20'lik diş sorunsalı..

Pazartesi, Haziran 04, 2012

 Merhaba Double Köfte Burgerlerim. Uzun zamandır uğramıyorum buralara. Anlatacak çok şey var aslında ama benim tembelliğim tutuyor her seferinde. Eskiden böyle miydim ben allasen. Her hafta 2 veya 3 yazı yazardım. Yaşlanıyor muyum acaba? Son birkaç neler yaşadığımı anlatayım biraz. Özledim size bir şeyler anlatmayı valla. Bu sefer formumdayım bak valla hiç üzüntülü şeyler yazmayacağım. 
  Son birkaç hafta 20'lik diş ağrısıyla kıvranıp duruyorum. Daha önce hiç bu kadar diş ağrısıyla kıvrandığımı hatırlamıyorum. Küçükken dişim ağrıdığında ananem rakı ve pamuk sayesinde geçirirdi ağrımı. Şimdi aynı şeyi denediğimde sonuç vermiyor. Allahım bu nasıl bir ağrıdır böyle, geçmek bilmiyor. Fazla kitap okuduğum için gözüm de ağrımaya başladı. Ateşle oynayan kız kitabı o kadar uzun ki okurken gözlerimi yordu yemin ediyorum. İlk  kitabı kadar çok sevdiğimi söylemem. Güzel kitaptı ama ahım şahım bir tarafı yoktu. Tabii Lizbeth Salander'a hayran kaldığımı söylemeden edemeyeceğim.
  Bu 20'lik diş ağrısı çok kötü bir şey abi. Ne kadar sinsi, ne kadar düzenbaz bir şey bir bilseniz. Allah düşmanımın başına vermesin. Litrelerce su içtim yine de bana mısın demedi ya. Bu sabah kahvaltı yapamadım doğru düzgün. Çenem kilitlenmiş ondan yiyemiyormuşum. Ekmeği çiğneyemiyorum ya. Hayatımda ilk defa yemek yerken canım acıyor. Lütfen dişlerinizin kıymetini bilin. Sonra benim böyle diş ağrısıyla cebelleşmek durumunda kalırsınız. 
 Bu ağrı baş ağrısı da yapıyor aynı zamanda. İnternette birkaç araştırma yaptım(Araştırma yapmak konusunda iyi olduğumu söylemek isterim) Yaptığım araştırmalarda dişin hemen çekilmemesi gerektiğini söylüyorlardı. Damağa baskı yaptığı için ağrı yapıyormuş. Anlayacağınız arkadan ittiriyor bizim bu lanet diş. Bu da ağrıya neden oluyor işte. 
 Sabah dershanede deneme vardı. Gidesim yoktu ama gittim. Pek kimse gelmemişti. Açıkçası dershanedeki arkadaşlarıma olan güvenim çok sarsıldı. Özellikle Tansu ve Cansuyla olan samimiyetimiz eskisi gibi içten değil. Tansu dönerci olayını sindiremedi hala. Onun intikamını almaya çalışıyor ama nafile, ben hiç umursamıyorum. 
 Ya bu kız milleti çok acayip arkadaş. Aslı ve Tansu birbirini çekemiyor. Buna bu hafta daha iyi anladım. Çarşamba günü piknik olacak. Organizasyon yapalım dedik ama kimseden ses çıkmadı. Tansu hemen liderliği ele alarak insanlara direktif verdi. Aslı da böyle şeyleri pek sevmiyor. Aslının dostluğunu seviyorum. İçten geliyor. Tansu toplum içinde ergenleşiyor. Bizim ergenusu çok seviyor. Ben hiç sevmiyorum. Her gün her hocadan '' Hocaam 2 lira verinsenize tavuk döner alayım kendime, hadi ya lütfen'' diyen yılışık biriyle samimi olmamı beklemeyin benden. Laubalı insanları sevmiyorum. Ben aç da gittim dershaneye ama kimseden tek kuruş para istemedim, istemem de. Ergenusun sürekli bu davranışı sergilemesi beni çok rahatsız ediyor. Ben de fazla samimi olmamaya çalışıyorum.
 Bugün dişimin ağrıdığını söylediğimde sadece Cansu ilgilendi. Sınav o kadar kötü geçmedi. Sınavdan sonra dişçiye gitme kararı aldım. Ağrıdan duramadım zaten sınavda. Annemden gizli 5 tane dvd film aldım. Çaktırmayın valla yanarım bak. Bu aralar kitap ve film almam yasak. Kitap erzağım var da film açığım var. Film aldım gizlice. ''Parayı ne yaptın?'' diye sorduğunda ''Çikilopa yemek aldım'' diye geçiştirdim soruyu. Aslında yalan söylemeyi hiç sevmem ama buna mecbur kaldım. Neyse ki bunu sadece anneme yapıyorum. Keşke yapmasam. Ah salak kafam.
 Dişçiye zorla götürdüm babamı. Bir insan bu kadar mı ilgisiz olur allah aşkına! ''Şimdi iğne yaparlar, morfin verirler boşver gitmeyelim'' dedi. Ne yapacağımı şaşırdım. Bir baba evladına karşı ancak bu kadar ilgisiz olur! Elimle yanağıma masaj yaparak ağrıyı dindirmeye çalışıyorum bir yandan. Bir süre sonra durumun ehemmiyetini anladı tabi, dişçiye gittik.
 Benim panik atağım ve dişçi fobim var. ''Bu ağrıyla daha fazla baş edemeyeceğim, ne olursa olsun artık ya'' diyerek dişçi koltuğuna oturdum. Allahım o nasıl koltuktur öyle ya, gerildim yemin ediyorum. Kafamın üstünde kocaman ışık yanıyor. Tamam dedim, beni almaya gelecekler şimdi yukarıdan. Bir yandan tırsıyorum bir yandan da cool olmaya çalışıyorum. 
  O dişçi sırasını beklemek ayrı bir işkence zaten. Bekle bekle bekle sıra bir türlü gelmiyor. Zaten Giden geri gelmiyor ya, nasıl iştir anlamadım. Dakikalarca sıranın bize gelmesini bekledik. En sonunda bize geldi. Doktor '' Çene yapının bozuk olması nedeniyle 20'lik dişin tam olarak çıkamıyor bu da sana sorun çıkartıyor. Tam olarak çıktıktan sonra ancak öyle ameliyatla alabilirim. Şimdilik sadece antibiyotik kullanabilirsin'' dedi. 
  Şimdilik antibiyotikler idare ediyorum. Daha iyiyim diyebilirim. Zaten her şey üst üste geliyor. Sınav ayında başıma gelecek iş mi bu ya! Tansular benden gizli Taksime gitmiş. Hayır başkası olsa '' Banane abi samimiyetim yok, gitsinler ya'' derdim. Ama biz 7 aydır beraberiz, aynı masada yemek yedik o kadar. Bu nasıl bir arkadaşlıktır ben anlayamıyorum. Sonra Vişne neden böyle diyorsunuz bana. Dershanede Aslı ve Çikilop'un sevgisi bana yetiyor ya. Beni içtenlikte sevdiklerini hissedebiliyorum. Tansu'nun böyle yapması çok çocukça. Ama artık onun bu yaptıklarını umursamıyorum. Çünkü dershane bitti. Çünkü belki bir daha eskisi kadar sık görüşmem onunla.
   Tezer Özlü'nün Çocukluğun Soğuk Geceleri adlı kitabını okudum ve çok beğendim. Bu kitap hakkında yazı yazabilirim. Beni fazlasıyla etkiledi diyebilirim. Bir kitabevinde iş bulmam lazım. Başka bir yerde mutlu olacağımı düşünmüyorum. Sadece kitabevlerinde huzurlu olabiliyorum. Kitapların huzur verici bir yanı var. Kitabevinde çalışmak istiyorum. Hem de çok.
   20'lik diş sorunsalı önemli bence, lütfen ihmal etmeyin. Çok fena acı çektiriyor yani. Çektiği aşk acısını unutuyor insan. Eğer öyle bir ağrınız varsa lütfen doktora gidip tedavi olun. Ben uykusuzluk çektim bari siz çekmeyin çilekli milkalarım. 
Güzel şeyler yazmaya devam edeceğim.
Eurovision yazısında görüşürüz.
Bu da şarkımız olsun( Günde bir kere dinlemezsem içim rahat etmez)
Kendinize iyi davranın..


Hamiş: Beni kız sanan okuyucularıma sesleniyorum: Lütfen '' Aaa sen erkek miydin ya, ben seni kız sanıyordum ehehe'' gibi cümleler kurmaktan vazgeçin artık. Ben bunları işitmekten çok yoruldum. Lütfen profilime bakıp erkek olduğumu görün artık. Ayrıca önceki yazımdaki yorumlarınıza cevap veremedim, hepsine  teker teker cevap vereceğimi bilmenizi isterim. Cut!  

You Might Also Like

12 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Geçmiş olsun vişnecik.:)
    Ben 20'lik dişlerimin çıktığını bile anlamadım biliyor musun? Kendi kendine çıkmış sanırım biri... O zamanlar dişlerimde tel vardı tellerin ağrısından 20 lik diş olduğunu doktor koltuğunda öğrendim.:D

    YanıtlaSil
  2. @Melodram
    Teşekkür ederim :) Ya sen çok şanslıymışsın, bazı insanlarda bu ağrı olmuyormuş. Sende de olmamış. Diş teli hissettirmemiştir belki. Ya da çene yapın iyidir. Hadi yin iyisin paçayı kurtarmışsın güzel insan Melodram. ^_^

    YanıtlaSil
  3. Umarım senin ki de kısa zaman da iyileşir, tamamen kurtulursun bu ağrılardan :))

    YanıtlaSil
  4. Nasıl yani Vişne!! Erkek miydin sen? İnanmıyorum :-O

    Çok geçmiş olsun canım :)Dişçiler korkulacak yerler değil ya, zamanında tel taktığımdan da olabilir gerçi ama insan alışıyo zamanla :D

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun vişne...o diş ağrısının ve de dişçi fobisinin ne menem bişey olduğunu benden iyi kimse bilemez...anlıyorum seni...hemde çokkk...

    YanıtlaSil
  6. Çok gecmis olsun Vişne. Bende iki gün önce yirmiliklerimi çektirdim. Antibiyotik ve ağrı kesiciler ile ayaktayim. Allah düşmanıma vermesin

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle geçmiş olsun. Hiç yirmilik dişim çıkmadı ama uzun tel tedavilerim sırasında dişçilerin yanında takıldığımdan yirmilik dişi çektiren hastaları izledim. Korkacak bir şey yok diyebilirim bu durumda sana :)
    Yazıya başlarken üzüntülü şeyler yazmayacağım demişsin sevindim ne güzel diye ama yazı ortalarında yine arkadaş sorunsalıyla çileden çıkardın beni. Hemen her gün senin dersanenin önünden geçiyorum. Pankart açıp arkadaşlarımı toplayıp yalnız değilsin diye bağırıp kaçasım var :D

    YanıtlaSil
  8. @Melodram
    İnşallah canım ya. En kısa sürede geçmesini umut ediyorum bende. Teşekkür ederim tekrardan :)

    @Rockunzel
    Ağzına kırmızı biber süreceğim en sonunda rockunzel :P Ben daha önce dişçiye gitmediğim için ister istemez bir fobi oluştu. Ürkütücü geldi bana biraz ama sen bu durumu çoktan aşmışsın baksana :D

    @Agresif Prenses
    Teşekkür ederim Agresif Prenses :) Yahu bu diş ağrısını çekmek çok saçma. Madem çekilecek neden çıkıyor? Bu ağrıyla baş etmek gerçekten çok zor Prenses :( Neyse ki antibiyotikler var :D

    @Ahukader
    Teşekkür ederim. Sana da çok geçmiş olsun Ahukader. İlaçlarını ihmal etme sakın bak. Yoksa yüzün davul gibi şişer konuşamazsın. Ben yemek yiyemedim ya. Çok kötü bir durum oldu benim için. Kısa sürede geçer inşallah :)

    @Lahacini
    Teşekkür ederim. Ben biraz diş ameliyat videolarına bakayım dedim ama midem kaldırmadı pek. Allahtan narkoz vereceklermiş. Gerçi tam çıkmadı dişim ama çıkınca ameliyat edilmesi gerekiyormuş, doktor öyle söyledi. Arkadaş sorunsalı hep var biliyor musun. Üzücü şeyler yazmayı ben de hiç sevmiyorum ama yazarken aklıma ne geliyorsa onu yazıyorum. Bu da üzücü şeyler doğuruyor ne yazık ki. Keşke öyle bir şeyi karşıma çıkarak ''Seni tanıyorum'' desen :D Bu zamana kadar kimse yanıma gelip '' Aa sen Vişne Çürüğüsün'' demedi. Demelerini isterdim ama olmadı, kısmet :)

    YanıtlaSil
  9. Bende çektirdim kurtuldum. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ben bloğuna girdigim ilk dakikada erkek oldugunu anladim oysa demekki izleyenler pek dikkatli degilmis :))

    20 lik dis icin de gecmis olsun cok zormus ben 30 u gectim ama halen tık yok

    yazilarini cok begendim, takipteyim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl

    YanıtlaSil
  11. vişnee!

    ahh ben 24 yaşındayım ama henüz 20lik dişim çıkmadı bi çıksa da ben de gitsem dişçiye çünkü benim de damağımda yer yok, çıkınca alıcaklar :(

    bi de şarkı süpriz oldu!
    çok severim çooooook!

    YanıtlaSil
  12. @Follow Me
    Ne güzel kurtulmuşsun bu beladan, ben de çektirsem çok iyi olur aslında ama çıkmamış ki daha :D Ziyaret edeceğim blogunu :)

    @Tatlı Kiraz
    Çok teşekkür ederim Tatlı Kiraz, bloguma hoş geldin ^_^ Şak diye anlamana çok sevindim inan bana. Bazı insanlar fark etmiyor ondan söyledim bunu :) Ayrıca o ağrıyı hiç çekmemen daha iyi bence. Çok şanslısın :)

    @Mia Wallace
    Miaa!
    Ya senin çene yapın dar mı yoksa? Çok zor bir süreç bu ya Mia, doktor bana ameliyat dediğinde gözlerim oynadı valla yerinden. İnsan telaşa kapılıyor bir anda. İnşallah sen böyle şeyler yaşamazsın, hiç çıkmaz o diş..
    Şarkıyı sevmene çok sevindim canım. Ben de çok severim bu şarkıyı ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe