Değer vermekle hata ediyormuşum meğer.

Pazar, Mayıs 31, 2015

  Günlerdir sınavlara çalışmaya çalışıyorum fakat olmuyor telli turnalarım. Sınav haftasında yaşadığım ortamdan yok olmak için zaman zaman dua ettiğim oluyor. Bide bayramlarda bunu çok sık yapıyorum. Ya bir sürü dersin finaline çalışmak ne kadar zor biliyor musun sen. Çoğu hoca sınavları vizeden öncesini dahil edip yapıyor. Hal böyle olunca çalışacak çok konu kalıyor. Bendeniz Entel napıyorum peki? Hah tam tahmin ettiğin gibi, yine bir şeylere üzülüyorum. Biliyorum üzülmek hiçbir şey değiştirmiyor ama kafamın içinde bir yerde beni rahatsız ediyor görmezden geldiklerim.
  Benim gudubet arkadaş grubumla olan ilişkim giderek bozulmaya başlıyor. Ya ben gereksiz yere alınganlık gösteriyorum ya da onlarda problem var. O kadar çok ayıp ediyorlar ki bana yani artık ne yapacağımı şaşırdım. Buraya yazmadığım süre zarfında Spotty'nin kafasını ütüledim. Akşamları onu whatsapp'ta onunla konuşup fikrini almaya çalıştım. Bi ara Cessie ile dertleştik. Cessie benimle aynı şeyleri yaşıyor neredeyse. Yemin ediyorum Ankara versiyonum gibi kız ya. Yani o da insanlar tarafından hayal kırıklığına uğratılıyor. İkimiz de kötü zamandan geçiyoruz psikolojik anlamda. Belki bazıları benim yerimde olmak istiyordur şu hayatta. Ama inanın benim hayatım sanıldığı kadar güzel değil. Her günüm berbat bir mutsuzlukla geçiyor. O kadar sakin yaşıyorum ki yakında beni huzurevine yerleştirmelerinden korkuyorum.
  Okuldaki en büyük destekçim, kıymetli arkadaşım Rita ile mümkün olduğunca konuşuyorum. Salı günü derste çok az konuşabildik ama telefonda onun acısını çıkardık. Ben telefonda uzun uzun konuşmayı fazla beceremiyorum. Bide nedense telefondaki sesimi hiç sevmiyorum. Bazen telefon eko yapınca kendi sesimi duyuyorum, ''Allahım benim mi bu borozan ses'' diye düşünmeden edemiyorum. Ne sesimi, ne yüzümü, ne kendimi seviyorum. Ben bu hayatta kendimi sevmeyi beceremedim bir türlü. İnsanların beni sevmemelerini daha iyi anlıyorum şimdilerde.
  Ben bu ara derslere geç kalmaya başladım. Sabahları nedense uyanamıyorum bir türlü. Bide boğazım ağrımaya başlıyor sabahları. Ne zaman sofradaki yiyecekleri görsem boğazımda garip bir ağrı hissediyorum. Hafta sonu uykumu almış bir şekilde kahvaltı sofrasına oturduğumda hiçbir sorun yaşamıyorum. Boğazım hiç ağrımıyor fakat haftaiçi neden böyle boğazım ağrıyor anlamıyorum. Midem bulanıyormuş gibi hissediyorum ama karnım falan hiç ağrımıyor. Bence bademciklerden oluyordur. Bu yüzden sabahları erken uyanmaktan nefret ediyorum. Bu durumu nasıl düzelteceğimi bilmiyorum. Aylardır bu sorunla karşılaşıyorum. Aile hekimine bu hafta bu konuyu danışacağım. Çünkü rahatsız olmaya başladım artık sürekli aynı şeyi yaşamaktan. Ya reflü falansam :( Ya gırtlak kanseriysem :( Yok ya araştırdım azıcık öyle birşey olsa daha kötü belirtileri olurdu. Bu sağlık sorunlarından bıktım valla. Daha 22 yaşındayım ama karşılaştığım şeylere bak ya. İçinizde hiç böyle sorunla karşılaşan var mı merak ediyorum doğrusu.
  Sınav haftasında arkadaşlarımın bana dış kapının mandalı gibi davrandığını daha iyi fark ettim. Biliyorum canım, normalde de öyle davranıyorlardı ama bu sefer bunu daha iyi anladım. Girdiğimiz ilk final sınavı berbat ötesi geçti. Büyük ihtimalle hepimiz büte kalacağız. Ya sanırım hayatımda ilk defa büte kalacağım. Sınavda yaptıklarımdan hiç emin değilim yemin ediyorum. Hoca kopya çekmemizi önlemek için aşırı zor sorular sormuş görmen lazım. Sınavda 300 sayfalık kitap + 2 makale + 1 ders notu + 200 sayfa slayttan sorumlu tuttu bizi. Hal böyle olunca çalıştığım konular çorbaya dönüştü. Nasıl kıvranıyorum konuları bitirmek için anlatamam. Delirmeye ha yaklaştım ha yaklaşacağım yani. Geçen sene 200 kişi kalmış ya o dersten. Bütünlemede geçiriyorlar diye duydum ama bilmiyorum ya annem şimdiden köpürmeye başladı. 
  İşte biz sınavdan çıkmışız, moraller aşırı bozuk. Ben ağzımda küfürle ortalıkta patlamaya hazır bomba gibi dolaşıyorum. ''Olm napıcam büte kaldım amk'' diye dert yanıyorum Sırık'a. O da aynı şekilde bana dert yanıyordu. İkinci sınavda yan yana oturduk. Ben ikinci kağıdı isterken morali epey bozuldu. Ben Emre Kongar edasıyla soruları cevaplıyordum o sırada. Sınav esnasında kağıdıma bakıyor diye epey uyarıldı. Sınav sonrası morali epey bozuktu. Ben ikinci kağıdı isterken ''Gel benim kağıdımı da doldur amk'' diye serzenişte bulundu.  Biz erkekler olarak rahat anlaşıyoruz kendi aramızda. Arap Faik ve Sırık'ın arkadaşlığını seviyorum. Gerçi onlar kendi aralarında aşırı uyumlular. Bir sınav için ders notu hakkında konuşuyorduk. Sarışın bi ara sohbet sırasında Sırık'a ''Ben o notu gruba atmıştım ya görmedin mi'' dedi. Benim gözümde anında şok işaretleri belirdi kocaman kocaman. Şaşırarak ''Hangi gruba attın ya? Benim kurduğum gruba öyle not gelmedi?'' diye sordum Sarışına. O da ''Senin kurduğun grup dışında Cindy bir grup kurdu. Orada atmıştım işte.'' diye cevap verdi. Bunu öğrendikten sonra Cindy'e ''Bu grupta ben neden yokum??'' diye hesap sorarcasına soru sordum. O da yalandan ''Ya o şenlik grubu Entel. Sen şenliğe gelmedin ki. Şenlikte çektirdiğimiz fotoğrafları paylaşmak için açmıştım.'' dedi. Sonra Sırık'ın telefonundan whatsapp grubunu bulup sohbetlere göz attım. Capsler, gülüşmeler, kahkahalar, espriler havada uçuşuyor görmen lazım. Sınav dışında her şey konuşuluyor bir güzel eğleniyor. Peki ben? Ben tabii ki yokum. Ben sadece işleri düştüklerinde varım onlar için. İnsan ''Aa kusura bakma ya. Dur seni de ekleleyim şimdi'' der dimi. Ama yok yani nerde öyle düşünce. Aklı fikri fitne fesatlıkta.
   Ben ikinci dönemin başında sohbet edelim, notlardan haberdar olalım diye grup açmıştım. Hiçkimse konuşmuyordu inanır mısın. Şimdi benden gizli bir grup kurup böyle şen şakrak şekilde eğlenmeleri ne yalan söyleyeyim zoruma gitti. Üstüne üstük Arap Faik, Cindy ve Minik'in profil resimlerinde hep grup fotoğrafları var. Benim fotoğraflarda yer almadığım grup fotoğrafları. Kendi sohbet gruplarında hepsinin olduğu bir fotoğraf var bir tek ben yokum. Bir tek ben gözlerine batıyorum amına koyayım. Ya bu nasıl üzüyor insanı biliyor musun. Yani hiç önemsemediğim biri böyle bir şey yapsa sikimde olmaz. Ama aynı ortamı paylaştığım,aynı masada yemek yediğim, aynı şeyleri konuştuğum, birlikte oyun oynadığım insanların bana böyle davranmalarını hazmedemedim haliyle. 6 kişilik arkadaş grubuz şurada bana  nasıl böyle davranabilirler aklım almıyor doğrusu. 

  Bu gizli grubu öğrendikten sonra moralim çok bozuldu. Sinirlenip kendi kurduğum gruptan çıktım. Minik bugün ''Niye gruptan çıktın'' diye mesaj attı. Bende ''Daha fazla dışlanmamı görmezden gelemediğim için çıktım'' dedim sadece. Ya bu Minik beni çok şaşırtıyor. Faik ve Cindy dışında bizimle bir şey paylaşmıyor. Sanırım onları paylaşmak istemiyor. Neyse, o gün boş sınıf bulup başka sınava çalışmaya çalıştık ama yapamadık. Ben Sırık'a kütüphaneye gideceğimi söyleyip oradan ayrıldım. İçlerinden kimse yokluğumu fark etmedi. Sonra Arap Faik yanıma geldi. Minik bir süre sonra aramaya başladı onu neredesin diye. Bu kadar değersiz hissedecek ne yaptım inan bilmiyorum. 
  Ne demek istediğimi anlıyorsun dimi. Yani bana değer verme konusunda sıkıntı yaşadıklarını düşünüyorum. Belki de onlarla frekansım uymuyor. Bunu Rita söyledi telefonla konuşurken. Ben bütün bu anlattıklarımı Ritaya tek tek anlattım üzülerek. O da bana yaşatılan bu şeyler için fazlasıyla üzgün. Ya onun çok aydın bir bakış açısı var. Öyle güzel, dolu ve anlamlı şeyler söylüyor ki iyi ki arkadaşımmış diyorum içimden.
  Rita ''Ya onlar senin değerini bilmiyor inan bana. Sen duyarlı birisin. Seni böyle dışlamaları çok saçma. Frekanslarınız uymuyor bence. Sen biraz daha bilgisin onlara göre. Onlar senin bilgin altında eziliyormuş gibi hissediyor''  dedi telefon konuşmamızda. Bu arada otobüs beklerken bir saate yakın konuştuk kulaklıkla. Terapi gibi bir şey ya onunla konuşmak. Bide 1 saate yakın sürüyor hep konuşmamız. Sınavlar hakkında konuşuyoruz genelde. Ben sınav sonrası sohbetleri çok seviyorum. Rita candır ya. Yemin ediyorum Nisbi'nin yerini dolduruyor. Nisbi gibi taklit de etmiyor beni. Dost kumaşına sahip birisi Rita. Bizimkiler ne kadar kıskansa da umrumda olmayacaklar. 
  Sınav sonraları Rita'nın arkadaşlarıyla konuşuyorum. Hepsi de beni olumlu karşılıyorlar. Ben böyle kalabalık, pozitif bir grup görünce kendimi bulmuş kadar seviniyorum. Bazen davranışlarım yüzünden kendimden nefret ediyorum aslında. Keşke diyorum böyle olmasaydım. Duygularımı belli etmeseydim. Bu kadar saf olup değer vermeseydim mesela. Yetiştirilme tarzından kaynaklanıyor herhalde bilemiyorum. Kendime olan öfkem hiç geçmiyor. Çoğu zaman var olmamayı diliyorum. 
  Bu arada Hacer ve Faik işi yaş oldu. Arap Faik kızı sosyal medyadan bulmaya çalıştı ama bulamadı. Usta bi stalker olarak kızı anında buldum. Ya ben dedektif olacak insanmışım valla. Bıraksalar kızın soy ağacını bulucakmışım ha. Sonra Arap Faik ''Ya abi Ritaya söylesene benim işi'' dedi bana. Bende geçenlerde Ritaya bu durumu çıtlattım biraz. Hacer, Rita'nın ortak arkadaşı bu arada. Hacer'in sevgilisi varmış meğer. Bunu Faik'e söyleyince çocuğun morali bozuldu anında. Kıza 10 kere istek göndermiş face'den. Çok tam bir derbeder oldu. Arada gelip bana sövüyor sanki suçlu benmişim gibi.
  Ha bu gudubet grup arkadaşlarım bana haber vermeden ikinci kez adalara gitmişler. Gittiktlerini sonradan öğrendim. Sırık'a da haber vermemişler. Sırık ile ben epey söylendik onlara. Cindy'nin umrunda bile olmadı. Minik istemiştir kesin. Biz geçenlerde tatlı yemeğe gittiğimizde o yoktu ya ondandır. Sarışın ve Sırık yol arkadaşı. Onlar kendi aralarında epey şeye gülüyorlar. Ben Fransız kalıyorum aralarında. Cindy ve Minik kendi aralarında konuşuyor. Arada Faik'in yanına gidiyorlar öyle üçlü sohbet yapıyorlar. Ben yine göt gibi ortada kalıp arkadan takip ediyorum onları. Neyse ki bu durum fazla canımı sıkmıyor artık. Rita'nın arkadaş grubuyla konuşuyorum. Hindu var mesela. Anwar var. Anwar'ın kurduğu whatsapp grubu cemaatevi gibi ya erkek kaynıyor. Bi ara mabluke mi ne yapacaklardı. Çok sıkılıyorum bazen aralarında. Bir maç muhabbeti yapıyorlar 150 mesaj geliyor. Futbolu severim ama fazla ilgili değilim. Hindu da benim gibi sevmiyor bu durumu. Sessiz kalmayı tercih ediyor genelde. 
  Seneye daha az görüşürüm belki bu grupla, bilemiyorum. Sırık ve Faik benim arkadaşlığımı seviyorlar. Kızlar bu ilgiden fazla memnun değil gibi. Özellikle Cindy. Geçen gün Sarışına dondurma alalım dedim ısrarla. ''Üff bi suss'' dedi bana gerizekalı. Bende ''Niye susucakmışım'' diye çemkirdim. O da ''Git o zaman al'' dedi. Başka bir gün Sırık'a not verdiler ama fotokopici bulamadılar. Bende ''Şu kırtasiyede çektiririz notları'' deyince Sarışın birden ''Sana noluyor Entel?'' dedi. Bende ''Bir şey olmuyor. Not istemiyorum merak etme'' dedim. Sonra tabii Sırık düşünceli davranıp not verdi bana. Ya böyle Sırık bana iyi davranınca çok seviniyorum biliyor musun. Kimse elini omzuma atmamıştı bu zamana kadar. Onun doğum günü de epey komediydi. Bi ara anlatırım onuda unutmazsam. Ben sadece işi düşünce konuşulacak bir insan mıyım allasen ya? Niye bunları çok görüyorlar bana anlamıyorum. Bir sabah kimsenin beni tanımadığı, hiç bilmediğim bir yerde gözümü açmak istiyorum fakat olmuyor.
Bu da şarkımız olsun
Kendine iyi davran.

You Might Also Like

10 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. Ben de merak ediyorum bu arkadas gruplarinda 1 veya 2 kisinin neden hep bulusmalardan haberinin olmamasini...benim de basima geldi, geliyor. Çözümünü bulamadım ne yazık ki. Takmıyorum ama. Sık olmuyor çunku alinganlik yapma deyip geciyorum.
    visne aklıma ne geldi biliyor musun bu yaziyi okuyunca? Aslinda benim de ayni ortamda bulunmaktan hoslanmadigim gelince surat astigim ya da baska yere gittigim biri var. Neden boyle yapiyorum cunku kiz cok salak. Kendine ait hicbir fikri dusuncesi yok ordan burdan duydugu seyleri buyuk bir ozguvenle anlatiyor kendi kusurlarini hormeyip millete laf atiyor mesela benim boyum uzun onunki coook kisa ama bana diyor ki sen kisasin. Ne biliyim her seyi ben bilirim havasi var ama hicbir sey bilmiyor iste bir suru kitap okumak kulturu arttirmiyor bunu anlamiyor. Falan filan
    bunu neden anlattim diye sorarsan belki sen de onlarin gozunde bu sekilde olabilirsin yani gruptasin ama gruptakilerls dusunce ve duygarin aybi degildir. Belki de arkadas cevreni degiatirmeyi denemelisin? Telefonsan yaziyorum kusura bakma yarin da birsuru sinav basliyor kendine iyi bakk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama ben öyle ukalalık yapacak herhangi bir şey söylemiyorum ki. Normal bir şekilde uyum sağlamaya çalışıyorum. Mesela Sarışın dizi tavsiyesi istemişti dizi tavsiyesinde bulunmuştum. Derste soru sormamı bile yadırgıyorlar artık biliyor musun. Yani ''Ben daha bilgiliyim siz kimsiniz'' gibi bir imaj da yaratmadığımı düşünüyorum. O kızın yaptığı da yanlışmış aslında. Rita'nın arkadaşlarıyla biraz vakit geçirmeyi düşünüyorum. Çünkü ortak alanlarımız var fazlasıyla. Belki öyle düzelir durum. Sınavlarında başarılar dilerim :)

      Sil
  2. Artik mail atan yok demistin mail attim ama bir cevap gelmedi bir hayli uzuldum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa mail mi attın bana. Hemen bakıyorum. Ya artık mail atan olmadığı için bakmıyordum pek şu sıralar. Cevap atarım ya üzülme.

      Sil
    2. Gecen gun atmistim, bekliyorum :>

      Sil
  3. O kadar ters davranıyorlar ki aklım almıyor yahu. Ben olsam çoktan bırakmıştım onları, bence sen çok sabırlı ve özverili bir insansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani karşılaştığım bu durum karşısında daha ne kadar sabırlı olabilirim bilmiyorum Zeynep. Rita da bırakmam gerektiğini söylüyor zaman zaman. Büyük ihtimalle bırakacağım yavaş yavaş çünkü böyle olmuyor.

      Sil
  4. Bende reflü vardı boğaza vurmuyor reflü değilsindir merak etme. Ama bence bir doktora görün, psikolojik de olabilir. *-*
    Benim söyleyeceğim şey, bizim büyüklerimizin anlattıkları gibi arkadaşlıkların artık çok az olduğu. Genelleme yapmak istemiyorum ama çoğunlukla yeni nesil bencil, kendi çıkarlarına ters düşen bir şey olduğunda karşı taraf kırılmış, üzülmüş umurlarında olmuyor. En güzeli ne biliyor musun? Umursamamak. Yapamıyorsan umursamıyormuş gibi davranmak. Bir süre sonra bu duruma kendin bile inanıyorsun. Şükür bu konuda aştım ben. Çook büyük bir kazık yedim, ondan sonra dedim hayat boş, insanlar boş, biri gider biri gelir, başlarım böyle işe. Yanımda olmak isteyen olur istemeyen yol alır. Belki de büyük bir kazık yemek gerekiyordur aşmak için bilmiyorum...
    Neyse, kendine iyi bak sen, başkalarına değil.

    YanıtlaSil
  5. Cindy ile Sarışın'ı bana ver evire çevire bi güzel döveyim. Gerizekalılar. Çok sinirlendim!

    YanıtlaSil
  6. merhaba bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgiler:)k

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe