Hayat sürprizlerle dolu..

Salı, Mart 27, 2012

 Son birkaç gündür üzerimde bir halsizlik var. İlkbaharı oldum olası sevmişimdir. Sahilde dolaşmayı, çimenlerin üzerinde oturup etrafı seyretmeyi, kuş cıvıltılarını, denizin sesini çok seviyorum. Huzurun anahtarı bence bunlarda gizli.
  Yemek yemiyorum diye her gün defalarca uyarılıyorum annem tarafından. '' Geberip gideceksin yakında yemek ye biraz yemek ye'' diyor sofradan erken kalktığımda. Canım bu aralar hiç yemek yemek istemiyor. Garip bir metabolizmam var. Yiyen ama kilo almayan insanlardanım sanırım. 
  Geçen gün fotoğraf albümüne bakıyoruz. Biliyorsun annemin fotoğraf albümleri meşhurdur. Dijital fotoğraf makinesinden sonra albüm yapmamaya başladı. Eski değerler yavaş yavaş kayboluyor baksana. 
  Annem 2 yıl önceki halimi gösteren fotoğrafı eliyle bana gösterirken '' Ben bu çocuğu istiyorum, tombul yanaklı oğlumu istiyorum. Bir o fotoğrafa bak bir de şu anki haline bak, yüzündeki kemikler sayılıyor.'' dedi sitem dolu bir sesle. Gülümsedim. Ne yaparsam yapayım onu ikna edemeyeceğimi biliyorum çünkü. 
  Dershanede farklı bir olay yaşamadım. Her gün deneme sınavı oluyoruz. Sanırım artık eskisi kadar heyecanlanmıyorum sınava girerken. Çünkü alıştım, çünkü heyecanlanmanın benim için bir tuzak olduğunu anladım. 
  Burger Kinge gitmiyorum artık. Geçen hafta resmen bana yanık köfte verdiler ya. Nasıl sinirlendim anlatamam. Değiştirdim tabii. İçecekleri de berbat, resmen şu içiyorsun abi ya. İce Tea içeyim dedim resmen su vermişler adamlar. Ee içemedim haliyle. Bende karar aldım, gitmeyeceğim artık. Onun yerine sandviç alırım daha iyi.
  Erkeklerle bir gün döner ekmek yemeğe gittim. Hoş karşılaşılandım. Sadece mekanı sevmedim. Daracık , penceresiz bir yerde yemek yedim. Üstelik ketçap ve mayonezi karışık bir şişeye koyup öyle servis ettiler. Midem nasıl bulandı anlatamam. 
  Cuma günü Aslıyla barıştık. Cuma günü sınıfta 4 kişiydik. Tansu, Aslı, Ergen erkek arkadaşım ve ben. Yüz yüze olduğumuzdan konuşmak zorunda kaldım haliyle. Hem nereye kadar küs kalabilirdik ki?
   Yine eskisi gibi konuşuyoruz ama aramızda bir şey eksik. Bugün aynı masada yemek yedik eski günlerdeki gibi. Yoğurtlu havuç salatasını yerken onu izlemeyi özlemişim. Dediğim gibi aramızda eksik olan şeyin tam olarak ne olduğunu bilmiyorum. En azından konuşuyoruz.
   Tansuyla da aynı şekilde konuştum. Ama kendisi benimle burnunun ucuyla konuştu. Ben gururumu hiçe sayıp konuştum o gün onunla. Ama o bunu önemseyecek kadar egoist birisi. Kendisi bilir, bundan sonra da konuşmam zaten. Umrumda değil. Ben yapacağımı yaptım. Daha fazla ne yapabilirim ki?
   Cumartesi günü Buketle buluştuk. Ona kitap okumayı sevdirdiğim için kendimi çok mutlu hissediyorum. Benim için Starbuckslı kitap ayracı yapmış. O kadar güzel ki o ayraca her baktığımda dostluğunun benim için ne kadar önemli olduğunu anlıyorum.
    Taksime gidip ilk önce karnımızı doyurduk yemek kulübünde. Bu yemek kulübü hakkında ayrıntılı bir yazı yazacağım. Cumartesi günü yaşadığım komik anları paylaşmak istiyorum seninle;

  •   Yemek kulübündeyiz, karşımdaki garsona İce Tea istediğimi söylüyorum. Garson bana ''İce tea yok nestea var sorun olur mu?'' diye sordu. Bende ''olur olur'' dedim. Adamla buket şaşırdı tabi.. Sonra adam '' Nestea versem olur mu ''dedi. ''Hea tabi olur'' dedim ben de. Buket bana güldü, ben ona güldüm. Televizyonda çocukluk arkadaşımı görüyorum. Yine bir sürprizle karşılaşmıştım. Hayat ne garip yahu. Hayat hep sürprizlerle dolu.
  •  Buketle parfümcüye girdik. Parfüm bakıyoruz öyle. Adam parfüm sıkıyor bileğimize. Kokluyoruz. Ben '' Abi parfüm koklayacağız diye vampir olduk iyice.'' derken buket parfüm için '' Bu ne be tıraş losyunu gibi kokuyor bu hayatta almam'' dedi adamın yüzüne bakarak. Gülmemek için zor tuttum kendimi.
  •  Mephistodayız. Kitapları inceliyoruz. Bi baktım Fight Club filmi. Uçamayan sabri gibi ''Alllaaaaah! Buki bak Fight club var.'' dedim şaşkınlıkla. Ne zamandır o filmi arıyordum. En sonunda aldık filmi. İnanılmaz mutlu oldum.
  •  Buket '' Gel 6 liraya mangodan bir şey alalım'' dedi. Tabii haliyle gülmeye başladım. Abi orası mango ya. Bir kemer 85 lira. 6 liraya hiçbir şey yok ki. Erkek bölümünde kendimi kaybettim ben. Ne kadar güzel şeyler var bir görsen. Ee haliyle alamadık bir şey. Çıkarken kapıdaki alarm çalmasın mı?? Şimdi sıçtık dedim. Tırstım tabi bi yandan da çaktırmamaya çalışıyorum. Takım elbiseli adam sorular sordu. Kısa kısa cevaplar veriyoruz. Buketin yüzü bembeyaz oldu. İnsan kendini o an hırsızmış gibi hissediyor lan. Mangodan çıkarken '' Bence o alarm fakir olduğumuzu anladı ondan öttü '' dedim. Kahkaha krizine girdik.
 Cumartesi günü çok güzel geçti benim için. İlk defa bir günde bu kadar çok güldüğümü hatırlıyorum. Hafta boyunca  üzerime sinmiş yalnızlık ve mutsuzluk karışımı o his kısa  süreliğine de olsa gitmişti.  
  Bu hafta son denemelere giriyorum. Her gece aynı rüyayı görüyorum. Manevi ablamı görüp ona sarılıp ağlarken buluyorum kendimi her seferinde.  Eskisi kadar strese girmiyorum. Sanırım artık daha rahatım. Aslıyla barışmak belki de benim için iyi bir şeydir. Gözlerinin içine bakıp ona gülümsemek çok güzel. Bu hissi özlemişim. Daha doğrusu dostluğunu..
  Bu cumartesi erkanın doğum günü var onu kutlayacağız. Acaba benim doğum günümü kutlayacaklar mı? '' İyi ki doğdun Vişneeee'' melodisini duymayı öyle çok istiyorum ki anlatamam. Doğum günümde neler yaşayacağım çok merak ediyorum.
  Erkanın doğum gününde neler yaşanacak? Vişne'nin sınavı nasıl geçecek? Dershanede neler olacak? Bütün bu soruların cevabını en kısa zamanda sunacağım.. 
Bakalım hafta sonu beni neler bekliyor?
Sınav için bana şans dile lütfen..
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran..

You Might Also Like

17 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Ben altı liraya mangodan bişi bulurum ama.:D
    Outleti var burda.:D

    YanıtlaSil
  2. vişne belki o küçüçük yapışkan alarmlardan yapışmıştır bi yerinize:)

    Alemsin:):)

    6tl ile mango ya özelliklede almak için girmek güzelmiş:):)

    YanıtlaSil
  3. Umarım iyi geçer sınavın ... senin için dua edeceğim ^^


    yine herzaman oLduğu gibi çok sevdim yazını :))

    YanıtlaSil
  4. @Missbone
    Ne şanslısın ya, Taksimdeki outletinde o paraya bir şey bulunmuyor diye biliyorum ben :D Erkek outletinde kemeler 20 liraydı Missbone. Bir şey alamadık tabii :D

    @Amak-ı Hayal
    Yok Özlem ondan değil. Alarmdan 4 kişi aynı anda geçtik. İki kişi giriş yaparken biz çıkıyorduk. Bi baktım çaldı. Neye uğradığımı şaşırdım valla. Evet ama gözümüz doydu o kıyafetlere :D Ne kadar güzel gömlekler var bir görsen. :(

    YanıtlaSil
  5. @Yere düşen çikolata
    Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Beğenin için ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum sana. Okurken keyif aldıysan ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  6. Bak Missbone'da buluyormuş :p
    Hafta sonu gülmekten öldük yine çok güldüm okurken ama sorun olur mu sorusuna olur olur demen kopardı beni ya.

    YanıtlaSil
  7. vişne bende sana sınavında başarılar dilemek için girmiştim bloğuna ,aslında cumartesi yazacaktım ama hafta sonu için bir ani seyehat çıktı belki pc açmaya fırsat bulamam diye şimdiden yazıyım dedim...

    annem bana sınavlara girmeden önce hep ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN derdi,bende pek işe yaramadı ama belki sende yarar...bende sana diyorum...

    inşallah sınavın iyi,süper hatta ultra süper ötesi geçer de tüm hayallerini gerçekleştirmek için bir basamak daha atlarsın...


    bu arada doğum günün ne zaman?
    :)))))

    şunu da demeden geçemeyecem tutamadım kendimi,gıcık oldum şimcik sana niye mi? yiyip yiyip kilo almayanlardanmışsın ya ondan:)))))

    YanıtlaSil
  8. @Holly
    Sorma ya buki, hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum bir günde. :D Adam alçak sesle konuşuyordu la ne yapayım :D O anki yüz ifadeni hiç unutmayacağım :D

    @Agresif Prenses
    Beni düşündüğün için teşekkür ederim Agresif Prenses. Desteğin için çok teşekkür ederim. Bu bana güç verdi. :)
    Bu sefer şeytanın bacağını kırmak istiyorum artık. Ayrıca doğum günüm 17 Nisan'da :) O günü çok merak ediyorum. Acaba arkadaşlarım doğum günümü hatırlayacak mı :D
    Kilo konusunda derdim yok ya. İstediğim kadar yiyorum. Çok şanslıyım valla bu yönden prenses ^_^

    YanıtlaSil
  9. ne güzel ne eğlenceli bir gün olmuş! :)

    bende yiyen ama kilo almayanlardanım hemde fazlaca yiyorum :D

    vişnem doğum günün için özel planlarım var. ama daha erken :)

    sınav için şansa ihtiyacın yok o kadar çok çalıştın ki yapacaksın inanıyorum ben. iyi dileklerimi sunabilirim anca :)

    kendine iyi bak canım dostum

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bi yazıydı eline sağlık :)
    ayrıca sınavda başarılar iyi şanslar :) bence bu sene şansa ihtiyacın olmayacak kazanıcaksın ama olsun :) sınav stresi de zor şey! hani benim önümde daha 3 sene var ama olsun biliyorum :) umarım bu sefer istediğin yeri kazanırsın :)

    YanıtlaSil
  11. günde kaç posta alarm çıkarmayı unutuyo o kasadakiler bi bilsen:)
    Boşver ordakiler alışkınlar aslında..

    kıyamam sana çok mu beğendin gömlekleri. Hadi ama asma yüzünü kendi paranı kazanmaya şunun şurasında ne kaldı;)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir yazı. Bu arada sınavda başarılar :)

    YanıtlaSil
  13. @Summer Scott
    Canım dostum teşekkür ederim iyi dileklerin için ^_^ Marmaralı olmaya az kaldı yahu. O değil de ne hazırlığı yapacaksın doğum günüm için çok merak ediyorum :D Şimdiden heyecanlanmaya başladım bile. Ayrıca ortak bir özelliğimiz daha var baksana :D Kilo almıyoruz. :D

    @Salıncaktaki Kız
    Teşekkür ederim Salıncaktaki kız :) 3 senen varmış bak bu yılları verimli geçirmeye çalış. Benim gibi bir senen daha heba olsun istemem. Her şey istediğin gibi olur umarım :)

    @Amak-ı Hayal
    Az çok biliyorum kasiyerlerin neler çektiğini. Ufak bir hata yaptıklarında bir sürü azar işitiyorlar Özlem.
    Ya sorma o gömleklerin şahaneliği beni benden aldı. Sırf marka diye o kadar pahalı bence. Abi haksızlık bu ama ya. İnsanın içi gidiyor valla Özlem :(

    YanıtlaSil
  14. @Ahmet Talut
    Teşekkür ederim Ahmet. İnşallah dediğin gibi olur ^_^

    YanıtlaSil
  15. ya mailine mesaj atmak istemiştimde bulamadım affet.Yarın için başarılar!!!

    YanıtlaSil
  16. Vişne'm dostum! Yarın için kocaman başarılar! Çikolata yemeyi unutma! Zihni canlı tutar, sakın heyecan yapma canım. Seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  17. vişnee sınavın nasıl geçti çok merak ettim yazsana?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe