Vişne'den kısa kısa..

Cuma, Nisan 20, 2012

  Son birkaç gün birçok duyguyu aynı anda tattım diyebilirim. Yeri geldi çok şaşırdım yeri geldi çok üzüldüm. Ama hiçbir zaman güçsüz biri gibi durmadım. Aksine bu beni daha güçlü birisi yaptı diyebilirim. Kısa kısa bu hafta yaşadığım ilginç şeylerden bahsetmek istiyorum.. 
  •  17 Nisan benim doğum günümdü. 19 yaşında girdim. '' Aa ne kadar küçükmüşsün öyle'' dediğini duyar gibiyim. O kadar da küçük değilim yahu. Hem artık barlara girebiliyorum. Büyük olmanın en güzel avantajı bu sanırım. 
  •   O günün öncesinde ben her zamanki gibi yatağımda kitap okuyorum. Saatler 00.00'ı gösterince telefonum mesaj yağmuruna tutuldu. Kulağımdaki müziğin verdiği huzurla okudum hepsini tek tek. Ne kadar güzel bir andı benim için bir bilsen. Hepsini tek tek cevapladım. Sonra kitap okumaya devam ettim. Kısa bir süre sonra Ejderha dövmeli kız bitti tabi.
  • Kitap son derece iyiydi. Başarılı bir kurgusu var. Okurken kendimi kaptırdım diyebilirim. Ayrıntılı olarak yazı yazabilirim aslında ama okumayanlar olduğu için spoiler vermek istemiyorum şimdilik. Tek diyebileceğim; al oku abi. İnanılmaz bir olay örgüsü var kitabın.
  •  Doğum günü sabahı ota böceğe selam verdim. Kapıdaki kedime ''Günaydın kızım, bugün ne güzelsin öyle'' dedim. Etrafa neşe saçıyorum. Seda Sayan'ın sabah neşesi benim neşem yanımda halt etmiş. Otobüste en sevdiğim şarkıları dinledim her zaman olduğu gibi. Dershaneye vardığımda ilk işim lys denemelerinin sonuçlarına bakmak oldu.
  •  Lys denemelerinde başarılı olduğumu söylüyor rehber hocam. Son denemede 380 yaptım ama Marmara için daha fazlası gerekiyor. Sınıfta kimse yoktu. Kapalı kız arkadaşlarım sohbet ediyordu. Günaydın deyip birkaç kelime konuştuktan sonra '' Bugün senin doğum günün mü?'' dediler, bende yarı muzip bir tavırla başımı sallayıp evet dedim. Doğum günümü kutladılar.
  • İlk derste kimse doğum günüm olduğunu bilmiyor. En sonunda ergen arkadaşım  derste Facebook'ta dolaşırken ''Anaa bugün Mertin doğum günü lan!'' dedi yüksek sesle. Herkeste bir şaşkınlık belirtisi ortaya çıktı. Herkes gelip sarıldı bana. 
  • Sıra arkadaşım Çikilop bana öyle bir sarıldı ki o an çok mutlu olmuştum. Gülen gözleriyle bana bakıyordu. Sonra Aslı sarıldı, Kutay, Tansu, Cansu hepsi sarıldı. Tansuyla konuşmuyorduk aslında. Cansu ve o Ygs öncesinde bana başarılar dilemek için mesaj attılar. Ben de onlara attım tabii. Böylece barışmış olduk.
  • O gün boyunca bir sürü mesaj aldım. Erkan ve Emel aradı. Onlarla konuştum. Aslı bana hatay döneri ısmarladı. Hatay döneri kadar güzel bir şey yok abicim. Bende ona dondurma ısmarladım. Doğum günü partisi olmadığı için üzülmüştüm. Bu üzüntüyü belli etmedim tabi.
  • Lisede emel,erkan ve doğukan kocaman bir brownie alıp üzerine mum dikerek kutlamışlardı bir keresinde doğum günümü. Onun dışında doğum günümü hiç arkadaşlarımla kutlamamıştım. Hep arkadaşlarımla kutlamak istemişimdir. 
  • Doğum günümde teyzelerim geldi akşam. Dayım da geldi. Tokalaştık ettik. Pasta kestik. Ananeme sarıldım. Ona sıkı sıkı sarıldım. Meğer ne çok seviyormuşum onu. Öldüğünü aklıma getirdiğimde her seferinde ağlıyorum. Allahtan annem görmüyor.
  • Bütün gün manevi ablamdan mesaj bekledim. Durmadan tuş kilidini açıp kapadım ama ondan mesaj yoktu. Sanırım beni hayatından çoktan çıkarmıştı. Onu çok özlüyorum. O gün bu yüzden mutsuzdum biraz. Hatta çok mutsuzdum.
  • Ertesi gün Aylinin kargosu geldi. O kadar mutlu oldum ki anlatamam. Bir kutunun içine en sevdiğim abur cuburları koyup bana göndermiş. İçerisinde bir mektup ve mıktanıslı kitap ayracı var ayrıca. Annem içindekiler yemek istiyor ama vermiyorum. Yemeye kıyamıyorum abi. Çok mutlu oldum çok.
  • Dün çok sürpriz bir olay oldu. Arkadaşlarım benim için doğum günü partisi yaptı. Kütüphaneden aşağı inerken Meral hoca ''Nerdesin sen Mert, ders işleyeceğim ortada yoksun'' dedi. Sınıfa girip tam açıklama yapıp cevap veriyordum ki birden '' İyi ki doğdun Meeeeert'' melodisini duydum. 
  • Allahım hissettiğim o yarı şaşkın yarı mutlu anı hiçbir zaman unutmayacağım. Nası şaşkındım nasıl mutluydum anlatamam. Elim ayağım birbirine girdi. ''Aaa.. Siz.. Pa..Pasta..İnanmıyorum yaa'' diyebildim sadece. Mumları üfledim. Mutlu bir şekilde ilk önce Meral hocama sarıldım. ''Hocaam! İnanmıyorum! Çok mutluyum.'' dedim. Hepsine sarıldım. Aslıya kocaman sarıldım. Kutaya da öyle. Emre beni kucakladı, havaya kaldırdı. ''Askere gitmiyorum oğlum'' dedim gülerek. Tansuya, Cansuya, Çekik gözlü Tarkana sarıldım. Pastayı kestim, yedik bir güzel. Hocalarım geldi, doğum günümü kutladılar. 
Gelelim bugüne;

  •   Sabah ben daha gözlerimi açamazken Gülşah evden aradı beni. '' Kankaa sonuçlar açıklanmış kalk bak bi'' dedi. Ben de çatallaşmış sesimle '' Hııa  öyle mi, tamam bakarım bi ara'' dedim. Telefonumu bir açtım 5 tane mesaj, hepsi sınavla ilgili.
  •  Dershaneye gittim. Sonuçlara bakıyorlar arkadaşlarım, ben de telefondan bakıyorum. Sonucum beni hüsrana uğrattı tabii. Geçen seneki puanımdan 10 puan fazla almışım. Boşuna o kadar kıçımı yırtmışım yani anlayacağın. Sınıftaki ergen arkadaşım 340 yaptı. O çocuk o kadar çalışmamasına rağmen bu sonucu yaptı düşün.
  • Bütün gün telefonuma mesaj geldi. Sabah canım o kadar sıkkındı ki telefonumu kapattım bir süre. Hocalar teselli edici cümleler sarf etti hepimize.Moralimiz çok bozulmuştu lan. Ösym resmen bizi ters köşeden vurdu. 
  • Umutsuzluğa düştüm resmen. Moralim çok bozuldu. Moralimin bozulmasının sebebi verdiğim emekleri alamamak. Düşünsene o kadar aydır çalışıyorsun aldığın sonuç seni hüsrana uğratıyor. Kim üzülmez ki?
  • Neyse ki Üniversiteye girme fırsatım hala var. Umutsuzluğa düşmek yok. Leah'a söz verdim. Pozitif olacağım. En azından çalışıp bu puanı aldım. Hiç çalışmadan bu puanı alsaydım yine üzülecektim.
  • Pazartesi Buketle buluşacağım. Dostumu çok özledim. Ona sıkıca sarılacağım. Bana bir sürü sürpriz hazırlamış. Çok merak ediyorum.
  • Tansu bugün bana '' Bak seni seven ne kadar çok insan var. Kıymetini bil bunun. Senin mutsuz olmana dayanamadılar, parti yapmak istediler.'' dedi. Bu cümle beni hayata bir kez daha bağladı.
  • Son olarak Facebook'umu dondurma kararı aldım. Artık fazla girmeyeceğim pek. Hazirana kadar dişimi sıkmam lazım. Burayı ihmal etmemeye çalışacağım olabildiğince.
Kısa kısa dedik ama upuzun oldu abi. Çenem düşünce böyle oluyor işte. Gevezelik kötü bir şey azizim. Son birkaç günün özeti ancak bu kadar olabildi. Aslında daha çok yazardım ama gözlerinin yerinden pörtlemesinden korkuyorum. Sana da yazık sonuçta.
Dershanede her şey eskisi gibi oldu. Herkesle konuşuyorum. Sanırım beni seviyorlar. Ve bu durum beni mutlu ediyor.
Bu da şarkımız olsun. Biraz eğlenmek gerek..
Kendine iyi davran..

You Might Also Like

18 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Öncelikle doğum günün kutlu olsun Vişne! :)
    Ne kadar şanslıymışsın arkadaşların hocaların seni düşünüp kutlama yapmışlar :)
    İnsanın doğduğu gün ya sonuçta neşeli oluyor nedense :)
    Allah anneannene uzun ömürler versin inşallah :)
    Sınav konusuna gelince de üzülme bence de umutsuzluğa düşme sakın diğer sınav var daha başarılar diliyorum şimdiden faceni dondurmandan da iyi olacak bence :))
    Çok konuştum ben de :D

    YanıtlaSil
  2. kitap istermisiniz?
    http://somilksolove.blogspot.com/2012/04/bas-ucu-kitab-hediyesi.html

    YanıtlaSil
  3. Sanırım sınav kötü geçmiş ama herkesin kötü, önemli olan diğer sınav.

    YanıtlaSil
  4. öff sevilmiyorum diye acıtasyon yapıyorsun burda hep. Al bak gördün mü herkes seni çok seviyor.

    bu kadar uzun yazdığın için sana sinir oluyorum ey insaf ya ey insaf!

    Geçen sene blogumda doğum gününü kutlamıştım ne çabuk geçmiş bir sene yaa ay çok moralim bozuldu:(

    bu arada galiba o onca uzun yazını bana okutturabilen tek şey küçük şeylere çocukça sevinçler duyabilmen ve dile getirebilmen..

    Sınav için sıkma canını bir şeyi gerçekten çok istersen farklı yollara bile girse hayatın o istediğin şeye bir şekilde ulaşırsın. Germe kendini... Sen çalış olmazsa da elinden geleni yapmanın rahatlığını yaşa...

    Marmaraya gelirsen seni görmeye gelicem:)

    YanıtlaSil
  5. sen git Marmara bir sonraki yıl ben de geleceğim peşinden inşallah :)))

    YanıtlaSil
  6. sevgili vişne, öncelikle hemen söyleyim ki aa ne kadar küçükmüşsün :) şaka şaka ben 19. yaş günümü yazdığımda bloga tüm yorumlar böyleydi eheheh ben de yapmak istedim birisine :) kusura bakma sana denk geldi :) 19 çok güzel bi yaş. 20ler çok hızlı geçiyor diyorlar ki bu çok doğru. 20nin nasıl geçtiğini anlamadan 21e girdim ben de. O yüzden 19u doyasıya yaşa, sınav gibi şeyler için de moralini bozma. Hem tüm şansın bitmiş değil, hem de gerçekten yarın bi gün bugünlere bakıp keyifle yadedeceğin çok güzel anılar yaşıyosun arkadaşlarınla. keyfini çıkar :) çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. @Kaybolmuş Bir Deniz Yıldızı
    Teşekkür ederim Deniz Yıldızı :) Sınav konusunda olabildiğince negatif düşünmemeye çalışıyorum. Eğer negatif olursam her şey daha kötü olacak. Arkadaşlarımın kutlamasına gerçekten çok sevindim. O anki mutluluğumu asla unutmam bak. :D

    @SoMilkSoLove
    İlgin için teşekkür ederim ancak kura yarışmalarına katılmıyorum artık. :)

    @Cilalı İbo
    Hazirandaki sınav daha önemli. Üniversiteye girmemi o sağlayacak Cilalı İbo :) Diğer sınavı daha çok önemsiyorum bu yüzden. Her şeye iyi yanından bakma felsefesini benimsiyorum bu aralar :D

    YanıtlaSil
  8. @Amak-ı Hayal
    Ben hep öyle biliyordum ama bu durumu Özlem. Bu hafta bunu fark ettim. Senin bana yazdığın yazıyı bulamadım :( Odamda hatıra köşesi var. Oraya sevdiklerim benim için yazı yazdı. Senin de yazını oraya koymak istiyorum.
    Bu arada beni okuduğun için çok şanslıyım sanırım :D Gerçekten çok mu uzun yazıyorum ya. Marmaraya girersem beni ziyaret edersen çok sevindirirsin ^_^

    @Sindirella
    Güzel dileğin için teşekkür ederim Sindirella :) Ben kesin girer miyim bilmiyorum. Oraya girmeyi çok istiyorum. İnşallah sen de girersin Marmaraya Sindirella :)

    @Loana
    Anaa Loana gelmiş! Loana nerelerdesin sen yahu? Kaç zamandır yoksun ortalıkta, merak ettim seni. O gün herkes daha çok küçüksün dedi zaten :D Söylediklerinle çok haklısın. Ben daha dün 17 yaşındaydım ne çabuk 19 oldum yahu? Zaman çok çabuk geçiyor valla Loana. Baksana 21 olmuşsun. Enee 21 yaş ne güzeldir kim bilir. Sen de yaşadığın anın tadını çıkar canım. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu yıllaraaaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. iyiki doğdun vişne sevdiklerinle yıllar boyunca tekrar tekrar kutlaman dileğiyle... diyorum ve Ejderha dövmeli kız kitabından sonra onun birde filmini izle.
    Ama David Fincher'ın yönetmeni olduğunu değil. Daha önceden yapılan 2009 yapımı olanı. Serinin her kitabını bitirişinde üstüne tatlı niyetine filmi izlemeni tavsiye ederim. Ben öyle yaptım baya da hoşuma gitmişti.
    http://www.imdb.com/title/tt1132620/

    YanıtlaSil
  11. vişne dostum çok uzun yazıyorsun bu bir gerçek :) ayrıca adımı verme olur mu:)

    O doğum günü yazısını bir kaç ay önce kaldırdım ama taslağa almamışım silmişim. E canım geç kalmadın mı bunun için bi sene bekledi bloğumda senin suçun:P

    marmaraya girmsende görüşürüz o sorun değil:) aynı şehirdeyiz...

    Sen yoğunsun şimdi sana bişey demem sonra çok vaktin olacak o zaman görüşürüz belki..

    YanıtlaSil
  12. he bi de büyüyon büyüyon hala küçüksün be vişne:)

    YanıtlaSil
  13. mutlu yıllaraa ^^
    bir sınav belasıdır gidiyor yaa.. kimse iyi bir sey söylemedi şu ana kadar :/ her şey istediğin gibi olsun :))

    YanıtlaSil
  14. @Zombi
    Teşekkür ederim Zombi ^_^

    @Lokes
    Teşekkür ederim Lokes. Dediğin tam aklımdan geçiyordu biliyor musun. Çok güzel bir şey yapıyormuşsun yahu, sevdim bu yöntemi :D 2009 yapımı olanı çok seviyorum ben, izlemiştim ama senin için tekrar izlerim tabii. ^_^

    @Amak-ı Hayal
    Tamam adını söylemiyorum ama blogunun adresi zaten adınla başlıyor :D Ya aklıma gelmedi ki, neyse sağlık olsun ya :D Aynı şehirde olduğumuzu bilmiyordum bak. Seneye daha çok vaktim olacak gerçekten, üniversitelilerin vakti bol oluyormuş :D O yaş konusuna ben de anlam veremiyorum. Hala küçüğüm ama büyüyorum :D

    @Bidüşün
    Teşekkür ederim :) Valla bu kara bela üzerimize kene gibi yapıştı. İkinci sınav üniversiteye girmemi sağlayacak. Birincisi o kadar da önemli değil aslında ^_^

    YanıtlaSil
  15. İnşallah ikimizde gideriz Buket i de alır birlikte gezeriz :)

    YanıtlaSil
  16. vişne url değişicem yaa o acemilik oldu:)

    Nasıl bilmezsin aynı şehirde olduğumuzu öff sen benimle hiç ilgilenmiyorsun...

    Defol git konuşmıcam bi daha senle..

    aman büyüme bu yaşlar zor geçiyo sonrası çok hızlı:/

    YanıtlaSil
  17. Vişne Çürüğü,

    hiç üzülme olur mu. eminim ki bu sene üniversiteli olucaksın! bundan çok çok eminim sen yeter ki pozitif düşün LEah'a katılıyorum. Hem aylin gibi dostun varken nasıl pozitif düşünmeyesin ki :)

    geçmiş doğum günün kutlu olsun ne güzel artık barlara girebiliyorsun ehe

    YanıtlaSil
  18. @Sindirella
    İnşallah her şey dediğin gibi olur Sindirella ^_^

    @Amak-ı Hayal
    Ya ama üzüyorsun beni Özlem. Aynı şehirde yaşadığımızı valla bilmiyordum bilsem hiç sorar mıyım yahu. İçinde bulunduğum yaşın hiç güzel tarafı yok. Olsa da ben göremiyorum sanırım. Üzme beni :/

    @Mia Wallace
    Teşekkür ederim Mia. Ben kendime güveniyorum ama o sınav esnasında güvenimin telaşa dönüşmesinden korkuyorum. Leahın dışında cyk da çok destek oluyor bu konuda. Aylin de çok destek oluyor gerçekten. :)
    Zaman çok çabuk geçiyor baksana 19 olmuşuz. Barlara girebiliyorum sonunda ehe ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe