Hiçbir şey değişmiyor..

Cuma, Temmuz 06, 2012

Son zamanlarda iyi şeyler yaşamıyorum.. Hayatımda iyi olarak adlandırabileceğim bir şey kalmadı elimde. Annem ve babam bana karşı fazlasıyla ilgisiz. Teyzemlerin umrunda bile değilim. Dershane arkadaşlarım da kayan bir yıldız gibi yok olup gittiler. Kaldım mı yine tek başıma. Mutsuzluğu üzerimden atmaya çalışıyorum
 Annem her gece odama gelip '' Ne olacak senin bu halin, elin çocukları cin gibi sense gerizekalısın. Baban kazanamazsan okutmayacak seni. Çalış artık, işe gir'' diye çemkiriyor bana. Uzun uzun tartışıyoruz. Empati kurmasını beceremediği için neler hissettiğimi anlamıyor ne yazık ki.
  Babam yeni bir işe girdi. İşe girdiğinden beri bizimle eskisi kadar konuşmuyor. Surat asıyor, zorla çalışıyormuş gibi öflüyor her sabah. Bir cumartesi sabahı geç uyandım. Annem beni uyandırırken '' Baban senin oğlun öküz gibi yatsın ben de çalışayım, oh kebap diyor.'' O an ondan da kendimden de nefret ettim.
  Bazen kaçıp gitmek istiyorum ama nereye gideceğimi bile bilmiyorum. Geçen hafta bir sabah kahvaltısında yan komşumuz Suna abla nasihat dolu cümleler kurarak kahvaltı keyfimin içine etti resmen. '' Git bi tıraş ol, gez toz, iş ara'' gibi cümleler sarf etti. Ekmeğimi yerken gözlerim doldu, bunu belli etmedim anneme. Bir süre daha böyle konuşması canımı sıktı açıkçası. Ekmeğimi bitirip çayımı içtikten sonra hızlıca kalktım sofradan. O kadar çok sinirlendim ki ne yapacağımı şaşırdım. 

   Sonra yanıma gelip ''Özür dilerim yavrum, senin iyiliğin için söyledim ben'' dedi. Ben bu 'senin iyiliğin için' adı altında sarf edilen  sözleri günün her saatinde duyuyorum annem ve teyzelerim tarafından. Her akşam annem uyumadan önce '' Ne yapacağım ben seni? Hiçbir işe yaramıyorsun'' diyor. Bende sinirle '' Beni bağlayıp boğaz köprüsünden at, sende kurtul ben de kurtulayım'' dedim.
  Evin içinde boğulduğumu hissediyordum, günden güne eriyordum sanki. Annem ''İnsanlar çalışmıyorsun diye laf ediyor oğlum, çok üzülüyorum ben'' dediğinde üzerime yapışan çaresizliği bir kez daha hissettim. Yaşamımı güzelleştiren hiçbir şey yoktu. Sınavlarım beklediğim gibi geçmedi. Sınav sonucunun açıklanmasını istemiyorum bir yandan. İnsanlara ne anlatırsam anlatayım beni gerizekalı sanıyorlar. 
  Bir süre anneannemlerde kaldım. Oradayken her şey daha iyiydi sanki. Teyzelerim benimle pek konuşmuyordu, sessizliği tercih ediyorduk genelde. Canımın ne kadar yandığını bilmiyorlardı. Yemek konusunda sıkıntı çekmiyordum, kalabalık aile sofrasının verdiği keyfi tadabiliyordum. Kendi evimde bu tadı hiçbir zaman bulamadım nedense. Nurgül teyzem, dayım ve ben birlikte denize gittik hafta sonu. Bu değişiklik bana çok iyi geldi diyebilirim. Yüzmek bütün sıkıntılarımı yok etmeye yetti. Su sanki beni iyileştirdi, su insana huzur verir diye boşuna demiyorum.
  Yüzmek iyi geldi. Hem bu sayede dayımla aramız eskisi gibi oldu. Yine beni düşünen dayı haline dönüştü. Bu durum teyzemleri mutlu etti diyebilirim. Tatilimi iyi bir şekilde değerlendirmeye çalışıyorum. Kitap okuyorum, sahilde yürüyüş yapıyorum, film izliyorum, kahve içiyorum ve sınav açıklandıktan sonraki halimi düşünüyorum. Çok mutsuz olduğum gecelerde ağlama krizi tutuyor beni. Bu aralar niye bu kadar duygusalım hiç anlamıyorum.
  D&R'a iş başvurusunda bulundum ama hala cevap vermediler. Çeşitli kitabevlerine CV bıraktım ancak cevap alamadım. Referansım olmayınca böyle olur tabii. Özgeyle birlikte işe girecektik sözde ama o bana haber vermeden çoktan işe girmiş bile. 
  Sıra arkadaşım Tuğbayı sınav günü gördüm. Uzun zamandır görmüyordum onu. Sınav olacağımız okulun bahçesinde gördüm onu. Annesi ve babası yoktu yanında. Nasıl üzüldüm anlatamam ya. Türk filmlerindeki gibi koştuk ve sıkıca sarıldık birbirimize. O sarılma anını hayatım boyunca unutmayacağım. Onu gördüğüm için nasıl mutlu oldum anlatamam. Tuğba da çok mutluydu beni gördüğüne. ''Seni çok özlemişim'' demişti bana, gülümsemiştim. O sarılma anı, hayatımın mutlu anlarından biriydi.
  Hayatımda hiçbir değişiklik yok. Bir şeyleri değiştirmeye çalışıyorum ama olmuyor. Kendi kendime çırpınıyorum sanki. Hangi günde olduğumuzun bile farkında değilim artık. Geleceğim hayal ettiğim gibi güzel olur sanmıştım, yanılmışım. İnsan büyüdükçe sorumlulukları da artıyor. Bir yandan da giderek yalnızlaşıyor farkında olmadan.Hayır, mutsuz değilim yahu. Sadece bu monotonluk içime sinmiyor artık..
Keşke biraz şanslı doğsaydım. Belki her şey daha farklı olurdu. Kim bilir..
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran..

You Might Also Like

26 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Senin bu depresif hallerin beni çok üzüyor.

    Her şey iyi olsun istiyorum. Sen, ailen, okul hayatın, arkadaş yaşantın. Her şey.

    Sen çok düşünceli bir insansın. Fakat insanlar senin kadar düşünceli değil ve bu devirde insanların her dediğini alttan alırsan maalesef üstüne gelmekte hiçbir sakınca görmüyorlar.

    Hayatının en güzel yıllarındasın. O yılları üzülerek geçirme lütfen. Kabuğuna çekilme, kabuğunu kır canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Hiç birimiz hayal ettiğimiz yerde değiliz inan, hayat gerçekten insanın elinden hayallerini kapkaçcı gibi alıp kaçıyor... Ama bu yeni hayaller kuramayacağız anlamına gelmez yine de...

    Ailen de bu şekilde davransa bile, inan seni sevmediklerinden değildir bu, senin için kaygılandıklarındandır muhtemelen. Sadece onlar kaygılarını bu şekilde hissettiriyor sana, emin ol benim ailemde böyle.

    Sınav sonuçları açıklanmadan da bu kadar umutsuz olma, belki olacak ne biliyorsun ki.:)

    YanıtlaSil
  3. Dostum, tatilin bitmesi için her gün dua ediyorum nerdeyse. Hani bataklıktayiz madem, her çırpınış batışımızı kolaylaştiriyor. Hiç çırpınma akışına bırak, çalışmıyor musun? Istemiyorsan istemiyorum de, tabii ki ailenle durumunu az çok biliyorum ama yapabileceğin "bakın ben mutluyum, sizin de mutlu olmamanız için hiçbir sebep yok" şeklinde davranmak, bunu ağır depresif ergenin teki söylüyor olabilir ama doktorumun dediği gibi "onlar senin mutlu olmanı istiyorlar ama yöntemleri farklı, bu durum seni rahatsız etmiyor gibi davran rol yapma ama" demişti. Bardak çanak kırdığım cola şişesini cama geçirdigim zamanlar oldu bunların üstesinden bu şekilde geldim. Yorum uzun oldu çünkü geçen konuşamadik ve bu üzdü açıkçası.

    YanıtlaSil
  4. Hangimizin sınavı istediği gibi geçti ki?

    Hem, sen mi gerizekalıymışsın? Onlar gerizekalı görmemiş. Ayrıca seni en azından başkaları gerizekalı sanıyor, uzunca bir dönem ben kendimin gerizekalı olduğuna inanmıştım.

    Aynı şeyleri çalışıp para kazanma konusunda olmasa da ders çalışma konusunda yaşadım, emin olabilirsin. İnsanın istese de bir şey yapamaması, elinin kolunun bağlı olması, bir yandan kendini bir yandan diğer insanları suçlaması ve her şeyden nefret etmesi nasıl bir şey biliyorum.

    Canını sıkma desem de fayda etmeyecek, diyemiyorum. Ama en azından seni bir nebze de olsa anlayan ve destekleyen insanlar olduğunu aklından çıkarma.

    YanıtlaSil
  5. böyle her şeyi çok takmışsın sen kafana yahu. ailen arakdaşların sarıldığın arakdaşını dahi kıskandım ben senin gibi ince bi insan nasıl üzülür.inşallah uygun bi iş bulursunda güler yüzün :)

    YanıtlaSil
  6. bi iş bul ve ilk maaşını ailene ver.işte böyle !

    en iyi evlat para getiren evlattır o kadarrrrrr !

    üzülmeyide kes bi yaaa !

    gençliğinin aklının değerini bil !

    YanıtlaSil
  7. çok üzüldüm. benzerlerini bende ve yakın zamanda kardeşimde yaşadı. ailelerin sevgi anlayışı,bakışı biraz daha farklı olabiliyor. kimi daha erken fark ediyor kimi daha geç. başkalarının ne dediğini çok da takmadan kendi istediğin yolda ilerlemen ve çabalaman lazım. bir şey olmazsa başka kapılar açılır, kendine başka yol seçersin. ben biraz cesur olamadığım için kendime kızıyorum. ama dersimi aldım ve önüme bakmaya çalışıyorum. umutsuzluk, üzüntü katlanarak büyür. en iyisi hayata umutla bakmak. inşallah her şey kısa sürede istediğin gibi şekillenir.

    YanıtlaSil
  8. visne`m nolur boyle yapma cok uzuluyorum seni boyle gordukce:(

    hersey duzelir hic moralini bozma lutfen heryere basvur is secme o zaman daha cok sansin olur...

    ve lutfen sinav sonuclarini takma kafana...

    nolur unutma hayat guzeldir:)))

    YanıtlaSil
  9. @Leah
    Ben de bu halimi hiç sevmiyorum Leah ya. O yüzden bu durumdan kurtulmaya çalışıyorum.
    Valla ben de her şeyin iyi olmasını istiyorum ama bazen hiçbir şey istediğimiz gibi olmuyor. Keşke bu kadar düşünceli olmasam diyorum bazen Leah. Böyle oldukça daha fazla üzülüyorum. Hayatımın en güzel yıllarını mahvediyorlar ne yazık ki. Kabuğumu kırmayı çok istiyorum. Hem de çok. Teşekkür ederim desteğin için canım :)

    @Melodram
    Ben de buna sinir oluyorum işte Melodram. Neden istediğimiz gibi yaşayamıyoruz ki. Neden hayallerimizi gerçekleştirmemize engel oluyorlar? Ben mesela keman ya da çello çalmak istiyorum yapamazsın diyorlar. Ne kadar saçma ya. Ailem keşke olaylara biraz daha ılımlı yaklaşsalar. Bu durumu onlara söyledim ama hala bildiklerini okuyorlar. Üniversite için umutluyum ama istediğim bölüme girip girememe konusunda tereddütlüyüm. İnşallah allah yüzüme güler ya. :)

    @At Yarışındaki Eşek
    Dostum tatil güzel ama bazen sıkıcı boyutlara ulaşabiliyor. Ben de bir yandan bitsin istiyorum bir yandan da bitmesin istiyorum. Eninde sonunda bitecek ama :) Onu da denedim. Her şeyi akışına bıraktığım zamanlar da oldu ama o da hiçbir işe yaramadı. Mutlu olduğumu söyledim elbette ama bir süre sonra bu durum tekrar su yüzeyine çıktı. Bazen baş edemiyorum bu durumla biliyor musun. Doktorun dediğini yapmaya çalışıyorum şimdi ben de. Sen de kötü şeyler yaşamışsın ya, bak çok üzüldüm şimdi. Ama Bunları da atlatacağız dostum. Ben inanıyorum, biz de mutlu olacağız :)

    YanıtlaSil
  10. @Cessie
    İşte ben bunu anlamıyorum. O kadar da emek verdiğimiz halde neden bir türlü istediğimiz gibi geçmiyor Cessie. Kendini gerizekalı olarak adlandırma lütfen. Bazen ben de kendimi öyle hissediyorum ama sonra bu his geçiyor. Eminim çok zeki birisin, kendini aptal gibi hissetmemelisin. Sınav konusunda aynı hayal kırıklığını yaşamışız anlaşılan. İşin kötü tarafı emeğimizin karşılığını alamamamız. Aynı kaderi yaşıyoruz bir bakıma. Bu bağlamda yalnız olmadığımı bilmek beni sevindiriyor. İnşallah yüzümüz bir gün güler Cessie :)

    @Zombi
    Keşke bu kadar çok kafama takmasam her şeyi diyorum Zombi ama çoğu zaman bu düşünceme yenik düşüyorum. Çikilop'u ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Eminim senin hayatında da böyle biri vardır :) En kısa zamanda hayatımı değiştirmeliyim. Böyle olmuyor Zombi, hayatımın değişmesi gerek. :)

    @Kibritçi Kız
    İş bulsam gerisi kolay zaten Kibritçi kız. En iyi evladın böyle görülmesi ne kadar da yanlış. Eskisi kadar üzülmüyorum. Gençliğimi yaşamaya çalışıyorum işte olabildiğince. :)

    @Lal
    Doğru söylüyorsun Lal. Umutsuzluk ve üzüntü dağdan aşağı doğru süzülen kar topu gibi her geçen gün büyüyor. Kardeşinin bu tarz şeyler yaşaması gerçekten üzücü. Kim bilir ne kadar üzgündür. Ben de kendi yolumu çizmeye çalışıyorum ama hep bir engelle karşılaşıyorum. Ailem büyüdüğümü kabullenemiyor sanırım Lal. Umutla bakmaya çalışıyorum ben de ama bazen umudumun kalmadığını hissediyorum. İnşallah her şey iyi olur da hepimiz mutlu oluruz :)

    YanıtlaSil
  11. git bi işte çalış bence çok tatlı erkekler var <3 hemde kafanı dağıtırsın

    YanıtlaSil
  12. @Agresif Prenses
    Bazen böyle üzülüyorum işte. Sen üzülme lütfen Prenses. Ben kendi halimde üzülüyorum işte. Benim yüzümden üzülmeni asla istemem. Sınav sonuçlarına göre rota çizeceğim işte. Evet, hayata karşı her zaman umutla bakmayı deniyorum. Çok teşekkür ederim Prenses güzel sözlerin için :)

    @Çikolatalı Gay
    Bloguma hoş geldin :) İş başvuruları yapıyorum ama cevap almadım henüz. Ayrıca Ben tatlı erkeklerle ilgilenmiyorum ki :D Kafamı dağıtmayı her şeyden çok istiyorum ya. Bir türlü kısmet olmuyor işte :)

    YanıtlaSil
  13. Ailen yüzünden kendinden nefret etme Vişne. İstediklerini desinler. Sen, ben, buradaki herkes senin nasıl biri olduğunu biliyo. Sana dedikleri lafları haketmediğini hepimiz biliyoruz. Lütfen üzülme. Üzülme dediğimde duyguların bi anda değişmeyecek biliyorum, ama nolur üzülme.
    Bak bi süre kafa dinlemişsin, iyi olmuş. İnşallah sınav sonuçların iyi gelir, çok çalıştın. Umarım hak ettiğini alırsın canım :)

    YanıtlaSil
  14. Hiçbir şey hayal ettiğimiz gibi olmuyor ki.. Hep bir şeyler eksik, ya da fazla değişik. Gerçekten çok üzüldüm böyle hissetmene, en yakın zamanda düzelir inşallah

    YanıtlaSil
  15. sana bir kaçış gerek aslında.tanıdık bir sima göremeyecegin bir yer mesela. hayatının düzene girmesi dileğiyle diyorum o halde. kendini üzmemeye çalış fazla. sonuçta bu sikimsonik dünyada her şeyin insanlar için oldugunu zırvalayan insalar sürüsüyle.

    YanıtlaSil
  16. Şimdi çıkıp da sana hiç YGS ve LYS'ye girmemiş, o stresi tatmamış biri olarak rahat ol veya şöyle böyle yap diyemem. Ama şunu söyleyebilirim ki 3. denemesinde istediği yeri kazanan ve çok da mutlu olan insanlar tanıyorum. Bunu da göz önünde bulundurarak umudunu kaybetme.
    Ailenin tutumunu biraz yanlış buldum açıkçası. İlla da seni bir şeyler için zorluyorlarsa çenelerinden kurtulmak için dediklerini yapabilirsin. Ama ne bileyim seni her adımda takip eden bir aile baskısı varken onları susturmak adına kitapevinde diretmeyip bulduğun ilk işe girsen daha iyi olur sanki. Amacım sana tavsiye verip seni sıkmak falan değil. Hayat senin hayatın. Fazla ileri gittiysem özür dilerim.
    Son olarak sen gerizekalısın diyen annen var ya hepsi öyle onların. :D Benimki de bana diyor sürekli. Öyle miyim değil miyim tartışılır ama sen kesinlikle değilsin :)

    YanıtlaSil
  17. @Rockunzel
    Bu sözlerin bile beni mutlu etmeye yetiyor Rockunzel. Aileme defalarca bu durumu konuşmama rağmen takındıkları tavır değişmiyor bir türlü. Bazen ne yaparsan yap olmuyor işte. İnsanlar bildiklerini okuyor. Sınav sonuçları inşallah bir şeyleri değiştirir artık. Çünkü ben bu monotonluktan çok sıkıldım. Bir şeylerin düzelmesine ihtiyacım var. Keşke söylediğim kadar kolay olabilseydi. :)

    @Nora
    Uzun zamandır yazmamanın vermiş olduğu hüzünsel birikimin meyvesi bu yazı. O yüzden bu kadar hüzün kokuyor Nora. Şimdi daha iyiyim diyebilirim. Yazdıkça iyileşiyorum sanki. Üzülme lütfen, bu durum geçicidir belki. İnşallah her şey zamanla rayına oturur. :)

    @Kızılgın(Selnur Güneş)
    Bir kaçışa ihtiyacım var gerçekten Kızılgın. Ananemlerde çok daha rahattım mesela. Etrafımdaki insanların bu kadar bencil olmalarını sevmiyorum sadece. Can Yücel şöyle der bir şiirinde: '' Ben her bahar aşık olmam ama her bahar gitmek isterim. Gittiğim olmadı hiç. Ama olsun, istemek de güzel.'' Sanırım durumumu ancak bu diziyle ifade edebilirim. Üzülmemeye çalışıyorum, güçlü bir yapım vardır. İnşallah hepimiz mutlu oluruz :)

    @Lahacini
    Hayır fazla ileriye gitmedin yahu özür dilemene gerek yok Lahacini. Ben de bu tutumlarını doğru bulmuyorum açıkçası. Yeteri kadar çaba sarf etmiyorlar ne yazık ki. İyi niyetini anlıyorum. Mutlu olabileceğim bir işe girmek istiyorum sadece Lahacini. Şansım bir türlü yaver gitmiyor ya. Hep ondan kaybediyorum valla. Sen de kesinlikle gerizekalı değilsin Lahacini. :)

    YanıtlaSil
  18. Kitap mağazalarında iş arıyorsan şuraya bakmanı tavsiye ederim: http://www.secretcv.com/ilan/sezonluk-personeller_445126.html

    Nt mağazası dönemsel 3 aylık eleman arıyormuş. Senin gibi kitaplarla iç içe olmayı seven birisini geri çevirmeyeceklerdir eminim. :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba
    blogun çok cici
    izleyicin oldum.ben de beklerim bloguma
    hediye çekilişime katılmak ister misin?
    http://www.duygusenyurek.com/

    YanıtlaSil
  20. şanslı ve şanssız insan yok şanslı yada şanssız olduğuna inanan insanlar var..
    neye inanırsan o oluyo, şanssız olduğunu düşünme çünkü o yönde enerji yayıyorsun ve şanssızlıklar seni buluyo..
    bilimsel testlerle kanıtlanmış bişey yani..
    umarım herşey iyi olur senin için..

    YanıtlaSil
  21. benden ufak bi tavsiye..

    http://bosdunyaninbosisleri.blogspot.com/2012/07/sadece-kendi-ayak-seslerini-duyarsn.html

    YanıtlaSil
  22. Git ve çalış kolay iş bulunmaz zaten ama bu birazda seçicilikle alakalı bulamamazlık olabilir seninkisi.

    Ailenin git çalış demesi kulağa hoş gelmiyor tabii ama emin ol çalıştığın zaman daha mutlu olursun. Bi kere o benimle konuşmadı bu beni sevmiyor o bana bunu dedi modundan kurtulacağın garanti. Bunlara hiç vaktin olmayacak.

    Hoş tercih yaptıysan ancak birkaç ay çalışacaksın bu da şu demek para biriktir öğrencinin en çok buna ihtiyacı olur:))

    Çok duygusalsın sen ya valla kız gibisin :)

    YanıtlaSil
  23. @Edebali
    Bu siteyi hiç bilmiyordum. Bu siteyi iyice inceleyebilirim. Belki o kitabevi alır beni :D Çok teşekkür ederim yardım ve desteğiniz için :)

    @Duygu Şenyürek
    Allah aşkına biraz söylemlerinizde dürüst olun. Takip ediyorum diyorsunuz ancak takip etmediğinizi görüyorum. Bu nasıl bir riyakarlıktır? Keşke dürüst olsaydınız.

    @UMAY
    Söylediklerinizde haklısınız. Bu düşünce sistemiyle alakalı gerçekten. Ancak benim istediklerim bir türlü olumluya doğru gitmiyor. Kötü enerjiyi nereden çekiyorum anlamış değilim. Evrene pozitif mesaj gönderiyorum ama aldığım sadece negatif enerji. Ee ne anladım ben bu işten o zaman. Bazılarımız şanssız doğuyor, kabul etmek gerekir :)

    @Uğur Böceği
    Tavsiyenizi okudum. Güzel yazmışsınız. Kaleminize sağlık :)

    @Amak-ı Hayal
    Ya Özlem bu kız gibisin sözlerini işitmekten tiksindim artık anlıyor musun. Etrafında benim gibi birinin olmaması benim suçum değil. Ben böyle bir insanım, duygularımı böyle yansıtıyorum. Lütfen bu tür söylemleri söylemekten vazgeç. Ben bu tür söylemleri hak etmiyorum. Duygusalım evet ama bunu kendi içimde yaşıyorum. Hiç mi duygusal erkek görmedin ya. Hayır buraya yazı yazmaktan soğutuyor beni bu cümleler. Bak, etrafımda benimle konuşan arkadaşım yok. Sadece işleri düştüklerinde konuşuyorlar. Bende buraya gelip sevinç ve üzüntülerimi yazıyorum. Beni bu tür sözlerle yargılayacağına, beni anlamaya çalışmayı denemelisin bence!

    YanıtlaSil
  24. Oww bu çok sertti ama:P

    Aşk olsun ya seni sevdiğimi bilmiyor musun da bana böyle kızıyorsun. Kız gibisin demek kendi adıma konuşayım güzel bişey demek.. Yani kız gibi duygusal olmak kötü değil ki, aksine iyi, bunu belirtmek istemiştim..

    seni anlamak ah canım deyip yorum yazmak mı mert! Bu benim karakterim sana hep böyle yazdım hepte böyle yazıcam. Hepimiz farklı çıkarımlar yapayoruz. (Ayrıca seni anlayıp anlamadığımı yorumlara bakarak söyleyemezsin!)

    Ha ben istemiyorum kalsın diyorsan sorun değil!

    Yaz buraya bekliyorum...

    YanıtlaSil
  25. Buraya bir yorum yapmanı beklerdim.

    Acaba hangimiz daha kırıcı!

    O kadar duygusal ve arkadaş önemseyen biriysen bunu birazda buraya lanse etmen sanırım tutarlı bir davranış olurdu!

    Bi daha gelmem zaten, samimiyetsizsin..

    YanıtlaSil
  26. @Amak-ı Hayal
    Bir insanı tanımadan görüp bilmeden sadece yazdıklarıyla ve sana sert çıktığı için "samimiyetsizsin sen" diyemezsin! Bir kere orada duracaksın. Vişne'yi üzmeye buraya gelip "kız gibi duygusalsın,kız gibisin" yazmaya hakkın yok. Ki bu iyi niyet değil tabii sende haklısın çevrenizde hep kıllı ayılar, yontulmamış ahşaplar olduğu için alışkın olmadığınız bir durum olabilir. Saçma sapan yorumlarını da al git lütfen buradan ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe