Hayat sevdiklerinle güzeldir..

Cumartesi, Mayıs 12, 2012

 Blog dünyasının melankolik prensi, aynı zamanda Pollyanna'nın erkek kardeşi Vişne Çürüğünüz geldi bayanlar baylar. Dershanedeki yoğun tempo yüzünden burayı unuttum valla. Seneye bunun acısını çok fena çıkaracağım. 
 Son 2-3 haftadır kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Ailevi sorunlar yüzünden yemek yiyemez oldum hatta. Babam memlekete taşınmaktan bahsediyor. ''Eğer sınavı kazanamazsan memlekete yerleşeceğiz, orası bizim için daha yaşanılabilir bir yer'' dediğinde sinirle karışık bir üzüntü oturdu içime. Hemen itiraz ettim tabii, inat ettim. Bebekken içtiğim inek sütleri etkilerini göstermeye başladı hemen. Hayatımı mahvetmelerine izin vermem, bütün hayatım burada. Her şeyi bırakıp gidemem anlıyor musun? Dershanedekilere bir şey söylemedim. Sadece Emine(30) biliyor ve bu konuda bana çok destek oluyor. Onunla konuştukça daha iyi hissediyorum kendimi. 
 En sonunda ''Bu üzüntüyle nereye kadar baş edebilirim ki'' diyerek sosyalleşme kararı aldım biraz. Evde otur otur içim şişti resmen. Test çözmekten de gına geldi. Biraz yeni şeyler görmek iyi gelir diye düşündüm. Nurgül teyzeme mesaj attım. Hafta sonu buluşup bir şeyler yapmak istediğimi söyledim. Aile içerisinde beni anlayan ender insanlardan birisi. Beni yargılamak yerine hep yanımda olmuştur. Bu yüzden onu herkesten daha çok severim. Neyse efendim teyzemle hafta sonu maç izlemeye gittik bir cafeye. 
 Beşiktaş - Galatasaray maçını izledik bir güzel. Erkek arkadaşının geleceğini yolda söyledikten sonra benim yüzüm ilk başta düştü ama bunu belli etmedim. Sevgililerin yanında üçüncü şahıs olmak çok kötü bir his doğuruyor insanın içinde. Bunun için ayrı bir yazı yazacağım. 
  Bütün masrafları sevgilisi ödedi. Bu durum benim içime sinmedi. Çünkü insanların bana bir şeyler ısmarlamasını sevmiyorum, insanlara muhtaç olmaktan nefret ediyorum. Çünkü bu yaptıklarını daha sonra gözüme sokuyorlar. İşin özü, insanları kullanmayı sevmem. Mesela karnım aç olsa asla bir insandan para istemem. Bu konuda çok gururluyum. Öyle kolayca kimsenin bir şeyi istemem.
  Maç izlerken içilen içkinin tadı başka oluyormuş. Ben hemen sarhoş olan birisiyim biliyorsun ama o akşam sarhoş olmadım, çünkü her şeyi usulüne göre yaptım. Beşiktaş 2 dakikada 2 golü nasıl attı gördün mü? O heyecan, o gol mutluluğu, o kuruyemişin tadı o kadar güzeldi ki anlatamam.
  Ertesi gün kahvemi yudumlayıp müzik dinlerken birden mesaj geldi Summer'dan  '' Mia ile bulaşacağız sen de gelir misin, görüşmüş oluruz'' diye. Bende kabul ettim tabii. Aylardır konuştuğum insanlarla görüşmek beni heyecanlandırdı açıkçası. 
 Summer ve Mia Wallace benim çok eski arkadaşımdır. Blogumu açtığım aylarda tanımıştım iki değerli insanı. Burada çok değerli insanlar tanıdım. Hepsinin yeri bende ayrıdır. Buradaki insanlar bana çok şey kattı, o yüzden burayı çok seviyorum. Burası yuvam gibi..
 Neyse işte Ben heyecanlı heyecanlı metroda yolculuk ederken en sonunda Taksime vardım. Summer daha gelmemişti, ben de o sırada D&R'a uğrayayım dedim. Beni tanıyanlar D&R'a olan aşkımı bilirler. Beni orada bırakın saatlerce kalabilirim. Kitapları, filmleri, plakları incelemeyi çok ama çok severim. Sanırım kendimi bir tek orada huzurlu hissediyorum.
  Ben Küçük İskenderin şiirlerini okurken Summer geldiğine dair mesaj attı. Fitaşın önünde beni bekliyordu telaşla. Yüzündeki yarı tedirgin, yarı sabırsız ifadesi geldi gözümün önüne bak. Romantik komedi filmlerinden çıkmış gibiydi adeta. Öylesine mutlu, öylesine sabırsızdı ki gülerek yanına gittim. Beni gördükten sonra kocaman gülümsedi hemen, sarıldık. 
  Sonra Turkcell'e gidip telefonun şarjını doldurduk. Oradaki çalışanlardan hiç memnun değildik. Bir çalışan bu kadar mı ilgisiz bu kadar mı suratsız olur. Zorla mı çalıştırıyorlar seni? Madem insanlara güler yüz göstermeyeceksin çalışma o zaman kardeşim. En sinir olduğum şeylerden birisidir. 
  Ben bir müşteriysem bana güler yüz göstermek zorundasın. Öyle mahkeme duvarı gibi suratla, soğuk cevaplarla bir şey satacağını mı sanıyorsun sen? O gün şikayet edecektim de Summer'ın keyfini kaçırmak istemedim. Yemek yemeğe gittik sonra. Ona hediyesini verdim.  Hediye paketini kendim hazırlamıştım, üzerine de not yazdım güzelce. Şirinler filminin oyuncağını almıştım, hediyeyi çok sevdi. 
  Sonra Mia'yı bekledik Fitaşın önünde, gülümseyerek yanımıza gelip kocaman sarıldı bize. Ne kadar pozitif enerjiyle dolu bir görsen. Caddede hemen sohbete daldık. Komşu kızından tut, en son yazdığımız yazılara kadar her şeyden konuştuk. Mia Uykusuz dergisinin dükkanına uğramak istediğini söyledi. Orayı ilk defa gördüm bende. Üçümüzde aynı magnetleri aldık hatıra olsun diye. Şimdi o magnete her baktığımda gülümsüyorum.
  Bir cafede oturup sohbetimize devam ettik. Mia'nın pozitif enerjisi, Summer'ın gülen gözleri ve benim minnettar dolu bakışlarım altında güzel bir gün geçirdik. Aylardır konuştuğun birini görmek, ona gülümsemek, onunla yüz yüze konuşmak çok başka bir şey. Yazdığı cümlelerle seni mutlu eden insanların gözlerinin içine bakarak sana bir şeyler anlatması çok başka bir şey. Summer bize meşhur çikolatalarından getirmişti. Mektup arkadaşımın çikolatasına bayıldığımı biliyorsun. Bu hoş sürprizi beni çok sevindirdi. Tatlı bir hatıra oldu benim için. Çikolatalar gerçekten çok lezizdi yahu.
  Bunu ilk Buketle yaşamıştım. Zaman geçtikçe alıştık birbirimize, dostu olduk birbirimizin. Şu an hayatımdaki en değerli insanlardan birisidir Buket. Bunun dışında Diğdemi, Vegayı, Burağı, Tutsi ve Telekinesis abimi gördüğümde de aynı hisse kapıldım. 
  Demek istediğim bu blog insana çok dost kazandırıyor. Mia ve Summer da benim blog dostlarımın arasındadır. Blogumun sağ köşesindeki şarkının üstünde ''Mia Wallace, Harikasın'' sözünün bir anlamı var. O şarkı bizim Mia ile tanışma şarkımız. O şarkıyı o yüzden çok severim. İnsanları genelde şarkılarla hatırlamayı severim. 
  Mia ve Summer bana çok sakinsin dedi. Her zamanki halim dedim. Melankolik bir ruha sahip olduğum belli oluyordu sanırım. Dershanedeki olayları kafama takmamam gerektiğini, onların geçici olduğunu söyledi. Bu arada Mia 24 yaşındaymış. Çok şaşırdık Summer'la. Daha genç gösteriyordu yahu. İkisi de çok olgun, güler yüzlü, anlayışlı insanlardı.
  Kısa ama güzel bir gündü benim için. İkisi blogger dostluğunun ne kadar güzel bir şey olduğunu hatırlattılar bana. Onların fotoğraflarını çektim. Fotoğraflar hiçbir zaman iyi çıkmıyorum, bu yüzden ben pek çektirmedim. Mia yanımızdan erken gidince bizde Summer ile sahaflara gittik. Ona sahafları gezdirdim bir güzel, kendine kitap ve ayraç aldı. ''Kendimi Büyükbabamın kütüphanesinde gibi hissediyorum.'' demişti sahaflar için. Ne kadar mutlu olmuştu bir görsen..
  Bu aralar Amelie filminin soundtrack albümünü dinleyerek mutlu olabiliyorum sadece. Albüm tek kelimeyle şahane yahu. Şarkıları insana yaşama enerjisi aşılıyor resmen. Bir albümü bu kadar çok dinlediğimi hatırlamıyorum. Yan Tiersen gerçekten bu işin üstadı. 
Sevdiklerimin pozitif gücünün ışığında yoluma devam ediyorum artık. Sen de öyle yap. Seni seven insanları sakın hayatından çıkarma, onlara sımsıkı sarıl ve hiç bırakma..
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran..

You Might Also Like

11 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Vişne Çürüğü,

    Sevgili Arkadaşım :)

    ne güzle yazmışsın yazıyı, bayıldım!

    öncelikle o zaman da dediğim gibi, arkadaşlarını dersanedekileri sakın kafana takma. bi daha belki de hiç görmeyeceğin insanlar onlar. düşünüp kafana takma.

    baban da bence sınavı kazan diye böyle söylüyor blöf yapıyor yani bence memlekete taşınmicaksınız ben öyle hissediyorum o yüzden sinirlenmene gerek yok hem sınavın iyi geçicek ve bu sene kazanıcaksın pozitif düşün olur mu :)

    o gün gerçekten çok güzeldi keşke biraz daha kalabilseydim.

    sohbetimiz ve heyecanımız çok güzeldi. summer ne tatlıydı di mi :)

    yoyoyo ben 20 yaşındayım :P

    ve benimle ilgili söylediğin güzel sözler için de çok teşekkür ederim :)

    şarkı nefis :)

    YanıtlaSil
  2. Kazancağız dostum! Ben de buraları bir yıl daha çekmeyi düşünmüyorum. Sen de kendini koşullandırmamaya çalış. Görüşemediğimizin farkındasın dimi? Msn dedikleri, lanet olsun açamıyorum. Twitter da bu aralar düzensiz, bozuk bi hali var. İnsanları umursamamaya çalış, en azından hayatına girmesini istemediklerini. Hadi bakalım Mia, Summer görüşmesini 3 farklı ağızdan dinledim, biriniz farklı bişiler yazsaydı yahu! :D
    şaka tabii :)

    YanıtlaSil
  3. her şakanın altında bi gerçek payı vardır kıskançlık yapma bakiyim :D

    YanıtlaSil
  4. @Mia Wallace
    Miaaa! Güzel gülen insan :) Sanırım yüzeysel olduklarını şimdi daha iyi anlıyorum. İçlerinde sağlam arkadaşlarım var elbette ama diğer arkadaşlarımın bana böyle davranması beni üzüyor. Babam bu konuda ciddi gerçekten Mia. Kazanamazsam büyük ihtimalle oraya gidecekmişiz ama ben her şeye karşı direneceğim. Başka şansım yok çünkü. Neden benim senin baban kadar anlayışlı bir babam yok? Bu durum canımı çok sıkıyor. Kısa ama güzel bir hatıra oldu :) Ben sizleri gördüğüme çok sevindim. Çok heyecanlıydık :D
    Sen 20 yaşındasın tabii arkadaşım. Valla hiç yaşını göstermiyorsun Mia. Rica ederim, şarkıyı ben de çok severim. ^_^

    @At yarışındaki Eşek
    İnşallah kazanırız dostum! Bir daha çekemem ben daha Umut ya, çekilmez artık. Evet görüşemiyoruz. Msn'e hiç teşrif etmiyorsunuz beyefendi. Twitter zaten bozuk biliyorsun, senden gelen mesajları 2 gün sonra alıyorum. Umursamamaya çalıştıkça daha çok gözüme batıyor bu durum ya. Aynı mutluluğu hissetmişiz ondan böyle yazmışızdır belki Dostumm! :)

    @Mia Wallace
    Yok yahu Umut kıskanmaz Mia :D Şaka yapıyor ^_^

    YanıtlaSil
  5. Vişnem öncelikle senin bu sene üniversiteyi kazanacağını bildiğim için İstanbul'dan da gitmeyeceğini biliyorum o yüzden lütfen düşünme bunları :)

    dershane arkadaşların konusunda da mia'ya katıldığımı biliyorsun :) hatta cafe'de sana ikimizde aynı şeyi söylemiştik.

    ve çok güzel ve özel bir gündü benim için :) iyi ki varsın :)

    not: ''Yüzündeki yarı tedirgin, yarı sabırsız ifadesi geldi gözümün önüne bak. Romantik komedi filmlerinden çıkmış gibiydi adeta.'' demişsin.
    yazındaki bu iki cümle neden bilmiyorum ama beni fethetti :) çok tatlısın.

    sahaf içinse apayrı bir teşekkür lazım. İyi ki varsın yaa :)

    YanıtlaSil
  6. Ödülünüz (miminiz) var efendim ilgilenirseniz şayet.. :))) http://tersimpictir.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-demisler-smardm.html

    YanıtlaSil
  7. Ben de seni güldüreyim mi Vişne?Neden bilmem ama ben seni kız sanıyordum ya bu yazını okuyuncaya kadar:P
    Bu arada yazılarını okumak çok keyifli,bence daha çok konuşmalısın günlük hayatta da;)

    YanıtlaSil
  8. @Summer
    Ya Summer bu taşınma olayı beni çok geriyor, ne yapacağımı şaşırdım valla. Moralimi bozmamaya çalışıyorum olabildiğince. Evet hatırladım söylediklerini, ne güzel gündü ama öyle değil mi :) Ben çok keyif aldım. Sahafları sevmene çok sevindim. O cümlemdeki gibiydin biliyor musun. Ne eksik ne fazla. Tam bir romantik komedi filmi karakteri gibiydin Summer :) İyi ki sen de varsın dostum ^_^

    @Tersimpiçtir
    Teşekkür ederim. Bakıyorum hemen :)

    @Ebru İ.S
    Açıkçası ben bu duruma hiç gülmedim. Sizin gibi pek çok insan beni kız sandı. Ben kız olmadığımı açıklamaktan yoruldum, gerçekten. Duygusal, içe kapanık bir erkekle hiç karşılaşmadınız mı hayatınızda? Sizin etrafınızdaki erkeklerin hepsi mi aynı? Hiç duygusal erkek arkadaşınız yok mu etrafınızda? Lütfen artık ''Ben seni kız sanıyordum yaa'' gibi cümleler sarf etmeyin, rahatsız oluyorum.
    Yazılarımı beğendiğiniz için de çok teşekkür ederim. Dershane yoğunluğu yüzünden pek yazı yazamıyorum ancak olabildiğince yazılarımla karşınızda olacağım. :)

    YanıtlaSil
  9. Duygusallık elbette ki kızlara özel bir durum değil.Senin erkek olduğu tahmin edemeyişimin nedeni bu duygusal ve içine kapanıklığın değildi dolayısıyla.Kendime güldüm neden böyle bir kanıya kapıldım diye.Seni de neşelendirmek istemiştim bunu paylaşarak ama tam tersine neden olmuşum anlaşılan.
    Verdiğim rahatsızlıktan ötürü üzgün olduğumu bilmeni isterim...

    YanıtlaSil
  10. ne güzel dökmüşsün içini. Su gibi okunuyor yazdıkların. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek Üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz allah neşenizi artırsın :)
    Evet hayat sevdiklerinle güzel...
    Ve evet yann tiersen bir harika! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe