Neler oluyor bize gülüm?

Pazartesi, Kasım 05, 2012


  • Yokluğumda burası kerhaneye benzemiş resmen arkadaşlar. İstatistiklere bakıyorum da hep erotik sözcükleri yazarak bloguma girmiş çoğu insan. '' Gay hikeye, hayat kadını, karaköy genelevi kaç para'' gibi şeylerle aramışlar düşünün. Ben ne bileyim lan kaç para, oradan bakınca pezevenge mi benziyorum acaba?? Tövbe Tövbe.. En çok okunanlara bakıyorum hepsi yazdığım hikayeleri işaret ediyor. O hikayelerin hepsi hayal ürünü. Gerçeklikle hiçbir ilgisi yok. Kendi kafamdan uydurdum yani. Cinsel açlığın Afrikasıdır Türkiye diye boşuna dememişler demek ki.
  • Ben sizi çok özledim ya. Son birkaç haftadır epey hissizleştim biliyor musunuz. Doğru düzgün üzülemiyorum bile. Kafam o kadar yoğun ki bazen patlayacakmış gibi oluyor dostlar.
  • İş yerinde çok komik olaylar oluyor. Depo çalışanlarının arasındaki sohbet öyle güzel ki bazen o sohbetlerde gülmek iyi geliyor. Bugün çok fena bir şey oldu. İki tane puşt kulaklık çalmaya çalıştı. Ben dedektif gibi arkalarından dolandım. Haber verdim hemen, çıkışta öttü çantaları. Bi güzel yakaladı bizimkiler. Dövüceklerdi mağaza çalışanları ama kendilerini zor tuttular.
  • Ortalık bir anda mahşer yeri gibi oldu, kalabalıklaştı. Sivil polisler geldi onları götürdü. Aynı anda birden fazla duygu yaşadık. Hem endişelendik, hem sinirlendik, hem korktuk. 
  • Geçen gün mağazada 25 lira buldum. '' Alla alla kim düşürdü acaba? Yazık, kim bilir kimin parası, belki de birisi bebeğine mama alacaktır bu parayla. '' diye düşündüm. Sonra '' Aynı şey senin başına da gelebilirdi Vişne, bu parayı doğruca kasaya götür çabuk'' diye diye kasaya gittim. Empati yönümün gelişmiş olmasına bir kez daha sevindim. Bu benim için çok önemli. Bulduğum parayı kasaya götürüp açıklamasını yaptım. Alsaydım -ki almazdım- kul hakkı yemiş olurdum. Kul hakkı bu sonuçta arkadaşlar, günahı büyük yani. 
  • İş ortamındaki erkek arkadaşlarımın kızlara olan bakış açılarını sevmiyorum. Mesela dışarda moladayız, yoldan bir bayan geçiyor. '' Şu karıya bak be ne güzel bacakları var'' falan diyorlar. Bende onlara '' Siz böyle söylüyorsunuz ama bakışlarınızdan çok rahatsız oluyor kızlar bence. Onların yerinde olduğunuzu düşünün, ne hissedersiniz?'' diye sordum bi güzel. Bunlar yanlış şeyler bence. 
  • Hem biliyorsunuz bu ülkede bayan olmak çok zor bir şey. Ben bayan olmadığım halde onların düşünce yapılarını az çok anlıyorum. Sanırım bazı erkekler bunu düşünmüyor. Daha düz bakıyor olaya, bende bunu sevmiyorum işte abi. Ne kadar çok empati kelimesi kullandım ben böyle ya! 
  • Geçen sene kullandığım çantamı dolapta gördüm. Annem yanımdaydı. Çantama baktım, bir yabancı gibi karşımdaydı. Bir çantama bir anneme hüzün dolu gözlerle baktım. O an hissettiğim üzüntüyü anlatamam. ''Ben galiba bu çantayı bir daha takamayacağım anne'' demiştim çantaya hüzün dolu gözlerle bakarak. Annem benden daha çok üzülüyor tabi bu olaya. '' Üzülme yavrum, daha güzel bir çantan olacak ve üniversite okuyacaksın inşallah'' demişti titrek sesiyle. Bu cümleleri kurarken içinde beni okula gönderememenin hüznü vardı adeta. O  bakışmalarda yaşadığımız üzüntü tablosunu asla unutamam.
  • Annem ve babam durmadan tartışıyor bu aralar. Bu tartışmalara tanık olduğumda kendi kendime evlenmeyeceğime dair sözler söylerken buluyorum kendimi. ''Bu çocuk senin yüzünden okuyamadı, okutmadın çocuğumu'' diye başlıyorlar sonrası kesilmiyor. Bana sorarsanız insanlar karşındaki insanı bir süre sonra eskisi kadar çok sevemiyor. Sevgi tükeniyor. Annemle babamın sevgisi tükenmiş, son dakikaları oynuyorlar. Kaç kere evden kovdu annemi bir bilseniz, o üzüntüyle gece boyu ağlamıştım. Annem daha çok üzüldü tabi bu olanlara. Hayatımın bu evresinde hiç mutlu değilim.
  • Pazar günü teyzemlerle birlikte alışverişe gittik. Bir güzel karnımızı doyurduk. Hesabı ödemek istediğimi söyledim. Türkan teyzem '' Üzülüyorum bu çocuğa ya. Sen büyüdün de bize yemek mi ısmarlıyorsun, ay duygulandım ya'' diyerek öptü beni. O an onları sevindirdiğim için mutlu hissetmiştim kendimi.
  • Kendime kitap alıyorum. Yalnızlığımı kitaplarla paylaşıyorum. Kitaplar insanın en iyi dostu bence. O yüzden kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok seviyorum. Kitaplarım bittikçe yine kitap alıyorum, onlar benim yavrularım gibi ya.
  • Size komik bir şey anlatacağım; Geçen gün Walking Dead izleyeyim dedim. Beni tanıyanlar bilir, korku-gerilim tarzında dizi- film izlemem pek. Merak ettim izleyeyim dedim izlemez olaydım. Gece rüyamda zombiler İstanbul'a vapurla geliyorlardı. Şehri talan ediyorlardı. Her yer böyle Walking Dead dizisindeki gibiydi. İskeleden inen bana koşuyordu. Allah'ım nasıl korktum anlatamam. Ben kaçıyorum onlar kovalıyor sjkfsnbdjkfs. Uyandıktan sonra ''Oh be rüyaymış'' dedim. Bizim depocu bir abimiz var. Ona sormuşlar: 
  •  Hayat kadını var da hayat erkeği niye yok lan? O da
  •  Hayat erkeği var işte, jigolo hayat erkeği değil mi abi ya dedi. Bizim depo resmen kahkahaya boğuldu. Sonra bu adam bir kadınla birlikte olmadan önce doğum kontrol hapı yutuyormuş sdlfkjnsdlkfs. 
  • Niye doğum kontrol hapı kullanıyorsun sen?
  • Abi kız hamile kalmasın diye kendim kullanıyorum
  •  Lan mal onu kadınlar kullanıyor, hem sen kullanırsan kısır kalırsın sığır dedi arkadaşım. Abi nasıl gülmüştük o gün ya. 
  • Beyoğlu Rapsodisi kitabının sonunu hiç beğenmedim. Kitabı bitirdikten sonra '' Bu mu yani? Bu vasat son için mi okudum ben şimdi bu kadar sayfayı?'' demiştim çirkefleşerek. Kitap son derece iyi aslında ama sonu o kadar kıytırık bitiyor ki o güzellik yok oluyor adeta. Bence Ahmet Ümit kitabın sonunu yazmayı beceremiyor. Ayrıca Beyoğlu Rapsodisi bir polisiye roman değil arkadaşlar. Polisiye romanla uzaktan yakından alakası yok resmen.
  • Aynı günde birden fazla duyguyu yaşıyorum. Özlüyorum, üzülüyorum, sinirleniyorum, kızıyorum, lanetler okuyorum sonra geçmiyor. Hayatımın hep böyle monoton geçmesinden korkuyorum. Giderek robotlaşıyorum. Elimden geleni yapıyorum ama bazen istediğimiz gibi olmuyor çoğu şey. Şu an bir üniversite okuyabilmek, o çantamı takıp sallana sallana okula gitmeyi her şeyden çok istiyorum ama olmuyor. O kadar hissizleştim ki birini sevmenin ne demek olduğunu unuttum gerçekten. Sonuç olarak ben çok üzülüyorum arkadaşlar. Ve bu üzüntü geçmiyor. 
Bu da şarkımız olsun
Kendinize iyi davranın.

You Might Also Like

18 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. walking dead i izleyen herkese aynı şey oluyor sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik olarak etkiliyor bu dizi. Ben böyle olacağını hiç tahmin etmiyordum valla. :D Bu arada bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  2. herşey de açlık var türkiye de..
    güzel yazı
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Keşke böyle olmasa. Sanırım bu manevi açlığı doğuramayacak insanlar.
      Teşekkür ederim. Bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  3. Walkin Dead'i izlemeyen tek ben kaldım sanırım.
    Bir de depocu abiye iyi güldüm.
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben bi bölümüne bakayım dedim ondan sonra izlemedim weba.
      Psikolojik gerilim tarzında dizileri filmleri seviyorsan izle derim.
      O depocu abiyle her gün bu tür diyaloglar kuruyorlar. Nasıl eğlenceli bir ortam oluşuyor bi bilsen :D

      Sil
  4. Ben yaklaşık 1 yıldır blogunu takip ediyorum, ve şu ana kadar mutlu olduğun bir zamana rastlamadım.Diyeceksin ki sen benim yaşadıkarımı yaşasan ne yapardın zil takıp oynarmıydın bende üzüzlürdüm ama biraz pozifit olsan bence kendine iyilik yaparsın hem de çook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pozitif olmaya çalışıyorum ama başaramıyorum. Bu benim genlerimde var sanırım, bilmiyorum Perizekalı. Emin ol zil takıp oynayamazdın. Senin yaşadıkların da zordur belki bilemem ama ben duygularımı böyle ifade ediyorum. Ve bu düşüncemin arkasındayım. Ayrıca 1 yıldır yazılarımı okuduğunu da bilmiyordum, bunun için sana teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum efenim, sizleri burada görmek ne güzel ^_^

      Sil
  6. Her şey nasıl bu hale geldi vişne?!
    Vay canına ben neler kaçırmışım :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 1 ay içinde olanların kısa bir özeti bu Cessie. :D
      Daha çok şey anlatırdım ama sıkılmanızdan korktum okurken.
      Böyle maddeli yazınca daha çok keyif alıyorum
      Olsun ya, vakit ayırıp okuman bile yetiyor bana :)

      Sil
  7. Merhabalar gercekten yazdıklarınızda hayatınıza değinmissiniz buda şarkınız olsun dedıgınız sarkıyı dınlıyorum suan ve çooook beğendim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz.
      Yazımı okuyup şarkıyı da beğendiğiniz için teşekkür ederim. ^_^

      Sil
  8. walking dead izledikten sonra rüya görme olayı klasikleşmiş sanırım :D hatırladıkça ürküyorum, ben de görmüştüm :D
    anne-baba kavgaları zordur cidden, ben de bilmiyorum değil :)
    depocuların muhabbeti iyimiş cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik olarak etkileyen bi dizi ya Walking Dead. Ben izlemem daha onu.
      Depocuların sohbeti çok keyifli. Ben her gün tanık oluyorum.
      Arada böyle sohbetler olunca işler de keyifli ilerliyor.
      Bu arada bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  9. birden kısacık kasiyerlik hatıralarım canlandı, hüzünlendim yahu. Vişne bayağıdır okuyamıyordum seni. İyi geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sen kasiyerlik mi yaptın :D
      Ya eğlenceli anıların vardır kesin. Yazsana bir gün, valla okurum.
      Çok teşekkür ederim, çok sevindirdin beni ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe