Vişne şu sıralar ne yapıyor?

Salı, Mart 26, 2013


  • Duygularımı kontrol edemediğim dönemlerden birindeyim. Kah üzüntü bataklığına saklanıyorum kah mutluluktan havalara uçuyorum. Artık eskisi gibi kolay kolay üzülmüyorum. Her şeye daha optimist yaklaşmaya çalışıyorum olabildiğince. 
  • Bu hafta iş yerinde çok yıprandığımı bir kez daha hissettim. Bu yıpranma hep fiziksel hem de psikolojik bir yıpranmadır. Ne kadar yıprandığımı sen de biliyorsun. Ama yavaş yavaş toparlıyorum sanırım.
  • İş yerindeyken iş arkadaşıma ''Bütün bunların geçeceğini söyler misin? Birinin bana bunu hatırlatmasına çok ihtiyacım var'' diyorum. O da bana motive edici bir ses tonuyla '' Bütün bunlar geçecek, hepsi son bulacak merak etme'' diyor ve ardından gülümsüyor. 
  • Günah keçişi olma yolunda hızla ilerliyorum. Ego patlamalarını üzerimde deniyor sorumlularım. Sinirlerimi çok bozuyorlar. Moladayken sinirden ağladım bu hafta. Anlık bir şeydi bu, hem iyi geldi. Neden böyle yapıyorlar anlamıyorum.
  • Bu hafta tam 5 kez '' Lan ben napıyorum, hayatımı mahvediyorum resmen'' dedim kendime. Sonra bu cümleyi kafamdan silip attım. Para kazanmak için oradayım bir amacım var diye kendime telkinlerde bulunuyorum. En sevdiğim oyun, kendi kendini teselli etmektir. Ve ben bu oyunda gayet iyiyim.
  • Kolay sinirlenmiyorum, kolay affetmiyorum. Sana dediğim gibi insanları içimde affedemiyorum. Tek başına yemek yemeyi hala sevmiyorum ama alıştım sanırım. 
  • Daha az düşünüyorum, daha az sorguluyorum. Sanırım buna alışma diyorlar. Arkadaşım geçecek dediğinde ona ''Geçmiyor sadece katlanarak büyüyor ama sen fark etmiyorsun'' demiştim. Haklıydım.
  • Pazar günü sınava girdim. Sınavda gayet rahattım. Ne heyecan, ne endişe, ne üzüntü. Sadece soruları çözüp çıkmaktı istediğim. Soruları dikkatle okudum acele etmedim. Geçen seneki sınavıma nazaran gayet iyi geçti. Demek ki yapabiliyormuşum. Sınavdan çıktıktan sonra nasıl dik yürüyordum ya. Nasıl rahatlamıştım, nasıl mutluydum anlatamam. Anneme sevinçle sarılmıştım o an.
  • Sorular kısmen zordu ama üstesinden geldim diyebilirim. O kadar çok çalışmadım. Geçen sene 80 bine yakın soru çözdüğüm için bir bağlamda şanslıydım açıkçası. Çünkü bilgilerin özünü anlamıştım soru çözerek. Geçen sene resmen test robotu gibiydim. Tek yaptığım sadece kitap okumaktı. Ve bunun çok faydasını gördüm.
  • Bildiklerimi doğru bir şekilde yapmaya çalıştım, riske falan girmedim. Gerek görmedim açıkçası. Bu kararımdan memnunum. 
  • Zaman geçtikçe yanındaki arkadaşlarını da kaybediyormuş insan, geç fark ettim. Eskiden daha çok arkadaşım vardı. Şimdi beş parmağı geçmiyor. Olsun şikayetçi değilim artık. Beni önemseyen insanlar en azından. Hani az insan çok huzur derler ya işte öyle bir şey.
  • Bugün hobici arkadaşımla birlikte Murat Menteş'in imza gününe gittik. Hava o kadar soğuktu ki bir an donacağımı hissettim. Parmaklarımı hissetmiyordum resmen. 1 saate yakın dışarda durup öyle mal mal bekledim. Sırada beklerken fotoğraf çektirdik hobici arkadaşımla. Ben fotoğraflarda her zaman ki gibi kötü çıktım tabii. Sanırım poz vermesini bilmiyorum. Benim için yarım saat ayakta bekledi arkadaşım. Sonra kursuna yetişmek için ayrıldı yanımdan. Birlikte yemek yedik. Çok iyi geldi onunla gülmek.
  • Bugün saçlarımı kestirdim. Herkes saçımın yeni halini çok beğendi. Sanırım kısa saç erkeğe yakışıyor. Bugün ilk defa berberde saçlarımı yıkattırdım. Normalde evde yıkardım berberden geldikten sonra, artık yapmayacağım. Çok iyiydi. Bir de usturayla sakal tıraşı yaptırdım mı benden keyiflisi olmaz. 
  • Onca saat imza kuyruğunda soğuğa rağmen bekledim. Sonunda imza masasına ulaştım. Murat Menteş iyi bir adam. Okuyucusunu önemseyen bir yapıya sahip. 
  • + '' Dışarısı çok mu soğuk?'' 
  • - '' Evet, zorlu bir mücadeleden geldik valla'' 
  • +''İçerde sırada olma imkanı yok mu ya, üşüdü insanlar'' dedi. Sonra ismimi sordu söyledim. Bana kurabiye ikram etti, teşekkür edip istemediğimi söyledim. Kitabı imzaladıktan sonra '' Murat Bey fotoğraf çektirebilmemiz mümkün mü?'' diye sordum. O da '' Ben poz veremiyorum, kitap imzalarken çekebilirsin, acelem var'' deyip beni başından savdı resmen. O an nasıl bozulduğumu anlatamam. Göt gibi kaldım resmen. İstifimi hiç bozmadan '' Peki o zaman size iyi çalışmalar'' deyip ayrıldım oradan. Resmen hayal kırıklığına uğradım.
  • Adam ilgili eyvallah ama bir fotoğrafı esirgedi resmen benden. Ya senden gülümsemeni isteyen yok ki sadece fotoğraf makinesine bak yeter. Özlem Tekin hiç böyle değildi. Kadın o kadar içtendi ki onu imza gününde daha çok sevmiştim. Demek ki okuyucuyu önemsemek yetmiyormuş. Biraz fedakarlık yapmak gerekiyormuş. Ben ne umutlarla geldim aldığım sonuca bak ya.
  • Eve hayal kırıklığıyla geldim. Bugün anneannemin doğum günüydü. Manevi annemin yani. Ciddi anlamda manevi annemdir kendisi. Hayatta en değer verdiğim insandır. Pastasını kestikten sonra ona kocaman sarıldım. O an anladım ki bir insana verilebilecek en güzel hediye sevdiklerinin karşılıksız sevgisidir. Kimse hediye almamıştı ama sevgi her şeyi telafi etmişti.
  • İş yerinde Köpük üfleme oyuncağını buldum. Bir müşterinin çocuğu unutmuş sanırım. İş çıkışı arkadaşımla birlikte yolda hem köpük üfledik hem de eğlendik. Tekrar çocukluğuma dönmüş gibi hissettim. Çocukken köpük üflemek en sevdiğim şeydi. Hala öyle.
  • Sanırım zaman beni olgunlaştırıyor. Yani olgunlaştığımı hissediyorum. Sınavdan çıktıktan sonra iş arkadaşlarım benimle ilgilendiler. Sınavımın nasıl geçtiğini sordular. O an çok mutluydum. Sanırım her şey rayına oturuyor.
  • Şu sıralar en çok yapmak istediğim şey Buket ile buluşup beraber kahve içmek. Ardından saatlerce konuşup eğlenmek. Buketle gezmeyi çok seviyorum çünkü kafa yapımız aynı. Üstelik ikimiz de kahve içerken çok mutlu oluyoruz.
  • Son olarak burayı fazla ihmal etmemeye çalışacağım. Daha çok yazıp kendimi iyi hissetmeye çalışacağım. Yazınca her şey gözüme daha güzel görünüyor çünkü. Bu yüzden yazmayı çok seviyorum.
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran.

You Might Also Like

18 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Yanıtlar
    1. Desteğiniz olmasa kendimi bu kadar rahat hissetmezdim Leah.
      İyi ki varsın cano ^_^

      Sil
  2. Visne super olumlu ejerni veren bi yazi bu! Bayildimmm. Oh ne guzel o heyecanini atmissin sinavin iyi gecmis. Aklimdaydin biliyo musun.. Icim rahatladi bu yazinla nirlikte.

    Olgunlastigini ben de hissediyorum be murat mentes'i kiniyorum cik cik.

    Olsun sen balonlarla mutlu ol :)

    Karsindakina sarilmak en guzel hediye bence!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaa çok teşekkür ederim. Son zamanlar neler yaşadığımı anlatmak istedim sadece. Beni düşündüğün için teşekkür ederim canım arkadaşım. Dediğim gibi sen şahane bir dostsun Mia.
      Sanırım olgunlaşıyorum. Ergenliği atlatıyorum yavaş yavaş.
      Ben de kınıyorum açıkçası. Nasıl moralim bozuldu o an anlatamam sana Mia
      Sarılmak bir insana verilebilecek en güzel doğum günü hediyesiymiş. ^_^

      Sil
  3. Ayy gülüm tebriklerr ne kadar sevindim snıavının iyi geçtiğine inşallah senin burda üniversite maceralarınıda okucaz sonra mezuniyetinin falan helal olsun sana bak azmin zaferi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Risa çok teşekkür ederim. İnşallah o günleri görürüz ya valla anlatmayı çok istiyorum. Benim çenem düşük biliyorsun :D Vakti geldiğinde upuzun yazıcam merak etme :D İnşallah sonu hayırlı biter bu maratonun. :)

      Sil
  4. Vişnecim hayat güzel gidiyor sanırım. bak mutluluk bir seçimdir. sen hep mutluluğu seç tamam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik güzel gidiyor Selma. Teşekkür ederim :) Mutluluğu seçmeye çalışacağım. Mutsuzluğu kafamdan atmayı deniyorum şu sıralar, bakalım becerebilecek miyim :)

      Sil
  5. visnem sinavinin iyi gecmesine cookk sevindim ve artik amacina cok az kaldigini gormek beni cookk mutlu etti :) seni seviyoruz bunu unutma sakin ve evet bizi ihmal etme artik yeteerrr demek istiyorum :)))

    bir de manevi annenin dogum gunu kutlu olsun sevdikleriyle nice dogum gunleri dilerim ellerinden de operim ayrica :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim teşekkür ederim. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik resmen ya. Eylül gelsin okula gitmek istiyorum prenses ya.
      Sevildiğimi bilmek beni çok ama çok mutlu ediyor, gerçekten. Çevremden görmediğim sevgiyi burada görüyorum. Nasıl mutlu oluyorum anlatamam.
      Müteşekkirim efendim ^_^

      Sil
  6. sana sarılmak istiyorum vişne. mutlu olmana çok seviniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak. Desteğin beni daha da mutlu ediyor. İyi ki varsın :)

      Sil
  7. he şöyle Vişnee! :) Bak rayına oturuyor her şey. Sınavın için tebrik ederim. :) Umarım artık hayırlısıyla kazanırsın :) Türkçe sorularını kısaltmışlar ya bu yıl o iyi olmuş bence. :)
    Anneanneler candır :)
    Yaş büyüdükçe insan yalnızlaşıyor mu gerçekten?
    Köpük şeysini ben de severim :) çok zevkli oluyor..:)
    Gülümse Vişne! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şairin Defteri :)
      İnşallah dediğin gibi olur ya valla çok istiyorum. Türkçe soruları geçen seneye nazaran daha kısaydı evet. Kesinlikle yalnızlaşıyor. Köpük üflemeyi kim sevmez ki, insana yaşama sevinci katıyor :D
      Desteğin için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. sınavın iyi gecmesine senin adına cokk sevindim ^_^
    ben de kendimde nedense bi olgunlasma hissediyorum şu sıralar.daha bi büyüdüm sanki ne bileyim.
    zaman gectikce arkadaslarını kaybediyorsun,evet ben de bu yıl aynı seyleri yasadım.okulu bıraktım zaten ve arkadaslarımın hiçbiriyle de konusmuyorum.2-3 tane arkadasım var.ama bence bunun icin üzülme.kimler yanındaymıs görüyorsun işte,sana değer vereni anlıyorsun.

    Murat Menteş'e cok kızdım! daha dün yeni kitabını almıstım,bak simdi ona sinir oldum.Ukala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Volante ^_^
      Sanırım insanın düşünce yapısı zamana bağlı olarak değişiyor. Bu da onun olgunlaşmasını sağlıyor. Ya da zaman insana acılarını gizlemesini öğretiyor. Arkadaş kaybetmek çok kötü bir şey.. Zamanla elindekileri de yitiriyormuş insan. 2-3 tane arkadaşın olması güzel bir şey. En azından karakteri sağlam insanlar. Ben o an nasıl bozuldum anlatamam Volante. Şimdi kitabını okuyasım gelmiyor.

      Sil
  9. Sanırım zaman herkesi olgunlaştırıyor.Yavaş yavaş her şey rayına oturuyor gibi görünüyor.Sınavının iyi geçmesine de çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle gibi görünüyor Liss. Ben de bazen kendime şaşırıyorum açıkçası. Dengesiz bir ruh yapıya sahibim şu sıralar ama iyi olmaya çalışıyorum. Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe