Gazeteci oluyorum Hülooooğ!

Cumartesi, Temmuz 27, 2013

   Perşembe gecesi Tutunamayanlar romanımı keyifle okurken Ezgi'den ''Kanka sanırım sonuçlar açıklanmış,baksana'' diye bir mesaj aldım. Bende adrenalin seviyesi tavan yaptı birden. Bir yandan heyecanlıyım, bir yandan korkuyorum ya hüsrana uğrarsam diye. 
   Bir baktım gazetecilik. Benim gözlerim bi büyüdü, nefesim kesildi sevinçten anlatamam. Sonra Emre mesaj attı '' Size geliyoruz sonuçlar açıklanmış'' diye. Annem kapıları kilitlediği için kapıları açtım. Bir baktım kapıda Emreyle Özge;
  + Açıklanmış, baktın mı?
  - Eveet. Gazetecilik çıkmış dedim. Sonra kocaman sarıldık birbirimize. Nasıl güzel bir andı benim için anlatamam. Uzun zamandan sonra ilk defa birisi bana uzun uzun sarılıyordu. Bunun tarifi öyle zor ki, kendimi çok huzurlu hissettim.
''Salak niye haber vermiyorsun, meraktan çatladık biz de Emreyle'' dedi Özge. ''Ben de yeni aldım haberi ya ondan haber veremedim size'' dedim gülümseyerek. Sonra üçümüz hep birlikte sarıldık. Tam bir teletabi kardeşler gibiydik ya. 
  Annem onlara karpuz ikram etti. Dışarıdaki masaya oturup karpuzlarımızı yedik bir güzel. Sonra arkadaşlarım aradı tek tek. Hepsine bu mutlu haberi verdim. ''İnanmıyorum, sonunda başarmışsın'' cümlesini çok sık duydum. Sarhoşken bile bu kadar mutlu olmamıştım valla.
  Zaten sabahtan tahmin etmiştim ben. Sabah uyandıktan sonra ''Bugün açıklayacaklar'' diye istem dışı cümle kurdum. Bunu söylemek hiç aklımda yoktu ha. Bazen kendime şaşırıyorum doğrusu. Sonunda hayallerimi gerçekleştireceğim sanırım. 
   Ertesi gün babam aradı. ''Niye o üniversite oldu? Ona para yetiştirebilecek miyiz?'' gibi cümleler kurup hevesimi kursağımda bıraktı resmen. Bir baba evladına nasıl böyle katı davranır anlamıyorum ya. Düşün, hiç öyle sistemli çalışmadığım istediğim bölümü tutturdum ama adamın derdi para. Aman oğlum mutlu olsun, aman huzurlu olsun diyen yok tabi.
   Sonra bazı arkadaşlarımla telefonla konuşurken okulu duyunca ses tonları değişti. ''Hıım, hayırlısı olsun'' dedi birisi mesela. Kendimi o an beceriksizmiş gibi hissettim. O kadar takılmadım bu konuya ama ne bileyim böyle iğreti konuşmalar moralimi bozuyor. Teyzemlerin başkalarını övme olayından hala nefret ediyorum. Hem işe gidip hem sınava giren aynı zamanda sınavı kazanan biri olarak yine benimle gurur duymuyorlar. En çok buna sinir oluyorum.
  Sürekli bir dayatma peşindeler. Onu öyle yapma, indir ayağını gibi ilkokul çocuklarına yaraşır bir şekilde konuşmalarını artık hazmedemiyorum. 13 yaşında değilim artık ya. 20 yaşımdayım benimle artık bu şekilde konuşmasınlar. Özgür bir iradem var sonuçta. En sinir olduğum olaylardan birisi de bu; Davranışlarımın kısıtlanması. Baskı yoluyla yapılan hiçbir şeyi sevmedim hiçbir zaman.
   Şimdi sen sakız çiğneme dediğin zaman benim daha çok sakız çiğneyesim geliyor mesela. İnadına daha çok çiğniyorum. Böyle durumlarda inadım tutuyor daha beterini yapıyorum. Yapım bu sanırım. İnatlaşıyorum. 
   İşin ilginç tarafı iş yerindekiler tebrik bile etmedi ya. ''Hangi bölümü kazandın?'' diye sordular kapıdan girer girmez. ''Gazetecilik'' dedim. Ne bir tebrik, ne hayırlı olsun diye cümle kurdular. Al sana kendini kötü hissetmen için bir sebep daha. Bu hissetmeler anlıktı canım merak etme. Öyle artık uzun uzun düşünmüyorum her şeyi. Anlık üzüntülerim ya da anlık sinir krizlerim oluyor sonra geçiyor. 
   Benim evrim geçirmiş versiyonum vardı ya hani, bay bilgiç diyeyim ben buna. İnşaat Mühendisliği okuyor. Her şeyi mükemmel. Çok iyi notları var, zekası yerinde, iş arkadaşları tarafından seviliyor. Kaliteli bir insan, donanımlı. Üniversiteyi kazandığımı duyunca tepki bile vermedi ya. Hamile arkadaşım çok sevindi sadece. 
   O kadına bayılıyorum ya. İnan bana ben hayatımda böyle iyi bir insan görmedim. Bir insan bu kadar mı pozitif, bu kadar mı alçak gönüllü olur ya. Bak 2 aydır ordayım bir gün olsun sesini yükseltmedi bana. Nasıl seviyorum belli değil. Çocuğu için isim arıyoruz. Öyle güzel ki, onun için dua ediyorum bazen. Çocuğu sağlıklı olsun diye. Anne olmak için sabırsızlanıyor.
  İntizar desen kendi kafasında. İntizar kim diyecek olursan aha da şu kadın. Ne kadar çok benziyor bir görsen. Duruşu, saçı, konuşması, yüz yapısı aynı o ya. Sesi de benziyor. Bu bahsettiklerim part time çalışıyor. Bir ara onlar hakkında daha detaylı şeyler anlatacağım. Bugün istediğim albümü açtırmadılar biliyor musun. Çekemiyorlar mı beni acaba anlamadım. Alt tarafı bir albüm lan. ''Yeterince açık albüm var bir de sen albüm açma'' dedi İntizar bugün. Nasıl bozuldum anlatamam. Sonra gitti kendisi albüm açtı. Bende ''Bana albüm açma diyene bak kendisi albüm açıyor'' diyerek koydum cevabı. O müdür Bilgiç'i nasıl seviyor görsen. Benimle burnunun ucuyla konuşuyor. Dur ben sana bunu yarın anlatayım uzun uzun ya. 
  Bölge müdürü bana istersen part time'a geçersin dedi ama ben geçmeyeceğim sanırım. Kafamı dinlemeye çok ihtiyacım var. Şu an tek hedefim bölüm birincisi olup ertesi seneye rahat bir şekilde girmek. Uğur Dündar'ı tanımak, Ayşe Arman ile röportaj yapmak istiyorum. Röportaj yapmasam bile konuşmak istiyorum uzun uzun. Onlar kadar başarılı olmak istiyorum. Hedefim bu, kafama koydum. Yarın bir gün yazılarımı gazetede okursun artık. Ya düşüncesi bile mutlu ediyor beni. 
  ''Vişne Çürüğün kitapları nerede?'' diye soruyorlar mesela düşünsene kitabevinde. Gerçi şimdi herkes kitap yazıyor ama ben öyle sağlam bir şey yazmak isterdim. Hakan Günday gibi mesela. Öyle bir yazar olmak için kırk fırın ekmek yemem gerekiyor herhalde. Boru mu abi sağlam kitap yazmak. 
   Keyfim yerinde merak etme. Eski arkadaşlarımla Whatsapp üzerinden mesajlaşıyorum bu ara. Yeni gelen kitapları inceliyorum bir de müzik dinliyorum bol bol. Hayatımdaki eksik yönleri tamamlamaya çalışıyorum. Çünkü bu eksiklikler gözüme çok batıyor. Kendi çapımda iyileşiyorum diyelim. 
   Kanayan yaralar elbette var canım olmaz mı? Ama büyümenin getirdiği olgunlukla hepsini geride bırakabiliyorum. Eskiden daha çok üzülürdüm. Ama artık üzülmüyorum. Çok üzülürsem sevdiğim insanlara güzel bir mesaj atıyorum keyfim yerine geliyor. 
   Yorumlara geç cevap verdiğim için senden çok özür diliyorum. Yarın hepsine ayrı ayrı cevap vereceğim. Eskisi gibi ihmal etmeyeceğim. Burada kahrımı çeken insanlara, destek olup beni hayata bağlayan o şahane insanlara yani sana çok teşekkür ederim. Sen olmasaydın daha kötü olurdum herhalde. Yazdığın bir cümle bile o kadar sevindiriyor ki beni anlatamam. 
  Sen olmasaydın bunların hiçbirini yapamazdım. Beni yalnız bırakmadığın için sana çok teşekkür ederim. Dilerim bu mutluluğu bir gün sen de yaşarsın. 
Allahım bildiğin gazeteci oluyorum ya. İnanabiliyor musun?
Ben ben, Vişne Çürüğün.
Gazeteci olacak.  ^_^
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi bak.

You Might Also Like

64 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Çooook sevindim vişne!
    Takma kimseyi, sen huzurunla ve mutluluğunla kal!! Hüloooğ :D
    Çok sevindim var ya inan yani.. Dün son yazını okuyup mail atmıştım hatta "acaba napıyor" diye düşünüp :)
    Harikasın sen! O övmeyen teyzelerini de boşver. İşte çalışan ve pek derslerin üstüne düşememesine rağmen kazanan biri olarak en iyi övgüleri hak ediyorsun, tekrar tebrikler; Gazeteci Vişne!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Anna!
      Normalde artık takmamaya çalışıyorum ama bazen zayıf anıma denk geliyor işte.
      Evet, gördüm mailini. Çok seviniyorum mail alınca :D Cevapladım zaten.
      Zaten ne zaman övdüler ki, boş veriyorum ya da öyle yapmaya çalışıyorum diyelim. Şaka maka üniversiteli oldum ha ^_^

      Sil
  2. Allahım sana şükürler olsun ki Vişne'nin bu yazısı pesimist değil!

    Hayırlı olsun canım vişnem benim. Önce kardeşimin sonucunu öğrendim, arkasından hemen sana yazdım neresi oldu diye. Düşün işte öylesine aklımdasın öylesine kardeşim gibi seviyorum seni. Şahane bir öğrencilik yaşamı seni bekliyor, kimseyi takmadan doyasıya yaşa canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pesimist yazılarımı bir kenara bırakmam gerekiyor artık Leahcan, çünkü büyüdüm. Çünkü kariyerimi ön plana taşımam lazım. Teşekkür ederim. Eveet, ilk soran insanlardan biriydin biliyorum.
      Yanımda olduğunu zaten çok hissediyorum. Bu sınav sürecinde destek veren yakın arkadaşlarımdan biriydin. Sana ne kadar teşekkür etsem az. İyi ki varsın Leahcan. Kardeşinin okul kazanmasına çok sevindim bu arada ^_^

      Sil
  3. Ahh senin böyle mutlu yazılarla görebilmek ne şahane. Çok sevindim senin adına. Her şey yoluna girmeye başladı mı ne? İstediğin mesleği yapmak için en büyük adımı attın. Bundan sonra her şey istediğin gibi olacak biliyorum. Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım kendime bu yazıyı yazarken. Çoğunlukla melankolik yazarım ama bu yazımı yazarken çok mutluydum. Valla yavaş yavaş yoluna giriyor. Gerçi müdürümün uyuz tavırlarını bir kenara bırakırsak gayet iyi bence. O kadar çok tebrik aldım ki mutluluktan sarhoş oldum. Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. tebrik ediyorum seni, başardın:) artık her şey daha güzel olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bunun üstesinden geleceğimi hiç tahmin etmiyordum. Benim için de sürpriz oldu :D

      Sil
  5. Vişne süper ya. Valla çok sevindim. Hayırlı olsun. Nerede kazandın çok merak ettim ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lily. Kalilteli özel bir üniversitenin %50 burslu gazetecilik bölümünü kazandım. Babam o olaya takıldı her zaman olduğu gibi. Ama umrumda değil, gideceğim o okula :)

      Sil
    2. Bende % 50 kazandım. Yorum olarak veya mail olarak atsana üninin adını. Belki aynı üniversitedir ha ne dersin?

      Sil
  6. ya canım vişnem, evet sen sen, vişne çürüğüm! hakettiğin oldu sonunda canım çok mutluyum çok!

    zaten haberi duyar duymaz ilk sana sordum sonucunu. çünkü aklımdaydım hep ve bu sene olacağını biliyordum. harikasın sen. hem çalış hem okul kazan. o etrafındaki insanları da hiç ama hiç takma amaan..

    ayrıca şu moralin bozuk olunca sevdiğin insanlara güzel mesaj atıp, kendi keyfinin yerine gelmesi nasıl bir ruh hali, nasıl bir incelik?
    çok iyi bir insansın ve umarım bu hayatta hep mutlu olursun canım vişnem.
    seni çok ama çok seviyorum..

    o yemek de aklımda! en kısa zamanda yaparız.. *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaa!
      Ben de çok mutluyum inan bana :D Demek ki hayattan umudu kesmemek gerekiyormuş!
      Evet whatsapptan ilk mesaj atan sen oldun. Bu ince düşüncen için sana çok teşekkür ederim :)
      Ben bu insanları anlamıyorum ya, niye böyle davranıyorlar? Keşke böyle yapmasalar.
      Sevdiğim insanları mutlu etmeyi seviyorum sanırım, o mesaj olayı bundan kaynaklanıyor :D
      Benim de aklımda merak etme, elbet bir gün buluşacağızz ^_^

      Sil
  7. Vallahi yazıyı okumadım başlıktan kazandıgını anlayınca üzerimden bir yük kalktı ah gülüm benim bahtın hep açık olsun :D şimdi gidip yazıyı okuyım ayrıca hüloğğğ kelimesine bir kahkaha attım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Wassp! Sen o yükü bir de bana sor. Sanırsın yudum'u içip havalanmışım :D
      Yazarken ben de çok mutluydum. Seni de birazcık olsun güldürebildiysem ne mutlu bana :D

      Sil
  8. Meslektaş olcaz desene. Tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Meslektaşımı burada görmek beni çok sevindirdi doğrusu. ^_^

      Sil
    2. hangi üniversite bende özelde %50 bursluyum merak ettim:P

      Sil
  9. İletişim Fakültesi mezunu biri olarak öncelikle tebrikler diyorum. ;) Bölümüm gazetecilik olmasa da ortak derslerimiz vardı. Şimdiden çok kolay gelsin. Mutlaka "yırtık" ol, zira gazetecilikte derslerde başarılı olman asla yetmez. ;) Tebrikler tekrar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Güven. :)
      Nasıl heyecanlıyım bir bilsen, yeni okul, yeni arkadaşlıklar, yeni ortam. İnsan kendini çok heyecanlı hissediyor. Şu yırtık olma olayını aşmaya çalışıyorum. Dediğin gibi o olay olmasa bir şey olacağı yok zaten. Bu yüzden bu konunun üzerine gitmeye çalışacağım.
      Tekrar çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  10. Çokkk sevindim ! (:
    O anki mutluluk gerçekten hiçbir şeyle değişilemez. Emin ol bundan sonrası çok daha kolay olacaktır. Umarım istediğin her şey gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle öyle :D Konuşamadım zaten bir süre annemle heyecandan :D
      Bundan sonrasını nasıl halledicem onunla ilgileniyorum şu an.
      Kayıt meselesi stresli bir olay valla, neler yaşacağım bilmiyorum :D
      İnşallah hayırlısı olur. ^_^

      Sil
  11. Çoook tebrik edeirm. HAngi üniversitenin gazetecilik bölümünü kazandın? Umarım okurken de mesleğini icra ederken de mutlu olursun. Ayrıca ailenin hevesinin kırmasına sebep olan hareketlerini görmezden gel. Ne ede olsa aartık en uçtun gittin artık yuvadan. Bir ayağın dışarıda.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kaliteli özel bir üniversitenin %50 burslu gazetecilik bölümünü kazandım. İsmini söylemekte çekiniyorum çünkü başkalarının beni şak diye bulma endişem var ama özel olarak söylerim ben istersen mail yoluyla sana :D Biraz uzak bana ama gidip geleceğim işte. Evet bu duruma ben de çok seviniyorum. Sanırım artık kendimi daha çok özgür hissediyorum :)

      Sil
  12. Hayırlısı olsun gerçekten çok sevindirici.Baba mevsuzunu hiç kafana takma ve keyfini çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Babam da zamanla alışacaktır herhalde. Başka türlü mutlu olamazdım diye düşünüyorum bakalım yollar beni nereye götürecek :D

      Sil
  13. Merhaba
    Sayfana tesadüfen geldim, kim bilir nerden, hatırlamıyorum. Birkaç yazını okuyabildim sadece ve dayanamayıp yazmak istedim sana.
    Öncelikle tebrik ederim! Yazının başlığını görünce seni hiç tanımadığım halde tebessüm ettim. Bir genç hayaline kavuştu diye sevindim. Sonra yazıyı okudum. Ve sana tek diyebileceğim şu; inan seni o kadar iyi anlıyorum ki sevgili Vişne Çürüğü!...
    Senden on yaş büyüğüm. Dolayısıyla yaşadığın birçok şeyi belki de defalarca veya yılllaaaarr önce yaşadım. Çok sorardım "insan neden bir güzel sözü sakınır ki? Neden karşısındaki için sevinemez ki? Neden ben çok mutluyken karşımdaki moralimi bozacak bi cümle kurmaktan çekinmez ki?" diye. Şu yaşımda da halen sorduğum oluyor. Ama çok azaldı diyebilirim. Sana tek önerebileceğim şu; kendi kendine mutlu olmayı öğren. Sadece kendi düşüncelerin önemli olsun. Sadece kendin için önemli olmaya çalış hayatta. Kimseye yaranamazsın çünkü. Hayatın boyunca o kadar çok kazık yiyeceksin ki. O kadar üzülüp ağlayacaksın ki bana bunu nasıl yaparlar diye.. Bugünlerini bile mumla arayacaksın belki. Amaaan onları mı takmışım diyeceksin. Ama asıl önemli olan, asıl öğrenmen gereken ders şu ki; bu hayatın ta kendisi Vişne Çürüğü. Bazı insanlar kötü. Sadece kötü. Nedeni, nasılı yok. O kadar mutsuzlar ki kendi iç dünyalarında, o kadar eksikler ki başkalarını tam görmeye tahammülleri yok. Başkaları mutlu olunca mutsuzlukları kat kat artıyor. İçine düştükleri çukur sanki daha da derinleşiyor. O yüzden gittikçe daha da kötü oluyorlar. Herkesin hayatında var böyleleri biliyor musun. Sana da denk geldi diye üzülme. Sadece unutma; seni öldürmeyen şey güçlendirir Vişne Çürüğü. Bundan on sene sonra çok çok farklı yerlerde olacağın o kadar belli ki. Güzel kalbin, insanlığın ve aklın seni çok güzel yerlere taşıyacak. Bunun bedeli belki yalnız kalmak olabnilir, yalnız hissetmek.. Ama her güzel şeyin bir bedeli yok mu hayatta? Sen başarılı oldukça seni kucaklayanların sayısının sana çelme takanlardan fazla olması dileklerimle.. Yolun açık olsun kardeşim.
    Ben de gideyim de blogundaki diğer yazılarını okuyayım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz :)
      Teşekkür ederim. Bu yazıyı yazarken ben çok mutluydum, sizi de mutlu ettiysem ne mutlu bana. Bu güzel cümleleriniz için size teşekkür ederim. Nasıl sevindirdi beni anlatamam. Benden daha tecrübelisiniz tabii birçok şey yaşadınız. Ben de yaşadım ama bu kadar fazla değil sanırım. Yani iş dünyasında yediğim kazıklar o kadar çok ki hangi birini söylesem bilmiyorum. Bu yüzden onları geride bırakmaya yoluma devam etmeye çalışıyorum. Elimden başka bir şey gelmiyor. İntikam almayı sevmiyorum. Bırakayım hatasını kendisi anlasın istiyorum. Bu yüzden susuyorum çoğu zaman. Nasihatleriniz benim için altın değerinde bilesiniz. Ne güzel şeyler söylemişsiniz ya. Hiç bu yönden bakmamıştım olaya. En çok bundan korkuyorum zaten. Yaşım büyüdükçe etrafımdaki insan sayısı azalıyor. Acaba ters orantı mı var bu işin içinde? Anlamıyorum.
      Umarım her şey için hayırlısı olur
      Bu arada yazılarımın çoğu depresiftir haberiniz olsun. Okurken canınız sıkılabilir, üzülebilirsiniz. Mutlu olduğunuz zamanlarda bakmayın benim yüzümden üzülmenizi istemem.
      Güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim
      Tekrardan hoşgeldiniz :)

      Sil
  14. Tebrik ederim Vişneğğ :D Herşey gönlünce olur umarım.Teyzenide salla benimde halamlarda öyledir diğer kuzenimin zayıfı yokmuş aferin aferin benim 3 4'üm var bana aferin yok takma onları sadkdasldsadas hayatta oluyor işte böyle insanlar. :D Umarım her şey istediğin gibi olur. :3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu teyzeler her yerde aynı galiba ya. İnsan bi mutlu eder, bi tebrik eder ama nerdee! Takmamaya çalıştıkça daha huzurlu oluyorum. Güzel bir felsefeymiş bu Vincent. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  15. Çok sevindim bunu duyduğuma yaa! Tebrikler :) Sen boşver o tebrik etmeyenleri filan.Hayallerini gerçekleştirmeye bak yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Liss :D Öyle yapıcam valla, hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum sadece. Beni hayata bağlayan unsurlardan biri de onlar zaten Umarım sen de hayallerini gerçekleştirirsin :)

      Sil
  16. Gecenin şu saatinde bundan daha iyi bi haber alamazdım Vişne inan bana,kendi kardeşim kazanmış gibi sevindim kocaman bi gülümseme ve heyecanla okudum tüm yazıyı:)
    Söylenecek çok söz var ama ben duygularımı sözcüklere dökmek yerine dokunarak ifade edebilenlerdenim.O yüzden sen,sana sıkı sıkı sarıldığımı düşün olur mu:) Canım Vişnecim çok ama çok sevindim,tebrik ediyorum seni.Teyzeni,babanı,işyerindekileri bilmem ama ben senin takdiri fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum.Ve senin çok iyi yerlere geleceğine yürekten hem de en derinden inanıyorum.Bi gün olur da bi şekilde ünlü falan olursam -ne şekilde olacağım orası da muamma ya neyse- söz ilk sana röportaj vereceğim ben de:)
    Seni milyon kez öpüyorum*=*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekimozaa! Şu süreçte desteğini esirgemeyen insanlardan biriydin. Sana ne kadar teşekkür etsem az valla. Bu beni çok sevindirdi. Aa bak şimdiden röportaj yapacağım şahane bir insan buldum. Bundan iyisi şamda kayısı :D Güzel sözlerin için sana çok teşekkür ederim. İyi ki varsın ^_^

      Sil
  17. Ahh, gazetecilik.
    Gerçekten bir tutkudur.
    Yani gazetecilik uğruna elimin tersiyle ittiğim onca bölüm ve katsayı engeline rağmen didindiğim onca çalışmadan sonra mezun olma yolunda ilerlerken "Yandaş medyasına da tarafsızına da sektörü terk edin lan, işsiziz." diye bağırıyorum.

    Sektöre kene gibi yapışıp gençlerin önünü açmayan ve kadrolu çalıştırmayıp gazetecileri süründüren tüm medya patronlarının Allah belasını versin.

    Kim ne derse desin, okuduğun bölüm bambaşka. Tekrar olsa tekrar hiç düşünmeden ilk tercihime yazarım. Bölüm ile ilgili soruların olursa bana sorabilirsin.

    Tebrik ederim tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gazeteci bir arkadaşım oldu yaşasın :D
      Nasıl sevindim anlatamam. Bu benim için şahane bir fırsat. Kafamdaki sorular olursa sorarım elbette. O kene gibi yapışan insanların allah belasını versin gerçekten. Çıkarları uğruna bir sürü insanı harcıyorlar. Ben de Gaziyi kazanıp gitmedim geçen sene, sırf istediğim bölümü okuyayım diye. Hayallerimden vazgeçmedim, vazgeçmeyeceğim. Sen de sakın vazgeçme.
      Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  18. O zaman bakmalısın:)
    http://usturupsuzyazar.blogspot.com/2013/07/birkac-ayn-ozeti-beni-ozlediniz-mi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy teşekkür ederim Üsturupsuz Yazarım. Adımı görünce çok sevindim, allah da seni mutlu etsin güzel insan ^_^

      Sil
  19. Bu ezdikleri üniversite ne ki merak ettim. Okul heryerde okul sen kafana takma herşey sende biter Vişne..Tebrikleeerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversitenin özel oluşunu eziyorlar sanırım. %50 burslu kazanmama rağmen tavırlarını değiştirmediler. Kendimi salak gibi hissettim Rapuzeliçe o an. Sen o kadar çabala, kazan ama etrafındaki insanlar umursamasın. Nası koyuyo var ya. Teşekkür ederim güzel insan ^_^

      Sil
  20. Oleyyyyyyyyy nasıl sevindim anlatamam. Kendim kazandığımda bu kadar sevinmemiştim. :)
    Çok tebrik ederim. Hak etmiştin artık. :)
    Kitabın çıktığında ilk alan kişi olmam lazım. :D
    Ne kadar sevindiğimi anlatamıyorum ama anladın sen. :)
    Kimseyi takma artık. Sonuçta kazandın bir şekilde halledilir gerisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spotty!
      Ya bazen birbirimize çok benzediğimizi düşünüyorum biliyor musun. Valla yaşadığımız çoğu şey aynı. Sadece mekan ve arkadaşlar farklı. Sen de zaman zaman böyle hissetmiyor musun. :D
      Teşekkür ederim. Kitabım çıkmaz bence ya o kadar başarılı olmadığımı düşünüyorum, gerçekten.
      Öyle oturup kitap yazmak olmuyor, bayağı uğraş gerektiriyor. Ama söylediğin için teşekkür ederim. Belki bir gün çıkar ama ne zaman. :D Tabii ki anladım. Teşekkür ederim. İnşallah şu kayıt olayı bir an önce biter. Geçen sene yaşadıkların aklına geldi dimi :D

      Sil
    2. Bende öyle düşünüyorum. Hatta yazılarını okurken kendimi görüyor gibi oluyorum. :D
      Bence yazı yazma konusunda baya başarılısın. Ben senin yazılarını çok seviyorum. Anlatımın sıkmıyor insanı. :)
      Ah ah gelmez mi? İnşallah senin o dönemlerin daha kolay ve güzel geçer. :)

      Sil
  21. Vişnecimmmmmm!!!
    Çok çok çooooook sevindim hayırlı olsun ya!
    Çok önceden hak etmiştin sen bunu.
    Çok güzel bir üniversite yaşayacağına eminim! Bundan sonra her şey güzel olacak.
    Hissediyorum.
    :)

    YanıtlaSil
  22. kazanacagını biliyordum. gözün aydın çok sevindim senin adına iş yerindekiler etraftakiler tebrik edemeyenler bil ki çekemeyenlerdir. Takma kafana boşver başarının tadını çıkar keyfinin kaçmasına da izin verme tekrar hayırlı olsun her şey gönlünce olsun. :)

    YanıtlaSil
  23. Meeerttt :D :D
    İşte bu ya! sonunda istediğine ulaştın çok çok tebrik ederim :D
    Vaktim olmuyordu blog için malum benim yılım da böyleydi ama şimdi önceki yazıları falan da topluca okudum :)
    Kimseyi umursama. O "Hmm hayırlısı olsun" ses tonu benim de kulaklarımda. İnsanlar tamamen çekemediklerinden söylüyor bunu. Hele iş yerindekiler. Yaptıkları artık terbiyesizlik yorum yapmaya bile değmeyecek insanlar. Seni gerçekten seven, seninle sevinen insanların olduğunu bil yeter ki :)
    İnşallah hayallerin gerçek olacak canım benim, gerçekten çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  24. Aslansın sen aslan :) Hayırlı uğurlu olsun. Böylesine yazmayı seven, güzel şeyler yazabilen, içinde bir gram kötülük olmayan birinden çok güzel bi gazeteci çıkacağından eminim.. Kim ne derse desin kafana takmayacağına da inanıyorum artık.. Yani nası diyim artık buna alışmalısın :) Yazıların gerekli gereksiz kişiler tarafından eleştirilecek :) Güzel günler seni bekliyor :)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba canım,
    Bloğunu severek takip ediyorum bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil
  26. Tebrik ederim artık haberleri sizden alacaz.İyi haberler bekliyoruz hep :)
    Yalnız babanıza kızmayın anladığım kadarıyla özel üniversite olmuş.Özel üniversiteye para yetiştirmek gerçekten zor oluyor ister istemez aklına gelmiş olabilir.Tüm velilerin aklına geliyor emin olun.Hadi şimdiden okulunuzda başarılar :)

    YanıtlaSil
  27. merhaba :) bu blogu yeni keşfettim hayırlı olsun hüloğğğğ :) benimde istediğim bir bölüm

    YanıtlaSil
  28. Vişneeeeeee!!!! :) çok sevindim inan nasıl sevindim. Kendi kazanmışkığıma bu kadar sevinmedim inan ki :)
    Bence özel üniversiyeler havalı! Boşver diğerlerinin dediklerini. :)
    Maddiyat halledilir. Kalbin nasıl ona bak sen:)
    Çoooook tebrik ederim. :)
    Bir de kusura bakma yeni gördüm:/

    YanıtlaSil
  29. blogunu yeni keşfettim .. ve senin adına umut veren bi' yazıyla merhabalaştık.. adına gerçekten çok sevindim .. kimsenin ne düşündüğü bazen çok da önemli değil .. ama onlara sana destek olmadıkları için de kızma ,' para garantili iş' lere odaklı bir toplumuz maalesef .. ama ben de yazmayı seven biri olarak ve lise yıllarımda 'bu gazateci olur diyen hocalarımı ' yanılttım belki ama içimdedir her zaman .. senin öyle olmayacak :) çok tebrik ederim tekrar, biraz uzattım sanırım ... eğer sen de benimle tanışmak istersen , bana beklerim :)

    YanıtlaSil
  30. Çok harika :) eminim çok mutlu olacaksın benimde düşündüğüm bölümler arasında kim bilir belki karşılaşırız bu sene gireceğim ben daha hehe :D Hayırlı olsun çok mutlu ol tadını çıkar gençliğinin ( çok yaşlıymışım gibi konuştum) :)

    YanıtlaSil
  31. Mükemmelsin Vişne yaptığım yorum silindi sayfa tam yüklenmeden yazdığım için. Ama olsun tekrar yazarım ki :)Hem çalışıp hem üniversite kazanmak hiç kolay değil gerçekten. :) Umarım tam hayal ettiğin gibi bir gazeteci olursun. Bu arada İngilizce Öğretmeni olacağım hüllüüooooğ :D
    Geçen sene konuştuğmuzda lise bitince bütün kavgalarını bitecek demiştin ama maalesef hala yakamı bırakmadılar.

    YanıtlaSil
  32. 2013 yeni bitti arşivde :)
    Vallaha sana ne denir bilmiyorum, süpersin yahu!
    Ben sayısal olmama rağmen bazen radyo tv, gazetecilik, siyasal bilimler gibi şeyler istiyorum, artık üni sonuçlarında örüntüde hangisi tutacaksa...
    Özel üniversite diye ezenler dönüp de oturma organlarına bi baksınlar, maşallah onlara.
    Üniversitede de böyle bölüm birinciliği olsun, "en iyi haber" dalında ödüller olsun, bekliyorum ha.
    Gören de 1084338 yıllık dostunum sanacak ama kanım kaynadı lan :Ddd
    Hadi bakim göster kendini!!!

    YanıtlaSil
  33. Sizi hiç tanımıyorum bu da okuduğum ikinci yazınız :) ama yazmadan edemedim..anaçlığım tuttu sanırım :)
    öncelikle tebrikler :) ne güzel istediğiniz brişeyi başarmışsınız emek vermişsiniz..dilerim çooook keyifle okursunuz ve başarılı olursunuz..
    36 yaşında bir abla olarak ben öğrendim ki bu hayatta herkesi memnun edemiyorsun..takdir, ilgi, saygı bekledikçe hayal kırıklıkları da artabiliyor. Sen kendini öyle sev kendine öyle değer ver ki içindeki o güzel huzur ışık bulaşsın ve kötü düşünenlerin de kötü enerjisini kırsın sana ulaştırmasın...yani kötüleri sal gitsin :)
    güzel insanlar gülen yüzler tatlı dillere açık ol..
    umarım gönlünce olur..ay ben sizli bizli başladım senli benli oldum hemen..kusura bakmayın :)
    gazeteci olursan bir gün belki benim gibi sıradan biriyle de röportaj yaparsın :)
    bu arada bazen en yakınların daha çok can yakıyor... misal babanın kabalığı gibi.. bende çok var o kalp kırıcılarından.. sen büyüsen anne olsan bile gerçekler değişmiyor..
    sevgiyle :)

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  34. Bloğunda okuduğum 3. yazın ama o kadar içten o kadar gzel yazmısın ki, insan hemen ısını veriyor..
    Tebrik ederim, bir çok insan çok daha avantajlı konumdayken o bölüme girebilmek için o kadar çok uğraşıyor ki... Hayat çok garip, sen bazen masumca düşünüyosun ama karşındakiler çok farklı duygularla sana karşılık verebiliyorlar, bunlarla hayatının her döneminde her yerinde karşılaşacaksın ne yazık ki. Hele de mesleğin gazetecilikse sanırım bu daha sık olucak.
    Çok eskiden beri hayalim savaş muhabiri olabilmekti, o ortamda olmak yaşananları dünyaya anlattabilmek, bir şekilde durdurabilmek ya da iy kötü birşeyler yapabilmek istiyodum ekonomist olmak daha kolay geldi sanırım sonradan :) Doolayısıyla daha da bir sevindim senin için, istediğin yerde olduğun için :)
    Yarın öbürgün meslek hayatına başladığında anlayacaksın ki hangi okulu okuduğundan ziyade ne kaar kendini geliştirdiğin, girişken olduğun, kendii kanıtlayabildiğin daha önemli.. O yüzden başkaları kendisinin olmayan olamayacak başarılarla övünmeye devam etsinn. sen doğru bildiğinden şaşma :)
    Yeni dönemde herşey gönlünce olsun, şimdiden başarılar :)

    http://www.youtube.com/watch?v=alhT4G2LxPI

    (vee tabi ki müzik hiç susmasın !)

    YanıtlaSil
  35. Vişne nasıl sevindim anlatamamm çok tebrik ederim :) eminim çok iyi bir gazeteci olacaksın. Umarım hayallernin hpsini gerçekleştirirsin. Diğerlerini de boşver onlar mutsuz vişneyi görmek istiyorlar

    YanıtlaSil
  36. Unutma insanlar etrafında ne kadar mutsuz insan görürse o kadar iyi hisseder çünkü kendi mutsuzluğu ona daha normal gelir. Diğerlerini sakın takma sen kendi mutluluğuna hayallerine odaklan :)

    YanıtlaSil
  37. visnem nasil sevindim anlatamam.uzun zamandir girmiyordum bloguma bugun aklima geldi bir bakayim ne var ne yok dedim.ilk once sana bakmak istedim ve mutlu son.canim benim sen gazeteci mi olacaksin simdi?vay bee :))oleyyyyyy diyesim geldi:) butun sikintilar geldi gecti bak.cok cok cok mutlu ol artik.seni cookk seviyorum unutma canim visnem:)))

    YanıtlaSil
  38. çoookkk tebrik ederim çok sevindm sana demiştim geçen yıllarda vardır herşeyde bir hayır bu günler gelir geçer diye güzel şeyler olacak diye nasıl mutlu oldum yaaa harika hayırlı olsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe