Birtakım değişik sorular..

Cumartesi, Ağustos 04, 2012

Uzun zamandır mim yazısı yazmıyordum. Hem değişiklik olsun istedim, hem de bu kasvetli melankoli havasından biraz uzaklaşmak istedim.  Sevgili Kırmızı Başlıklı Pollyanna ve Rapunzeliçe beni röportaj tadında bir mim yazısında mimlemişler. Onlara çok teşekkür ederim. Bu mim sorularını sevdim. Soruları cevaplamaya başlıyorum. 
Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz.Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
Böyle bir şey olduğunda pek fazla yapacak bir şey bulamazdım herhalde. Sevdiklerimle vedalaşırdım, onları ne kadar çok sevdiğimi ve ben öldükten sonra üzülmemelerini söylerdim. Son günlerimi mektup yazarak geçirirdim. Sevdiğim herkese tek tek mektup yazardım. Onun dışında Lunaparka gider gondola binerdim, vapur turuna çıkardım. Mısır yiyerek sahilin tadını çıkarırdım. Bol bol fotoğraf çektirip odamın köşesine koyardım. Mahalledeki arkadaşlarımla Çiğköfte partisi yapar deliler gibi eğlenirdim.
Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
 Fobilerim ve takıntılarım saymakla bitmez efendim. Her ne kadar takınlı birisi olsam da bunu etrafıma pek belli etmemeye çalışırım. Fobilerimden bahsedeyim. Ben Delilerden korkuyorum. Dün gece rüyamda deli gördüm. Yolumu kesmiş bana saldırıyordu. Nasıl korktum anlatamam. Deliler beni çok korkutuyor. Onun dışında Klostrofobim var. Dar ve kapalı alanlarda fazla kalamıyorum. 
 Mesela asansöre asla binmem. Ya bindiğimde asansörde kalırsam? Gel de ayıkla pirincin taşını. Çabuk telaşa kapılıyorum. Panik atak da var bende. Örneğin gözüme damla damlatıldığında göz kapağımı açamıyorum. '' Açsana yavrum gözünü, bütün şişeyi yüzüne döktüm resmen '' der babam kızgınlıkla. Dişçi koltuğuna da oturduğumda bir panik atak dalgası sarar bedenimi. Ameliyat masasına yatmaktan da korkarım. 
 Onun dışında fazla derinde yüzmekten korkarım. Eğer orada yüzersem bir ahtapot kolu bacağımı tuttuğu gibi beni suyun derinliklerine sürükler diye çok korkuyorum. Takıntılarım ise beni benden alıyor arkadaş. Şapırdatarak yemek yiyenlere takıntılıyım. Sofrada kesinlikle birisi şapırdatarak yemek yemeli. Otobüslerin ve Minibüslerin en arka cam tarafını oturmazsam içim rahat etmez. Kulaklığım olmadan dışarı çıkmam. Müziksiz bir yolculuk eksiktir arkadaşım.
  Annemin veya babamın bardağından su içmem. Kitaplarımı ve filmlerimi önüne gelene vermem. Kitaplarımın kapaklarının kırılmasından hoşlanmam. Kitaplarımı sadece çok sevdiğim insanlara ödünç veririm. Onun dışında kitap vermem kimseye. Eşyalarım, bilgisayarım benden izinsiz kullanılmamalı. İkinci el kitap almam mesela. Okuyacağım kitap her şeyden önce temiz olmalı. Bu konuda çok takıntılıyım. Bir kere aldım pişman oldum. Kitapta hep lekeler vardı. Tiksindim ve bir daha ikinci el kitap almayacağım dedim kendime. Simetri takıntım var. Masamda hiçbir şey yamuk olmamalı. Düzen takıntım var. Her şeyim düzenlidir. Dağınıklıktan pek hoşlanmam. Haa en önemlisi, üzerime su atarak uyandırılmaktan aşırı nefret ediyorum. Hayatta en ama en nefret ettiğim şeylerin başını çeker. 
Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?
 Cadde cadde dolaşır bağırarak şarkı söylerim. D&R mağazasını yağmalardım. Bunun dışında giyim ve ayakkabı mağazalarını tek tek yağmalardım. Nasılsa kimse yok. Hepsi bana kaldı.
Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
 Önce kendi ülkemi dolaşmak isterdim. Çünkü ülkemde kültürel zenginlik bolca var. Ülkemin zenginliklerini özümsedikten sonra dünyayı dolaşmaya Japonya'dan başlarım. Japonları seviyorum. Japonca öğrenmeye çalıştım bir süre ama fiyaskoyla sonuçlandı. Bir keresinde Aslıya Japonca konuşma kılavuzundan adın nedir diye sordum. Bana '' Onca cümleyi adımı sormak için mi kullandın? Sana inanmıyorum'' demişti. Birlikte gülmüştük
İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
Hayatımda hiç kurbağa öpmedim. Herhangi bir hayvanı öpmem pek. Anneannemler muhabbet kuşu besliyor. Bir kere severken öpmüştüm o kadar. O da içimden geldiği için öpmüştüm. Prensese dönüşsün diye değil yani.
En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Bir keresinde evimize komşumuz misafirliğe gelmiş çocuklarıyla. Onlar genelde işleri düştüklerinde gelir. O akşam saatlerce oturmuşlardı. '' Öff bir gitmek bilmediler ya!'' dedim tuvalete giderken. Bir baktım orada oturuyorlar. Gözlerim pörtledi birden şaşkınlıkla '' Lan büyük pot kırdın Vişne, toparla çabuk.'' dedim içimden. '' Gitmek bilmeyen ne evladım?'' diye sordu babam merakla. Bende '' Karınca odama yuva yapmış baba, bir sürü karınca var, sarımsak koydum ama gitmemişler ona kızıyorum'' dedim. Lan tek ayak üstünde kırk yalan söyledim valla.
Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?
Telefonum, Okuduğum kitap, Telefon kulaklığım.
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?
 Oo uzaya gideceksen giderim abi. Bu durumu bir fırsat olarak değerlendirirdim. Doctor Who'nun yanına giderdim. Belki Tardisine beni alır, birlikte yolculuk ederdik. Hem Rose'u da yanımıza alırdık. Allahım nasıl özlüyorum Rose'u belli değil. Ben hala Doctor'un beni gelip almasını bekliyorum. Hogwarts'dan kabul mektubumun gelmesini de bekliyorum. Biliyorum, benim gibi böyle kendini olmayacak hayallerle oyalayan insanlar var.
İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir? 
 Allah derim. Arkadaşlarımın evini dolaşırım tek tek bakalım ne yapıyorlar. Sonra onlara mesaj atarım telefonumdan. Bakalım mesaj yazarken nasıl tepkiler veriyorlar. Onun dışında Tıp okuyan öğrencilerin dersine girerim. Çok merak ediyorum ya anatomi derslerini. Boğaziçi üniversitesine girerdim bütün fakülteleri dolaşır dersleri dinlerdim. Gece kulübüne giderdim. Dj'in coşturduğu ortamda dans eder eğlenirdim herhalde.
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran..

You Might Also Like

21 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. ozellıkle gorunmezlık hapı ıle ılgılı fantezılerıne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum Vişne:);öleceğini öğrendiğinde mektup yazmak iyi fikirmiş gerçekten, aynı Not:seni seviyorum'daki gibi:)

    Şu misafirliğe gelen komşu durumunda da çok iyi toparlamışsın ya ölsem aklıma gelmezdi:))

    YanıtlaSil
  3. mesaj atıp nasıl tepki verdiklerini gözlemlemek mi? süper! sanırım bunu ben de yapardım :D

    çok hoş cevaplar mert :)

    YanıtlaSil
  4. vişneee!! :)

    cevapların tam sen. çok samimi çok doğal bayıldım :)

    öncelikle sorular çok zormuş ve sen iyi altından kalkmışsın.

    ben de olsam öleceğimi bilsem sevdiklerim der başka bi şey demezdim.

    cevapların çok güzel yahu ben olsam ne derdim bilemiyorum ama en güldüğüm yeri karınca yalanı :D

    hayatta aklıma gelmezdi süpersiiin!

    YanıtlaSil
  5. Boğaziçi Üniversitesi'ne görünmezlik hapı olmadan da gelebilirsin tüm dersler olmasa da bir çoğuna girebilirsin (:

    YanıtlaSil
  6. ayakkabı dükkanlarını yağmalamak..enfes fikir.. hele d&r.. bu fikirlerinden ötürü seni üstadım ilan ettim!

    YanıtlaSil
  7. @Grace Happy
    Teşekkür ederim. Şayet öyle bir şey yaparlarsa kesinlikle kullanacağım. Eğlenmek için kullanabilirim bu hapları :D

    @Rapunzeliçe
    Keyifle okumana sevindim Rapunzeliçe. Yazarken ben de çok keyif aldığımı söylemek isterim. Teşekkür ederim tekrardan. Not: Seni Seviyorum filmi hiç aklıma gelmemişti yazarken. O filmi de çok severim ayrıca. O yalanı nasıl söyledim hala inanamıyorum kendime :D

    @Kırmızı Başlıklı Pollyanna
    Aklıma direk o geldi Polly. Çok merak ediyorum insanların tepkilerini :D Mimlediğin için asıl ben sana teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. @Mia Wallace
    Çok teşekkür Miaa! Elimden geldiğince güzelce cevaplamaya çalıştım :) Karınca yalanı son anda aklıma geldi biliyor musun. Eğer yalan uydurmasaydım fırça yerdim kesin. Bazı yalanlar böyle hayatımı kurtarıyor işte :D Soruları cevaplamak keyifliydi Mia. Ben keyif alarak yaptım valla. Tekrar tşekkür ederim ^_^

    @Ayben
    Boğaziçi Üniversitesinde tanıdığım olsa rahatça gezebilirim aslında ama girmeme izin vermeyebilirler Ayben. O yüzden girme fırsatına nail olamadım henüz. Belki görünmezlik hapıyla girerim :D

    @Semmmna
    Teşekkür ederim Semmmna :D Şimdi böyle düşününce insanın mutlu olası geliyor gerçekten. Benim aklıma geldiğinde sevinmiştim. ''Onca kitap bana kaldı lan'' demek isterdim :D

    YanıtlaSil
  9. Eğer gerçekten derslere girmek istersen okul açıldığında beklerim (:

    YanıtlaSil
  10. eğlenceli cvpları keyifle okudum:) Vikitap'tan ışınlandım buraya:D

    YanıtlaSil
  11. @Ayben
    Bu güzel teklifiniz için teşekkür ederim. Eğer İstanbul'da olursam bir gün görmeye gelebilirim :)

    @Asabi Bakire
    Bloguma hoşgeldin! Yazımı keyifle okuduğun için sana teşekkür ederim. Vikitap'da beni bulmana da çok sevindim ^_^

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten vişne bazen öyle birşey yazıyorsun ki ama herkesin istediği olmayacağını bildiği şeyler mesala bende hala hogwarts dan kabul mektubu gelmesini bekliyorum yanlız değilmişim :D

    YanıtlaSil
  13. merhabalar :) buralarda yeniyim. Yazılarını gerçekten samimane buldum. Ayrıca misafir olayında harika çevirmişsin, süper. :)

    YanıtlaSil
  14. senin cevapların da çok yaratıcı vişneğğ

    amaa bende bir mim daha var. mimlendin :)

    YanıtlaSil
  15. @Miwako
    Ahahaha :D Ben hala bekliyorum ama boş bir bekleyiş bu, tatlı bir bekleyiş Miwako. Yalnız değilsin elbette. Belki bir gün kabul mektubumuz gelir. Belki aynı takımda oluruz :)

    @Vulkanlı Deli
    Bloguma hoşgeldin :) Yazılarımı keyifle okumana sevindim. Okuduğun için de teşekkür ederim :) Zamanla alışırsın bu ortama merak etme :)

    @Memento Mori
    Teşekkür ederim Memento ^_^ Bakıyorum hemen mime :D

    YanıtlaSil
  16. @Üsturupsuz Yazar
    Geçen sene tercih yaptığım için sıralamam düşük geldi ancak ona rağmen 4 yıllık bölümlere girebiliyorum. Geçen sene tercih yapmasaydım şu an 35. bin sıralamayla istediğim bölüme girebiliyordum. Şimdi istediğim bölüme değil de başka bir bölüme gireceğim canım. Tercih sonuçlarının açıklanmasını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle haber eyle, meraklardayım.

    YanıtlaSil
  18. SEnin uzaktan sessiz takipçilerindenim..
    Ve her postta ayrı bir yönünü keşfediyorum..Bazen annnem haklıymış diyorum cümlelerinde kendimi buluyorum Ayrıca .Karınca olayı çok hoştu::)
    Ve harikasın başka bir söze gerek yok bence..Ama şunu söylemeliyimm..Asla hayallerinden hayatta istediklerinden vazgeçme ki sen bunu yapabilcek birisin...
    SEVGİLERLE..

    YanıtlaSil
  19. Anatomi ilgini çekiyor demek..:/Ben yapamazdım sanırım:)

    YanıtlaSil
  20. @Üsturupsuz Yazar
    Tamam canım, bilgilendiririm mutlaka :)

    @Cadı Kazanı
    Gizli okuyucularımın olması beni sevindiriyor. Teşekkür ederim keyifle okuduğun için. Her yazı benim bir parçam aslında. Bu blogda benim parçalarımın toplamını temsil ediyor bir nevi. Bu güzel sözler için ayrıca teşekkür ederim. Vazgeçmemeye çalışıyorum olabildiğince. Zamanın beni nereye sürükleyeceğini merak ediyorum doğrusu :)

    @crazywomanrosemary
    Evet çok ilginç bir ders bence. Ben hem merak ediyorum hem tırsıyorum aslında. Demek istediğim tıp okuyan insanlar nasıl ders dinliyor, neler yapıyor çok merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe