Nası yani?

Pazartesi, Kasım 19, 2012

  İçimdeki depresif ergeni birazcık susturma kararı aldım. Bazen hiç olmadık zamanda karşıma çıktığı için karşı koyamıyorum kerataya. Gerçekleri böyle yüzüme yüzüme vuruyor bir de haylaz. Bu sefer içimdeki komik çocuğu sahneye çıkarıyorum. 
  Birkaç gün komik olaylara tanık oluyorum canlarım. Bizim depoda çok keyifli muhabbetler dönüyor her zaman ki gibi. Bence oradaki insanların işlerini bu kadar çok sevmesinin nedeni de o keyifli sohbetleri.
  İtiraf etmeliyim ki başlangıçta o ortama alışamadım. Beni bilirsiniz, öyle yeni şeylere çabuk alışan biri değilim. Ee haliyle uyum sıkıntısı oldu 1-2 gün ama onu da atlattım. Arkadaşlarım çok iyi insanlar.
  Sizlere depocu abiden bahsetmek istiyorum biraz. Bu adamın bir sürü olayı varmış. Ben bunları yavaş yavaş öğreniyorum. Kitap yazsa en çok satanlar listesinde başı çeker yani. Birazcık abartmış olabilirim ama bir insanın her yaptığı bu kadar mı konuşulur ya. İş arkadaşlarımla gülmek çok güzel bir duygu. Demek istediğim beraber güldüğünüz insanlar varsa, şanslısınız demektir. Ben bunu fark ettiğimde kendimi çok şanslı hissettim.
  Bu depocu abi, Mia'nın komşu kızı olmasa da komik bir şahıs. Adamın her yaptığı, günlerce konuşuluyor ya. 
  Mesela bir keresinde mağaza müdürünün sinirli olduğu bir günmüş. Müdürün ağzı bir hayli bozuk. Bu durum her ne kadar içime sinmese de katlanmak zorundayım bir yerde. Neyse işte müdür bir gün sinirli bir şekilde soru sormuş. Sanırım depocu abide tam anlamamış, bir şeyler geveleyip gitmiş. Müdür haliyle kızmış;
 + Sen beni siklemiyor musun oğlum? 
 - Sikliyorum efendim, siklemez olur muyum? demiş bizim depocu abi de Daaaaaaaaaan! Bu olayı ne zaman anlatsalar depodakiler kahkaha krizine girer. Müdür neye uğradığını şaşırmış tabi. Bizim depocu da böyle söylediği için domates gibi kızarmış anında.
 Bir keresinde depo çalışanı diğer şubeye transfer ürün gönderecekmiş. Ürünleri teker teker koliledikten sonra arka kısma koymuş. Bizim depocu abi bunları yeni gelen ürün sanıp bir güzel açıp tekrar rafa dizmiş.
  + Napıyosun oğlum sen?
  - Ee abi yeni ürün gelmiş, kolileri açıyorum.
  + Salak mısın oğlum onlar başka mağazaya gidecek onlar ürünler. Onları yapmak için o kadar uğraştım lan mal demiş.  
Daaaaaaaaaaaan!
 Bizim depocu abi kasacı olmadığı için bir gün kasacı olmak zorunda kalmış. Bir tane kadın gelmiş. Alacağı film hakkında tavsiye almak istemiş.
 + Ya bu o.. çocukları güzel midir sizce?
 - Orospu çocukları mı? Ha evet güzel filmdir hanımefendi demiş. 
Daaaaaaaaaaaaaan! Kadın neye uğradığını şaşırmış tabi. Gözleri fal taşı gibi açılmış. Filmi almaktan vazgeçmiş.
 Bir keresinde bir müşteri gitar soruyormuş;
  + Ya bu gitarlar kaç para?
  - Çok pahalı siz burdan almayın bunları, gidin unkapanından alın beyefendi demiş
Daaaaaaaaaaaaaaaan!
  İş yerinde çalışan kız arkadaşım var. Bu depocu abiyi bir gün işletmeye kalkmış. Bu kızın sevgilisi var, üstelik o gün çocuk kızın yanına gelmiş. İş çıkışı onu alıcakmış. Bizim depocu abi kızın yanağını sıkmış sempatik bir şekilde. Kız '' Ya bu kardeşim ayağına götürüyor beni valla'' dedi fjlsndjklfsd.  
 Depocu abiye ders vermek için onu işletmeye çalışmış;
  + Sevgilim seni benim yanağımı sıkarken görmüş, dikkatli ol bak demiş. Bizimkinin etekleri tutuştu tabi.
  - Hadi ya, görmüş müdür gerçekten? demiş ürkerek. Depodaki büyük bıçağı arka cebine koymuş kapıdan çıkarken. Daaaaaaaaaaaaaaaan! 
Bizimkiler olayı çakmış, bıyık altından gülüyorlar. Müdür yardımcısı;
  + Ne ayaksın oğlum sen o bıçak ne? deyince cevap verememiş. Bir arkadaşım;
  - Doğum günü pastasını kesmek için evden getirmiş efendim, şimdi eviene götürüyor diyerek kurtarmış onu. Olayın aslını biliyor tabi bunu söyleyen arkadaşım. Kapıdan çıkar çıkmaz bir gülme krizine girmiş ki sormayın.
  '' Adam resmen tırsmış ya, yanında büyük bıçakla dolaşıyordu, inanabiliyor musunuz? Üstelik ön kapıdan değil arka kapıdan çıkmış sdlknfslkdf'' dedi bize ertesi gün.
..
Bizim mahallede oyun cdsi satan bir yer var. Aynı zamanda ödev mödev çıkartıyorlar parayla. Bir akşam oyun cdsi almak için oraya gittim. Küçük bir kız çocuğu babasıyla birlikte gelmiş dükkana. Babası;
 + Sor kızım hadi abine
 - Şey, Marmara Deniziyle ilgili şiir var mı? Bir de Marmara Denizinin güzelliğini anlatan yazı
da istiyor öğretmen dedi. Daaaaaaaaaaaaaaaaan!
  Şimdi gülsem ayıp olur, gülemedim tabi ama adam da benim gibiydi. Nası yani? dedim ilk önce sonra içimden güldüm. Abi ne manyak hocalar var ya. Marmara deniziyle ilgili nası şiir yazarlar anlamıyorum. Babası da;
 + Senin şu hocan da tam manyak, böyle ödev mi olur ya
 - Ama baba bu ödevi yapmazsam zayıf alırım dedi. Dükkandan çıkarken yol boyunca gülümsediğimi hatırlıyorum.
Ve asıl bombayı sona sakladım..
  Dün akşam yüzüme maske yapayım dedim. Buket bana salatalık maskesi aldı gözümdeki kaz ayakları için. Hayatımda ilk defa maske kullandım. Salatalık maskesi iyi bir sonuç verdi. Yüzüm daha diri duruyor şimdi. Neyse, dün uyumadan önce maske yapayım dedim. Bu maske hazır, paketinden çıkarıp yüzüne yerleştiriyorsun, yarım saat bekledikten sonra çıkarıyorsun.
 Ben maskeyi yüzüme yerleştirdim, bir yandan da kulalıkla müzik dinliyorum. Dakikaları sayıyorum. Çişim geldi o sırada, tuvalete gideyim dedim. O sırada da annem gözlerini ovuştura ovuştura tuvalete gidiyor.
  Benim yüzümde beyaz maske var. Beni öyle görünce bi bağırdı sldkfnsdlkfs. 
  + Ayyy evin içinde hortlak var. deyip yatak odasına kaçtı. Daaaaaaaaaaaaaan! Maske yüzümü gerdiği için konuşamıyorum fazla; 
  - Anne benim ya, yüzüme maske sürdüm sadece. diyebildim.
 + Allah seni bildiğin gibi yapsın çocuk, gece gece aklımı oynattım sayende dedikten saçını çekip, damağını çekti. O sırada ben maskeli halimle gülüyordum.
Bu hafta epey güldüm bu olaylar sayesinde.
Mutsuzluğum birazcık olsun dindi.
İyi ki böyle şeylere tanık oluyorum.
Yoksa gülmeyi unuturdum.
Bu da şarkımız olsun.
Kendinize iyi davranın.

You Might Also Like

19 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. :))))
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. sabh sabh süper gitti vallahi çok güldüm böle adamlar olduk iş çekilir hale geliyor zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tosbağa :D
      Valla ben bu anlara tanık olduğum için çok eğleniyorum.
      Kesinlikle öyle. Daha keyifli bir ortam olmasını sağlıyor bu tür olaylar :D

      Sil
  3. maskeli visne :))))))dusunmesi bile gulduruyor beni:))))

    ohh bee seni boyle mutlu postlar yazarken gormek istiyorum ben:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prenses öyle görseydin beni annem gibi korkardın kesin. :D
      Ben de mutlu olmayı özlemişim valla :))

      Sil
  4. Çok pahalı siz bunu burdan almayın diyerek bu adam benim sempatimi kazandı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam esasında sempatik değil ama davranışları falan çok komik ya.
      Bir görsen soğursun adamdan. Çünkü adam kadınlara yiyecekmiş gibi bakıyor. Bazen bundan rahatsız olsam da katlanıyorum.

      Sil
  5. Sikliyorum efenim si...! şlasdkşasldk
    Çok pahalı siz burdan almayın :D
    Dostum, hortlak olmuşsun bir de! O_O :D
    Çok güzel dialoglar, bu zamanların kıymetini bil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut çok fena olaylar oluyor ya klfnslkdfnslkdfs
      Ben bunları sonra hatırlayıp tekrar gülüyorum.
      Özellikle o maske sahnesinde annemin korkması falan. :D

      Sil
  6. vişnee! :D

    ayy bayıldım çok çok bayıldım hem de bu yazıya!

    ohh be son yazı sonrası gülümsedim çok hatta kahkahalar attım! :D

    bu depocu da komşu kızı kadar saf ve sempatikmiş valla :)

    ben ilk olayda kahkahalar attım ve de şu unkapanından alına :D demek ki hep kasada kalsa dükkanı batırıcak baksana :P

    Dannnnn!!! :D

    maske olayı da çok iyiydi annenin tepkisi "hortlak" daan! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaa :D
      Yazarken ben de keyif aldım açıkçası. Aklıma geldikçe gülümsüyorum bazen.
      Komşu kız bence daha iyi :D Onun kadar komik olamaz. :D
      Bu olaydan sonra onu kasadan aldılar zaten. :D
      İş yaparken böyle şeylere tanık olmak güzel oluyor valla ^_^

      Sil
  7. "Mim" olayını bir süre uzaktan izlesem de, sonunda ilk "mim"lememi yapmaya karar verdim: Vişne Çürüğü, kurbanlarımdan biri de sizsiniz! Haydi, hemen sürpriz soru için bloguma bakın! Bakalım ne cevaplar vereceksiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim için çok teşekkür ederim Mert ^_^
      En kısa zamanda elimden geldiğince yazacağımı bilmeni isterim. :)

      Sil
  8. Depocu abi hakikaten orjinal bir adammış :)) Dilerim bu yüzünü güldüren olaylar daha sık olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu tarz olaylar sık yaşanmıyor ama yeri geldiğinde çok güldürüyor bizleri. Böyle şeyler olunca burada mutlaka paylaşıp beraber gülelim istiyorum ^_^

      Sil
  9. Merhaba, ben baya bir yeniyim buralarda, biraz yolunu kaybetmiş sıkılınca ortalıkta gezinenlerden. Seni de blogger magazin sayesinde buldum.

    Herneyse, uzun lafın kısası; işyerinde sıkıcı bir gün geçirirken birden kahkaha atmamı sağladın ya Allahta seni daha çok çok çok güldürsün :)) saolasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldin :D
      Asıl vakit ayırıp okuduğun için ben sana teşekkür ederim. Gülmeni sağlayabildiysem ne mutlu bana ^_^

      Sil
  10. her ısyerıne bir depocu abı dıom ozaman :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe