Ve Artık Üniversiteliyim..

Cumartesi, Ağustos 18, 2012

 Dün akşam arkadaşım beni arayıp '' Sonuçlar açıklandı lan, bak çabuk'' dedi. Aniden açıklandığını duyunca bir heyecan dalgasına kapılırken buldum kendimi. 30 tercihimin de tamamını doldurdum neredeyse. İlk 10 tercihim resmen ütopyaydı. Çok istediğim bölümlerdi onlar. ''Ya gelirse, ya kimse tercih etmezse'' umutlanmıştım yazarken. Tercih sonucunumu öğrendikten sonraki yaşadığım o şaşkınlığı hiç unutmayacağım. Gazi Üniversitesini kazandım sevgili dostlar.  
  9 aydır burada üniversite üniversite diye debelenip durdum. Marmara gelsin diye günlerdir totem yaptım ama olmadı. Demek ki neymiş; Her totem tutmuyormuş anacım. O kadar mutsuz değilim canım korkmayın. Seviniyorum kazanmış olduğum için. Arkadaşlarım çok sevindi ya. Facebook'a yazdıktan sonra tebrik mesajları yağmaya başladı yağmur gibi.
  O an ne kadar mutlu olduğumu hissettim. Annem bir yandan üzülüyor. ''Nasıl alışacağım, sabahları kimi uyandıracağım ben şimdi?'' gibi sitemvari cümleler sarf ediyor dalgın bakışlarını savurarak. Biz daha önce hiç birbirimizden ayrı kalmadık öyle uzun uzun. Gidişime çok üzülüyor. Ben de üzülmesine üzülüyorum. Nasıl idare edeceğim hiç bilmiyorum. Telefonlar çalmaya başladı. Hepsine olabildiğince yetişmeye çalıştım. 
  Daha önce şehir dışında uzun süreli yaşamadığım için uyum sağlama sıkıntısı çekeceğimden korkuyorum. Bir de burcumun mükemmeliyetçilik huyu var. Her bir ayrıntıyı tek tek düşünüyorum. Bu kadar çok düşünmek elbette sağlıklı değil. Aslı ve Çikilop kazanamadı. Aslı'nın sıralaması mükemmeldi ama kendi alanından tercih yapmadı. Aslı ve Çikilop için ne kadar üzüldüm anlatamam. Kazandığıma bile sevinemedim. Hele Çikilop beni çok etkiledi ya. Gitmeden ona doğum günü hediyesini vermeyi düşünüyorum. Hem belki yüzü güler azıcık.
  O kadar acemiyim ki size anlatamam. Üniversite kazanmak çok güzel bir olaymış yahu. Ben bu sıralamama rağmen girdim. Dershanedeki çoğu arkadaşım üniversiteyi kazandı. Ankara'da tanıdığım insanlar var allahtan, bir bakıma şanslıyım. Ama ben bu Marmara'nın yakasını bırakmayacağım sevgili dostlar. Er ya da geç gireceğim o üniversiteye. Yatay geçişle geçmeye çalışacağım ama çok zor diyorlar.
  Melodram sayesinde yalnız kalmayacağımı düşünüyorum. Siminyayı görürüm belki. Belki imza günü falan yapar da giderim.Keşke yapsa. Onunla yüz yüze görüşmeyi çok istiyorum. Kitabını imzalatırım bir güzel. Arkadaşlarım benden çok sevindiler valla kazandığıma. Ben başlangıçta keyifsizdim sonra arkadaşlarımla sohbet ettikçe aslında ne kadar güzel bir üniversiteyi kazandığımı fark ettim. 
 Ankara'da okuyan sevgili arkadaşlarım Ankara'da öğrenci olmak nasıl bir şey? Bunu bana açıklarsanız çok memnun olacağım. Yurt başvurusunda bulundum ama çıkar mı bilmiyorum. Arkadaşlarımdan ayrılacağım için çok üzülüyorum sadece. Özellikle Buketle görüşemeyecek olmamız üzecek beni. Onunla çok güzel eğleniyorduk. 
  Arkadaşlarıma nasıl veda edeceğim hiç bilmiyorum. Bu üniversite hayatımı değiştirecek resmen. Hayatımda yeni bir sayfa açılıyor farkında mısınız? Bu saatten sonra deprefliği bir kenara bırakıp geleceğimi düşünmek zorundayım. Mükemmelliyetçi yanımı ortaya koymam gerekiyor akademik anlamda. Yoksa yok olup gider hayallerim. Ve buna göz yummak istemiyorum.
   Üniversiteyi kazanma aşamasında benimle birlikte olan başta Buket olmak üzere Cips Yiyemeyen Kız'a, Summer'a, Leah'a, Melodram'a, Bir ince ses'e, Mia Wallace'e, Rockunzel'e, Polly'e, Dostum Umut'a, Agresif Prenses'e ve adını hatırlayamadığım daha birçok güzel, aynı zamanda değerli insanlara çok teşekkür ediyorum. Anladım ki insan sevdiklerinin sevgisiyle ayakta durabiliyormuş. Yanımda olduğunuz için, ailem olduğunuz size ne kadar teşekkür etsem az.
Vişne Çürüğünüz üniversiteli oldu hanımlar beyler. Bundan daha güzel ne olabilir ki. Asıl macera bundan sonra başlıyor bence. Başımdan ne tür olaylar geçecek? Üniversitede neler yaşacağım çok merak ediyorum açıkçası. Bunu hep birlikte yaşayıp göreceğiz.
Ben nefes aldığım sürece burada Vişne Çürüğünüz olarak kalacağım.
Bu da şarkımız olsun
Kendinize iyi davranın  

You Might Also Like

77 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Senin adına çok sevindim, umarım çok mutlu olursun vişne :)

    YanıtlaSil
  2. @Nil Bozkır
    Teşekkür ederim Nil. Umarım artık mutlu olurum. Hepimiz mutlu oluruz :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun (: ankara güzel şehir bana sadece gezmek nasip oldu ama ankarada okuyan arkadaşlarımdan hemen hemen hep olumlu cümleler duydum umarım güzel bir üniversite hayatın olur (: annene ve sevdiklerine sonuçta kısa süreli veda ediyorsun gidiş gelişlerin olacak ve evet bu duruma annen çok sonra alışacak ama alışacak ( bilmiş konuşmamın nedeni uzatmalı bir üniversiteli olmamdan kaynaklı :))

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederimmm vişneeeeğğmm :)
    ankarada görüşürüz artık seninle.. ehehe bütün bilogcular toplandıkk toplandııkk toplandııık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ankara'ya gideydim nolurdu haa!? :') gezmeye gidersem beni parka götürmeyin, avm'ye de, eeaa, müzeye gidelim, iyi fikir hem Mert sanat tarihi okucak. Gezeriz bence.

      Sil
  5. İşte hikayenin en tatlı kısmı 'yeni başlangıçlar.'

    Benim hayatımın en özel anlarıydı senin şu yaşadıkların, insan umut dolu oluyor aynı zaman da heyecan.:)

    Dualarım seninle demiyorum bu kez, çünkü ben seninleyim ehe he :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim, Melodram'dan okuduğum kadarıyla Ankara'da okumak çok güzel ben de Ankara istemiştim hep ama sonra büyük bir şokla İstanbul oldu (: Umarım çok mutlu olursun yeni okulunda (:

    YanıtlaSil
  7. @Tutarsız Turşu
    Teşekkür ederim :) Ankara'ya günübirlik gitmiştim bir keresinde o da kısa sürmüştü zaten. Üniversitede hayatımın iyi yönde değişmesini istiyorum sadece :) Benim için akademik anlamda kariyer çok önemli. En zoru da o zaten ya. Ben veda etmeyi hiç sevmem. Nasıl güçlü olacağım bu tabloda çok merak ediyorum Tutarsız Turşu. :)

    @Memento Mori
    Teşekkür ederim Mementoo :) Sen de Ankara'da okuyacaksın demek :D Görüşürüz tabi. Ben Merkezdeymişim. Vay anasını blogger dostluğumuz Ankara'da devam edecek desene :)

    YanıtlaSil
  8. @Melodram
    Yeni başlangıçlara uyum sağlayabilirim umarım Melodram. Şu an senin yaşadıklarını yaşıyorum işte. Aynı derecede mutlulukla değil tabii ki ama kazanmış olmanın verdiği bir rahatlık var :D Bu durum motivasyonumu güçlü tutuyor diyebilirim :)

    @Ayben
    Teşekkür ederim Ayben. Valla sen çok şanslıymışsın ya. İstanbul çok güzel bir şehirdir. Boğaziçindesin anladığım kadarıyla. Orası en güzel üniversitedir. Üzülmeseydin keşke. Şanslı olduğun için mutlu olsaydın :)

    YanıtlaSil
  9. Ankaraya günübirlik ziyaretim olmuştu,İstanbula alıştıktan sonra çok itici gelmişti o şehir bana.
    Öğrenciliği tahmin bile edemiyorum.
    Marmaraya yatay geçiş o kadar da zor değil,geçen arkadaşım var ama bölümden bölüme değişir.
    Ama hayırlı olsun,bölümünü bilmiyorum ama tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cemre :) İstanbul'dan Ankara'ya geçişte zorlanacak gibi hissediyorum kendimi ama zamanla alışırım bence. Yatay geçiş konusunu araştıracağım. Belki bir umutla geçerim Marmaraya. Çok istiyorum orayı öyle böyle değil. Sanat tarihi bölümünü kazandım. Ben kazanamam sanıyordum ama kazanmışım valla :D

      Sil
  10. Tekrar tebrik ediyorum Vişne'cim! :)
    Gerçekten de bütün bloggerlar Ankaralı oluyo teker teker :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rockunzel'cim ^_^
      Ankaraya geliyoruz baksana tek tek. Güzel bir blogger buluşması yapabiliriz bak. Çok güzel bir ortam oluşur böylelikle :D

      Sil
  11. sonuçlar açıklandığından beri senin bloguna bakıp duruyorum ne zaman yazcaksın diye tam mail atacaktım ki yazmışsın. mutlu olmana çooook sevindim vişnem! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece yazacaktım da vakit bulamadım Polly. Bugüne yazmak kısmetmiş. :D
      Teşekkür ederim canım. Bakalım neler olacak ^_^

      Sil
  12. Ben de bu sene gidiyorum üniversiteye,, Bolu'ya. İnsan bir garip oluyor di m i böyle bir yandan mutluluk bir yandan burukluk.. Hakkında hayırlısı olsun her zaman için (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya insan garip hissediyor. Bir yandan ailenden ayrılacak olmanın verdiği üzüntü, bir yandan yeni bir üniversiteye başlamanın mutluluğu. Çok garip hissediyor insan gerçekten. Tebrik ederim seni. Bolu çok güzel şirin bir şehirdir. Dostum Aylin orada yaşıyor. Seversin bence :) Hepimiz için hayırlısı olsun öyleyse :)

      Sil
  13. Bu gün aklımdan geçirmiştim "Vişne ne yaptı acaba?" diye, çok sevindim kazanmana çok! Gazi ha?! Ankara'da görüşelim o halde *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha fazla sizleri meraklandırmamak adına yazıverdim bir güzel. Yazmak bana iyi geliyor diyebilirim. Teşekkür ederim, ben de sevindim sonradan :D Cassie sen de Ankaradasın demek :D Bir blogger buluşması yapılıp görüşülmeli bence. Çok keyifli olur :)

      Sil
  14. aaa çok çok tebrikler vişnecim:)melodram sana iyi bakacaktır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rapunzelice'cim :) Melodramın orada olması bana güç veriyor bir bağlamda. Ankara'da pek tanıdık yok. Onun arkadaşlığı sayesinde alışırım diye düşünüyorum :)

      Sil
  15. Çok tebrik ederim :)) Bende geçen sene kazandım şimdi senin gibi kazanan arkadaşlarıma baktıkça geçen seneki mutluluğum geliyor aklıma içim içime sığmıyordu, çok güzel zamanlar gerçekten.. :)
    Ayrıca Marmaradayım ben ama Hacettepeye takmıştım kafayı ancak anladım ki önemli olan ait olduğun yerde gerçekten mutlu olabilmek..ben şimdi çok mutluyum umarım sende olursun..sağlıcakla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim rapsodistanbul :) Yer değiştirebiliriz bak. Ben Marmaraya giderim senin yerine sen de benim yerime Ankaraya gelirsin :D Geçen sene ne kadar mutluymuşsun öyle. Yaşladığını hissetmiyorsundur umarım. Zaman ne çabuk geçiyor baksana, bir seneni çoktan bitirmişsin. Ait olduğum yerde mutlu olmayı bir türlü beceremeyenlerdenim ben, nasıl alışacağım hiç bilmiyorum. Mutlu olmana sevindim. ^_^

      Sil
    2. Öyle gerçekten zaman gereğinden fazla hızlı..Aslına bakarsan garip ama bir İstanbullu olarak Ankara'ya olan takıntım hala bitmiş değil :D Birgün gidip gezeceğim mutlaka :) Ayrıca Marmara'ya da beklerim seni elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım. :) Herşeyin gönlünce olduğu mutlu mutlu üniversite yılların olsun şimdilik hoşçakal :))

      Sil
  16. Tebrikler :)
    Yeni başlangıçlar güzeldir, şans getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Erdi :)
      Yeni başlangıçlara uyum sağlayabilecek miyim çok merak ediyorum açıkçası :D

      Sil
  17. tebrik ederim :) nerede yasıyorsun bilmiyorum ama ben ankarayı seviyorum.ama seneye buradan gideceğim muhtemelen.kuzenim de gazide okuyor o memnun sanırım okuldan bi sikayeti yok.umarım sen de mutlu olursun ya da marmaraya geçiş yapabilirsinn^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Volante. Gazide eskiden olaylar oluyormuş, şimdi oluyor mu hiç bilmiyorum. Endişeliyim bu konuda. Üniversitede siyasi olaylara karışma gibi bir düşüncem yok açıkçası. Sadece öğrenciliğin vazifesini gerine getirmeyi düşünüyorum. Çalıştıktan sonra gerisi gelir bence. İstanbul'dan geleceğim Ankaraya. Acaba memnun olacak mıyım çok merak ediyorum :D

      Sil
  18. sen gel bi Ankaraya alıştırırız biz senı ama sunu bil yatay geçiş hiç zor değil hele ki gaziden
    bence kesınlıkle dene
    ama bellı olmaz asık olursun cok delı arkadaslar bulursun gıtmek bıle ıstemezsın belkı olumsuz her seye kulak tıka ve geldıgınde haber et yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatay geçiş kolay demek :D Bu duruma çok sevindim gerçekten. Denemekten vazgeçmeyeceğim elbette. Olumsuz bir düşünceye rastlamadım şimdilik. Üniversite hayatını tatmak iyi gelecektir bence bana. Acaba nasıl arkadaşlarım olacak çok merak ediyorum :D Elbette haber veririm :)

      Sil
  19. İstanbulda yaşayanlar Ankarayı pek sevmezleri kuru, donuk bulurlar.
    Ama bi Ankaralı olarak ve Ankarada okuyamamıs biri olarak hayatının en güzel yıllarının burada geçeceğine eminim, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sonradan alışıyorlardır Funda. İlk başta bana da garip gelebilir bence. Düşünsene hiç bilmediğin bir şehre gidiyorsun. İnsan garipsiyor bir taraftan :) Teşekkür ederim. Ankara ne çok blogger varmış ya. Bu beni çok sevindirdi valla ^_^

      Sil
  20. Vişne Çürüğüm ben Ankara'da okudum...
    Hala Ankara'dayım. Rivayete göre buraya gelen bir daha bırakamıyormuş ahah.Ben aslında hep İstanbul'a dönmek istiyordum ama şimdi bakınca Ankara daha güzel sanki. Sokakları, apaçileri:), la bebe demek bile eğlenceli. Belki biraz resmi ama üniversitede öyle arkadaşlıklar edineceksin ki Marmara aklının ucundan bile geçmeyecek:) Şairin dediği gibi : Hey gidi Ankara hey
    Beni de benzettin ya kendine
    Astın suratımı, resmileştirdin beni.....
    Ankarada görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giderek büyüyoruz ya, çok seviniyorum valla. Rivayetler umarım doğru çıkar sevgili Suzangia. Bir Ankaralı daha görmek beni nasıl mesut etti bilemezsiniz. Ankara bizi mutlu eder umarım :D
      Bir blogger buluşması yapıp görüşelim tabi. İyi bir fikir bence ^_^

      Sil
  21. Tebrik ederim. Marmara konusunda ümidini ve arzunu kaybetme. Ayrıca başka şehir başka insanlar, başka fırsatlar demek. Hem "tebdil-i mekanda sıhhat vardır" denmiş. Allah en güzelini nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Marmara konusunda asla vazgeçmeyeceğimi bilmeni isterim. O kadar çok kafama taktım ki gerçekleştirmeden rahat edemeyeceğim sanırım Aşık. Hepimize en güzel olanı nasip eder inşallah :)

      Sil
  22. Çok sevindim senin adına :)
    Böyle içten mutluluklara uzaktan şahit olmak bile mutlu ediyor, her şey daha da güzel olsun bundan sonra senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Valla uzun zamandır bu kadar keyifli yazı yazmamıştım bende. İnsan mutluyken yazı yazamaz derler, ben yazmaya çalıştım işte. Güzel şeylerle karşılaşmayı o kadar çok istiyorum ki anlatamam iç ses :)

      Sil
  23. KULUYORUM..GÜZEL HABERLER ALMAK İNSANI NE DENLİ SEVİNDİRİYOR BİLEMEZSİN..:))
    BAYRAMINI DA KUTLUYORUM CANIM:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel insan. Valla ben çok şaşırdım kazandığıma. Hiç beklemiyordum bu sıralamayla yerleşmeyi :D
      Senin de bayramın kutlu olsun. Sevdiklerinle güzel bir bayram geçirmeni dilerim :)

      Sil
  24. Taa dersaneyle ilgili bi yazında bile demiştim eminim kazanacaksın diye çok sevindim tebrik ederim^^ ve Gaziyi çok severim Ankarayı da:))peki bölüm ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çabuk geçiyor zaman ya İpek baksana. Daha dün yazmış gibiyim o yazıyı. Ne kadar da mutsuzdum o yazıyı yazarken. Şimdi daha iyiyim tabi. Çok teşekkür dederim ^_^
      Sanat Tarihi bölümünü kazandım. Arkadaşın entel olma yolunda :D

      Sil
  25. Tebrik ederim, hayırlı olsuun :)Hangi bölümü kazandın? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sanat Tarihi bölümünü kazandım :)

      Sil
  26. Tebrik ederim ! :) Ankaradayim yaklaşık 14 senedir, fakat üniversite kazanınca Tanıştım Ankara'yla :)
    Ayrıca bende Gazi'de okuyorum :) hangi bölümü kazandın cidden merak ettim :) Ankara rahattir, ogrenciler icin baya guzel bir şehirdir. Zaten Kızılay'ı kesfedince öğrenciliğin tadına da varırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aa Gazi'de okuyan bir güzel insan daha :D Ben Edebiyat fakültesinde olacağım. Sanat Tarihi bölümünü kazandım. Ankara'da ilk defa uzun süreli kalacağım. Melodramın yaşadığı onca kötü olay gözümü korkutuyor esasında. Belki bu sayede hayatı daha geniş açıdan görürüm. Sen hangi bölümdesin bu arada :D

      Sil
  27. tebrikler vişnecimmmm çok sevindim. evet yeni bir sayfa açılıyor ve dikkat et en güzel dönemler başlıyor depresiflik kesinlikle out olmalı. yatay geçiş mümkün değil değil ama not ortalaman çok yüksek olmalı yanlız geçemesende gazi üniversitesi çok iyi bir üniversite üzülmemen gerek . belki orayı çok sevip kendin bile gelmek istemesezsin ;) hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim elma kurdum. Valla başta sevinmemiştim ama böyle güzel tepkiler alınca ister istemez seviniyorum kazandığıma :D
      Depresif yanımı bastırmaya çalışıyorum olabildiğince. Yatay geçiş her öğrencinin hayaliymiş, zormuş araştırdığım kadarıyla. Ama ben ilkelerimden taviz vermemeyi düşünüyorum. Yatay geçiş olmazsa 2014'te tekrar sınava girip kaydımı marmaraya aldırma fikrindeyim. İnşallah dediğin gibi olur elma kurdu. Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  28. bu arada sana demiştim dimi 1 yıl çabukkk geçer önümüzdeki yıl bu vakitleri düşün diye :):)
    mutlu sonları seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma :D Göz açıp kapayana kadar geçti valla Elma kurdu. Ne ara o kadar ay geçti, ne ara dershaneyi başlayıp bitirdim hala şaşırıyorum. :D

      Sil
  29. Tebrikler dostum! :)) -Zaten bol bol konuştuk da yazacaklarım
    Ankara'da kaldığım zamanlar çok güzeldi, düşünsene gezmeye veya okumaya gitmediğim halde.
    Öğrencilerle aynı evde kaldım hep-kuzenlerim- çok rahat yaşıyorlar, hiç bir sıkıntıları olmadı şimdiye kadar tabii evin de yeri önemli bir de arkadaş çevren ;)
    Bölümünde okumak isterdim, benim de gözüm hep dışarıda :D İstemekten kasıt, seviyorum hani, bu tip şeylerle sanatla ne biliyim uğraşmak eğlenceli olmalı -tabii bütün kronolojiyi ezberletirlerse?
    Diyeceğim odur ki Ankara'da birden fazla arkadaşım oldu! :) Ben geçiş yapabilir miyim bilmiyorum ama Köln'e gidcem :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim dostum :)
      Ankara konusunda hala kararsızım. Ne yapacağımız konusunda ailemle konuşuyoruz işte. Alışamamaktan korkuyorum. Senin bölümün daha keyifli bence. Almanca biraz zorlar ama kölne gitmeni sağlayabilir diye düşünüyorum :)

      Sil
  30. oleyyyyyyy çok sevindim hayırlı olsun :))
    kazanmışsın ya gerisi bir şekilde hallolur. benim kardeşim de bizden hiç ayrı kalmamıştı çok aşırı titizdi ve kazandığı yerde hiçbir tanıdık yoktu ama bir şekilde yoluna koydu hatta şimdi arada arkadaşlarını görmek için bile gidiyor :)) her şey çok güzel olsun, bol şanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lal :) Diyorum ya her şey alışmaya bağlı bence. Kardeşin çok şanslıymış yahu. Bir sürü güzel arkadaşlıklar edinmiş, ne kadar güzel :)

      Sil
  31. hayırlı olsun!
    çok çabuk alışırsın. eğer sıkıştığın bir şey olursa, danışmak istersen mutlaka gel.
    ben dinler ederim. tecrübeli sayılırım öğrencilik konusunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)
      Alışma konusunda sıkıntı çekebileceğimi düşünüyorum. Yeni şeylere kolay alışan biri değilim pek. Zorlanacağım sanki. Yardımların için de ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  32. Vişne !!! Tebrik ederimmm, senin adına o kadar mutlu oldum ki :) Sen üstesinden gelirsin, merak etme :) Ne zaman zorlanacağını hissetsen, sınava girdiğin ve kazandığın, bunun bir başlangıç olduğu, ve girdiğin her sınavı kazanabileceğin aklına gelsin :) Şunu söyle "Ben bunun mu üstesinden gelemeyeceğim yani, hadi oradan ! " :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noraa! Teşekkür ederim :) Söylediğin sözler motivasyonumu arttırdı diyebilirim. Ne kadar doğru sözler söylemişsin. Üniversiteyi kazandığını öğrendiği an insan çok başka oluyormuş ya, daha bir hayata sarılıyormuş. Ben o gün bunu öğrendim. :)

      Sil
    2. Aynen öyle, o an çok başka bir an :))

      Sil
  33. Yanıtlar
    1. Ben eşit ağırlıktan sözele geçmiştim lisede. Sözelden girmiştim sınava :)

      Sil
  34. Merhaba,

    Bayramınız Kutlu Olsun…

    Bloglar Mahallesi (http://bloglarmahallesi.com/index.html) projemiz kapsamında;

    Bloglar Listesi ve/ya Muhtarlık üyesi olduğunuz için, Bloglar Listesi ve Blog Katolog sayfalarınız hazırlandı.

    Bloglar Listesi Sayfanıza ulaşmak için:
    http://bloglarlistesi.blogspot.com

    Blog Katalog Sayfanızın linki :
    http://gunce.bloglarmahallesi.com/visnecurugu.html

    Lütfen bir göz atarak;
    a) değişiklik isteklerinizi
    b) kategorisinde düzeltme gerekliyse
    c) eğer başka ketegorilerde de olması gerekliyse bunların hangileri olduğunu
    d) http://katalog.bloglarmahallesi.com/blogkatalogindex.html sayfamızdaki mevcut kategorilerden/temalardan farklı bir kategoride olduğunuza inanıyorsanız lütfen bu kategori ve/ya tema adını bildirin açalım…

    Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz.. Bu tarz istekleriniz için muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine mail atmanız yeterlidir.

    Bizim Bloglar Mahallesi (BBM) sitesi, dolayısı ile BlogKatalog ve Bloglar Listesi henüz yapılanmasını tamamlamadı, hızla ilerliyor…Önerileriniz, yorumlarınız ile hepimizin daha rahat kullanabileceği ve okuyucunun daha fazla beğeneceği bir hale getirmek isteriz. Desteğinizle daha geniş çevrelere yayılmak isteriz…

    BBM olarak 1Ağustos 2012 tarihinde bir kampanya başlattık. Blogum SESlendi adlı bu kampanyamızın amacı değişik nedenlerden dolayı okuyamayanlar için sesli postlar hazırlamak. Detaylarına ve SESlenen bloglara/postlara Blogum SESlendi Kampanyası
    (http://etkinlikler.bloglarmahallesi.com/bbmkampanyalari.html) sayfamızdan ulaşabilirsiniz..

    Ayrıca:
    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı veya sehven listeye alınmış olduğundan şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:

    Bloglar Listesinden ve/ya Blog sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise lütfen bildiriniz ki sayfa/larınızı kaldıralım, ama bizimle kalırsanız daha mutlu oluruz…

    Sayfa/larınızı olduğu şekliyle onaylıyorsanız, değişiklik istiyorsanız veya sayfa/larınızn tamamen kaldırılmasını istiyorsanız lütfen en kısa sürede muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine bildirin.

    İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

    Bizim Bloglar Mahallesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni de düşündüğünüz için sevgili muhtar ailesi. Çalışmalarınız pek güzel, maşallah :) Çalışmalarınızın devamı da gelecektir diye düşünüyorum. Çok sağlam bir kadronuz var.
      Sitenizde blogumun yer alması beni çok mutlu etti gerçekten. ^_^

      Sil
  35. oleyyyyyyyy:)))))))
    sonunda visne bak gordun mu sende artik bir UNIVERSITELISINNN:))))tebrik ediyorum ve cok opuyorum seni:)))))sonunda istediklerinin en birincisini basardin sirdakiler savulun visne geliyorrrr:))))


    ankaraya goster bakalim visneyi:))))

    umarim hersey senin icin sorunsuz gecer...sadece herkesi kendin gibi gorme diye de ufacik bir nasihat edeyim sana:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sonunda şeytanın bacağını kırdım prenses. Nasıl şaşırdım anlatamam :D Çok teşekkür ederim canım, yanımda olup destek verdiğin için de ayrıca teşekkür ederim. Bakalım bundan sonra neler olacak. Bir bilinmezliğe doğru gidiyorum. Herkesi kendim gibi görerek büyük bir aptallık ediyorum prenses. Hem de büyük bir aptallık.

      Sil
  36. Canim cok tebrik ediyorum seni,cok sevindim,ankarada ogrenci olmak guzeldir, keyiflidir, hayat kolaydir, ankarada birseye ihtiyacin olursa haber vermen yeterli canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lulu :) Ankaraya daha önce hiç gitmedim. Acaba nasıl bir yer. Yardım konusunda ayrıca teşekkür ederim. Çok sevindirdin beni bu sözlerle :)

      Sil
  37. Vişneeeeeeeeeeeeeeeeee'm!!

    haberi ilk aldığımda inan o heyecanı hissettim ve heyecanlandım.
    o kadar mutlu oldum ki sana anltamam!

    ama biliyordum kazanacağını hem gazi.. ankara!

    yepyeni süper bi hayat.
    ne güzel öğrencilik yılların olucak.
    hiç üzülme. ailenle özlem olucak o görüşmeler daha bi güzel olucak.

    yeni arkadaşlıklar.

    ay süper!

    çok çok mutlu ol!

    seni çok seven Mia :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaaa ^_^
      Çok teşekkür ederim canım arkadaşım. İlk öğrendiğimde ben sevinmekten çok şaşırdım açıkçası. Dedim bu sıralamayla hayatta giremem :D Ama girdim valla. Demek ki isteyince yapabiliyormuşum.
      Bakalım neler olacak Mia. Her şey daha kesin değil.
      Ailemle konuşup tartışıyoruz bu mevzuyu
      Teşekkür ederim iyi dileklerin için güzel insan.
      Vişne de seni çok seviyor ^_^

      Sil
  38. Tekrardan tebrikler canım benim. Biliyorsun hep inandım hep güvendim sana ve beni hayal kırıklığına uğratmadın. Senin için yepyeni bir hayat başlıyor, kuruntularını, soru işaretlerini bir kenara bırak ve tadını çıkar bu sürecin. Çünkü yıllar sonra okulun bittiğinde tekrar o günlere dönmek isteyeceksin. Şahsen ben çok özlüyorum o yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceyekaa ^_^ Senin desteğin benim için ne kadar önemli bilemezsin. Biliyorsun biz birbirimize çok benziyoruz. Seni hayal kırıklığına uğratmadığım için çok sevindim şu an. Yanımda olduğun için gerçekten çok teşekkür ederim güzel insan. Mutluluk hep seninle olsun. Ben elimden geldiğince güçlü olmaya çalışacağım. Ben de lise yıllarımı çok özlüyorum.

      Sil
  39. Tebrik ederim :)
    Bende iki yıldır Ankara'dayım,ayrıca Gazi:) Benim Ankara'yla yıldızım pek barışamamış olsa da bundan sonra daha iyi olacağını umut ediyorum :)
    Ankara ve Gazi sana umduğundan daha güzel şeyler getirsin Vişnee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kirazlı Sakız :)
      Bir Gaziliyle daha karşılaştım. Ne kadar sevindirici bir haber anlatamam :D Ankaraya çabuk alışamayacağım sanırım. Umarım dediğin gibi olur Kirazlı Sakıız. Sana da hep mutluluk getirirsin Ankara ve Gazi güzel insan ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe