Pozitif ol eşek sıpası!

Pazar, Şubat 02, 2014

  Okulun tatile girmesini fırsat bilen bendeniz Vişne, miskinlik konusunda nirnavaya ulaştı ayvalık tostlarım. Ya aslında bu miskinlik iyi bir şey değil. Kendimi hiç dinç hissetmiyorum. O kadar ''Bu tatilde her sabah sahile inip spor yapacağım'' diyorum kendime ama yapamıyorum. Niye? Çünkü sabahın sekizinde ikinci rüyamı görüyorum da ondan. Bide erken kalkmak zor geliyor. Ya nasılsa iş hayatında sürekli erken kalkacağım. Şu yıllarımda uykunun tadını doya doya alayım diyorum. Spor yapmak çok dinç tutuyor vücudu bu arada. Bendeki miskinlik genetik galiba. Kendimi bildim bileli böyleyim anacım.
  Sınavlar bittikten sonra kendimi anneannemin evinde buldum. 10 yaşıma kadar orada kaldığım için hiç yabancılık çekmiyorum. Bir hafta çok huzurlu geçti benim için. Böğürtlen çayı içip kitap okuyordum. Akşamları dedemin zoruyla izdivaç programı izliyorduk. Allahım bu izdivaç programlarında ne buluyorlar anlamıyorum. İzdivaç programı yerine iş bulma programı olsa daha gelişmiş bir ülke olurduk bence. En azından insanlar açlıktan ölmezdi. İş bulamayan binlerce insana böyle bir fırsat sunmak büyük sevap olurdu bence. Ama onlarda bu kafa nerdee! Anca insanları evlendirsinler. İzdivaç programları üzerine bir yazı yazayım bir ara. 
   Son zamanlar beni aşırı mutlu eden bir olaydan bahsedeyim sana. Sevgili dostum Leahla buluştuk! Leahla blogumu ilk açtığım andan itibaren arkadaşız. Lisede okuduğum sırada beni üniversitesine geziye davet etmişti ama gidememiştim. Kısmet bu seneyeymiş meğer. 
Kendisi über başarılı bir iş kadını olduğu için hiçbir şeye vakit ayıramıyor. Benimle kahve içmesi benim için çok büyük bir şanstı açıkçası.
   Hafta sonu Starbucks'ta buluşma kararı aldık işte. O çoktan gelmişti. Bende jet hızıyla yanına gelmeye çalıştım. Neyse ki fazla geç kalmadım. Beni Ankh kolyemden tanıdı hemen. Kısa kıvırcık saçları, şahane gülümsemesiyle karşımda duruyordu işte. Kahveleri aldıktan sonra konuşmaya başladık uzun uzun.
   Ben okul hayatımdan bahsettim o iş hayatından bahsetti. Onu gördüğüme nasıl sevindim anlatamam. Leah blogundaki gibi çok rahat birisi. Sanki yıllardır yüz yüze görüşüyormuşuz gibi bir havayla sohbet ettik. Hayatı zorlukla geçen birinin böyle şahane başarılara imza atmasına nasıl sevindim anlatamam. 
   Leah tırnaklarını kazıya kazıya şahane başarılara imza atmış. Yani onun başarısını yakalaman için 40 fırın ekmek yemek gerekiyor anacım. İş kadını olmak ona inanılmaz yakışmış ya. 
   Blogunda nasıl davranıyorsa, gerçek hayatta da o şekilde davranıyor. Ben hayatımda bu kadar doğal, içten birini görmedim ya. Onunla arkadaşlığımı bir daha sevdim. Bana bir takım öğütlerde bulundu. Kendime çok yüklendiğimi söyledi. Pozitif olmamı söyledi. Ona eğitim hayatımdaki arkadaş ilişkilerimden bahsettim. Her zaman bu tarz şeylerle karşılaşacağımı söyledi.
  Özellikle üniversiteye gidemediğim dönemde bana verdiği desteği hiçbir zaman unutmayacağım. Hayatımın belki de en kötü, en zor dönemiydi. Düşünsene çok çalışıp devlet üniversitesi kazanıyorsun ama gidemiyorsun. Onun yerine kıçı kırık bir kitabevinde günlerini heba ediyorsun. Tam bir işkenceydi o dönem benim için. Neyse ki atlattım. Beraber atlattık unutma.
  Bu arada mekana durmadan tinerciler gelip para istiyordu. Onlara hayır demekten dilimizde tüy bitti. Hafiften de tırstık çünkü bunların sağı solu belli olmuyor. Hiç güvenlik önlemi bile yok mekanda ya. Bomba patlatsalar hepimiz ölürüz herhalde. Çalışanlar desen ne yaptığını bilmiyor. Nasıl bu kadar dalgın olabiliyorlar anlamıyorum. ''Herhalde işe yeni başladılar'' dedim Leaha. 
  Cristina Yang'den sonra idolüm oldu Leah. Çünkü ne istediğini biliyor. Yaptığı işi seviyor. Her ne kadar mesaiye kalsa da işteki konumu şahane bence. Onunla çok gurur duyuyorum. Ee boşuna İngiltereye gitmedi. Cv'sini gören şirketler kızın üstüne atlıyor resmen. Demek istediğim iş hayatında başarılı bir özgeçmişi var. Bunu fark eden şirketler de kapmak istiyorlar kızı. Leah kimdir diye sorsalar onlara azmin vücut bulmuş şekli derdim. 
  Vedalaşırken ona ''İyi ki buluşmuşuz ya seni tanıdığıma aşırı sevindim Leah'' dedim. Gerçekten şu zamana kadar buluştuğum blogger arkadaşlarımın hemen hepsini sevdim. Hepsi çok samimi, anlayışlı ve içten insanlar. İyi ki tanımışım dediğim çok insan var burada. Bu yüzden burayı çok seviyorum.
   1 yaşına giren kuzenimin doğum gününe gittim sonrasında. Benim bir yaş doğum günümü kutladılar mı acaba çok merak ediyorum. Bebekliğime dair çok az fotoğraf var. Ve bu beni çok üzüyor bazen. 5 yaşıma girerken annemle ve annneannemle çektirdiğim fotoğraf var mesela onu hatırlıyorum. Doğum günü çok güzel geçti. Her ne kadar hediye alamadığım için üzülsem de bunu belli etmemeye çalıştım. Teyzelerimin hepsi hediye alırken benim hediye almamam çok salakça oldu. Parasızlıktan nefret ettiğimi söylemiş miydim?
   Başucumda Müzik kitabını okuyorum şu günlerde. Bugün bitiririm herhalde. Bu kitabı hevesle aldım ama tırt çıktı ya. Hiç beklediğim gibi bir kitap çıkmadı. Verdiğim paraya acıdım açıkçası. Bildiğin Anna Karanina'nın Türk versiyonu gibiydi. Bir kadın iki erkek arasında kalıyor aman ne orjinal bir hikaye! 
   Final notlarım açıklanmış bu arada. Heyecanla her gün yeni bir tane sınava baktım durdum tatilde. Sadece bir tane bb notum var, diğerleri aa geldi. Bunu görünce şaşırdım tabii. Daha sonra deli danalar gibi sevindim. Lady Gaga'nın albümünü açıp dans ettim. Aura, Venüs, Sex Dreams, G.u.y, Do what u want? şarkıları çok güzel. Metrobüste dinlerken dans etmemek için zor tutuyorum kendimi. Bu dönem çok fazla üzerinde durmadım derslerin. Kitap okuyup film izledim paso. Bundan sonra da öyle yaparım herhalde. Kitap okumanın çok büyük artısı oluyor tabii. Annemden başka tebrik eden olmadı. Keşke üniversitede de karne uygulaması olsaydı. Böyle internetten not bakmak çok tuhaf ya. Maviş ve çoğu arkadaşım büte kaldı. Ders çanları çok yüksekti. Dolayısıyla kalan çok oldu. Keşke kalmasalardı. Umarım bütünleme sınavındaki sorular kolay olur. Bakalım ikinci dönem nasıl olacak benim için. Heyecanla okulun açılmasını bekliyorum. Daha kütüphaneden alacağım bir sürü kitap var. 
   Geçen gün Cnbc-e'de Leon vardı. Kanal değiştirirken denk geldin mi bilmiyorum ama ben denk geldiğimde aşırı sevindim. Filmi ikinci kez izledim ve izlerken çok keyif aldım. Şahane bir filmdir kendisi. Yıllar geçmesine rağmen etkisi kolay kolay silinmeyen bir yapıya sahip bence.
Bu da şarkımız olsun 
Kendine iyi davran.

You Might Also Like

17 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. vişne yazı yazmış resmen hopladım geldim buraya, her yazın beni çok sevindiriyor vişne bunu unutma, yazılar arasına bu kadar zaman aralığıda koyma(mahalle baskısı oluşturmalıyım.)
    yazını okurken hep sevindim hem kıskandım. blog arkadaşlarınla buluşman çok güzel, :) kendine bir tane akıl hocası bulmuşsun süper bir şey bu inşallah bu şekilde devam ederde sende bizim akıl hocamız olursun ilerde vişne, bende gelip senden akıl fikir alır iş hayatı konusunda kendini de bu kadar küçümse ben hayatta bir yerde çalışamazdım. sen o kötü dönemlerini yazarken ben burada değildim ama hepsini okudum. bundan eminim ki her geçen gün senin için daha iyi olacak. :D yeni yazında buluşmak üzere. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Teşekkür ederim ilgin için Mert. Valla yazılarımın ruh haline rağmen yazdıklarımı severek okuyan birini görmek beni sevindirdi. Çünkü her zaman pozitif şeyler yazmıyorum, bazen üzüldüğümde yazdığım yazılar da aşırı depresiflik olarak algılanıyor. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Monoton bir hayatım olduğu için yazacak çok şey bulamıyorum Mert. Leah dışında akıl hocalarım var ya. Söyledikleri sözlere önem veririm. Leahın benim için söylediklerini dikkate alıyorum mesela. Asıl sen kendini küçümseme. Bal gibi de çalışırsın. Umarım okurken bunalıma sokmamışımdır seni. Çünkü benim için çok sancılı bir dönemdi. Umarım öyle olur. :)

      Sil
  2. Ben okul açılsın diye sevinmiyorum nedense ya. Çok sıkıldım ben. Ay bu arada hiç AA notum yok benim. En düzgün BA var. Resmen çalışmadığımdan kaldım. :(
    Bende seninle görüşmek istiyorum ya. İnşallah bir gün karşılaşırız. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoty! :)
      Bence bunun nedeni okul ortamından kaynaklanıyor olabilir. Birkaç sene sonra mezun olacaksın. O zaman özleyebilirsin. Lise için de böyle diyorduk hatırlasana. Şimdi özlüyoruz lisedeki anıları. Ya finaller kolaydı bence. Ben çok okudum ders notlarını ondan galiba. En ince ayrıntısına kadar Siyaset çalıştım mesela. Senin derslerin çok zor. Mühendislik okuyorsun sonuçta. Birde yüksek sınıftasın. Ben daha birinci sınıfım. Kendine haksızlık yapma lütfen. Sen başarılısın. Umarım görüşürüz. Seni görmek güzel olurdu ^_^

      Sil
  3. Bu tatil herkesi miskinleştiriyor. Her ne kadar öğlene kadar uyumayacağım desem de öğlen açıyorum gözümü. Amaaan boşver uyku gibisi var mı :) Keyfini sürelim bu zamanların.

    Bir blog arkadaşıyla buluşmak hoş bir duygu olsa gerek. Hem de önceden tanıyormuş hissi veriyorsa daha hoş :)

    Başucumda Müzik okumak istediğim bir kitaptı. Sanırım şu anda vazgeçmiş bulunmaktayım :)

    Leon en sevdiğim filmlerden biri. Bence herzaman unutulmazlar arasında olacak :)
    Final notlarını öğrendikten sonra duyduğun sevinç bana kendimi hatırlattı :) Allah kimseyi büte bırakmasın. İğrenç bir duygu. Özellikle de son sınıfın son dönemindeyseniz :)

    Bu yaşlıların izdivaç programına hayranlıkları öldürecek birgün beni. Neydi o programı sunan kadının adı ay hatırlayamadım :D İşte onun suratından bile midem bulanıyo :D

    Çok güzel bir yazı olmuş. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya rahatlıktan dolayı oluşuyor sanırım bu miskinlik :) Kötü bir şey aslında ya kurtulmaya çalışıyorum. Erken kalktığımda kendimi daha iyi hissediyorum. Geç uyanınca zamanı kaçırmışım gibi hissediyorum. Kesinlikle çok güzel bir duygu ya. Misal Miayla, Summerla buluştuğum zamanı hatırlıyorum da çok güzel bir gündü benim için.
      Başucumda Müzik romanını ben sevemedim. Kitap hiç içime sinmedi açıkçası. Belki siz seversiniz, yine de bir inceleyin derim. Ben sadece beklediğimi bulamadım. Daha güzel bir olay örgüsü bekliyordum. Leon'a denk gelmek beni çok mutlu etti valla :D
      Amin, bırakmasın. Zor bir durum ya arkadaşlarım için üzüldüm. Doğru düzgün sevinemedim zaten notlarıma. Ben daha birinci sınıfım. 3. sınıf olmam gerekiyodu normalde ama geç başlamak zorunda kaldım bazı sebeplerden ötürü. Beni de öldürecek ya, ne buluyorlar anlamıyorum gerçekten.
      Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Tatli bir tatil olmus... Kitaplar, filmler, yollar:)

    Boyle zar zor vakit bulup bulusabildigin guzel insanlarla edilen muhabbet hepsinden guzelmis gibi gelir bana. Tadi damaginda kalir hani... Leah ile olan bulusmani okurken de zor gorustugum guzel insanlar geldi aklima. Umarim dostlugunuz hep boyle guzel olur visne :)

    Henuz birkac yazini okumama ragmen sanki icinde bir yerlerde cok fazla kirilmis bir cocugun daha fazla aci cekmemek icin saklandigini dusundum.

    Bu arada notlarin harikaymis :) sadece bir tane bb ne demeeeek!? :D
    Umarim tum okul hayatin boyle devam eder ve harika yerlere gelir, harika insanlarla tanisirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla notlar iyi olunca daha tatlı oluyor bu tatil Keyaki :) Kitaplar baş tacım zaten. Filmleri de zaman zaman izliyorum işte.
      Yoğun iş döneminde vakit ayırması benim için büyük şanstı gerçekten. Bu bağlamda çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Kesinlikle öyle :) Teşekkür ederim. Leah'ın dostluğu bambaşka bir şey ya. İyi ki tanımışım onu.
      Düşüncelerin doğru Keyaki. Umarım yazılarımı okurken sıkılmıyorsundur. Bazı yazılarım çok üzücü çünkü. Ben kırgınlıklarımın üstünü örtmek adına yazı yazıyorum. Şu sıralar Pollyannacılık oynuyorum. Bakalım mumum ne zaman sönecek merak ediyorum.
      Teşekkür ederim. Ya finaller beklediğimden iyi geçti. Sorular istediğim gibi gelmeseydi daha kötü olabilirdi ama ben buna izin vermedim. Ailem için, kendim için başarılı olmayı kendime ilke edindim :)
      Umarım sen de daha iyi yerlerde olursun,şahane insanlarla mutlu bir hayat sürersin :)

      Sil
  5. Tebrik ediyorum Vişne :)) sadece bir tane BB ne demek gerçekten hayran kaldım sana tekrar tebrik ediyorum seni :)
    Leon harika bir film. İnsanın derinliklerini yakalayan bir film olduğunu düşünüyorum. Böyle derinden vuruyor sanki.
    Leahla görüşmenin güzel geçmiş olmasına sevindim. Blogdaki arkadaşlıklar nedense daha bir güzel sanki.
    O izdivaç programlarından ben de çok nefret ederim nedir öyle ya sanki sana koca kalmadı değil mi? Bir de izliyorlar ya ne buluyorlar izlemeye değecek içinde bilmiyorum.
    O rahatlık çoğu kişide var ya. Ben de diyorum ki işte her sabah erken kalkacağım. Yook Nerdeeee. O tatilin rahatlığı uyumaya sevk ediyor insanı :)
    İyi bak kendine Vişne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Şair :) Sınavlarım istediğim gibi geçince böyle sonuçlarla karşılaştım işte. Bence Mathilda'nın aşkı çok saf. Filmi izlenilebilir kılan unsurlardan biri de bu. Natalie Portman'ın küçüklüğü çok sempatik ya :D Evet blogda tanıdığım insanlar iyi insanlar. Ya bana izdivaç programları çok saçma geliyor açıkçası. Bir dönem ceza almışlardı ama hala devam ediyor. Vakit kaybı bence. Dedemin inatçılığı yüzünden tv izleyemedim haliyle. :D
      Ya sabah uykusunun tatlılığından da kaynaklanıyor olabilir Şair. Biliyorsun o sabah uykusu çok tatlı oluyor. Bu yüzden erken kalkmıyoruz ya. Soğuk havalar da sevk ediyor.
      Sen de kendine iyi bak :)

      Sil
  6. Kaç zamandır yoğunluktan okuyamıyordum kimsenin yazılarını.
    Şimdi seninkileri okuyup mutlu oldum.
    Leah'la buluştuğunuza da çok sevindim. Leah çok aklı başında, çok can birisi. Ben de onunla tanıştığım buluştuğum için çok mutluyum. :)
    Notların için de çok sevindim Vişnem! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Weba hoşgeldiin! Ne iyi ettin de geldin.
      Teşekkür ederim vakit ayırıp okuduğun için.
      Leahla buluştuğunu bilmiyordum bak. Kesinlikle öyle, candır kendisi. O zaman seninle düşüncelerimiz %100 aynı.
      Teşekkür ederim Webaa. İyi sonuçlar ortaya çıkarmaya çalışıyorum işte :)

      Sil
  7. yahu şu ikinci rüyayı görme şeysi bi sendrom falan mı acaba ne o ya :)
    vişnee nabersiin :)
    çok yazmıyosun ki ama sen bu aralar
    ben de şu vicıtlardakileri okumakla yetiniyoruum
    ama çok güzeel diiiymi :)
    oğuzcum var, cemal var, leondaki abi var, sanşayn spotlıs öyle bişeydi o galiba o, mia var, emii var, bireeet var, cem'ciğim var ve bitanecik marilyn :)
    çohoş. yüs puan sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilmiyorum ama rüya içinde rüya görmek kesinlikle bir sendrom. Ben vize haftasında bu sendroma yakalanmıştım biliyor musun :D
      İyiyim ya E, seni sormalı :)
      Her zaman yazacak konu bulamıyorum ya. Yazacak konu bulsam daha çok yazarım. Teşekkür ederim beğenin için.
      En birinci benmişim meğer ^_^

      Sil
  8. Vişneciğim ne güzel şeyler yazmışsın benim hakkımda. Utandırdın resmen. :$
    Denk getirebildiğimiz sürece elbette görüşeceğiz, daha çoook hikayeler olur birbirmize anlatacağımız.
    Her geçen gün ayakları daha bir yere basan bir Vişne göreceğimiz hepimiz. Zaman geçtikçe hep beraber olgunlaşacağız. Bir dahaki sefere kahveler senden, yemek benden.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leahcan bunlar gerçek düşüncelerim :) Sana baktığımda ne gördüysem onu ifade etmeye çalıştım. İnşallah daha çok hikayeler anlatırız. Seni dinlemek çok keyifliydi. O günleri görebiliriz umarım. Etrafımdaki insanların pozitif enerjisi sayesinde daha da sağlam basabilirim diye düşünüyorum. Şu hesap ödeme konusunda düşünceli davrandığın için ayrıca teşekkür ederim. Tamam anlaştık. ^_^

      Sil
  9. okul konusunda seni tebrik ediyorum visnem biliyordum basarili olacagini iste biliyordum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe