Kafam yandı..

Cuma, Kasım 22, 2013

Vize haftasındaki halim 
  Vize haftası diye bir şey yapmışlar, geçmek bilmiyor resmen. Kara bahtlı, kör talihli Vişnen sınav döneminde hasta oldu. Ya hasta olmayı nasıl başardım anlamıyorum. Metrobüste çok terleyip birden soğuk havayla temas edince soğuk kaptım sanırım. Durmadan hapşırıp burnumu siliyorum. Odamdaki peçete sayısı her geçen gün artıyor.
   Pazartesi başlayan maraton yarın son bulacak. 2 tane sınavım kaldı. İkisine de çalışacak halim kalmadı. Kafam artık almıyor bilgileri. O derece yandı bilgiler. Şu ana kadar girdiğim sınavlar iyi geçti diyebilirim. Ne çok muhteşemler ne de çok kötüler. Orta halli notlar alacağım gibi hissediyorum. Test sınavları oldukça basitti mesela. Gazetecilik sınavı zordu sadece. 
  Gazetecilik sınavının konularını yetiştiremedim. O kadar çok konu var ki hangi birini çalışacağımı şaşırdım. Sınav sabahında halimi görmeliydin. Metrobüste okuduğum konuyu anlamak için kıvranıyorum resmen. Oku oku bitmiyor sayfalar. ''Allahım bu kadar sayfayı ben ne ara okuyacağım ya'' diyerek yol kenarındaki evler izliyordum metrobüsün içinde.
 Sınava girmeden önce Emele benzeyen kız bir baktım benimle konuşmaya başladı. Sınava çalışıp çalışmadığımı, önceki gün girdiğimiz sınavın nasıl geçtiğini sordu bana. O sırada ben de genel tekrar yapmaya çalışıyordum. Böyle muhabbet açınca çok şaşırdım valla. Gayet doğal bir şekilde açıklamaya çalıştım. Sınavdan sonra arkadaşlarımla yemek yemeğe gittik. 
İlk defa bir günüm güzel geçti. O kadar şaşırdım ki anlatamam.
  Dün bilgisayar sınavı vardı. Hoca resmen Word 2010 soruları sormuş. Benim bilgisayarımda da Word 2003 var. Aradaki farka baksana ya. Hal böyle olunca fazla dikkat edemedim içeriklere. Online ders olunca istediğin verimi alamıyorsun azizim. Bilgisayarı açıp salonda Esra Erol izleyen arkadaşlarım var benim. 
 Sınava girmeden önce bölümden bir çocuk yanıma gelip benimle konuşmaya çalıştı. Bölümdekiler durmadan bana ''Sınavın nasıl geçti?'' soruları yağdırıyor. Muhteşem bir sınav olmadı benim için ama elimden geleni yaptım. Şahane bir not almayacağım büyük ihtimalle. Nasıl bir not alacağımı hiç bilmiyorum. Bu bilinmezlik korkutuyor bazen beni. Çoğunun sınavı kötü geçmiş. Vize döneminde insanların kaynaşacağını söylemiştim ben sana. Dediğim çıktı valla. 
  Emele benzeyen kızla epey konuştuk. Benimle ilgili düşünceleri çok hoşuma gitti. ''Ne zaman baksam kitap okuyorsun, bravo. Türkiye'de ilk 100'e girmiş gibi bir halin var.'' gibi cümleler kurarak boktan günümü güzelleştirdi diyebilirim. Kitap ve filmler hakkında konuştuk daha çok. Emel'in %98 kopyası resmen ya. Bu kadar olur. O kadar çok ortak özellikleri var ki anlatamam. Sanırım onun yanındayken kendimi Emel ile konuşuyormuş gibi hissediyorum. Emel'in dostluğunu çok özlüyorum sanırım. 
 Bilgisayar sınavından önce bölümdeki arkadaşlarımla genel değerlendirme yaptık. Yarınki sınavlar hakkında nasıl sorular gelebileceğini tahmin etmeye çalıştılar. O an kendimi çok mutlu hissettim biliyor musun. Bölümümdeki insanlar sanırım benimle konuşmayı seviyor. Çünkü şu ana kadar o garip çocuk hariç hiçbirine karşı kötü davranmadım. Gerçi o çocuğa da kötü davranmıyorum. Sadece her söylediğini ciddiye almıyorum diyeyim ben sana. İyi çocuk aslında ya, komik ama her söylediği mantıklı değil. 
  Dışarıda makarna yemekten gına geldi. Okulun etrafında doğru düzgün yemek yiyebileceğim yer yok. Her cafede aynı yemekler var. Eğer arkadaşlarımla yemek yemiyorsam çoğunlukla evde yemek yiyorum. Okulun kantininde yemek yememeyi tercih ediyorum çünkü berbat. Berbat olmasını geçtim pahalı. Bu yüzden kantini ve fotokopiciyi boykot ediyorum kendi çapımda. Ulan bir 50 kuruşluk bir kek nasıl 1,5 liraya satılır aklım almıyor ya. Resmen kazık abi olaya baksana.
   Rüyalarımda bir gariplik var bu ara. Rüya içinde rüya görmeye başladım. O kadar garip şeyler görüyorum ki ben bile şaşırıyorum kendime. Sınav sonuçlarımı görüyorum bilgisayarda. Hepsi de berbat. O kadar korkuyorum ki ağlamaya başlıyorum. Tam o sırada metrobüsten çıkarken Mine Söğüt'ü görüyorum. Onunla konuşmaya çalışıyorum ama kalabalık yüzünden konuşamıyor benimle. Sınıf ortalamasının altında notlar aldığımı görüyorum. Sonra rüyamda sabah ezanı okunuyor, okunduktan sonra camii hocası bir şeyler söylüyor. ''Lütfen uyumayın'' tarzında bir şeyler söylüyor. Sayılar görüyorum. Rüyalarım gerçekten çok garip ya. Hasta olduğum için mi böyle saçma şeyler görüyorum anlamadım. Notlarımın düşük olmasından gerçekten endişeleniyorum. Umarım böyle talihsiz bir şey yaşamam.
  Bu hafta ilk defa kendimi iyi hissettim. Yani sınavdan sonra yaşanan o güzel sohbet ortamını sevdim sanırım. Şu an çok samimi olduğum kimse yok pek. Dersten derse görüşüyoruz çoğunlukla. Keremle dersten derse görüşüyorum. Yeni tanıştığım çocuğun adı da Kerem. Kafa bir çocuğa benziyor bir süre onunla takılabilirim sanırım. Düşünce yapımız aynı gibi hissettim. Diğer Kerem abim gibi bir şey. Yer tut dediği halde başka yere oturmasa iyi çocuk aslında. Muhabbeti iyi.
  Şu sınav haftasında grip olmaktan nefret ediyorum ya. Odamın dağınıklığı desen ayrı, sınav stresi desen ayrı, uzaktan el sallayan romanlarıma emrah bakışım ayrı, rüyalarım apayrı. Şu hafta hayırlısıyla bitsin artık. Gerçekten bitmiyor ya. Ateşi Yakalamak filmini aşırı merak ediyorum. Ömür Gedik ne kadar şanslı ya. Filmleri önceden izleme gibi bir yetkisi var. Belki ben de bir gün o yetkiye sahip olurum. Filmin fragmanındakiler kitaptakilerle hemen hemen aynı. Kitabı beğenmiştim, filmi de güzel olur herhalde.
Şu an tek istediğim, çilekli milka, kitap okuyabileceğim sessiz bir ortam ve leziz bir sıcak çikolata. 
Yarınki sınavda bana şans dile olur mu ^_^
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran.

You Might Also Like

5 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. ayy çok gemişmiş olsun vişnecim :(

    aynı durum bende de var. çok fena hasta oldum. gripli günler bitmiyoor!!!

    sürekli burnum akıyor çok bunaldım bu durumdan ya hemen iyileşelim!

    bir de emele benzeyen kızı çok sevdiiiim. ne güzel dostluklar edinmişsin şimdiden :)

    vize haftanda başarılar sana vize hastası vız gelir be vişne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Miacım. Soğuk havalar böyle sinsi sinsi adamı hasta ediyor işte. Şimdi daha iyiyim. Pazartesi çok kötüydüm. Dinlendikçe etkisi zayıflıyor. Dikkat et kendine. Emele benzeyen kızla konuşuyorum arada. Ama emel gibi değil ya Mia, ne bileyim onun gibi değil zaman zaman. Zamanla gelişecek sanırım arkadaşlık ilişkilerim. Çok üstünde durmuyorum artık. Teşekkür ederim güzel insan. Mutluluk seninle olsun ^_^

      Sil
  2. Vize haftaları bitmezzz.. :) Buna alışmaya çalış. Sınavında başarılar dilerim. :) İyi şanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyor ya valla bitmiyor :D
      Artık bitse de kurtulsam havasındayım. Çalış çalış bunaldım iyice.
      Teşekkür ederim Luna :)

      Sil
  3. ben de senin gibiyim ya
    nerde sınav varsa ben kesin o zaman hastalanırım
    arkadaşlık!!! çok önemli.Emel'e benzeyen kızı ben de sevdim,umarım arkadaşlığınız uzun ömürlü olur :D
    vizelerinde başarılar :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe