyorum. Tumblr, Twitter, Facebook hesaplarımda neler olmuş onlara bakıyorum. Vaktim bolsa yazı yazıyorum, Köşe yazarlarının yazılarını okuyorum, Online kitap ve film alabileceğim siteleri geziyorum. 
3) En sevdiğin filmler nelerdir? Kesinlikle izle dediğin filmler neler?
    Not: Seni Seviyorum, Kız Kardeşimin Hikayesi, Leon, Amelie, Harry Potter serisi, Yüzüklerin efendisi serisi, Cesaretin var mı aşka?, Never let me go, The notebook, Twilight serisi, Charlie'nin Melekleri, Forrest Gump, Akıl Oyunları, İncir Reçeli, Yukarı bak, Wall-e, Esaretin bedeli, Buz devri serisi, Fight Club, Welcome to the Rileys, The Runaways, Bir Geyşa'nın Anıları, Piyanist. Bunlar kesinlikle izlenmeli bence.
4) Şu sıralar almak istediğin şeylerin listesini yapsan bunlar neler olurdu?
     Starbucks Kupası, Açlık oyunları kitabı, Mango'daki bütün erkek kıyafetleri, Çello, Hakan Günday'ın Az romanı, Spor ayakkabı, Ray-Ban güneş gözlüğü, Küçük canon fotoğraf makinesi,  Atlas Pasajında gördüğüm film tişörtleri,Iphone , Pringles.
5) Şu sıralar en çok dinlediğin şarkı? 3 tane yaz.
    Evanescence - What you want , Lil Wayne ft. Bruno Mars - Mirror, Lady Gaga - Telephone
6) Hayatın film çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
    Adını tam olarak bilmiyorum ama sanırım Mutluluğun peşinden koşan adam olurdu. Arka planda genelde slow şarkılar olacağından eminim. Mesela Gripin - Sen gidiyorsun şarkısı olabilir ya da Cem adrian - Sen benim şarkısı iyi giderdi diye düşünüyorum. Ara sıra neşeli şarkılar eşlik etse de genelde hüzün hakim olurdu şarkı listesinde. Günlük hayatta genelde melankolik bir tarafım olduğundan dinlediğim şarkılar da duygusal oluyor genelde..
7) Bir şeyleri değiştirme gücün olsa neyi ya da neleri değiştirirdin?
    İnsanların ön yargılarını değiştirirdim, sokakta aç kalan çocukların yemek bulmalarını sağlardım. Suda batma olayını değiştirdim. İstediğim kadar suda kalmak isterdim. İnsanların ne düşündüğünü, kimi sevdiğini bilmek ona göre davranmak isterdim, zaman makinesine binip geçmişe gidip hayatımı izlemek isterdim, yaşadığım kötü olayları düzeltmek isterdim.
Nefret ettiğim insanların hafızalarından benle ilgili olan düşüncelerini silerdim, onları bir daha görmemek için ülkenin öbür ucuna gönderirdim,  Dudak büken ergenlerin dudaklarını düzeltmek isterdim, İğrenç espri yapan insanların esprilerini değiştirirdim. Arabayla bir yere gitmeyi değiştirdim. Uçmak iyi olurdu, trafik olmazdı en azından. Şişmanları zayıflatırdım, Mutsuz insanları mutlu ederdim. İyilik meleği gibiyim lan.
8) Seni en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
    Leon'un Mathildayla vedalaşması, Titanic'de Jack'in suda kaybolması, Dobby'nin ölümü. Şüphesiz beni en çok üzen Dobby'nin ölümü olmuştur. Rose Tyler'ın Doctor'dan ayrılma sahnesi. V for vandetta'nın son sahneleri, Aşk tesadüfleri sever filminin son sahnesini çok sevdim. Fakat Büyü filminin her sahnesini izlerken çok tırstım. Yemin ediyorum o film yüzünden köylere gidemiyorum ya. Korku filmlerinden çabuk etkilendiğimi söylemiş miydim?
9) Yaşadığın şehri bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka kimse yok ne yaparsın? 
   Ohoo neler yapmam ki.. İlk önce kumsala gidip deli danalar gibi kumsalda koşardım ciğerlerim ağzıma gelene kadar. Sonra moda sahilindeki çimenlere uzanıp gökyüzüne bakardım, Denizi seyrederdim, Kayalıkların üstünden teker teker atlardım, Lunaparka gidip bütün oyuncaklara binerdim, Dönme dolabı en üste durdurur '' İşte hayat bu amk'' derdim büyük bir coşkuyla, buz pateni yapardım, denizde yüzerdim..
10) Şu sıralar takip ettiğin diziler neler?
     Sınav mağduru olmam yüzünden birçok film ve diziyi izleyemiyorum. Televizyonda denk gelirsem çizgi dizileri izliyorum. South Park, Family Guy, The Simpsons. Bunun dışında Doctor Who dizisini izlemeye çalışıyorum. Ben o adama hala ısınamadım abi. David'in yerini gram dolduramıyor yemin ediyorum. Cuma günleri Bir kadın Bir erkek dizisini izliyorum. Bazen de yalan dünya izliyorum. 
11) Sence en anlamlı bir söz?
    Ağladıktan sonra uyunan uyku dünyanın en tatlı uykusudur..
12) En sevdiğin içecek?
    Ice Tea, White Chocolate Mocha, Taze sıkılmış Portakal Suyu
13) En nefret ettiğin şey?
    Erken uyanmak, değer verdiğim insanlar tarafından önemsenmemek, otobüste ayakta kalkmak, sevdiğim insanlarla karşılaşmak, yalnızlık, geceleri ağlamak, dışlanmak, unutulmak.
14) En sevdiğin iltifat?
    Fazla iltifat alan birisi değilim. Ancak varlığın bana mutluluk veriyor, iyi ki varsın, gülümserken gözlerinin içi gülüyor gibi cümleleri duyunca şapşallaşıyorum. İstemsizce gülümsüyorum.
15) Favori Kitabın?
    Hakan Günday - Kinyas ve Kayra , Zülfü Livaneli - Mutluluk ve Seranad, Ilgın Olut - Neva, Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi, Elif Şafak - İskender, Dostoyevski - Suç ve Ceza.
16) Şu sıralar almak istediğin kozmetik ürünü?
    Göz altı kremi almak istiyorum çünkü gözlerimin altında kaz ayağı çıktı. Gülerken 65 yaşındaki emekli ali amca gibi oluyorum. Armani code parfüm alsaydım iyi olurdu. Parfümümü bitmek üzere de. Öyle işte..
Ben yine uğrayacağım buraya. İyi şeyler yazacağım gelecek yazımda merak etme..
Bu da şarkımız olsun..
Gelecek yazıda görüşeceğe dek, kendine iyi davran.. ( Böyle de ana haber sunucusu gibi oldu lan) 

You Might Also Like

19 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. uykusunu alamayınca bende güne nefretle başlayanlardanım seni çok iyi anlıyorum. Bak üni. de bunun da acısını çıkarırsın emin ol:)


    Mümkünse sen yazı biriktirme! Ya zaten uzun yazıyorsun bu ne be destan gibi acı bize nolurrr:):)

    YanıtlaSil
  2. @Amak- Hayal
    Tek başıma değilim bak bu erken kalkmaktan nefret etme konusunda :D
    Bundan sonra fazla biriktirmeyeceğim yazılarımı,uzun olmamasına dikkat edeceğim Özlem :)

    YanıtlaSil
  3. vişne nerelerdesin sen yaa sakın kaybolma diyecem ama sınav senin için daha önemli...neyse kaybol ama sınavlardan sonra üniversitede bizi ihmal etme...haa bir de iyi ki varsın diyimde gözlerinin içi gülsün
    (olsun görmesemde sen gül yine de)
    favori kitapların ve filmlerin çok güzel:))

    YanıtlaSil
  4. @Agresif Prenses
    Sınav maratonu yüzünden buralara pek uğrayamıyorum prenses ya. Haftasonları yazı yazabiliyorum anca. Buraları boş bırakmam ben. Hem üniversiteye giderken daha çok yazacağım ^_^ Ayrıca iltifatın için çok teşekkür ederim, çok sevindirdin beni :)

    YanıtlaSil
  5. çok dolu bir yazıı :)

    beğenilerin pek bir güzel.. özellikle kitap zevkin hoşuma gitti :)

    bu arada şu göz altı kremi olayına ben de mi bir el atsam diyorum.. hiç fena olmaz hani :))

    YanıtlaSil
  6. @Mmento Mori
    Ee o kadar hafta yazmayınca böyle oldu Memento. Daha kısa yazmaya çalışacağım bundan sonra. Size de yazık ya :(
    Teşekkür ederim beğenin için. Kitaplara aşık bir insan olmaktan her zaman mutluluk duymuşumdur. Hepsi de şahane kitaplardır :)
    Benim kadar kötü olamaz o göz altların :( Çok kötü duruyor ya. Erken yaşlanmışım gibi. Bulursam alacağım. :)

    YanıtlaSil
  7. :)) ben de severim erken kalkamayi gune hemen baslamayi

    YanıtlaSil
  8. Ankara'nın gülü sevdiğin şeyleri okurken kocaman gülümsedi haberin olsun.:D

    YanıtlaSil
  9. @Cerenim.com
    Erken kalkmayı sevmiyorum ben ya. Tembelliğimin getirdiği dezavantajlardan birisi işte :)

    @Missbone
    İşte bunu duymak Vişne Çürüğünü çok sevindirdi ^_^

    YanıtlaSil
  10. Bana sormamışsın ama cevap veriyim evet ben sabahları yarı uykulu bir şekilde dersaneye gitmek nedir bilirim.Bilmez olaydım :((
    Kesinlikle izlenmeli dediğin filmlerin çoğu izlediğim beğendiğim filmler.Ama bence 3 idiots da olmalı.Bak izlemediysen izle çok beğeneceksin :)
    Bu arada yaşadığın şehirde hiçkimse yok kim çalıştıracak dönme dolabı:P
    Ay neyse sustum çenem düştü :)

    YanıtlaSil
  11. Gözünü korkutmak istemem ama üni.ye gelincede uykusuz kalıyorsun.Ben de uykusuz kalanlardanım üni. bitti ama halen uykusuzum bu sefer de başka sınavlara hazırlanıyorum.

    http://yeliz-art.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Yazılarını okumayı seviyorum sanki böyle karşılıklı oturmuş kahve içerken sohbet ediyoruz gibi hissediyorum hep. Mutlu oluyorum.

    Uzun yazı konusu da sıkmaya başladı açıkçası, bence akıcı olduğu sürece sorun yok ve senin yazılarını okumaya başlayınca bir bakıyorum yazının sonuna gelmişim, ben aksine uzun yazmanı istiyorum ehe.

    YanıtlaSil
  13. çok guzel bir yazı =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir soru-cevap tarzı olmuş. Yazı yazmak gerçekten çok büyük bir yetenektir.

    YanıtlaSil
  15. Ağladıktan sonra uyunan uyku dünyanın en tatlı uykusudur..
    bu cumle cok dogru bi cumle .Ashiri katiliyorum :)

    http://balikkadiniyimben.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. @Kaybolmuş bir Denizyıldızı
    Uyku problemi çeken bir öğrenci daha! Bu konuda yalnız olmadığımı bilmek sevindirici. Ben de o filmleri çok severim. 3 İdiots filmini biliyorum ama hiç izlemedim. Duymuştum ama izlemek nasip olmadı. Uygun bir fırsatım olursa izleyeceğim mutlaka. Önerin için teşekkür ederim Deniz yıldızı :) Ayrıca dönme dolabın otomatik kumandasını yaptırırdım. İstediğim zaman durdururdum. Beyin bedavaa :D

    @Yeliz - art
    Ya orda da mı uykusuz kalacağım ben :( Allahım nedir benim çektiğim bu çile ya. Bıraksalar saatlerce uyurum valla Yeliz. O derece tembelim yani. Seneye daha çok uykusuz kalacağım desene. :(

    @Holly
    Bukionka canım teşekkür ederim. Valla olabildiğince insanları sıkmamaya çalışıyorum. Seninle kahve içmeyi çok seviyorum bu arada. O anki mutlu oluşumuzu seviyorum daha doğrusu. ^_^

    YanıtlaSil
  17. @Rainbow Gatherer
    Teşekkür ederim beğenin için :)

    @~♥ Nurs..~
    Teşekkür derim Nur. Yazı yazmak her insanın içinde var olan bir yetenek bence. Sadece bazıları, duygularını yazıya ifade edemiyorlar bence :)

    @yemi_
    Evet o sözü ben de çok severim. Çok anlamlı gerçekten :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. Daha da sevindirici bir haber tüm öğrenciler bizim yanımızda vişne! :)
    Rica ederim izle kesinlikle pişman olmayacaksın hatta gelip teşekkür edeceksin.Yok o kadar değil abarttım :P
    Hahaha güzel cevap :D Aklıma gelmemişti :D

    YanıtlaSil
  19. Sevdiğin kitaplar gerçekten harika.
    Vede açlık oyunları bi oturuşta okunup bitecek bir kitap.
    Film olarak piyanist ağlatmıştı beni :) çok güzel bir yazı eline sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe